Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Keista ta lietuviška pozicija. Jeigu atkreipėte dėmesį į pranešimą, tai rašo, kad bus antras takas. Be abejo srautai smarkiai padidės. Kada ateis į Minską low costai - tai tik laiko klausimas. Lietuva greitai bus apstatyta stipriais oro uostais - Ryga, Varšuva, dabar dar ir Minskas. Ką tada darysite? Ta durna lietuviška pozicija - matant problemą kniaukti rusai puola, lyginkime su prastesniais, mes geriausi. Matyt kaimietiškas intelektas veikia...
    O ką siūlote antra taką statytis ir mums? Mes turime antrą taką, tik jam kitą kodinį pavadinimą esame dave: KUN. Dėka naujos politikos turite Wizz, gal turėsite ir Ukrainian ir LOT.

    Tik bėda, kad aplink antrąjį VNO taką infrastruktūros nesugebate susitvarkyti.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Per daugiau nei dešimtmetį Vilniaus oro uostas dar niekada nebuvo taip stipriai aplenkęs Talino, niekada nebuvo taip stipriai sumažinęs atotrūkio nuo Rygos, aptarnauja daugiau keleivių nei Minskas, toliau auga dviženkliais procentais, o Udrius ateina ir klausia:

      Lietuva greitai bus apstatyta stipriais oro uostais - Ryga, Varšuva, dabar dar ir Minskas. Ką tada darysite? Ta durna lietuviška pozicija - matant problemą kniaukti rusai puola, lyginkime su prastesniais, mes geriausi. Matyt kaimietiškas intelektas veikia...
      Tai, kad Minske statomas antras kilimo tūpimo takas iš esmės nieko nekeičia. Pasikartosiu - baltarusiai Vilniaus oro uostą renkasi dėl pigių skrydžių bendrovių, o ne dėl kilimo tako.

      Kada ateis į Minską low costai - tai tik laiko klausimas.
      Va kada ateis - tada ir kalbėsim. Kol kas jokie low costai ten neplanuoja ateiti, o jeigu ir planuotų, kažin ar gautų Lukašenkos palaiminimą, kuris gali nenorėti rizikuoti sukelti konkurenciją ir subankrotinti Belaviją. Scenarijus, kad su Baltarusija bus įvestas bevizis režimas ir jie dar labiau užplūs Vilniaus oro uostą yra ne mažiau tikėtinas už scenarijų, kad ten ateis low costai. Ką tik baigta geležinkelio linijos į Minską elektrifikacija, tuoj pradės kursuoti greitesni elektriniai traukiani, laikas atvykti iki Vilniaus sutrumpės iki 2 valandų, kai tuo tarpu toli už Minsko esantį oro uostą galima pasiekti per valandą. Baltarusių srautai į Vilniaus oro uostą tik didės.

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Tik bėda, kad aplink antrąjį VNO taką infrastruktūros nesugebate susitvarkyti.
        apie kokią infrastruktūrą kalbame jei ne paslaptis ?

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

          Va kada ateis - tada ir kalbėsim.
          Vuelingas atėjęs - visa kita tik laiko klausimas.

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą

            Vuelingas atėjęs - visa kita tik laiko klausimas.
            Laiko klausimas kiek jis ten skraidys. Kaip ir Vilniuje...

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

              Tai mūsų turistams, niekur važiuot nereikia?

              Antra Lietuvos kryptis, pagal pervežamus keleivius po Londono yra Antalija, kiek iš ten atvažiuoja turistų?
              Kartais antras ne Frankfurtas? Pagal oficialius skaičius Antalija tik 10.

              http://simonas.bartkus.lt/blog/2017/...-2016-aisiais/
              Flickr

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą

                apie kokią infrastruktūrą kalbame jei ne paslaptis ?
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Kartais antras ne Frankfurtas? Pagal oficialius skaičius Antalija tik 10.

                  http://simonas.bartkus.lt/blog/2017/...-2016-aisiais/
                  Nepatikslinau, kalbėjau apie 2017 m. spalio mėn. kryptis:

                  1. Liutonas
                  2. Antalija
                  3. Varšuva

                  Bet bus stiprūs pokyčiai, galutinėje metų lentelėje.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Su giliu liūdesiu pranešu, kad minėta teritorija priskirta oro uostui, kurį kaip žinia valdo Vilnius. Ž.r. regia.lt

                    Comment


                      Ar ne? o kas yra įsipareigojęs ir atsakingas dėl pietinės oro uosto dalies plėtrą ir vystymą?
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Tiesos dėlei reikia pripažinti, kas Vilniaus oro uosto infrastruktūra irgi ne fantastinė. Kai kas net nepajudinta nuo Aeroflot laikų, o norėtųsi rimtesnių permainų.

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Ar ne? o kas yra įsipareigojęs ir atsakingas dėl pietinės oro uosto dalies plėtrą ir vystymą?
                          ar ne? sklypas suformuotas? paskirtis pakeista? Atiduotas tam kas turi vystyti? Taip kad nereikia lialia. Patys nedirbate ir kitiems neleidžiate

                          Comment


                            Lietuva turės tiesioginį susisiekimą oru su Kazachstanu

                            Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...u-kazachstanu/

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tiesos dėlei reikia pripažinti, kas Vilniaus oro uosto infrastruktūra irgi ne fantastinė. Kai kas net nepajudinta nuo Aeroflot laikų, o norėtųsi rimtesnių permainų.
                              Taip, nes tūkstančiai savininkų. Vis dėl to, kažkada šis projektas turėtų pajudėti:

                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Dar kartą sakau - užpiešta dalis priklauso oro uostui. Jei reikia daugiau - valstybė turėjo neleisti sklypų formuoti (ką veikia Vilnius) ar išpirktinėti (ką irgi daro valstybė)

                                Comment


                                  Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                                  Lietuva turės tiesioginį susisiekimą oru su Kazachstanu
                                  Labai geros naujienos, rytų kryptimi galima sakyti tik vienas maršrutas iš Vilniaus yra - į Maskvą, o Kazahstanas didelė šalis. Lietuviams ten gal ir nėra daug ką veikti, galbūt tik verslininkams, bet kazahams Vilnius kaip turistinė kryptis turėtų būti labai įdomi, tiek dėl istorijos, tiek dėl architektūros, galėjimo susikalbėti rusiškai ir žemesnių kainų nei vakarų Europoje. Įdomu tai, kad AirBaltic kažkada skraidę šita kryptimi, jau nebeskraido, taigi kazahams Vilnius tampa vartais į Baltijos šalis.

                                  Comment


                                    Naa šis skrydis įdomus ir lietuviams, kodėl taip jau nurašyti. Tarkime Baku super žmonėms pasirodė . Beje Ryanair atidaro skrydį į Korfu.

                                    Comment


                                      Baku ir Astana net nelygintini. Baku istorinis miestas, prie jūros, su geru klimatu ir gera nauja architektūra. Astana - naujas miestas, be jokio senamiesčio, be jūros, vasaromis žiauriai karšta, žiemomis žiauriai šalta. Ką ten galima pamatyti, tai nebent baisią naują architektūrą. Jei tai būtų šalia ir pigu nusigauti - apsimokėtų apsilankyti, nors Minskas kad ir būdamas šalia turistų iš Lietuvos nepatraukia. Antra vertus dėl to, kad Astana tokia baisi, turistams iš Kazachstano Vilnius, kuris jiems yra artimiausias Europinis miestas, turėtų labai įdomus pasirodyti.

                                      Comment


                                        Dar viena puiki žinia Airijos pigių skrydžių bendrovė „ Ryanair“ skelbia skraidinsianti keleivius iš Vilniaus į Graikijos salą Korfu https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...rfu-667-884754

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                          bet kazahams Vilnius kaip turistinė kryptis turėtų būti labai įdomi, tiek dėl istorijos, tiek dėl architektūros, galėjimo susikalbėti rusiškai ir žemesnių kainų nei vakarų Europoje.
                                          Dar į Gariūnus galės greičiau nuvykti
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X