Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė a_p Rodyti pranešimą
    1. arba salis turi kazkokia bendra strategija ir is ministro reikalaujama jos vykdymo. Tada kaunieciams ar palangiskiams ar tam paciam vilniui gali tektu nuryti karcia piliule ir galbut kazko nedaryt jei tai kenkia strategijai.
    O negali būti strategijos be karčių piliulių?
    You've got one life! Live it!

    Comment


      Airbaltic atėjimas į Kauną- "tai mažas žingsnelis Airbaltic plėtrai, bet didelis žingsnis visai Kauno apskričiai" . Pagal Susisiekimo ministerijos strategiją visi keleiviai turi keliauti per Vilnių, regionų interesai nesvarbu. Pagal dabartinę Airbaltic strategiją visi keleiviai turi skristi per Rygą ir jai nesvarbu SM strategija.
      Per paskutinį pusmetį Kauno oro uosto skrydžių plėtra, pasirodo, net be SM pagalbos panaši į VNO. Retorinis klausimas: kokia ji būtų, jei SM ne trukdytų, o padėtų?
      SM strategiją matyt tesudaro vienintelė švedų kompanija, kuriai airbaltic skrydžiai iš Kauno atims kelis ar keliolika keleivių.

      Comment


        Parašė a_p Rodyti pranešimą
        Tai jei jau jis toks impotentas, tai ko tada taip purkstaujama?

        Ir papasakok, kaip galima mastyt normalias strategijas, jei tavo kaip ir pavaldiniai daro ka nori ir spjauna ant tavo strategiju? Ir dar nepatenkinti, jei jiems tai pasakai?
        Santykių aiškinimasis su "pavaldiniais"(?) per žiniasklaida manuo nuomone yra impotencija ne kas kita. Sakyk tu ka nori, bet Masiulis su savo ministerija šiuo atveju pasirodė tikrai ne kaip, netgi labai ne kaip.

        Comment


          Atsiminkit, kad iki 2025 metų VNO nebeturės kur plėstis, o KUN turi be galo daug + geografinė padėtis (Lietuvos Viduriukas visiems tautiečiams patogu), todėl reikia truputi pažiūrėti ir į ateitį. Gyventojų skaičius pasaulyje didėja ir skrydžių poreikis dar labiau išaugs, o VNO neturėdamas kur plėstis nebeatlaikis tokios krovos. KUN atvirkščiai, todėl manau protingiau uždaryti butu VNO (gerbiami vilniečiai prieš jus nieko blogo neturiu patikėkit, prašau), bet pažiūrėkim truputi ir į ateitį kas būtu geriau VNO ar KUN.
          Paskutinis taisė aviDer; 2009.07.31, 12:43.
          Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

          Comment


            Parašė Traford Rodyti pranešimą
            Šiaip labai nerimtai atrodo toki tavo pasisakymai KUN direktoriaus atžvilgiu - nes kas kas, bet A. Šliupai turėtume būti dėkingi už tiek kiek Kauno oro uostas turi nes žinant kokį paveldą jis gavo - tai išties gan didelį darbą jis padarė ir kas svarbiausia vis dar daro
            Tai kad jis daug gero pridares dar visiskai nereiskia, kad tapo nelieciamas ir gali daryt ka uzsimanes.
            Gyvenime netgi labai neretai nutinka, kad daug pasieke zmones pasijunta galintys sau viska leisti uz ka po to susimoka. Senoves graikai netgi paliko istorija apie ikara.

            Comment


              Pamenate kaip juokinga buvo kai Latviai, nusivyle savo valdzios politika,rase laiska R.Abramoviciui,su prasimu pirkti Latvija.Jei musu valdzia ir toliau vykdys tokia politika-Vilnius tai visa Lietuva,ar nereikes mums, ne vilieciams rasyti laisko Lenkijai su prasymu pasiimti Vilniu atgal pas save?

              Comment


                Parašė alm Rodyti pranešimą

                nu bet man iš Masiulio pasisakymo susidaro įspūdis, kad jam problema tame, jog lėktuvai į Kauną skraidys, o ne tame, kad be jo susitarė (gali būti, kad kauniečiai kitaip ir negalėjo - būtų neleidę).
                Parašė a_p Rodyti pranešimą
                Bent jau man toks ispudis nesusidaro, leisiu sau pacituoti ana straipsneli:
                „Tokia sutartis prieštarauja mūsų strategijai atidaryti kuo daugiau tiesioginių reisų į Vakarų Europos oro uostus“, – tvirtino E.Masiulis.
                Tai, kad BUTENT TOKS ispudis ir susidaro. Nesuprantu kaip tau cia nesusidaro

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Tai, kad BUTENT TOKS ispudis ir susidaro. Nesuprantu kaip tau cia nesusidaro
                  Tiesioginių reisų, o ne su persėdimais Centrinėje Europoje

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                    Tiesioginių reisų, o ne su persėdimais Centrinėje Europoje
                    Prie ko cia tai? Ta as ir pats supratau.

                    Kalba buvo apie tai, kad zmogus nesusidare nuomones, kad masiulis priestarauja paciai sutarciai, o tik tam, kad jam nepranese. Kai tuo tarpu minima citata aiskiai patvirtina, kad jis priestarauja sutarciai.

                    Comment


                      Parašė MgssEY Rodyti pranešimą
                      KNO atvirkščiai, todėl manau protingiau uzdaryti butu VNO (gerbemi vielnieciai prieš jus nieko blogo neturiu patikėkit, prašau), bet pažiūrėkim truputi ir į ateitį kas būtu geriau VNO ar KNO.
                      KNO yra Belgijoje.
                      Beje, negi Kaune lietuvių kalbą žino blogiau nei tuteišai?

                      Comment


                        Vienas dalykas yra - trumpalaikė strategija, kurios atžvilgiu Air Baltic plėtra į KUN yra geras dalykas.
                        Kitas - ilgalaikė. Visi patyrėm, kad Air Baltic yra gegužiukas, kuris išspiria iš lizdo visus gimtuosius paukščius, kol lieka vienas.
                        Paprasčiausiai, trumparegiška KUN vadovų pozicija sumaišė SM darybų kortas su BT. Gal būtų išsiderėta, kad BT skraido tiek iš KUN į RIX, tiek iš VNO į Berlyną, ar Amsterdamą.
                        Kiek žinau, su PLQ vadovybe tokių problemų nėra.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Vienas dalykas yra - trumpalaikė strategija, kurios atžvilgiu Air Baltic plėtra į KUN yra geras dalykas.
                          Kitas - ilgalaikė. Visi patyrėm, kad Air Baltic yra gegužiukas, kuris išspiria iš lizdo visus gimtuosius paukščius, kol lieka vienas.
                          Paprasčiausiai, trumparegiška KUN vadovų pozicija sumaišė SM darybų kortas su BT. Gal būtų išsiderėta, kad BT skraido tiek iš KUN į RIX, tiek iš VNO į Berlyną, ar Amsterdamą.
                          Kiek žinau, su PLQ vadovybe tokių problemų nėra.
                          O kur laisva rinka??? Ir išvis, prie ko čia tas ministerijos reguliavimas... Praktika, pas mus tokia, kad 99 % rinkos reguliavimo ir strategijų iš centro baigiasi monopolija, kuri išpučia kainos burbulus.

                          Šita visa oro strategija labai primena LEO. Net Prezidentė pasakė, kad kaina energijos bus pigi tik tada, kai bus rinka, o kur ji bus gaminama ne taip svarbu !!!!
                          Šiuo atveju argumentas, kad reikia daugiau tiesoginių skrydžių į Vilnių.... visa kita nesvarbu....
                          Paskutinis taisė Adata; 2009.07.31, 08:26.

                          Comment


                            Parašė Adata Rodyti pranešimą
                            O kur laisva rinka??? Ir išvis, prie ko čia tas ministerijos reguliavimas... Praktika, pas mus tokia, kad 99 % rinkos reguliavimo ir strategijų iš centro baigiasi monopolija, kuri išpučia kainos burbulus.

                            Šita visa oro strategija labai primena LEO. Net Prezidentė pasakė, kad kaina energijos bus pigi tik tada, kai bus rinka, o kur ji bus gaminama ne taip svarbu !!!!
                            Šiuo atveju argumentas, kad reikia daugiau tiesoginių skrydžių į Vilnių.... visa kita nesvarbu....
                            Laisva rinka yra gerai, bet ne laukinė, ką dar kartą parodo dabartinė ekonominė/finansinė krizė.

                            Dėl energetikos - lygiai tas pats. Prisiminkime JAV blackout'us (net ir esant pertekliniam pajėgumam). Po to buvo išleisti rinkos reguliavimo federaliniai aktai.

                            Comment


                              Mūsų centrinė valdžia - tai ypatingo centralizavimo šalininkai. Šioje situacijoje aiškiai matosi, kiek KUN svarbus direktoriaus vaidmuo, sėdėtų koks neiniciatyvus dėdulė, laukiantis ministerijos leidimų, nieko nebūtų. Matosi, kiek ministerijai rūpi ne Vilnius. Kaip istorikas negaliu abejoti Vilniaus priklausomybe Lietuvai, bet tokiais atvejais pasąmonėje tokių abejonių kyla...

                              Comment


                                Tai gal iš ties kelti klausimą dėl Vilniaus grąžinimo Lenkijai, ar net Baltarusijai? Perfrazuojant įžymiąją prieškario frazę: "Mes be Vilniaus nenumirsim!"

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Tai gal iš ties kelti klausimą dėl Vilniaus grąžinimo Lenkijai, ar net Baltarusijai? Perfrazuojant įžymiąją prieškario frazę: "Mes be Vilniaus nenumirsim!"
                                  Gal to nereikia, bet rerikia vieną sykį įsisąmoninti, kad Vilnius - Lietuvos Respublikos sostinė, tačiau taip pat ir integrali dalis, o ne valstybė valstybėje. Bus prastai tokiai sostinei, jei dėl savo klestėjimo žlugdys visą valstybę.

                                  Comment


                                    Parašė Adata Rodyti pranešimą
                                    O kur laisva rinka??? Ir išvis, prie ko čia tas ministerijos reguliavimas... Praktika, pas mus tokia, kad 99 % rinkos reguliavimo ir strategijų iš centro baigiasi monopolija, kuri išpučia kainos burbulus.
                                    Kokia dar laisva rinka? Kauno aerouostas yra valstybes imone ir pavaldus susiekimo ministerijai:
                                    http://www.kaunasair.lt/index.php?la...ra_informacija

                                    Šita visa oro strategija labai primena LEO. Net Prezidentė pasakė, kad kaina energijos bus pigi tik tada, kai bus rinka, o kur ji bus gaminama ne taip svarbu !!!!
                                    Šiuo atveju argumentas, kad reikia daugiau tiesoginių skrydžių į Vilnių.... visa kita nesvarbu....
                                    O tai atsiprasau, ar tik ne del to visa lietuva garsiai reikalauja nuo pat flalailos bankroto? Ir ministras bando tai realizuot?

                                    As seip ne pries, jei nereikia tu tiesioginiu skrydziu tai nereikia. Bet tada ir nereikalaukit beigi nevadinkit ministro impotentu.

                                    Comment


                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Gal to nereikia, bet rerikia vieną sykį įsisąmoninti, kad Vilnius - Lietuvos Respublikos sostinė, tačiau taip pat ir integrali dalis, o ne valstybė valstybėje. Bus prastai tokiai sostinei, jei dėl savo klestėjimo žlugdys visą valstybę.
                                      Siuo atveju zlugdymu uzsiima kaunas. Airbalticas i kauna ateis viso labo del to kad neisileist i rinka nauju konkurentu. Grynai strateginis sprendimas skirtas pakelti naujo zaidejo atejimo i rinka barjerus. Kad niekas net nesumanytu kisti nosies. Ir kaunas paslaugiai leidzia savimi pasinaudoti ir tuo paciu daro lietuva amzina RIX hub'o periferija beigi brangiu skrydziu salimi.

                                      Comment


                                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                        Mūsų centrinė valdžia - tai ypatingo centralizavimo šalininkai. Šioje situacijoje aiškiai matosi, kiek KUN svarbus direktoriaus vaidmuo, sėdėtų koks neiniciatyvus dėdulė, laukiantis ministerijos leidimų, nieko nebūtų. Matosi, kiek ministerijai rūpi ne Vilnius. Kaip istorikas negaliu abejoti Vilniaus priklausomybe Lietuvai, bet tokiais atvejais pasąmonėje tokių abejonių kyla...
                                        Nes tavyje verda kauniecio ambicijos. Tai labai gerai, patriotiskumas yra labai sveikinta savybe.

                                        Bet reiktu susitart apie ka diskutuojam: ar taip tai kaip "yes! yes! kaunas padare vilniu/ministerija, taip jiem ir reikia" ar apie vadybines problemas tarp firmos ABC centrines direkcijos beigi X padalinio vadovo.

                                        2 labai skirtingos temos.

                                        Comment


                                          Daugiau tiesioginių skrydžių yra labai geras tikslas, bet ne desperaciniais būdais. Trudymas skraidyt į Kauną iš Rygos ar naujo nacionalinio vežėjo kūrimas už valstybės pinigus - nėra nei tinkamos, nei efektyvios priemonės.

                                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                          Siuo atveju zlugdymu uzsiima kaunas. Airbalticas i kauna ateis viso labo del to kad neisileist i rinka nauju konkurentu. Grynai strateginis sprendimas skirtas pakelti naujo zaidejo atejimo i rinka barjerus. Kad niekas net nesumanytu kisti nosies. Ir kaunas paslaugiai leidzia savimi pasinaudoti ir tuo paciu daro lietuva amzina RIX hub'o periferija beigi brangiu skrydziu salimi.
                                          Nesutinku, visai ne tie mąstai. Ir paranoja irgi nepagrįsta.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X