Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Materialinė plėtra:
    VNO- terminalo rekonstrukcija
    KUN- pietinės dalies vystymas
    PLQ- terminalo rekonstrukcija

    P.S. jei viskas ok KUN greit turės naują žaidėją.
    Viskas logiška be New Vasiuki sindromų

    Džiugi žinia keliautojams: lenkai tiesia oro tiltą į Kauną

    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...kauna-2381949/
    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.08.31, 10:07.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Tai kad nepanašu, kad čia strategija. Tai tik atskirų oro uosto plėtros planai ir ne ką daugiau. Ir tų nesilaikoma, kodėl Turkish airlines cargo buvo varomi į Vilnių, jei cargo numatytas Kaunas? Ir vėl klausimas eilinį kartą - kodėl už LOT atėjimą į Kauną moka Kauno savivaldybė, o už Vilniaus plėtrą moka valstybė?

      Su tokia strategija Vilnius greitai taps niekam neįdomus - artimiausi konkurentai Ryga ir Varšuva plečiasi ir jie turi aiškią strategiją - tapti regionų centriniais oro uostais.
      Paskutinis taisė udrius; 2017.08.31, 13:16.

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        O kodėl gi tasai oro uostas turėtų būti lygiu atstumu nuo Vilniaus ir Kauno, jei Vilnius aptarnauja 5 kartus daugiau keleivių nei Kaunas ?
        Įdomu yra kažkokia statistika, kiek išskrendančių iš VNO, KUN ir PLQ sudaro Vilniaus ir likusios Lietuvos dalis? Nes jeigu VNO aptarnauja 4mln keleivių, tai geriausiu atveju 2mln yra vilniečiai, ar ne?
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą

          Įdomu yra kažkokia statistika, kiek išskrendančių iš VNO, KUN ir PLQ sudaro Vilniaus ir likusios Lietuvos dalis? Nes jeigu VNO aptarnauja 4mln keleivių, tai geriausiu atveju 2mln yra vilniečiai, ar ne?
          VNO ir Vilniaus turistai su verslu sudaro apir 3,5
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą

            Įdomu yra kažkokia statistika, kiek išskrendančių iš VNO, KUN ir PLQ sudaro Vilniaus ir likusios Lietuvos dalis? Nes jeigu VNO aptarnauja 4mln keleivių, tai geriausiu atveju 2mln yra vilniečiai, ar ne?
            Darė tokį tyrimą, bet labai seniai, maždaug prieš 10 metų. Tuomet, iš tiesų, iš visų Lietuvos gyventojų apie pusę VNO skrendančiųjų (be užsieniečių) sudarė Vilniaus gyventojai.

            Comment


              Vilniaus oro uostas per 2016 m. viršijo lūkesčius ir iš viso aptarnavo 3,8 mln. keleivių, tai – 14 proc. daugiau negu 2015 m.
              Kauno oro uoste keleivių skaičius 2016 m. išliko stabilus – buvo aptarnauta 741 tūkst. keliaujančiųjų.
              Palangos oro uostas praėjusiais metais parodė puikius rezultatus. Palyginus su 2015 m., keleivių skaičius išaugo net 60 proc. ir pasiekė 233 tūkst.

              Comment


                Nemanau, kad ši tem diskutuotina. Su kuo tikrai sutinku su kolegų iš Kauno pastabomis, tai, kad VNO turi buti labiau piarinamas ir privežimas iš perifrrijos plėtojamas yra faktas.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Vilniaus oro uoste – didžiausias keleivių prieaugis Baltijos šalyse

                  http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...ltijos_salyse_
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Niekas dėl kelių skrendančių kaimiečių nestatys naujo oro uosto arčiau jo kaimo, kada pagaliau šioje šalyje baigsis tas provincialus mąstymas ir nematymas toliau savo nosies? Statom kelius, arenas, baseinus miestuose, kur nebebus kam jais naudotis apart kelių pensininkų, gal jau užtenka vasiukų projektų...

                    Nes būtų veltui išmesti šimtai milijonų, parodykite bent vieną Europos sostinę, kurios oro uostas iškeltas 50 km nuo jos, kad būtų patogiau kitam miestui, iš kurio oro uosto skrenda 5 kartus mažiau keleivių?
                    Bliamba niekaip nesuprantu tų kaimiečių, oi vilniečių. Kažkaip jie nemato, kad skraido ne tik vilniečiai, bet ir šiauliečiai, klaipėdiečiai, paneveziečiai ir realiai Lietuvos atžvilgiu Vilniaus lokacija yra gera skylė. Bet negi nors kartą kaimiečiams rūpėjo Lietuvos reikalai?

                    Comment




                      Niekaip nesuprantu ką norima pasakyti tokiais pareiškimais. Yra Vilniaus oro uostas, yra Kauno oro uostas, aviakompanijos pačios renkasi iš kur joms skraidyti, tik Kaune joms dar yra lengvatų - mažesni mokesčiai, patogesnis tinkamo laiko pasirinkimas (Vilnius smarkiai užpildytas). Tai jeigu iš Kauno būtų daug daugiau keleivių, mažesni mokesčiai ir patogesnės sąlygos - kame problema? Kodėl aviakompanijos vistiek pagrinde renkasi Vilnių? Ir ką mes turim daryti, kad jas 'paprotinti' - uždrausti skristi į Vilnių?

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą

                        Bliamba niekaip nesuprantu tų kaimiečių, oi vilniečių. Kažkaip jie nemato, kad skraido ne tik vilniečiai, bet ir šiauliečiai, klaipėdiečiai, paneveziečiai ir realiai Lietuvos atžvilgiu Vilniaus lokacija yra gera skylė. Bet negi nors kartą kaimiečiams rūpėjo Lietuvos reikalai?
                        Prašom statistiką, kiek tokių skraidančių yra. Beto šiauliečiams ar panevėžiečiams iki VNO A2 autostrada žymiai patogiau ir arčiau nei iki kokių Elektrėnų.
                        Flickr

                        Comment


                          Vilnieciai kazkaip suskaiciavo, kad 4/5 keleiviu yra is Vilniaus. Ir visa strategija

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


                            Niekaip nesuprantu ką norima pasakyti tokiais pareiškimais. Yra Vilniaus oro uostas, yra Kauno oro uostas, aviakompanijos pačios renkasi iš kur joms skraidyti, tik Kaune joms dar yra lengvatų - mažesni mokesčiai, patogesnis tinkamo laiko pasirinkimas (Vilnius smarkiai užpildytas). Tai jeigu iš Kauno būtų daug daugiau keleivių, mažesni mokesčiai ir patogesnės sąlygos - kame problema? Kodėl aviakompanijos vistiek pagrinde renkasi Vilnių? Ir ką mes turim daryti, kad jas 'paprotinti' - uždrausti skristi į Vilnių?
                            Avialinijos neskraido, apart kelių emigracinių ir poilsio maršrutų, nes Vilniuje didžiausia koncentracija keliaujančių lietuvių tiek darbo, tiek poilsio tikslais, daugiausia turistų atvyksta būtent į Vilnių ir aišku absoliuti dauguma verslo keleivių vyksta į Vilnių. Bet kai kas to nesupranta ir siūlo oro uostą perkelti iš ten, kur yra keleiviai kažkur į kaimus link geografinio šalies centro.

                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            Vilnieciai kazkaip suskaiciavo, kad 4/5 keleiviu yra is Vilniaus. Ir visa strategija
                            Ne vilniečiai, o avialinijos. Kaunui reikia per 25 metus bent vieną rimtesnį verslo centrą pasistatyti, jei nori, kad pradėtų skraidyti ne tik pigių skrydžių avialinijos emigraciniais maršrutais.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.01, 13:41.
                            Flickr

                            Comment


                              Beto šiauliečiams ar panevėžiečiams iki VNO A2 autostrada žymiai patogiau ir arčiau nei iki kokių Elektrėnų.
                              O dar patogiau jiems yra Ryga, nes ten didesnis skrydžių pasirinkimas .

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Niekaip nesuprantu ką norima pasakyti tokiais pareiškimais.
                                Lietuvos atžvilgiu Vilnius yra gera skylė.. ir ne Lietuva iš viso, o Vaišnorija.
                                Lietuvoje tvarka bus tik tada, kada sukalens kalašnikovai.
                                Na ir t.t. panašiame stiliuje.


                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  O dar patogiau jiems yra Ryga, nes ten didesnis skrydžių pasirinkimas .
                                  Čia jau akmenis reiktų mėtyti į vyriausybę, kuri nusprendė, kad nacionalinio vežėjo nereikia. Bet uždarius VNO, ne tik naujų maršrutų neatsirastų, bet apskritai nemažai avialinijų pasitrauktų, kaip ir rekonstruojant VNO taką dalis apmažino reisų, maršrutų ar net visai nebeskraidė iš KUN.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Čia jau akmenis reiktų mėtyti į vyriausybę, kuri nusprendė, kad nacionalinio vežėjo nereikia. Bet uždarius VNO, ne tik naujų maršrutų neatsirastų, bet apskritai nemažai avialinijų pasitrauktų, kaip ir rekonstruojant VNO taką dalis apmažino reisų, maršrutų ar net visai nebeskraidė iš KUN.
                                    Tokiems kaip Udrius svarbu, kad Vilniui būtų blogiau, visa kita dzin. Tai pilnai atitinka tą patarlę nors kaimyno ne karvė o tik kiaulė nudvėsė, bet vis tiek malonu. Iki šiol jis reklamuoja pigias keliones 2016 metais. Galima į nesąmonių muziejų įdėti. Arba į temą Šiaip linksma, kur vis pakliūna bajeriai Kaune, tai paminklą eksbicionistui pasiūlo statyti, tai ant arklio atjoja į autobusų siuntų skyrių.
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.09.01, 13:52.
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Na nieko nesuprantu - jeigu uždarome Vilnių, Kauną ir Palangą, o statome naują - kokio velnio tos avialinijos pabėgs? Kaimiečiai niekada nemąstė logiškai...

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Na nieko nesuprantu - jeigu uždarome Vilnių, Kauną ir Palangą, o statome naują - kokio velnio tos avialinijos pabėgs? Kaimiečiai niekada nemąstė logiškai...
                                        Dalis liktų, bet apmažėtų avialinijų, reisų ir maršrutų, kaip ir dabar taip atsitiko, kai buvo uždarytas VNO ir visi reisai perkelti į KUN.
                                        Taip, kad laikas nustoti siūlyti nesąmoningus sprendimus, kurių niekas Europoje nėra daręs.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Dalis liktų, bet apmažėtų avialinijų, reisų ir maršrutų, kaip ir dabar taip atsitiko, kai buvo uždarytas VNO ir visi reisai perkelti į KUN.
                                          Taip, kad laikas nustoti siūlyti nesąmoningus sprendimus, kurių niekas Europoje nėra daręs.
                                          really ? čia tik spėjimai. Ir taip artimiausiu laiku skrydžių apmažės - nes Rygoje ir Varšuvoje kuriami stiprūs HUB'ai. Laiko klausimas kada Minskas įsileis pigias avialinijas ir bielorusai pradės skraidyti iš Minsk 2 o ne iš MInsk 3. Taip kad jeo toliau vadovausimės kaimiečių gyvenimo logika vėl liksime be skrydžių

                                          Comment

                                          Working...
                                          X