Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Ne mano problemos, kad kažkas tokias išvadas tesugeba padaryti iš mano komentarų. Aš gi už tave teksto neperskaitysiu, o tuo labiau mąstyti už tave tikrai neišmoksiu. Kai kuriems lemta vadovautis kažkokiais klykavimais.
    Nusileisk ant žemės ir pats paskaityk, ką parašei.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Nusileisk ant žemės ir pats paskaityk, ką parašei.
      Ne vieną kartą rašiau, kad mano manymu, daugiau kaip pusės lėktuvų keleivių Lietuvoje tikslas yra Vilnius. Kaip darbo vieta, kaip gyvenamoji vieta, kaip turistinės kelionės tikslas, kaip verslo kelionės tikslas ir t.t. Beje, turiu omeny, kad du keleiviai nebūtinai yra du skirtingi asmenys (t.y. kalbu apie statistinį oro uostų aptarnautą keleivį). Kodėl taip manau jau taip pat ne vieną kartą rašiau. Ir ta citata, kuri patiko Maruxui, t.y. "tie kurie keliauja koncentruojasi Vilniuje" tą ir turiu omenyje.

      Kad keliauja "tik vilniečiai", kad "Vilnius yra Lietuva", kad "kas yra ne Vilniuje - nesiskaito" - čia brangieji jau yra jūsų pačių žodžiai, kuriuos kažkodėl vis bandot įpiršti kitiems ir ne tik šioje temoje.
      Paskutinis taisė Edd; 2009.09.28, 19:48.

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Ne vieną kartą rašiau, kad mano manymu, daugiau kaip pusės lėktuvų keleivių Lietuvoje tikslas yra Vilnius. Kaip darbo vieta, kaip gyvenamoji vieta, kaip turistinės kelionės tikslas, kaip verslo kelionės tikslas ir t.t.
        Pakomentuosiu kaip kokia Vainienė. Jei jau Vilniaus potencialas toks didelis, tai kodėl niekas nesiveržia ten skraidyt?
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Pakomentuosiu kaip kokia Vainienė. Jei jau Vilniaus potencialas toks didelis, tai kodėl niekas nesiveržia ten skraidyt?
          Krizė. O šiaip tai ir veržiasi po truputį - Star1, dabar dar ir Lithuania Express.
          kaip?

          Comment


            Parašė x21 Rodyti pranešimą
            Negirdėjau kalbu kad reikia uždaryti VNO, bet girdėjau kad KUN. Aišku VNO reikalingas, bet tai nereiškia kad KUN nereikalingas. Tegul gyvena abu, o laikas parodys kaip sėkmingai tai bus..
            Kalba šiuo ekonominiu sunkmečiu kaip tik eina apie ekonominį racionalumą. Kiek suprantu, Kauno oro uostas yra nuostolingas (nepaisant didžiulių valstybės investicijų). Vilniaus oro uostas bent iki šių metų buvo gana pelningas ir nemažai investuodavo tik iš savo lėšų. Štai apie ką eina šneka. Jeigu būtų valstybės biudžete po 50-100 mln. litų kasmet kiekvienam oro uostui remti, būtų visi patenkinti, išskyrus niekad niekur neskraidančius pensininkus ir neįgaliuosius, kurių sumažinatomis išmokomis būtų remiami oro uostai ir keleiviai.
            Paskutinis taisė Sula; 2009.09.29, 08:41.

            Comment


              Garsus "pigių skrydžių" aerouostas Hahn taip pat vis dar dirba nuostolingai, nepaisant per 15 metų padarytų milijoninių investicijų, 4 milijonų keleivių ir 180000 tonų krovinių per metu.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Garsus "pigių skrydžių" aerouostas Hahn taip pat vis dar dirba nuostolingai, nepaisant per 15 metų padarytų milijoninių investicijų, 4 milijonų keleivių ir 180000 tonų krovinių per metu.
                Ten visai kita specifika. Šalia - perkrautas FRA oro uostas. Didinti jo pralaidumą kainuotų dar brangiau (nepaisant pelningumo).
                HHN irgi turi finansinių problemų. Todėl jį šiemet perpirko federalinė Žemė.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Kalba šiuo ekonominiu sunkmečiu kaip tik eina apie ekonominį racionalumą. Kiek suprantu, Kauno oro uostas yra nuostolingas (nepaisant didžiulių valstybės investicijų). Vilniaus oro uostas bent iki šių metų buvo gana pelningas ir nemažai investuodavo tik iš savo lėšų. Štai apie ką eina šneka. Jeigu būtų valstybės biudžete po 50-100 mln. litų kasmet kiekvienam oro uostui remti, būtų visi patenkinti, išskyrus niekad niekur neskraidančius pensininkus ir neįgaliuosius, kurių sumažinatomis išmokomis būtų remiami oro uostai ir keleiviai.
                  Triukšmas dėl 7 mln. litų, kuriuos KUN turėjo pridėti prie Europos lėšų terminalo statybai. Kažin koks KUN EBITDA (pelnas neatėmus mokesčių, amortizacijos)? Ir koks dabar VNO? Hahn'as giriasi, kad jų EBITDA 0,6 mln EUR, o terminalai, takai, keliai- federalinės žemės turtas...

                  Comment


                    2009 metų I-ąjį pusmetį visi trys oro uostai patyrė nuostolių - Vilnius 9,5 mln. litų, Kaunas - 1,7 mln. litų, Palanga - 0,4 mln. litų.

                    Tai kurį uždarom ?

                    Comment


                      Parašė sirrolaz Rodyti pranešimą
                      2009 metų I-ąjį pusmetį visi trys oro uostai patyrė nuostolių - Vilnius 9,5 mln. litų, Kaunas - 1,7 mln. litų, Palanga - 0,4 mln. litų.

                      Tai kurį uždarom ?
                      Kur šaltinis, kur argumentai, kad šitie skaičiai nėra tavo sapno dalis?
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė sirrolaz Rodyti pranešimą
                        2009 metų I-ąjį pusmetį visi trys oro uostai patyrė nuostolių - Vilnius 9,5 mln. litų, Kaunas - 1,7 mln. litų, Palanga - 0,4 mln. litų.

                        Tai kurį uždarom ?
                        Jei šie skaičiai teisingi, arba arti tiesos, mano pastebėjimu Kauno nuostoliai sumažėjo, nes kiek pamenu 2008 metais KUN patyrė apie 6mln nuostolio. Tai jei šiemet bus 3-4mln nuostolio, tai jau gerai, nes matomai jis mažės... ir gali išeiti į pliusą. :hmm:
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Kur šaltinis, kur argumentai, kad šitie skaičiai nėra tavo sapno dalis?
                          Šiandien, pats ministras, šį tekstą savo rankutėmis "Kauno dienos" konferencijoje suvedė.
                          http://kauno.diena.lt/forumas/index....pic=1120&st=20

                          Comment


                            Parašė sirrolaz Rodyti pranešimą
                            Šiandien, pats ministras, šį tekstą savo rankutėmis "Kauno dienos" konferencijoje suvedė.
                            http://kauno.diena.lt/forumas/index....pic=1120&st=20
                            Na va, iškart prie tų skaičių ir reikėjo nuorodą prirašyt. Taip reikalauja ir forumo taisyklės: jei informacija cituojama, visada nurodyt šaltinį.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              E.Masiulis: gandai dėl Kauno oro uosto uždarymo nepagrįsti

                              Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis, antradienį Kauno apskrities viršininko administracijoje susitikęs su koordinacinės darbo grupės projektui Kauno oro parkas parengti nariais, tvirtai pareiškė norįs išsklaidyti gandus, kad Kauno oro uostas bus uždarytas.

                              „Oro uostas veikia ir veiks. Be to, 2009-2011 metų investicijų programoje numatyta šiam oro uostui vystyti skirti 60 mln. litų. Nuolatos investuojama į Kauno oro uosto infrastruktūrą, ir toliau taip bus daroma, kad šis oro uostas užsitikrintų sklandų darbą ir plėtrą", - pabrėžė ministras.

                              Paklaustas apie Kauno miesto savivaldybės mero pareikštą poziciją savivaldybei tapti oro uosto valdytoja, ministras atsakė: "mes suinteresuoti, kad ateitų valdymo partneriai, tačiau galutinį sprendimą turi priimti Vyriausybė ir Seimas, tik tada paaiškės, koks valdymas bus pasirinktas. Kitąmet planuojame teikti įstatymų pataisas Seimui ir siekiame oro uostų valdymą padaryti šiuolaikiškesnį. Šiuo atveju neina kalba apie privatizavimą. Daugybė oro uostų pasaulyje eksploatuoja juos išsinuomavęs privatininkas, tačiau tie oro uostai priklauso valstybei", - sakė E. Masiulis.

                              Ministro teigimu, Susisiekimo ministerija suinteresuota, kad oro uostų valdyme dalyvautų ir partneriai, ne vien ministerija, tačiau valdytojai turi prisiimti ir įsipareigojimus, tarp kurių labai reikšmingi yra finansiniai įsipareigojimai.

                              Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas teigia, jog oro uosto ateitis iš tikrųjų priklausys nuo Vyriausybės sprendimo, tačiau tai labai susiję su oro uosto statusu, o Savivaldybė gali puoselėti oro uosto valdymo partnerystės planus.

                              "Sunkmečiu situacija miestui nėra palanki kalbėti apie finansinius įsipareigojimus ir juos prisiimti, tačiau ateityje, po trejų metų, visi mes tikime, kad bus lengviau. Tada mūsų idėja gali būti plėtojama", - pažymėjo Kauno vadovas.

                              Eltos paklaustas, kokius finansinius įsipareigojimus šiuo metu Kauno miesto savivaldybė yra prisiėmusi pagal koncesijos sutartis, meras atsakė, kad pinigais jų išraiška kasmet siekia 8 mln. litų, tačiau perspektyvoje yra numatyta pasirašyti dar kelias koncesijos sutartis.

                              Diskutuojant apie būsimą Kauno oro parką, ministras E. Masiulis pareiškė sveikinąs šią iniciatyvą kaip gerą idėją, kurią reikia vystyti, bet jei norima į parko struktūrą investuoti Europos Sąjungos lėšų, reikia Vyriausybės sprendimo, kuriuo šis projektas būtų pripažintas nacionalinės svarbos.

                              "Būtina viską padaryti, kad neatsitiktų kaip su laisvąja ekonomine zona, kur investuotos valstybės lėšos, o privatininkas į ją neateina", - sakė E. Masiulis.

                              DELFI
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Galima įžiūrėti naująjį riedėjimo taką, kažkaip pasirodė kad jo nemažai nutiesta, bet užstrigo darbai, nes jokios technikos aplink



                                senasis terminalas parduodamas/išnuomuojamas



                                Čia jau išskrendant. Atskridus, į Vilnių stovėjo kokių 20 vietų autobusas (ne mikro), 9 keleiviai. Kaina niekur nenurodyta, užsienietis paduoda vairuotojui 20 litų, tas rodo į mažytį čekį kur užrašyta 39 Lt. Kelios moteriškės pakraupo nuo kainos ir miesto autobusu nuvažiavo į Kauno stotį.
                                Vilniuj išleidžia tarp McDonaldo ir viešbučio, neužmačiau jokių ženklų kad iš čia išvažiuoja ekspresas į Kauno oro uostą.(http://www.kaunasair.lt/index.php?la...bus_to_vilnius ir jokios bent minimalios schemutės)
                                Įdomu ar autobusų/gelž. stočių informacijoj suteiktų šią info.



                                Pilkas į Klaipėdą, baltas į Vilnių
                                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                Comment


                                  Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                  Galima įžiūrėti naująjį riedėjimo taką, kažkaip pasirodė kad jo nemažai nutiesta, bet užstrigo darbai, nes jokios technikos aplink

                                  Atvaizdas


                                  senasis terminalas parduodamas/išnuomuojamas

                                  Atvaizdas


                                  Čia jau išskrendant. Atskridus, į Vilnių stovėjo kokių 20 vietų autobusas (ne mikro), 9 keleiviai. Kaina niekur nenurodyta, užsienietis paduoda vairuotojui 20 litų, tas rodo į mažytį čekį kur užrašyta 39 Lt. Kelios moteriškės pakraupo nuo kainos ir miesto autobusu nuvažiavo į Kauno stotį.
                                  Vilniuj išleidžia tarp McDonaldo ir viešbučio, neužmačiau jokių ženklų kad iš čia išvažiuoja ekspresas į Kauno oro uostą.(http://www.kaunasair.lt/index.php?la...bus_to_vilnius ir jokios bent minimalios schemutės)
                                  Įdomu ar autobusų/gelž. stočių informacijoj suteiktų šią info.

                                  Atvaizdas


                                  Pilkas į Klaipėdą, baltas į Vilnių
                                  Buvau Kauno oro uoste, ir nufotkines esu riedėjimo taką "B", Jis šiuo metu turėtų būti baigtas statyni, nes kai fotkinau, tai teliko tik signalinių šviesų įrengimas. Manau greitu metu, per ten riedės lėktuvai...
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Pakomentuosiu kaip kokia Vainienė. Jei jau Vilniaus potencialas toks didelis, tai kodėl niekas nesiveržia ten skraidyt?
                                    Alm tau jau atsakė, pridėsiu tik tiek, kad niekur nerašiau apie labai didelį Vilniaus potencialą. Kalbėjom apie situaciją Lietuvoje, o platesniam kontekste Lietuva kaip žinom nėra labai jau didelė, turtinga ir svarbi šalis. Vilnius yra tik tos nedidelės, neturtingos ir nesvarbios tarptautine prasme šalies "bamba", o tarptautine prasme yra toks pats mažas ir nesvarbus miestas. Aišku potencialą augimui turim, bet tik todėl, kad dar nesam išsivystę.

                                    Comment




                                      Nuostolingas oro uostas A.Kupčinsko negąsdina

                                      „Susisiekimo ministras pakvietė savivaldybę dalyvauti oro uosto valdyme“, - džiaugėsi Kauno meras Andrius Kupčinskas.

                                      Iki šiol miesto vadovas tik viešojoje erdvėje kalbėjo apie tai, kad savivaldybė turėtų dalyvauti Kauno tarptautinio oro uosto valdyme. Rugsėjo viduryje miesto taryba pritarė konservatorių siūlymui rengti gyventojų apklausą, kurios metu būtų klausiama, ar miestiečiai pritaria, kad savivaldybė taptų oro uosto dalininke.

                                      Kaune lankęsis susisiekimo ministras Eligijus Masiulis patikino, kad Susisiekimo ministerija neprieštarautų, jeigu ir kitos suinteresuotos pusės sutiktų prisiimti atsakomybę dalyvaujant oro uosto valdyme. Tačiau ministras dar kartą priminė, kad reikėtų nepamiršti ir įsipareigojimų. „Reikia aiškiai suvokti, kad dalyvavimas oro uosto valdyme nėra vien tik privilegijos, bet ir įsipareigojimai. Iš Kauno mero apie tai kol kas nieko negirdžiu“, - neslėpė E.Masiulis.

                                      Portalo kaunodiena.lt forume dalyvavęs ministras pabrėžė, kad dalis Kauno oro uosto investicijų, kurios per metus siekia 60 mln. litų, naštos turėtų tekti ir Kauno miesto biudžetui. „Jeigu miestas pasirengęs, tai kodėl ne? Šiandien oro uostas yra nuostolingas, todėl prieš besisiūlant dalyvauti reikia labai rimtai vertinti savo galimybes“, – įsitikinęs E.Masiulis.

                                      Ministro teigimu, pirmiausia reikėtų susėsti ir aptarti modelį, kaip Kauno savivaldybė galėtų prisidėti prie oro uosto valdymo. Šiuo metu 100 proc. oro uosto valdytoja yra Susisiekimo ministerija.

                                      Pasak ministro, ekonominio nuosmukio metu oro uosto darbas nėra pelningas. „Kol oro uostas dirbs nepelningai, reikalingos investicijos, palaikančios oro uosto lygį ir infrastruktūrą“, - sakė susisiekimo ministras.

                                      Per pirmąjį šių metų pusmetį Kauno tarptautinis oro uostas patyrė 1,76 mln. litų nuostolių. Pajamos šiemet sumažėjo 53 proc. Per pirmąjį šių metų pusmetį keleivių skaičius sumažėjo 4 proc., o pašto siuntų ir krovinių – 53 proc. palyginti su pernai.

                                      „1,7 mln. litų oro uosto nuostoliai pernai mūsų negąsdina“, - pareiškė A.Kupčinskas. Jo nuomone, šis objektas duoda didelę pridėtinę vertę, dėl ko būtų nuodėminga savivaldybei nedalyvauti jo valdyme. Paklaustas, ar savivaldybė pajėgi prisiimti su tuo susijusius įsipareigojimus, Kauno meras tikino, kad idėja yra tik priminėje stadijoje, o reikia žiūrėti į perspektyvą po kelerių metų.

                                      --------------------------------------------------------------------

                                      Galima pažiūrėti ir klausimus uždarinėjusiu lietuvių ir Masiulio atsakymus apie apie Kauno oro uosto vilniaus.diena.lt forume arba kauno.diena.lt


                                      Na pažiūrėsim kaip Kupčinskas išlaikys tokį objektą, ar neprasilenke, neapsiskaičiavo. Nes investicijos ir padaryti kad būtų nenuostolingas oro uostas bus jau tada Kauno miesto uždaviniu. Linkiu, kad pasisektu Kaunui, bet pažiūrėsiu ar su korumpuota Kauno valdžia pritrauksim naujų oro bendrovių, kad skraidytu iš šio oro uosto. Korupcija daro savo, kaip bebūtu gaila.
                                      Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                                      Comment


                                        kas nors trumpai isdestykit, kodel uosa perimt yra naudinga savivaldybei ir tuo paciu kokia nauda oro uostui?

                                        Comment


                                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                          Čia jau išskrendant. Atskridus, į Vilnių stovėjo kokių 20 vietų autobusas (ne mikro), 9 keleiviai. Kaina niekur nenurodyta, užsienietis paduoda vairuotojui 20 litų, tas rodo į mažytį čekį kur užrašyta 39 Lt. Kelios moteriškės pakraupo nuo kainos ir miesto autobusu nuvažiavo į Kauno stotį.
                                          Vilniuj išleidžia tarp McDonaldo ir viešbučio, neužmačiau jokių ženklų kad iš čia išvažiuoja ekspresas į Kauno oro uostą.(http://www.kaunasair.lt/index.php?la...bus_to_vilnius ir jokios bent minimalios schemutės)
                                          Įdomu ar autobusų/gelž. stočių informacijoj suteiktų šią info.

                                          Atvaizdas


                                          Pilkas į Klaipėdą, baltas į Vilnių
                                          Apgailėtinas transportas, kaip eilinė mikrūškė atspindinti postsovietinį smulkųjį verslą O dar kaina kokia
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X