Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Kad jau reikia. Šiandien eidamas gatve, netyčia nugirdau moteriškę kalbančią telefonų, atkreipiau dėmesį, nes ji kalbėjo tyliai ir prisidengusi ranka. Dar labiau nustebino, tai ką ji pasakė. Citatos tiksliai nepasakysiu, bet maždaug tai. "Čia, prie mano namų, -Gatvės pavadinimas-, taxi sėdi visiškai girtas vairuotojas", na ką, o po pusės minutės, jau mačiau, kad varo taxi, ir ne bet kaip, o vingiais. Tad yra šiek tiek bėdų su taxi.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
-
Jūs pažiūrėkit kaip čia gražiai susukta, net juokas ima.
Šaltinis : http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=62025689Mintis apie prisijungimą prie oro uosto veja ir ekonominė nauda. R. Kriukovas skaičiuoja, kad keleivio vežimas iki Senamiesčio kainuoja apie 25 Lt. PVM sudaro apie 5 Lt, oro uostui už išvažiavimą iš taksi juostos reikia atiduoti apie 6 Lt. Kadangi vairuotojas norės grįžti atgal, kuras atsieis apie 6 Lt. Taksi vairuotojas užtruks apie valandą – darbo užmokesčiui reikės apie 10 Lt.
Comment
-
Kai viskas oficialu, kuomet reikia čekį išrašyti, nurodyti iš kur į kur važiavai, tvarkingai atrodyti ir turėti tvarkingą mašiną, tuomet beveik nebelieka vietos sukčiavimui ir tuomet taksistai teigia, kad tokiomis sąlygomis dirbti nėra pelninga.
Aš asmeniškai labai apsidžiaugčiau, kad visi pasatai išnyktų ne tik iš oro uosto, bet ir viso miesto.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Jei surūdiję Pasatai taptų naujais, pakiltų paslaugos kaina. Klausimas, ar išvis taksi verslas būtų pelningas. Kiek girdėjau, Vilnius veža dirba nuostolingai. Vadinasi, subsidijuojama iš biudžeto ir už taksi moka net tie, kurie taksi nesinaudoja. Manau, kad kultūringesnį aptarnavimą bent prie oro uosto galima užtikrinti laipsniškai didinant reikalavimus taksi įmonėms, kad spėtų prisitaikyti. Taksi nėra tokia būtina paslauga, kurią turėtų teikti ir subsidijuoti savivaldybė.
Comment
-
http://www.veidas.lt/vilnius-veza-su-nuostoliaisVilniaus miesto tarybos ambicijos teikti taksi paslaugas kol kas lemia tik nuostolius. Bet, kaip tikisi sostinės meras Artūras Zuokas, rugpjūtį, kai “Vilnius veža” turės jau keturiasdešimt taksi automobilių, ši savivaldybės įmonė, teikianti taksi paslaugas, galbūt perkops į pliusą. Mat taip numatyta šios įmonės verslo plane.
Comment
-
Pritarčau, bet...iki VV, taksi buvo viena iš didžausių Vilniaus ir Lietuvos gėdų. Visiškas pralaimėjimas. Problema ta, kad retai privatus vežėjas investuos į darbuotojų kvalifikaciją (anglų kalba), į įrangą (gps etc.) ar noriai vykdyti veiklą labai skaidriai. Tiesiog paskaičiauvus jiems tas neapsimoka. Arba šią naštą permes ant vairuotojų pečių. Už tai ir gaunasi, kad nuo oro uosto iki centro miesto svečiai važiuoja 20 km...Juokinga? Taip. VV, nors ir subsidijuojama, kol kas su dar keliais kitais vežėjais, nedaro gėdos. O žinai, miesto reputacija susideda iš smulkmenų.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąJei surūdiję Pasatai taptų naujais, pakiltų paslaugos kaina. Klausimas, ar išvis taksi verslas būtų pelningas. Kiek girdėjau, Vilnius veža dirba nuostolingai. Vadinasi, subsidijuojama iš biudžeto ir už taksi moka net tie, kurie taksi nesinaudoja. Manau, kad kultūringesnį aptarnavimą bent prie oro uosto galima užtikrinti laipsniškai didinant reikalavimus taksi įmonėms, kad spėtų prisitaikyti. Taksi nėra tokia būtina paslauga, kurią turėtų teikti ir subsidijuoti savivaldybė.
Comment
-
Kai bus sutvarkytos miesto gatvės, pastatai, tada ir bus galima kalbėti apie taksus. Tuo labiau, kad net jeigu iki centro užsiennietis sumokėjo 100 litų, tai yra tiokpliusasLietuvos užsienio prekybos balansui. Tuo labiau: nepatinka taksų kainos - autobusai ir traukinys tavo paslaugoms.Parašė D.P Rodyti pranešimąUž tai ir gaunasi, kad nuo oro uosto iki centro miesto svečiai važiuoja 20 km...Juokinga? Taip. VV, nors ir subsidijuojama, kol kas su dar keliais kitais vežėjais, nedaro gėdos. O žinai, miesto reputacija susideda iš smulkmenų.
Comment
-
Čia ne patinka/nepatinka, čia buvo sukčiavimas ir apgaudinėjimas. Vilnius Veža yra brangesnis už kitus taksus, bet tikrai sumokėti keliais litais daugiau už kokybe verta, dar pusmetis ir atsiras gan stiprus kontingentas(..?) žmonių, kurie tai įvertins.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKai bus sutvarkytos miesto gatvės, pastatai, tada ir bus galima kalbėti apie taksus. Tuo labiau, kad net jeigu iki centro užsiennietis sumokėjo 100 litų, tai yra tiokpliusasLietuvos užsienio prekybos balansui. Tuo labiau: nepatinka taksų kainos - autobusai ir traukinys tavo paslaugoms.
o jei nenori kokybės ir patogumo, kvieskis taksa telefonu
Comment
-
O ar tau patiktų, jei tu už taksi sumokėtum 100lt. vietoj kokių 40-50lt?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKai bus sutvarkytos miesto gatvės, pastatai, tada ir bus galima kalbėti apie taksus. Tuo labiau, kad net jeigu iki centro užsiennietis sumokėjo 100 litų, tai yra tiokpliusasLietuvos užsienio prekybos balansui. Tuo labiau: nepatinka taksų kainos - autobusai ir traukinys tavo paslaugoms.
Comment
-
Man ir 40lt nepatinka, todėl ir važinėju autobusais.Parašė spirit Rodyti pranešimąO ar tau patiktų, jei tu už taksi sumokėtum 100lt. vietoj kokių 40-50lt?
Comment
-
Tai tau gerai kai tu žinai kaip tau nuvažiuot ten, kur tau reikia.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMan ir 40lt nepatinka, todėl ir važinėju autobusais.
Comment
-
Daugelyje miestų už įsėdimą oro uoste (ir ne tik) reikia mokėti papildomą mokestį (airport surcharge). Tai nieko keisto ar nenormalaus.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nes dabar kaina įsėdant oro uoste, būna pora litų didesnė nei išsikvietus, tik važiuoji nauju automobiliu, gali atsiskaityti kortele, bei kitų n privalumų, jei vertini kokybę, ne retais atvejais moki net mažiau negu už kviestinį taksi.
Comment
-
Ką reiškia dabar, kai ten pilna nelegalių ir sukčių, plėšiančių po 80-100 Lt???Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nes dabar kaina įsėdant oro uoste, būna pora litų didesnė nei išsikvietus, tik važiuoji nauju automobiliu, gali atsiskaityti kortele, bei kitų n privalumų, jei vertini kokybę, ne retais atvejais moki net mažiau negu už kviestinį taksi.
Comment
-
Esmė, kad "guselovai" kaip buvo taip ir liko. Tik kad mašinas dabar laiko toliau, dažniausiai - prie "Norfos".Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTai, kad tik "Smart taksi" ir "Vilnius veža" dirba prie atvykimo, ir jie privalo duoti čekį, o jei suma čekyje yra didesnė, nei turėtų būti gali drąsiai keliauti į VNO administraciją ir atgauti permokėtus pinigus.
Na, bet čia jau priklauso nuo kliento. Jeigu patinka įtartinos išvaizdos tipelis ir nežinia kokia mašina, tai - prašom...
Gal čia kalta Vilniaus specifika, nes oro uostas beveik mieste, o nepatyrusiems užsieniečiams atrodo, kad kažin kur tolokai.
Comment
-
Taigi prie oro uosto įėjimo tik ir gali stovėti tos įmonės, kurios gali vežti nuo oro uosto. Kam dar kažką kabinti? Kitas dalykas kad daug kas nežino jog dabar pasikeitė tvarka, visi galvoja, kad tie stovintys prie oro uosto yra "lupikai" kaip ir anksčiau ir tiesiog bando kviesti taksi iš miesto.Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ taksi prie Norfos paskui neaiškų tipą gali trenktis tik NVS piliečiai. Ten tai įprasta. Na negi negalima pakabinti oro uoste įspėjamųjų iškabų su nurodytais numeriais tik tų taksi firmų, kurios gali vežti nuo oro uosto???
Comment
Comment