Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Tai priklauso nuo lėktuvų skrydžių tvarkaraščių. Deja, dabar neturiu noro, iš dalies ir galimybių labai į juos gilintis.



    Sic! Pamiršai 29 ir 50 maršrutų autobusus, taip pat mikroautobusus iš KUN į Vilnių ir Klaipėdą. Kas gi čia neseniai rašė, kad planuojami greitieji autobusų maršrutai iš KUN į populiariausius Kauno viešbučius už 12Lt/žm.? Iki pilnos laimės betrūktų tarpmiestinių autobusų (pvz. Kaunas-Utena) užsukimo į KUN ir geležinkelio atšakos šiek tiek šiauriau Neveronių oro uosto keleivių terminalo link, kad atvykę keleiviai galėtų motrise pasiekti Neveronis, Palemoną, Amalius ir Kauno GS. Gal net Vilnių, su persėdimu Palemone.
    Teisingai Wycka rašo, susisiekimas su kai kuriais Lietuvos miestais yra tikrai neblogas. Turiu žinių iš pirmų lūpų, kad Kauno oro uosto stotelė kol kas nėra pripažinta tarpmiestine stotele, kad galėtų užsukti Kauno - Zarasų plentu važiuojantys autobusai, tikėtina, kad neužilgo bus. Tarp kitko, VNO iš esmės neturi jokio tarpmiestinio susisiekimo, mano žiniomis važiuoja tik 1 ir 2 Vilniaus miesto autobusų maršrutai bei traukinių maršrutas Vilniaus GS - VNO. Gal VNO laiko save tokiu svarbiu, kad visi ne vilniečiai susisiekimu turėtų pasirūpinti patys, gal mano, kad 95 proc. skrendančių vilniečiai arba keliaujantys į/iš Vilnių.

    Comment


      Parašė Linas Rodyti pranešimą
      Tarp kitko, VNO iš esmės neturi jokio tarpmiestinio susisiekimo, mano žiniomis važiuoja tik 1 ir 2 Vilniaus miesto autobusų maršrutai bei traukinių maršrutas Vilniaus GS - VNO. Gal VNO laiko save tokiu svarbiu, kad visi ne vilniečiai susisiekimu turėtų pasirūpinti patys, gal mano, kad 95 proc. skrendančių vilniečiai arba keliaujantys į/iš Vilnių.
      Jeigu būtų poreikis būtų ir transportas.

      Simono Bartkaus bloge pateikto keleivių tyrimo duomenys VNO

      Kaunas atrodo vienintelis miestas su kuriuo būtų galimas tarpmiestinis susisiekimas, tačiau tyrimas atliktas dar prieš Ryanair įsteigiant bazę Kaune. Tad dabar kauniečių procentas skrendantis iš VNO turėtų būti ženkliai sumažėjęs. O peržvelgus sekantį grafiką manau abejonių nekyla kodėl tarp VNO ir kitų miestų nėra jokio tiesioginio susisiekimo.

      Taip kad nereikia čia visų tų "save laiko" nesamonių

      Comment


        Na as perzvelges ta sekanti grafika kaip tik skirtinga isvada padaryciau - kadangi prastas susisiekimas, todel tenka vaziuoti masina/taxi. Tu kaip suprantu darai tokia isvada - susisiekimo gerinti nereikia, nes dauguma atvaziuoja masina/taxi?

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Sic! Pamiršai 29 ir 50 maršrutų autobusus, taip pat mikroautobusus iš KUN į Vilnių ir Klaipėdą. Kas gi čia neseniai rašė, kad planuojami greitieji autobusų maršrutai iš KUN į populiariausius Kauno viešbučius už 12Lt/žm.? Iki pilnos laimės betrūktų tarpmiestinių autobusų (pvz. Kaunas-Utena) užsukimo į KUN ir geležinkelio atšakos šiek tiek šiauriau Neveronių oro uosto keleivių terminalo link, kad atvykę keleiviai galėtų motrise pasiekti Neveronis, Palemoną, Amalius ir Kauno GS. Gal net Vilnių, su persėdimu Palemone.
          Nepamiršau. Tačiau susisiekimas žymiai prastesnis nei su Vilniaus oro uostu.
          Lenkams žymiai paprasčiau nukeliauti su VT į savo šalies oro uostus. Lenkijoje visuose didmiesčiuose yra naktiniai autobusai, traukiniai tarp šalies miestų važinėja ir naktį.

          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Lietuvoj net su VNO nėra normalaus susisiekimo ...
          Jis nereikalingas, nes susisiekimą su Vilniumi turi visos savivaldybės. O pats oro uostas yra mieste ir į jį nuvažiuoti galima gerokai dažniau kursuojančiais autobusai, mikroautobusais, netgi traukiniu. Taip pat ir taksi. Gerokai pigiau, nei važiuojant ir Kauno į Karmėlavą.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Lenkams žymiai paprasčiau nukeliauti su VT į savo šalies oro uostus. Lenkijoje visuose didmiesčiuose yra naktiniai autobusai, traukiniai tarp šalies miestų važinėja ir naktį.
            Čia ir vėl 'koją pakiša' lengvatos, t.y. netiesioginis savo infrastruktūros objektų protegavimas, nors pasienio gyventojams pasinaudoti užsienio oro uostu gali būti patogiau ir objektyviai vertinant net pigiau. Nu chrien lenkui iš Suvalkų keliauti iki Vilniaus ar Kauno autobusu/traukiniu už visą kainą, kai tuo pačiu autobusu/traukiniu tik į kitą pusę ir dar pasinaudojęs lengvata jis nukeliaus pigiau. Žinoma, čia kalba eina pirmiausia apie studentus ir jaunas šeimas, turinčias mokyklinio amžiaus vaikus.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Na as perzvelges ta sekanti grafika kaip tik skirtinga isvada padaryciau - kadangi prastas susisiekimas, todel tenka vaziuoti masina/taxi. Tu kaip suprantu darai tokia isvada - susisiekimo gerinti nereikia, nes dauguma atvaziuoja masina/taxi?
              Abejoju ar daug yra važiuojančių iš kitų miestų Taxi. Taip pat abejoju ar kas nors važiuos autobusu jeigu turi galimybę atvažiuoti automobiliu. Beja tarp VNO ir Vilniaus autobusų / traukinių stoties yra kurkas geresnis susisiekimas nei tarp Kauno autobusų / traukinių stoties ir KUN. Yra traukinys kuris nuveža per 7min ir autobusai kurie užtrunka šiektiek ilgiau bet bendrai paėmus važiuoja gan dažnai. Pamenu šią vasarą norėjau į Kauną važiuoti traukiniu ir iki oro uosto miesto autobusu, bet peržvelgęs tvarkaraščius pamačiau, kad stotyje atvažiavus teks praleisti beveik valandą laukiant autobuso tad užsisakiau bilietą mikriuku tiesiai į oro uostą ir be manęs jame važiavo nei daug nei mažai dar 1 keleivis . Taigi manau logiška ir efektyvu po keletą keleivių iš įvairių Lietuvos vietų surinkti stotyje ir vienu transportu juos kartu nuvežti i oro uosta nei organizuoti specialius autobusus kurie vežios po vieną du žmones didelius atstumus tarp miestų.

              Dar galime šiek tiek paskaičiuoti. Jeigu VNO pernai aptarnavo 1 300 000 keleivių iš jų 20proc. yra kauniečiai metai turi 365 dienas o iš visų keleivių 11 proc. atvyksta viešuoju transportu, tuomet gauname 78 potencialius keleivius per dieną. Žinant kad skrydžiai pasiskirsto per keliolika valandų, kiek reisų reikėtų per dieną kad juos visus pervežti ir kiek tada vienu reisu važiuos? Dar kartą pažvelgus į keleivių grafiką apie kažkokį tarpmiestinį susisiekimą su kitais miestais minčių tikriausiai daugiau nekyla.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Na as perzvelges ta sekanti grafika kaip tik skirtinga isvada padaryciau - kadangi prastas susisiekimas, todel tenka vaziuoti masina/taxi. Tu kaip suprantu darai tokia isvada - susisiekimo gerinti nereikia, nes dauguma atvaziuoja masina/taxi?
                Iš tiesų reikėtų kokio nors midi klasės autobuso ekspreso nuo Kauno oro uosto iki miesto. Klausimas, iki kur maršrutas turėtų būti. Jei iki Kauno pilies, tai Savanorių pr., Parodos g. pro centrą. Jei iki stoties, tai autobusų - neapsimokėtų, nes stotis renka mokestį, jei iki gelež., tai nebūtų kur apsisukti.
                Jei iki pilies pro centrą, veikiausiai tam nepritartų savivaldybė - papildomas transportas pro centrą - negerai negerai...
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Tai kad Lenkijoje ir be lengvatų tarpmiestinis VT pigesnis. Ten PVM'as bilietams tik 7 proc. arptautiniams pervežimams - 0 proc. Bet ne lengvatose esmė, o maršrutų buvime. Kas iš vieno autobuso iš Suvalkų į Kauną? Iš Suvalkų į Bialystoką gali nuvykti ir traukiniu, ir autobusu, iš viso apie 10 reisų per dieną. Iš Bialystoko toliau važiuoti yra daug maršrutų.
                  Taip, tie kas važiuoja savo automobiliu, tai jiems gal ir patogiau. Bet netgi pateiktame grafike apie atvykimą (išvykimą) į VNO aiškiai matyti, kad automobiliu patys atvyksta nedaug keleivių.

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Iš tiesų reikėtų kokio nors midi klasės autobuso ekspreso nuo Kauno oro uosto iki miesto. Klausimas, iki kur maršrutas turėtų būti. Jei iki Kauno pilies, tai Savanorių pr., Parodos g. pro centrą. Jei iki stoties, tai autobusų - neapsimokėtų, nes stotis renka mokestį, jei iki gelež., tai nebūtų kur apsisukti.
                    Jei iki pilies pro centrą, veikiausiai tam nepritartų savivaldybė - papildomas transportas pro centrą - negerai negerai...
                    Prie geležinkelio stoties yra kur apsisukti.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Prie geležinkelio stoties yra kur apsisukti.
                      Kur? Reikia nepamiršti, kad toks autobusas negali įlaipinti/išlaipinti keleivių stotelėje, nes keleiviai lips ilgiau, nei į miesto autobusą. O prie stoties esanti aikštelė pietų metu ir taip perpildyta miesto autobusų, savivaldybė tikrai neleistų važinėt tokiam maršrutui.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai kad Lenkijoje ir be lengvatų tarpmiestinis VT pigesnis. Ten PVM'as bilietams tik 7 proc. arptautiniams pervežimams - 0 proc. Bet ne lengvatose esmė, o maršrutų buvime. Kas iš vieno autobuso iš Suvalkų į Kauną? Iš Suvalkų į Bialystoką gali nuvykti ir traukiniu, ir autobusu, iš viso apie 10 reisų per dieną. Iš Bialystoko toliau važiuoti yra daug maršrutų.
                        Taip, tie kas važiuoja savo automobiliu, tai jiems gal ir patogiau. Bet netgi pateiktame grafike apie atvykimą (išvykimą) į VNO aiškiai matyti, kad automobiliu patys atvyksta nedaug keleivių.
                        Atkreipk dėmesį, kad toks PVM taikomas LENKIJOS vežėjams. Lietuvos vežėjai mokėtų 21% PVM. O dabar retorinis klausimas — ar lenkai suinteresuoti vežti lenkus į KUN ir VNO???
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Kur? Reikia nepamiršti, kad toks autobusas negali įlaipinti/išlaipinti keleivių stotelėje, nes keleiviai lips ilgiau, nei į miesto autobusą. O prie stoties esanti aikštelė pietų metu ir taip perpildyta miesto autobusų, savivaldybė tikrai neleistų važinėt tokiam maršrutui.
                          O kiek ten tų keleivių bus? Ar daug iki geležinkelio stoties važiuotų?

                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Atkreipk dėmesį, kad toks PVM taikomas LENKIJOS vežėjams. Lietuvos vežėjai mokėtų 21% PVM. O dabar retorinis klausimas — ar lenkai suinteresuoti vežti lenkus į KUN ir VNO???
                          Žinoma, kad ne. Lenkai, priešingai nei lietuviai, labiau remia savo ekonomiką.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            O kiek ten tų keleivių bus? Ar daug iki geležinkelio stoties važiuotų?
                            Veikiausiai pagrindiniai srautai ir būtų nuo aut. ir gel. stočių. Hm... Tada būtų galima organizuot maršrutą pro Baršausko g. Jei aptarnautų "Kautra", galėtų būt ir iš pačios aut. stoties, turbūt būtų patogiausia. O jei ne "Kautros" maršrutas, tai turbūt nuo pilies pro Karaliaus Mindaugo pr. ir abejas stotis ir toliau pro Baršausko g.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                              Jeigu būtų poreikis būtų ir transportas.

                              Simono Bartkaus bloge pateikto keleivių tyrimo duomenys VNO
                              Atvaizdas

                              Kaunas atrodo vienintelis miestas su kuriuo būtų galimas tarpmiestinis susisiekimas, tačiau tyrimas atliktas dar prieš Ryanair įsteigiant bazę Kaune. Tad dabar kauniečių procentas skrendantis iš VNO turėtų būti ženkliai sumažėjęs. O peržvelgus sekantį grafiką manau abejonių nekyla kodėl tarp VNO ir kitų miestų nėra jokio tiesioginio susisiekimo.
                              Atvaizdas

                              Taip kad nereikia čia visų tų "save laiko" nesamonių
                              Kiek teko vykti į VNO, naudojausi miesto autobusais arba traukinuku (porą sykių nuvežė įstaigos transportas), bet jei būtų tiesioginis autobusas iš Kauno, būčiau pasinaudojęs. Tiesa, VNO paslaugomis paskutinį kartą naudojausi beveik prieš du metus, skrendant į JAV.

                              Comment


                                KUN keleivių geografinis "sūris" turėtų būti tolygesnis, ne vien tik Kaunas ir Vilnius. Neturi autobusai ir traukiniai kiekvieno lėktuvo keleivius išvežioti visomis kryptimis. Autobusai turi būti, turi būti reguliarūs, iš anksto numatomi. O dažnumas priklauso nuo srautų. Ką netenkina dažnumas, tas naudojasi taksi. Tarp kitko, patogiausia verslo kelionių transporto priemone iš Kauno į VNO yra taksi. Priklausomai nuo komandiruotės trukmės taksi gali būti pigiau ir už įmonės transporto panaudojimą, o jei atskrenda užsienietis, tai taksi arba nuoma.
                                29 autobusą naudojau vieną kartą, tik norėdamas išbandyti. Paskutiniu metu, atskridęs, paprastai matau jį išvažiuojantį , bet jei reikėtų, žinau, kad už valandos bus kitas. Visuomeninis transportas gerai, kai privačios kelionės išvykimo ir atvykimo oro uostai skirtingi.
                                Beje, Airbaltic bando konkuruoti RIX-KUN skrydžiu su simpleexpress autobusu. Dabar jau lėktuvu greičiau nei autobusu abiem kryptimis, bet beveik dešimt kartų brangiau .

                                Comment


                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  Kiek teko vykti į VNO, naudojausi miesto autobusais arba traukinuku (porą sykių nuvežė įstaigos transportas), bet jei būtų tiesioginis autobusas iš Kauno, būčiau pasinaudojęs. Tiesa, VNO paslaugomis paskutinį kartą naudojausi beveik prieš du metus, skrendant į JAV.

                                  Iš Vilniaus oro uosto administracijos tokia iniciatyva buvo, bet panašu, kad viskas baigėsi tik kalbomis, nes realiai poreikio matyt nelabai ir yra. Atvažiuojant nuo Kauno reiktų pirma važiuoti į oro uostą, iš jo - į stotį, o kadangi srautai maži tai tik būtų be reikalo gaišinamas laikas kitiems keleiviams. Atvažiuojant nuo Panevėžio pusės apskritai neaišku kaip turėtų važiuoti autobusas. Užvažiuoti į stotį, po to į oro uostą, po to vėl atgal į stotį? Oro uostą pasiekti iš stoties su traukiniu, kainuoja kelis litus ir užtrunka berods 10 minučių. Analogiškai ir su 1 maršruto autobusu. Man, kaip vilniečiui, nuo namų iki oro uosto visuomeniniu transportu kelionė užtrunka apie 45 minutes, tad tamstos nusikundimai apie kitų miestų gyventojus negalinčius sugaišti pusvalandžio ar dar mažiau kelionei į oro uostą iš autobusų ar geležinkelio stoties atrodo kiek juokingai.

                                  Ir apskritai, aš labai abejoju ar Europoje oro uostai atlieka ir tarpmiestinių autobusų stočių funkcijas, yra nebent specialūs autobusų reisai iš miesto centro į oro uostą ir atvirkščiai. Analogiškai ir Vilniuje, į oro uostą iš geležinkelio/autobusų stotes gali važiuoti traukiniu ir 1 maršruto autobusu, iš oro uosto į miesto centrą - 2 maršruto autobusu, kuris kerta Gedimino pr., NMC.
                                  Paskutinis taisė ACC; 2010.11.09, 02:27.

                                  Comment


                                    Tik norėjau pasakyt, gal kiek ne į tema, bet aš visom keturiom, kad Kauno oro uostas taptų pagrindiniu, dabar visiška nesąmonė kai Vilnius Lietuvos pakrašty, dažniausiai man vykstant į kelionę važiavimas iki Vilniaus užtrunka ilgiau nei skrydis į Eu šalį. Tad stengiuos rinktis skrydį iš Kauno ar Rygos...
                                    "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                    Comment


                                      Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                                      dabar visiška nesąmonė kai Vilnius Lietuvos pakrašty
                                      nu tikrai, dabar visiška nesąmonė, seniau taip nebuvo: http://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizdas...th_century.png

                                      Comment


                                        Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                        Iš Vilniaus oro uosto administracijos tokia iniciatyva buvo, bet panašu, kad viskas baigėsi tik kalbomis, nes realiai poreikio matyt nelabai ir yra. Atvažiuojant nuo Kauno reiktų pirma važiuoti į oro uostą, iš jo - į stotį, o kadangi srautai maži tai tik būtų be reikalo gaišinamas laikas kitiems keleiviams. Atvažiuojant nuo Panevėžio pusės apskritai neaišku kaip turėtų važiuoti autobusas. Užvažiuoti į stotį, po to į oro uostą, po to vėl atgal į stotį? Oro uostą pasiekti iš stoties su traukiniu, kainuoja kelis litus ir užtrunka berods 10 minučių. Analogiškai ir su 1 maršruto autobusu. Man, kaip vilniečiui, nuo namų iki oro uosto visuomeniniu transportu kelionė užtrunka apie 45 minutes, tad tamstos nusikundimai apie kitų miestų gyventojus negalinčius sugaišti pusvalandžio ar dar mažiau kelionei į oro uostą iš autobusų ar geležinkelio stoties atrodo kiek juokingai.

                                        Ir apskritai, aš labai abejoju ar Europoje oro uostai atlieka ir tarpmiestinių autobusų stočių funkcijas, yra nebent specialūs autobusų reisai iš miesto centro į oro uostą ir atvirkščiai. Analogiškai ir Vilniuje, į oro uostą iš geležinkelio/autobusų stotes gali važiuoti traukiniu ir 1 maršruto autobusu, iš oro uosto į miesto centrą - 2 maršruto autobusu, kuris kerta Gedimino pr., NMC.
                                        Aš ir nedejuoju, kad labai jau ilgai ar labai nepatogu į VNO nuvykti miesto transportu, aš tik kontrargumentuoju verkiantiems, jog į KUN nėra kaip nuvykti. Asmeniškai 29 autobusas visai priimtina išeitis, nebent sutikinėjant kokius aukštus svečius.

                                        Comment



                                          Kokius 3 paskutinius kartus skrendant iš KUN artimiausi šalia sėdintys kaimynai vis pasitaikydavo vilniečiai. Ir nieko, važiuoja ir atvažiuoja iki KUN.

                                          Aišku VT susisiekimą su KUN gerinti reikia. Čia pritarčiau deep'ui, kad "shuttle" autobusas surenkantis keleivius prie autobusų, geležinkelio stočių, gal dar kur centre ir senamiestyje būtų naudingesnis, nei bandymas tarpmiestinius autobusus nukreipti į oro uostą.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X