Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kazhkas Rodyti pranešimą
    tie du kartai per dieną kažkaip labai stipriai skamba...
    Du kartus per savaitę, gana sena naujiena.
    Flickr

    Comment


      Lietuvos oro uostų vadovas neslepia – laukia sunkūs laikai, jei išeis „Ryanair“ ir „Wizzair“
      http://www.15min.lt/verslas/naujiena...air-667-610395

      Trečiadienį Seime lūžo ietys dėl Lietuvos oro uostų likimo. Jau gegužės pradžioje gali būti priimtas įstatymas, kuris leistų Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus perduoti valdyti koncesininkui. Lietuvos oro uostų vadovas Gediminas Almantas teigia, kad šiuo metu sandoriui situacija palankiausia, tačiau po kelių metų situacija gali būti priešinga.

      Lietuva itin priklauso nuo dviejų skrydžių bendrovių – „Ryanair“ ir „Wizzair“ ir vienai jų pasitraukus tai pajustume labai greitai ir ilgam. Taip pat jau artimiausiu metu valdžiai teks galvoti, iš kur paimti 200 mln. eurų būtinoms investicijoms. Net ir juos sukrapščius, nėra patirties, kaip juos efektyviai išleisti.
      Pasak Gedimino Almanto(Lietuvos oro uostų generalinis direktorius), mažesni oro uostai uždaromi. Tą jau daro suomiai, prie to eina švedai, prie to ateisime ir mes:

      „Lietuva turi perteklinę infrastruktūrą. Latvija turi vieną oro uostą, kuris yra tvarus ir gali išsilaikyti. Mes turime tris oro uostus, kurių kaštų bazė yra labai panaši. Mūsų veiklos kaštai yra labai dideli.
      Paskutinis taisė bato_usai; 2016.04.13, 14:09.

      Comment


        Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
        Lietuvos oro uostų vadovas neslepia – laukia sunkūs laikai, jei išeis „Ryanair“ ir „Wizzair“
        http://www.15min.lt/verslas/naujiena...air-667-610395
        Atėjus koncesininkui, liks dirbti tos oro bendrovės, kurios skraidys prie maksimalių tarifų, t.y. iš kurių bus galima daugiausia uždirbti, nes koncesininkas suinteresuotas ne kuo didesniu skrydžių skaičiumi, o didesniu pajamų ir išlaidų santykiu.
        Flickr

        Comment


          ups kaip netikėta, kad wizzair ir ryanair išėjus bus probliemų.... Dar didesnis netikėtumas, kad Lietuva turi perteklinę infrastruktūrą. Gal laikas ministerijos vadovams šį forumą pradėti skaityti ar kaip ? Apie tai rašyta berods prieš 3 metus?

          Comment


            Tai yra piarinė konferencija, skirta eilinį kartą pagąsdinti "kaip bus blogai, jei nedarysite, kaip mes siūlom".

            Comment


              Šveicarų invazija Lietuvon – neatsitiktinė: žadamas jų antplūdis
              Ketvirtadienį į Vilniaus oro uostą atskrido pirmasis aviakompanijos „Germania“ lėktuvas iš Šveicarijos. Nors reguliarūs skrydžiai tarp Lietuvos sostinės ir Ciuricho prasidės daugiau nei po mėnesio – birželio 2 dieną, į Vilnių atskrido visa oro linijų vadovybė.

              Į Lietuvą atvykęs „Germania“ vadovas Tobias Somandinis teigė, kad kartu su savimi atsivežė ir 75-ies žmonių delegaciją, kuri apžiūrės Lietuvą.

              „Atvežėme su savimi žiniasklaidos, kelionių agentūrų atstovus, kurie nori susipažinti su Vilniumi ir paviešinti surinktą informaciją. Planuojame birželį pradėti skrydžius į Vilnių, taigi dar turime laiko garsinti šią kryptį tarp šveicarų, kadangi tai – vienintelis tiesioginis skrydis į Lietuvą“, – dar net nespėjęs išlipti iš lėktuvo sakė T.Somandinis.

              Bendrovė į Lietuvą skraidys tik vasaros sezono metu, o kaip bus toliau – neaišku.
              http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...-antpludis.htm
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

              Comment


                Gal jau metas sukurti atskirą temą Lietuvos aviacijos naujienoms, kurios netelpa į kažkurio vieno oro uosto ribas?

                Lietuvos oro uostai pelną augino 74%
                http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...elna-augino-74

                Lietuvos oro uostų tinklas praėjusiais metais uždirbo 2,1 mln. Eur, 74% daugiau nei 2014 m.

                Per metus Lietuvos oro uostų pajamos išaugo 12% ir siekė 24,5 mln. Eur. Pranešama, kad daugiau nei 60% pajamų sudarė aviacinė veikla, kuri augo 10%.

                „Tai lėmė išplėstas skrydžių tinklas – pernai buvo aptarnaujama 15 krypčių daugiau negu metus prieš tai, įvesti papildomi skrydžių dažniai paklausiausiomis kryptimis. Šių metų vasaros sezono metu skrydžių bus dar daugiau – iš Lietuvos oro uostų 19 aviakompanijų skraido 65 kryptimis į 54 miestus 26 šalyse Europoje ir už jos ribų“, – rašoma bendrovės pranešime.

                Neaviacinės Lietuvos oro uostų pajamos 2015-aisiais siekė 9,2 mln. Eur ir augo 15%. Geresnius rezultatus nulėmė naujų paslaugų teikėjų atsiradimas ir patalpų nuoma.

                „Metiniai Lietuvos oro uostų veiklos rezultatai dar kartą įrodo, kad sujungiant Vilniaus, Kauno ir Palangos oro vartus buvo pasirinkta ir įgyvendinta teisinga strategija. Veiklos efektyvumas didėja, dabar visi siekiame tų pačių strateginių tikslų“, – aiškina Gediminas Almantas, Lietuvos oro uostų generalinis direktorius.

                Investicijoms įmonė per metus išleido 7,8 mln. Eur, daugiau nei 70% išleista pastatams ir statiniams modernizuoti, plėsti bei įsigyti.

                Bendrovės EBITDA, pelno prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją, marža praėjusiais metais siekė 34%.

                Comment


                  Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                  Gal jau metas sukurti atskirą temą Lietuvos aviacijos naujienoms, kurios netelpa į kažkurio vieno oro uosto ribas?

                  Lietuvos oro uostai pelną augino 74%
                  http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...elna-augino-74
                  Tai,kad yra tema-Avia kompaniju najienos Lietuvoje

                  Comment


                    Bet esminis žodis pavadinime yra kompanijų, kuris pakankamai atfiltruoja informaciją(tuo labiau, kad paprastai tokia informacija būna susijusi su 1 konkrečiu oro uostu)

                    Comment


                      Vilniuje – pirmasis „Germania“ lėktuvas: taiko į turistus ir verslą
                      http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...stus-ir-versla

                      Šiek tiek papildomos informacijos, kurios nebuvo lryto straipsnyje:
                      Ketvirtadienį Vilniaus oro uoste nutūpė iš Ciuricho atskridęs kompanijos „Airbus A319“.

                      Vilniuje „Germania“ lėktuvai leisis du kartus per savaitę, pirmadienį 19.05 val. ir ketvirtadienį 11.15 val., o kils tomis pačiomis dienomis atitinkamai 19.50 ir 12.00 val.

                      Kol kas maršrutas yra suplanuotas iki vasaros sezono pabaigos spalio mėnesį. Ar skrydžiai bus tęsiami, priklausys nuo to, kaip seksis, teigia „Germania“ vadovas.

                      Apsispręsti pradėti naują maršrutą bendrovei padėjo ir parama. Tiek Vilniaus, tiek Ciuricho oro uostai, atidarant naują kryptį, teikia nuolaidas nuo rinkliavų. Vilniaus atveju, pasak oro uosto atstovų, nuolaidos siekia 80% pirmaisiais veiklos metais, 70% – antraisiais ir 60% – trečiaisiais.

                      Šiuo metu skrydžio į vieną pusę kaina liepos–rugpjūčio mėnesiais svyruoja tarp 69 ir 139 CHF (63–128 Eur).
                      Lryte kainos nurodomos 125-180 eurų, tad net įdomu pasidarė

                      Comment


                        Ghmmm... Dėl tos spaudos konferencijos ir koncesijos įdomią mintį išmetė kitame forume : "agi straipsnis su potekstė. P. Zemelis pamažu ieško būdų sugrįžti i gimtąją padangę. Kadangi biznelis Maskvos Ramenskoje orouoste, po didžiulių investicijų taip greičiausiai ir liks neužbaigtas dėl RU valdžios žingsnių , konkrečiai rybojant bet kokia konkurenciją aviacijos srityje. Tai patvirtina paskutiniai įvykiai Maskvoje, kai po 4 metu nuo sprogimo Domodedovo orouoste suimtas jo direktorius ir pagrindinis akcininkas Kamenscik. Neoficiali versija, kad jis kaltas dėl žmonių žūties, neoficialiomis duomenimis iš jo tokių būdų bando atimti, priverčiant parduoti akcijas vienam rusijos oligarchų, jeigu ne klystu , Rotenbergui. Rotenbergas priklauso Putinui artimam žmonių ratui.
                        Taigi mūsų dydisis biznerius Žemėlis po nepavykusių intervencinių grįžta namo, Kuri Tours , dar vienas ofigennas genialaus verslininko kūrinis, kaip sakoma pačiu laiku. Taigi lieka LT orouostu koncesiją. Nenustebsiu, jeigu gaus ją už simbolinį 1 eurą. Patirties turi. Pasekmės , kas turi kažkiek smegenų , aiškios. Kaip sakoma, duok D-ve suklysti."

                        Comment


                          Atostogauti Egipte ir Turkijoje susiruošusiems lietuviams – nemaloni staigmena
                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=71008000

                          Į Antaliją (Turkija) šeštadienio rytą susiruošę atostogauti lietuviai buvo priversti kuriam laikui pakeisti savo planus – jų skrydis ilgam laikui buvo atidėtas dėl orlaivio gedimo.

                          Ankstų šeštadienio rytą iš tarptautinio Vilniaus oro uosto į Turkiją turėjęs pakilti aviakompanijos „Small Planet Airlines“ lėktuvas sugedo, todėl skrydis buvo atidėtas 7 val. Dėl to vėluos ir keleiviai, turintys grįžti į Lietuvą. Ilgam oro uoste įkalinti ir keleiviai, turėję išskristi į Hurgadą.

                          Aviakompanijos „Small Planet Airlines“ lėktuvas į Antaliją Vilniaus oro uoste turėjo pakilti 5.45 val., tačiau keleiviai mažiausiai 7 val. neišskrido iš Lietuvos.

                          Aviakompanijos atstovas Simonas Bartkus DELFI sakė, kad gedimas lėktuvo hidraulinėje sistemoje buvo pastebėtas jam pajudėjus.

                          „Dėl to lėktuvas negalėjo vykdyti skrydžio, todėl mes pasamdėme kitos aviakompanijos lėktuvą, kuris dabar jau pakeliui iš Talino ir paims keleivius iš Vilniaus ir nuskraidins į Antaliją ir taip pat parskraidins kelevius, laukiančius Antalijoje“, – sakė jis.

                          S. Bartkaus teigimu, keleiviai iš Vilniaus turėtų išskristi apie 13 val.

                          „Žinoma, keleiviams yra nepatogumų, atsiprašome, kad galbūt informacijos nepavyksta pateikti iki pat galo tikslios, bet stengėmės kiek įmanoma greičiau išspręsti iškilusias problemas“, - pabrėžė aviakompanijos atstovas.

                          Iš Antalijos į Vilnių aviakompanijos lėktuvas turėjo parskristi 12.50 val., tačiau skrydžiui vėluojant iš Vilniaus, jis buvo atidėtas iki šeštadienio vakaro.

                          Tuo metu atidėtas skrydis iš Vilniaus į Hurgadą dabar suplanuotas 19.50 val.
                          Paskutinis taisė bato_usai; 2016.04.17, 11:57.

                          Comment


                            Chaosas Vilniaus oro uoste: atostogos prasidėjo ne taip, kaip tikėjosi
                            http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=71011326

                            Ankstyvą sekmadienio rytą DELFI redakciją pasiekė nerimastingas skambutis iš Vilniaus oro uosto: moteris susijaudinusiu balsu pranešė, kad atostogos prasidėjo ne taip, kaip tikėjosi: 05.45 į Antaliją turėjusio išskristi „Small Planet Airlines“ lėktuvo skrydis atidėtas iki 13.30. Šis scenarijus kartojasi jau antrą dieną iš eilės.

                            Netrukus „Small Planet Airlines“ atstovas Simonas Bartkus suskubo nuraminti:

                            “Šiandien sekmadienį, prieš skrydį S5 3523 Vilnius-Antalija buvo pastebėtas orlaivio techninis gedimas, dėl kurio, remiantis aukščiausiai saugos reikalavimais skrydis negalėjo būti vykdomas. Todėl šis skrydis bus vykdomas kitu "Small Planet Airlines" orlaiviu, numatomas išvykimo laikas iš Vilniaus - 13 val. 30 min.“

                            Pasak jo, skrydžio iš Vilniaus į Antaliją laukia 180 keleivių, skrydžio iš Antalijos į Vilnių - 166 keleiviai. Visiems keleiviams suteiktas maitinimas. Pagal galimybes, keleiviams bus suteikta galimybė skrydžio laukti viešbučiuose.

                            Comment


                              G. Žiemelis apie plėtrą VNO ir koncesiją.

                              – Lietuvoje yra ir daugiau galimybių investuoti. Štai valstybė netrukus oro uostams ieškos nuomininko. Gal dalyvausite konkurse?

                              – Tikrai ne, nes nėra tikslo. Nors Lietuvoje daugiau niekas neturi tokios patirties kaip mes. Bet mūsų dalyvavimas šiame konkurse prilygtų išėjimo į cirką pasirodymui.

                              Europoje yra 4-5 žaidėjai, kurie gali pasiskolinti pigiai ir sumokėti milžiniškus pinigus už koncesiją. Pavyzdžiui, Liublianos oro uostą išsinuomojusi kompanija už 49 metus sumokėjo 240 milijonų eurų. O ten tik vos per milijoną keleivių per metus.

                              Lietuvos oro uostai per metus aptarnauja per 4 milijonus keleivių, tad valstybė gali tikėtis per 600 milijonų eurų. Žinoma, privatininkas pirmiausia galvos, kaip uždirbti daugiau. Todėl jis mums ir leis statyti angarą Vilniuje.

                              Kitas klausimas – ar pabrangus mes dar čia ką statysime, tačiau gerai, kad šioje vietoje politikavimas baigsis. O jei valstybė kaip nors apribos investicijas, tai gaus mažesnę kainą už koncesiją.
                              Pašmaikštausiu, kad už oro uostus 600 mln yra Vilniaus metro

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                G. Žiemelis apie plėtrą VNO ir koncesiją.



                                Pašmaikštausiu, kad už oro uostus 600 mln yra Vilniaus metro
                                Oro uostas manau svarbiau už metro. Dabar svarbu žinosim sumą, kurią turi gauti vyriausybė, ir galėsim lyginti, ar gaus už koncesiją mažiau nei 600 mln. ar daugiau.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2016.04.18, 12:52.
                                Flickr

                                Comment


                                  Nesąmonė už tą koncesiją apskritai kažką būtų gauti. Išnuomoti reikia už eurą ir tiems, kas galės užtikrinti didžiausias investicijas ir plėtrą. Pinigus iš kitų dalykų reikia uždirbinėti, nes kokia Ryga savo oro uosto ne tik nenumelžinėja, tačiau dar ir savo pinigus investuoja.

                                  Comment


                                    Yra keli modeliai kaip veiklą vystyti.

                                    Ar pats investuoji, bet kartu gauni grąžą (ir aišku galvos skausmą).
                                    Ar gauni mažesnę grąžą, bet nieko neinvestuoji (ir jokių galvos skausmų).

                                    Comment


                                      „airBaltic“ pradėjo skrydžius iš Vilniaus į Taliną
                                      http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34303831

                                      Šiandien Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ atnaujino tiesioginį maršrutą tarp Vilniaus ir Talino, taip sustiprindama bendrovės poziciją Baltijos regione. 10 kartų per savaitę vykdoma paslauga padės įsitvirtinti Baltijos šalių rinkoje ir sustiprins ryšį su 60 Europos, Skandinavijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų.

                                      „Maršruto Vilnius-Talinas atidarymas, tai naujos „airBaltic“ pradžios simbolis, kadangi jis žymi sėkmingą restruktūrizavimo programos „ReShape“ pabaigą. Restruktūrizacijos metu tai buvo vienas iš 14 pelningų skrydžių, kurių turėjome atsisakyti, o dabar jį pradedame taip, kad mūsų Baltijos šalių klientai patogiai galėtų naudotis rytiniais ir vakariniais skrydžiais bei žymiai mažesnėmis šio maršruto kainomis. Maršruto atidarymas žymimas tuo pačiu metu iš Vilniaus ir Talino vykdomais skrydžiais – abiejose sostinėse „airBaltic“ siūlo tiek tiesioginius skrydžius, tiek ir skrydžius su patogiu persėdimu Rygoje į Europos, Skandinavijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestus. Ir toliau stiprinsime mūsų paslaugas Lietuvoje bei Estijoje, gerinsime susisiekimą tarp miestų. Tai mūsų verslo plano „Horizon 2021“ dalis“, – sako „airBaltic“ generalinis direktorius Martin Gauss.

                                      Nuo šiandien, balandžio 18 d., „airBaltic“ skrydžius iš Vilniaus į Talino oro uostą vykdys 10 kartų per savaitę, nuo pirmadienio iki penktadienio, du kartus per dieną. Skrydžiai bus vykdomi „Bombardier Q400 NextGen“ lėktuvais. Kelionės iš Vilniaus į Taliną trukmė – 1 val. 20 min. Bilietas į vieną pusę kainuos nuo 29 eurų, įskaitant oro uosto mokesčius ir rinkliavas.

                                      Comment


                                        Tos koncesijos 'pajamos' yra iliuzija, nes jos galų gale bus perneštos vartotojui per brangesnius lėktuvo bilietus. Išeina tas pats, kad Vyriausybė keleivius papildomai apmokestins ir tiek, o apetitą kažkam investuoti į infrastruktūrą tik atmuš.

                                        Niekad nesusimąstėt kodėl Lietuvoje telekomai žymiai daugiau ir anksčiau investavo į naujas mobilias technologijas (3G, po to LTE etc.), nei Vakarų Europoje? Ar ne todėl, kad Lietuvoje jiems nereikėjo mokėti kosminių naujo tinklo standarto operavimo licencijos mokesčių kaip U.K., Prancūzijoje ir kitur? Ir visa tai šalyje, kurioje investuoti į telekomų infrastruktūrą apsimoka žymiai mažiau (dėl mažesnio apgyvendinimo tankumo, kuris reikalauja daugiau išlaidų / garantuoja mažiau pajamų kvadratiniam kilometrui).
                                        Paskutinis taisė nomad; 2016.04.19, 10:44.
                                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                        Comment


                                          Jeigu laukus aplink VNO pavers remonto įmonėmis, tai VNO keleiviai čia ne prie ko. Arba jei dvigubai lups nuo Duty free parduotuvių.

                                          Tik aš nesuprantu, kodėl strateginės infrastruktūros nenori valdyti valstybė. Statoil kažkaip Norvegijos valstybė suvaldo.

                                          Be to, jei koncesininkas mesis į Avia remontą, jam keleivių pritraukimas gali neberūpėti. O valstybei turizmas svarbu. Liksime be svertų. Pavyzdys - uostas Klaipėda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X