Parašė nomad
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Tvora ore nekabos, net ir tinklelinei tvorai reikia pamato, atraminių konstrukcijų, iš viršaus dar turės būti nutiesta spigliuota viela(bent dvi-trys eilės, arba spyralė) ir kaip jau minėjo spirit ir vartai ir kameros, garso sienos, signalizacijos tikrai nebus kaip priedas. Dar nereikėtų pamiršti, jog senąją sieną reikės griauti ir atliekas išvežti ir tai irgi ne už ačiū. Tiesa, dar projektas.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
4.5 mLt skyrė tik ES, o prie šitos sumos reikia dar pridėti biudžeto/VNO pinigus.Parašė Little_man Rodyti pranešimąEh, jums atrodo 4.5mln. lt yra žiauriai daug? atsimerkite, Teritorija milžiniška, o aptverti iš naujo reikia visą perimetrą. Tvora turi būti ne šiaip tinklelis, o sustiprinta ir t.t. tad tie 4,5mln. manau bus pats tas.
Comment
-
Kodel 'kaulyti'? Ziurek i tai is kitos puses - ES (o tiksliau, Vakaru Europos salys) dabar Lietuvai ir kitoms postkomunistinems valstybems sumoka reparacija uz tai, kad Potsdame iteisino Molotovo-Ribentropo pakta ir atidave visa regiona liumpenproletariato vandalu ir azijatisku vertybiu globai beveik 50-iai metu ... Taigi jei sakai, kad Lietuva 'kaulyja', istorinem paralelem galima pilnai pasakyti, kad cia daugiau Vakaru Europa 'ispirkineja savo kalte'. Antra, mazejantys regioniniai skirtumui ir didejantis socialinis-ekononimis issivystymas ES periferijoje sukuria didesnes isoriniu investiciju (is uz ES ribu) ir tuo paciu pacios ES ekonominio vystymosi galimybes. Ateinantys is Rusijos, Baltarusijos ir kitu Rytu krastu pinigai i Lietuva ir kitas ES salis yra geriausias tokiu ES fondu isleidimo Lietuvoje protingumo irodymas. Vienaip ar kitaip, nematau tame jokios nei moralines-istorines, nei ekonomines problemos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisiškai nusigyveno LT. Net tvorai reikia kaulyti iš ES.
Aisku, kad ES pinigus reikia tinkamai panaudoti - kas ne visada pas mus ivyksta. Taciau investavimas i transporto infrastruktura yra viena is tu sriciu, kurioje ES fondai yra pakankamai gerai panaudojami Lietuvoje.Paskutinis taisė nomad; 2013.12.05, 00:56.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Uz ORo uosto "tvoros", BP nupaisyta sodininku bendriju teritorija, kurios Lietuvoje po truputi konvertuojamos i gyvenamasiais teritorijas ir aisku Verslo, gamybos ir pramones teritorija. Bet nuo tako pabaigos nupiestas kitas takas i teisiai Rytus. Pro Pakupiecius, kerta A15!, paskui pro Azuolijus ir baigiasi Nemezio ganyklose. Stirpiai nupiesta
Show must go von!
Comment
-
Labai abejotina, kad plės į pietų pusę.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGal kas zino, kaip yra su valstybes reikmems privatizuojama zeme, Vilniaus oro uosto tako pletrai reiktu apie 500m. bet pietinej oro uosto puseje yra sodai, kiek tai realiai galima butu igyvendinti?
1.Ten stovi namai + sodai
2. Triukšmo normatyvai
3. Jeigu pailgins taką, tada reikia ILS sistema perkelti. Mmm... už bėgių kišti?
Comment
-
Nu tai gi parasiau pletra numatyta Bendrajam plane. Nu nera gi visiskas popiergalisParašė Skarbny Rodyti pranešimąLabai abejotina, kad plės į pietų pusę.
1.Ten stovi namai + sodai
2. Triukšmo normatyvai
3. Jeigu pailgins taką, tada reikia ILS sistema perkelti. Mmm... už bėgių kišti?
Atvaizdas
Show must go von!
Comment
-
Naujo tako statyba labai abejotina. Be to, kartais bus sudėtinga į jį "užeiti" nepriartėjant prie Baltarusijos oro erdvės.Parašė VNS Rodyti pranešimąNu tai gi parasiau pletra numatyta Bendrajam plane. Nu nera gi visiskas popiergalis
Comment
-
Pakankamai ten tos vietos, uzejimui uztenka 15-17 km, baltarusijos siena kur kas toliau.Parašė Sula Rodyti pranešimąNaujo tako statyba labai abejotina. Be to, kartais bus sudėtinga į jį "užeiti" nepriartėjant prie Baltarusijos oro erdvės.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Plačiau apie tai galima?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa rytinėje pusėje ir naujasis terminalas turėtų būti
Comment
-
Na tai yra kalbų lygyje, bet šiemet VNO pasiekė beveik apie 3mln. keleivių ir labai dažnai VNO, epizodiškai gaunasi spūstys. Žinoma tokio augimo nebebus, bet jis išliks. Šiandieninis terminalas yra pasiekęs plėtros ribas, morališkai atgyvenęs ir manu labai nepatogus.
O idėjų, kurias teko girdėti, tai, kad statyti naują terminalą(T2) priešingoje, dabartinio tako pusėje.
1. Nedidelį, bet jis aptarnautų tradicinius vežėjus, senasis liktų LCC(Low Cost Carier). Esant poreikiui T2 būtų plečiamas.
2. Viską perkelti į T2. Senasis liktų administracijai.
Kaip ir sakau viskas gandų lygyje. Bet iš tų pačių, jau įgyvendinami du nauji projektai- naujos gaisrinės statyba, bei tvoros keitimo. Toliau turėtų būtį tvarkomas riedėjimo takas. Ilgainiui plečiamas(statomas naujas) takas, bei naujas terminalas. Tikiuosi, kad taip ir bus.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
bent jau senojoj studijoj (is ~2000 m.) 2015 metam taip buvo pabraizyta
http://old.vilnius.lt/I/transport/LT_1_1.jpgVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Tai ar esamo terminalo ne 5 mln. pralaidumas?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa tai yra kalbų lygyje, bet šiemet VNO pasiekė beveik apie 3mln. keleivių ir labai dažnai VNO, epizodiškai gaunasi spūstys. Žinoma tokio augimo nebebus, bet jis išliks. Šiandieninis terminalas yra pasiekęs plėtros ribas, morališkai atgyvenęs ir manu labai nepatogus.
Šiaip abejoju ar tikslinga būtų statyti 2-ą terminalą ir dar priešingoje pusėje. Terminalai tarpusavyje turi turėti jungtis, kad iš vieno galėtum patekti į kitą, ir atvirkščiai.
Comment
-
Aviaciniu poziuriu neperspektyvu, tas tiesa, taciau butent toj trajektorijoj kur jis pazymetas, tuomet takas kerta maziausiai gatviu ir tuo metu kliudo maziausiai jau esanciu gyvenmauju namu ir t.t. Bet kaip sakau, cia labai seni planai, dabar jie gal ir kiek kitokie.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPerspektyvinė triukšmo zona- turbū turima omeny, lektuvų "approach" teritorijas dėl to tiek daug nubrėžta? Tai tuomet, naujas takas turėtų būti esamo, pietinės pusės apačioje (kas aviaciniu požiūriu būtų labai nelogiška, jei toliau būtų naudojami abu takai).
O siaip jo ACC pritariu, plius man labai patiko ideja ir projektas koki FlyLAL'as ten turejo uzvedes.
Maketa tik beisejo rast...
Paskutinis taisė Recoiler; 2013.12.09, 01:51.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
Comment