Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Trūksta informacijos, kas bus su tais, ką artimieji, draugai priveža. Mūsų keistai valdžiai tai kažkoks trukdis, nors oro uostas ne Frankfurto ar net ne Varšuvos.

    Svaigulys apie tarptautinę autobusų stotelę šiek tiek "vasiukiškas".
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.06.23, 14:24.

    Comment


      Tas VNO tai geda Lietuvai, bet vietiniai gezai tuo aiskins priesingai

      pvz, skrydis i Ryga 5:50 ryte, tai man is Kauno kaip ten nusigaut? Zodziu, aciu, neskrendu.

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        Tas VNO tai geda Lietuvai, bet vietiniai gezai tuo aiskins priesingai

        pvz, skrydis i Ryga 5:50 ryte, tai man is Kauno kaip ten nusigaut? Zodziu, aciu, neskrendu.
        Dėl taves vieno tikrai autobusas nevažiuos. Tuo labiau į Garliavą.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Tas VNO tai geda Lietuvai, bet vietiniai gezai tuo aiskins priesingai

          pvz, skrydis i Ryga 5:50 ryte, tai man is Kauno kaip ten nusigaut? Zodziu, aciu, neskrendu.
          Tai jei labai reikia gali Vinliuje B&B pernakvoti. Man daznai skrydis is KUN 06:25, tai traukinys + City Bee (Traukiniu stotis <-> Karmelava) + B&B = 40 Eur.

          Comment


            ollex.lt veža visą parą vasaros metu.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Tas VNO tai geda Lietuvai, bet vietiniai gezai tuo aiskins priesingai

              pvz, skrydis i Ryga 5:50 ryte, tai man is Kauno kaip ten nusigaut? Zodziu, aciu, neskrendu.
              Vilniaus gezai tuoj paaiškins kad dėl tavęs vieno niekas rytinių reisų nenaikins
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Trūksta informacijos, kas bus su tais, ką artimieji, draugai priveža. Mūsų keistai valdžiai tai kažkoks trukdis, nors oro uostas ne Frankfurto ar net ne Varšuvos.

                Svaigulys apie tarptautinę autobusų stotelę šiek tiek "vasiukiškas".
                Iš ko sprendžiant, kad trukdis? Trumpalaikio nemokamo stovėjimo galimybės niekas nenaikins, be to, stovėjimo vietų bus kur kas daugiau. Ar matote problemą dėl to, kad negalės privažiuoti prie pat terminalo durų be jokių šlagbaumų? Na atleiskit, bet čia jau pernelyg gerai būtų.

                O kalbant apie tarpmiestinių autobusų aikštelę - labai gerai, kad ji atsiras ir nebus taip, kaip dabar, kai tarptautiniai/tarpmiestiniai/užsakomieji autobusai stoja kartu su miesto autobusais ir trukdo pastarųjų eismą.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                  Iš ko sprendžiant, kad trukdis? Trumpalaikio nemokamo stovėjimo galimybės niekas nenaikins, be to, stovėjimo vietų bus kur kas daugiau. Ar matote problemą dėl to, kad negalės privažiuoti prie pat terminalo durų be jokių šlagbaumų? Na atleiskit, bet čia jau pernelyg gerai būtų.

                  O kalbant apie tarpmiestinių autobusų aikštelę - labai gerai, kad ji atsiras ir nebus taip, kaip dabar, kai tarptautiniai/tarpmiestiniai/užsakomieji autobusai stoja kartu su miesto autobusais ir trukdo pastarųjų eismą.
                  O kokios problemos kyla dėl dabartinės tvarkos, kai galima privažiuoti prie durų?

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    O kokios problemos kyla dėl dabartinės tvarkos, kai galima privažiuoti prie durų?
                    Aš kalbėjau apie pasitikimą.
                    O naikinti privažiavimą prie Departure zonos juk neplanuojama, bent jau nė žodžio apie tai neužsiimama.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                      Aš kalbėjau apie pasitikimą.
                      O naikinti privažiavimą prie Departure zonos juk neplanuojama, bent jau nė žodžio apie tai neužsiimama.
                      Nu bent aš taip supratau iš straipsnio...

                      Užkardos bus įrengtos prie įvažiavimo į centrinę oro uosto aikštę ir ant panduso, vedančio link išvykimo terminalo.
                      Ką reiškia "užkardos"? Jeigu jos praleis visus atvykstančius, tai kokia tada jų prasmė? Aš supratau, kad ten nebegalima bus patekti visiems

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Nu bent aš taip supratau iš straipsnio...

                        Ką reiškia "užkardos"? Jeigu jos praleis visus atvykstančius, tai kokia tada jų prasmė? Aš supratau, kad ten nebegalima bus patekti visiems
                        Jei uždraus įvažiuoti, tai keleivių, neretai su nemažu bagažu, vaikais, patekimas į mūsų unikaliai "patogų" stalino-brežnevo laikų terminalą gana stipriai komplikuosis.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą



                          Ką reiškia "užkardos"? Jeigu jos praleis visus atvykstančius, tai kokia tada jų prasmė? Aš supratau, kad ten nebegalima bus patekti visiems
                          Man atrodo kad jos tiesiog ribos patekimo laiką. Kažkiek viršijai? Mokėk. Antrame aukšte kartais būna sunku prisiparkuot kad išleist keleivius, nes būna daug laukiančių savo keleivių. O ir policija yra bejėgė su tuo kovot, nes kąnors išvarius, tas dažniausiai padaręs "garbės ratą" grįžta atgal laukt.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Jei uždraus įvažiuoti, tai keleivių, neretai su nemažu bagažu, vaikais, patekimas į mūsų unikaliai "patogų" stalino-brežnevo laikų terminalą gana stipriai komplikuosis.
                            Aš irgi manau, kad tikrai nebus draudžiama įvažiuoti prie išvykimo salės durų, bet laikas, skirtas ten būti, bus ribojamas, ir viršijus tą laiką, teks mokėti. užkardos tam ir bus. Ir tai yra teisinga, nes vieta prie išvykimo yra skirta tik išlaipinti keleivius ir važiuoti ilgesniam parkavimui į apačią, o ne stovėti ten ilgai, kaip dabar nemažai kas daro.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Klaida, kad nebus nemokamo (arba labai pigaus) subsidijuojamo transporto iš KUN į Vilnių (tiems, kurių kelionės tikslas būtų buvęs VNO) rekonstrukcijos metu. Ne keleivio kaltė ir ne keleivio problema, kad VNO valdžia sugalvojo tokiu būdu remontuoti savo infrastruktūrą.

                              aip pat klaida, kad KUN didina parkingo kainas. Jos kaip tik turėjo būti sumažintos, siekiant bent kažkiek kompensuoti patiriamus nepatogumus keleiviams. Kaštų perkėlimas ant klientų, kurie ir taip susiduria su nepatogumais ir yra priversti išeikvoti kelias valandas papildomo laiko, nėra good idea. Reiktų kaip tik ieškoti kažkokių būdų tai kompensuoti (tegul ne finansiškai, bet psichologiškai), o ne stengtis perkelti visą burden ant čia savo noru keliaujančių žmonių.

                              Tai reiškia blogesnį servisą, kuris keleiviui bus brangesnis ir užims daugiau laiko. Jokios logikos, ko rezultate tiesiog sumažės bendras srautas į Lietuvą turizmo sezono įkarštyje ir šiaip bus smūgis visos šalies, kaip turistinės krypties, reputacijai. Turistai tiesiog pasirinks patogesnę alternatyvą (Rygą, Taliną), dėl ko kris turizmo sektoriaus pajamos ir šiaip liksim pralošę, nes prioritetą teikiam ne geram customer service ir reputacijai, o visokiems remontams, kurie turėtų rūpėti nebent oro uosto infrastruktūros departamentui.
                              Paskutinis taisė John; 2017.06.26, 14:42.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Klaida, kad nebus nemokamo (arba labai pigaus) subsidijuojamo transporto iš KUN į Vilnių (tiems, kurių kelionės tikslas būtų buvęs VNO) rekonstrukcijos metu. Ne keleivio kaltė ir ne keleivio problema, kad VNO valdžia sugalvojo tokiu būdu remontuoti savo infrastruktūrą.

                                aip pat klaida, kad KUN didina parkingo kainas. Jos kaip tik turėjo būti sumažintos, siekiant bent kažkiek kompensuoti patiriamus nepatogumus keleiviams. Kaštų perkėlimas ant klientų, kurie ir taip susiduria su nepatogumais ir yra priversti išeikvoti kelias valandas papildomo laiko, nėra good idea. Reiktų kaip tik ieškoti kažkokių būdų tai kompensuoti (tegul ne finansiškai, bet psichologiškai), o ne stengtis perkelti visą burden ant čia savo noru keliaujančių žmonių.

                                Tai reiškia blogesnį servisą, kuris keleiviui bus brangesnis ir užims daugiau laiko. Jokios logikos, ko rezultate tiesiog sumažės bendras srautas į Lietuvą turizmo sezono įkarštyje ir šiaip bus smūgis visos šalies, kaip turistinės krypties, reputacijai. Turistai tiesiog pasirinks patogesnę alternatyvą (Rygą, Taliną), dėl ko kris turizmo sektoriaus pajamos ir šiaip liksim pralošę, nes prioritetą teikiam ne geram customer service ir reputacijai, o visokiems remontams, kurie turėtų rūpėti nebent oro uosto infrastruktūros departamentui.
                                Šiaip neseniai buvo straipsnis, kad šiemet turistų srautai nemažėja, o didėja.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Klaida, kad nebus nemokamo (arba labai pigaus) subsidijuojamo transporto iš KUN į Vilnių (tiems, kurių kelionės tikslas būtų buvęs VNO) rekonstrukcijos metu. Ne keleivio kaltė ir ne keleivio problema, kad VNO valdžia sugalvojo tokiu būdu remontuoti savo infrastruktūrą.

                                  aip pat klaida, kad KUN didina parkingo kainas. Jos kaip tik turėjo būti sumažintos, siekiant bent kažkiek kompensuoti patiriamus nepatogumus keleiviams. Kaštų perkėlimas ant klientų, kurie ir taip susiduria su nepatogumais ir yra priversti išeikvoti kelias valandas papildomo laiko, nėra good idea. Reiktų kaip tik ieškoti kažkokių būdų tai kompensuoti (tegul ne finansiškai, bet psichologiškai), o ne stengtis perkelti visą burden ant čia savo noru keliaujančių žmonių.

                                  Tai reiškia blogesnį servisą, kuris keleiviui bus brangesnis ir užims daugiau laiko. Jokios logikos, ko rezultate tiesiog sumažės bendras srautas į Lietuvą turizmo sezono įkarštyje ir šiaip bus smūgis visos šalies, kaip turistinės krypties, reputacijai. Turistai tiesiog pasirinks patogesnę alternatyvą (Rygą, Taliną), dėl ko kris turizmo sektoriaus pajamos ir šiaip liksim pralošę, nes prioritetą teikiam ne geram customer service ir reputacijai, o visokiems remontams, kurie turėtų rūpėti nebent oro uosto infrastruktūros departamentui.
                                  Manau, kad Lietuvą renkasi ne dėl to, kad mes truputį pigiau nei Ryga ar Talinas. Turistai iš vakarų pinigų turi, jiem ne problema lietuviškų kainų parkingai. Turistams reiktų parūpinti greitą ir maksimum komfortišką transportą tarp Kauno ir Vilniaus, net jei taip brangiau kainuotų nei įprastai.
                                  Paskutinis taisė andyour; 2017.06.27, 21:58.

                                  Comment


                                    Jūs tikrai taip galvojate? Jei tikrai nejuokaujate, tai labai liūdna. Mane baugina toks požiūris. Dar labiau baugina, kad jis gajus (labai norėčiau klysti) valdžios departamentuose, atsakingose už tokius projektus. Jeigu mes taip mąstysim, niekada nebūsim Singapūras, Honkongas ar Švedija, ir toliau būsim Baltarusija ir Venesuela.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                      Aš irgi manau, kad tikrai nebus draudžiama įvažiuoti prie išvykimo salės durų, bet laikas, skirtas ten būti, bus ribojamas, ir viršijus tą laiką, teks mokėti. užkardos tam ir bus. Ir tai yra teisinga, nes vieta prie išvykimo yra skirta tik išlaipinti keleivius ir važiuoti ilgesniam parkavimui į apačią, o ne stovėti ten ilgai, kaip dabar nemažai kas daro.
                                      Vieną kartą laukiau apačioje. Truputį luktelėjau, truputį padėjau lagaminus atsinešti, bet laiką sekiau ir buvo 12 min. Išvažinėjau. Kažkoks kvailys užstatė vienintelį išvažiavimą. Šlagbaumas nekyla, gal dar skambino kam nors. Sutiksėjo man minutės ir teko palikti ~10 Lt.

                                      Čia yra "lochatronas", o ne parkavimo sistema. Yra antras aukštas ir tiek žinių.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Čia yra "lochatronas", o ne parkavimo sistema. Yra antras aukštas ir tiek žinių.
                                        Tai štai ir klausimas, ar išliks antras aukštas. Užtvarai? Nemanau, nes ten ir taip vieta labai ribota.

                                        O šiaip jau susidaro įspūdis, kad oro uosto pagrindinis "biznis" tampa parkavimo pajamos.

                                        Kiek žinau, ten ir apylinkėse vyksta arši kova. Nors aplinkui neišbrendami šabakštynai.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Tai štai ir klausimas, ar išliks antras aukštas. Užtvarai? Nemanau, nes ten ir taip vieta labai ribota.

                                          O šiaip jau susidaro įspūdis, kad oro uosto pagrindinis "biznis" tampa parkavimo pajamos.

                                          Kiek žinau, ten ir apylinkėse vyksta arši kova. Nors aplinkui neišbrendami šabakštynai.
                                          Visiškai pritariu. Vienas dalykas, kai riboja Kopenhaga arba Frankfurtas, arba Londonas. Yra daugiamilijoninis srautas.

                                          Kitas - Vilniaus. Ir tas skonis, kai tave apgaudinėja, nelieka malonus.
                                          Lėta patikra. "Atvykite į skrydį prieš dvi valandas."
                                          Brangus išleidimas/paėmimas. "Ateikite nuo Ikea."
                                          Lėta Šengeno patikra. "Čia ne mūsų bėdos".

                                          Autobusų stotelių iškraustymas. Dėl ko? Kokiu tikslu? Kam smagu lapkritį, kai +3 ir vėjas žygiuoti per aikštes?
                                          Nuoma - taip suprantama. Ten mažesnė transporto priemonių apyvarta ir reikia ploto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X