Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bato_usai
    replied
    Seimas apsisprendė dėl Lietuvos oro uostų koncesijos sąlygų
    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ygu-667-635985

    Seimas ketvirtadienį priėmė „Lietuvos oro uostų“ valdomų oro uostų koncesijos įstatymą, kuris nustato teisines ir organizacines tarptautinių šalies oro uostų koncesijos sąlygos. Už šį įstatymą balsavo 66 Seimo nariai, prieš – 6, susilaikė 31 parlamentaras.

    Pagal priimtą įstatymą sprendimą dėl oro uostų koncesijos projekto įgyvendinimo priims Vyriausybė, gavusi Seimo pritarimą. Koncesija bus suteikiama atviro viešo konkurso būdu subjektui, dėl kurio priimtas sprendimas, kad jis atitinka nacionalinio saugumo interesus. Koncesininkas pagal koncesijos sutartį turės prisiimti visą ekonominio pobūdžio riziką.

    Teisės aktais nustatomas teisinis pagrindas suteikti koncesininkui leidimą Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose vykdyti koncesijos sutartyje numatytą ūkinę komercinę veiklą, susijusią oro uostų infrastruktūros objektų projektavimu, statyba, plėtra, atnaujinimu, pakeitimu, remontu, valdymu, naudojimu ir (ar) priežiūra, teikti viešąsias paslaugas, taip pat valdyti ir (ar) naudoti valstybės turtą ir kt.

    Būtina pabrėžti, kad šių oro uostų infrastruktūra išliks valstybės nuosavybe.

    Koncesijos sutartis negalės būti sudaroma ir (arba) pratęsiama, įskaitant pratęsimą, ilgesniam negu 25 metų terminui. Koncesininkui bus draudžiama oro uostų aerodromus išnuomoti, suteikti panaudai ar kitais pagrindais perduoti juos valdyti ir naudoti tretiesiems asmenims.

    Be to, bus nustatytos papildomos saugumo garantijos – koncesijos sutarties nutraukimas Vyriausybei ar Seimui priėmus nutarimą. Koncesijos sutartyje turės būti įtraukti privalomi įsipareigojimai ir sąlygos, kurių koncesininkas turės laikytis užtikrindamas oro uostų panaudojimą priimančiosios šalies paramai teikti ir mobilizacinėms užduotims vykdyti, taip pat privalomos sąlygos, kurių koncesininkas turi laikytis nuomodamas, subnuomodamas ar teikdamas panaudai jam perduotą žemę ir kitą turtą ir kt.

    Koncesijos būdu bus siekiama didinti Lietuvos oro uostų transporto sistemos konkurencingumą, gerinti oro uostų veiklos valdymo efektyvumą bei užtikrinti oro uostų infrastruktūros plėtrą pritraukiant privačias investicijas.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    „Ryanair“ bagažas: iš 108 pasirinkimų lieka 6
    http://vz.lt/sektoriai/paslaugos/201...inkimu-lieka-6

    Žemų sąnaudų avialinijos „Ryanair“ keičia registruoto bagažo politiką bei mažina kainas.

    Iš anksčiau buvusių galimų 108 pasirinkimų, lieka vos 6, pranešė kompanija.

    „Financial Times“ juokauja, kad seni geri laikai, kai lagaminą tiesiog nemokamai pasiimdavai su savimi, vistik negrįš.

    „92% mūsų keleivių pajus sumažėjusią registruoto bagažo kainą, – skelbiama „Ryanair“ pranešime. – Visos paskelbtos kainos galios ir tada, jei lagaminą reiktų užregistruoti prieš pat skrydį. Kaina taip pat nepriklausys nuo sezono.“

    Kompanijos teigimu, mobiliąja programėle registruotą bagažą taip pat bus galima pridėti likus 3 val. iki skrydžio.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2016.06.02, 16:32.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Parašė senis Rodyti pranešimą
    Įdomios naujienos:
    Wizz Air может открыть базу в Каунасе
    http://www.delfi.lv/biznes/bnews/wiz....d?id=47454827

    Венгерская бюджетная авиакомпания Wizz Air самое позднее через два года планирует отрыть летную базу в Каунасском аэропорту (Литва), сообщил руководитель компании.

    По его словам, пока преждевременно говорить о базе в Паланге, Wizz Air рассматривает лишь расширение сети полетов из Паланги.
    Butu puiku manau!Tik kodel musu LT delfis apie tai neraso?

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Įdomios naujienos:
    Wizz Air может открыть базу в Каунасе
    http://www.delfi.lv/biznes/bnews/wiz....d?id=47454827

    Венгерская бюджетная авиакомпания Wizz Air самое позднее через два года планирует отрыть летную базу в Каунасском аэропорту (Литва), сообщил руководитель компании.

    По его словам, пока преждевременно говорить о базе в Паланге, Wizz Air рассматривает лишь расширение сети полетов из Паланги.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Dvi revoliucinės idėjos, kurias ką tik pristatė „Wizzair http://verslas.lrytas.lt/mano-piniga...te-wizzair.htm

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    „Ryanair“ siūlo aplankyti pigius Europos miestus. Tarp jų vėl yra Vilnius

    http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...ius-638-621479

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Siūlau kitą temą pervadinti iš "Avia kompanijų naujienos" į "Oro linijų naujienos". Baltic Ground Service kažkuria prasme irgi Avia kompanija.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Žinau, bet tai nėra naujiena apie avia kampanijas...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
    http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=15490

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Dėl koncesijos Lietuvos oro uostams patars „InterVistas“
    http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...rs-intervistas

    Susisiekimo ministerija ir Lietuvos oro uostai pasirašė sutartį su patarėjo olandų bendrove „InterVistas“, kuri padės parengti oro uostų koncesijos projektą.

    Bendrovė padės ruošti konkurso sąlygas, nustatyti koncesijos tikslus bei uždavinius ir derėtis su koncesijos konkurso dalyviais, rašoma Susisiekimo ministerijos pranešime.

    Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius neabejoja, kad koncesijos projektas padės Lietuvai ir sėkmingai plėtoti šalies oro uostus, ir pasiekti ryškių rezultatų Baltijos rinkoje.

    „Aviacijos sektorius nemenka dalimi prisideda prie šalies ekonomikos kūrimo, tačiau šios srities potencialas yra kur kas didesnis, o turimi įrankiai riboja galimybę juo pasinaudoti. Todėl labai svarbu įgyvendinti oro uostų koncesijos projektą, kurio plėtrai tvirtus žingsnius padės žengti išsirinktas koncesijos vykdymo partneris“, – cituojamas susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

    „InterVistas“ yra Olandijos kapitalo įmonė, dalyvavusi daugelyje kompleksinių projektų oro uostų ir aviakompanijų veiklos srityse bei konsultavusi valstybes, privačius investuotojus ir operatorius oro uostų koncesijos projektuose.

    VŽ rašė, kad privataus investuotojo paieškoms Lietuvos oro uostai pradėjo ruoštis pernai vasarą.

    Būsimam koncesininkui iškelti keli pagrindiniai tikslai – pasiekiamumo Lietuvos oro uostų tinklui priklausančiuose trijuose Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostuose plėtra, infrastruktūros gerinimas finansuojant strateginius plėtros projektus ir keliant oro uostų paslaugų kokybę, grąžos valstybei už jos kapitalo naudojimą teikimas.

    Konsultantų darbas vyks dviem etapais – per pirmus keturis mėnesius bus rengiama ir tvirtinama koncesininko atrankos konkurso dokumentacija, kurioje tiksliai aprašoma investicinė projekto vertė ir laukiami rezultatai. Antrajame etape, užtruksiančiame iki 1,5 metų, bus vykdomas atrankos procesas ir pasirašoma sutartis su jo laimėtoju.

    Konsultantų darbai prasidės tik priėmus ir įsigaliojus teisės aktų paketui, leidžiančiam vykdyti Lietuvos oro uostų koncesiją. Seimas šį klausimą numato svarstyti gegužės mėnesio pradžioje.

    Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Kadangi ne pirmą kartą tenka susidurti su informacija, kuri apima daugiau negu vieną oro uostą ar pagal savo tipą nepatenka į šiuo metu egzistuojančia temas, manau, kad tam reikalinga atskira tema.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    „Wizz Air“ 5 metų jubiliejus Lietuvoje – ką pavyko nuveikti?
    http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34303832

    „Wizz Air”, didžiausia žemų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir Rytų Europoje, švenčia 5 metų veiklos jubiliejų Lietuvoje – pirmasis kompanijos orlaivis iš Vilniaus pakilo 2011 metų balandžio 16 dieną. Nuosekliai augdama, kompanija per 5 metus Lietuvoje jau pasiekė įspūdingų rezultatų bei pervežė daugiau kaip tris milijonus keleivių.

    „Esame laimingi, švęsdami šį penkerių metų veiklos jubiliejų Lietuvoje. Nuo pat 2011 metų, kai iš Vilniaus į orą pakilo pirmasis „Wizz Air“ lėktuvas, jau pervežėme daugiau kaip 3 milijonus keleivių, kurie turėjo galimybę keliauti mūsų mažų sąnaudų skrydžiais. Nuolat plečiant skrydžių žemėlapį, šiandien Lietuvos keliautojai viename iš trijų oro uostų gali rinktis 25 kryptis, kuriomis keliauti su malonumu kviečia draugiška ir besišypsanti mūsų įgula”, - teigia „Wizz Air“ komunikacijos vadovas Gabor‘as Vasarhelyi‘as.

    „Wizz Air“ yra pirmaujanti oro linijų bendrovė Tarptautiniame Vilniaus oro uoste. Kompanija čia bazuoja keturis orlaivius bei turi 147 darbuotojus, kurie užtikrina aukščiausią paslaugų kokybę kiekvieno skrydžio metu. Nuo šių metų kovo mėnesio „Wizz Air“ pradėjo skrydžius iš Kauno ir Palangos oro uostų.

    „Per penkerius partnerystės su „Wizz Air“ metus smarkiai išplėtėme savo bendradarbiavimą – dabar aviakompanija keleivius skraidina 28 kryptimis iš visų trijų Lietuvos oro uostų – Vilniaus, Kauno bei Palangos, ir jau yra paskelbusi ateinančio žiemos sezono planus, kuriuose numatyta dar daugiau naujų maršrutų. Džiaugiamės šiuo drauge pasiektu rezultatu ir išplėstomis lietuvių kelionių galimybėmis“, – sako Lietuvos oro uostų Komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė.

    Avialinijų kompanija iš trijų Lietuvos oro uostų siūlo 28 maršrutus į 14 skirtingų šalių, tad nuolatinė plėtra dar kartą patvirtina „Wizz Air“ ilgalaikius įsipareigojimus Lietuvai stiprinti turizmo bei aviacijos industrijas.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Skirtingai nei rūbų ar interjero, lėktuvų dizaino mados nesikeičia kasmet. Tačiau pastarieji metai atnešė nemažai naujienų. Įdomu tai, kad kai kuriuos novatoriškus sprendimus diktuoja ne didžiulės užsienio kompanijos, o Lietuvos įmonės. Pavyzdžiui, užsakomuosius skrydžius vykdanti oro bendrovė „Small Planet Airlines“ (SPA), kuri prieš prasidedant vasaros sezonui iš esmės atnaujino orlaivių saloną. http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...nes-637-604065

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    „Ryanair“ nusisuka nuo Kauno – Vilniuje steigia naują bazę http://www.15min.lt/verslas/naujiena...aze-663-596125
    Paskutinis taisė Jopapa; 2016.03.15, 13:07.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Oficilioje svetainėje sudėti iš VNO į RYG x6 per savaitę, nuo žiemos sezono greičiausiai bus VNO-OSL kasdien. O visi klausimai susiję su RYR paaiškės per porą savaičių.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Nesuprasi ar perkeltas ar ne,nes raso,kad dar nepatvirtintas tvarkarastis http://www.ryanair-skrydziai.lt/ryan...-tvarkarastis/
    Nereikėtų kišti šito apsimestinio puslapio. Čia ne oficiali kompanijos svetainė, o eiliniai bilietų perpardavinėtojai, bandantys apsimesti tuo kuo nėra.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Perkelia į VNO
    Nesuprasi ar perkeltas ar ne,nes raso,kad dar nepatvirtintas tvarkarastis http://www.ryanair-skrydziai.lt/ryan...-tvarkarastis/

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Radau pats jau,tad dalinuosi gal kam idomus bus Ryanair 2016m. vasaros tvarkarastis
    http://www.ryanair-skrydziai.lt/ryan...-tvarkarastis/

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Perkelia į VNO

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Gal yra zinoma kamnors kodel nera skrydziua su Ryanair nuo balandzio tarp Oslo ir Kauno?
    Radau pats jau,tad dalinuosi gal kam idomus bus Ryanair 2016m. vasaros tvarkarastis

    Komentuoti:

Working...
X