Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė a_p Rodyti pranešimą
    Kokia dar laisva rinka? Kauno aerouostas yra valstybes imone ir pavaldus susiekimo ministerijai:
    http://www.kaunasair.lt/index.php?la...ra_informacija


    O tai atsiprasau, ar tik ne del to visa lietuva garsiai reikalauja nuo pat flalailos bankroto? Ir ministras bando tai realizuot?

    As seip ne pries, jei nereikia tu tiesioginiu skrydziu tai nereikia. Bet tada ir nereikalaukit beigi nevadinkit ministro impotentu.
    Konkurensija ir yra rinkos ekonomika.... Apie tai ir kalbam, nes tai sukuria konkurencinga produkcija ir paslaugas.
    Iš kitos pusės strategija reikalinga, bet tada klausimas? Kas čia per strategija vystiti oro uosta kuris 70 % lietuviams nepasiekiamas, arba nepatogus, neturi galimybių plestis, randasi miesto ribose ??? Kiek galima kabinti makaronus....

    O apie "visos Lietuvos" reikalavima del daugiau tiesoginių skrydžių, tai čia visiška propoganda sukurta būsų perpirktos žurnalistikos....
    Paskutinis taisė Adata; 2009.07.31, 12:03.

    Comment


      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Daugiau tiesioginių skrydžių yra labai geras tikslas, bet ne desperaciniais būdais. Trudymas skraidyt į Kauną iš Rygos ar naujo nacionalinio vežėjo kūrimas už valstybės pinigus - nėra nei tinkamos, nei efektyvios priemonės.
      Nematau nieko desperacinio. Nebent KUN direktoriaus bizniukus uz savo virsininko nugaros. Kaip tu pats pasielgtum su savo pavaldiniu jei jis taip padarytu?

      Nesutinku, visai ne tie mąstai. Ir paranoja irgi nepagrįsta.
      Kalbant apie mastus: butent jie ir yra problema. Lietuva yra pernelyg maza, biedna ir nereiksminga salis tam kad turetu 2 didelius aerouostus 100km atstumu vienas nuo kito. Tam elementariai nera pakankamai keleiviu srautu.
      Todel belieka rinktis ar norim buti RIX periferija ar daryt kazka savo. Kaunas kol kas juda ta kryptimi.

      O airbaltico strategija siuo atveju senai zinoma ir patikrinta: "skaldyk ir valdyk". Kaunas dziugiai talkina.

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Daugiau tiesioginių skrydžių yra labai geras tikslas, bet ne desperaciniais būdais. Trudymas skraidyt į Kauną...
        Nesutinku, visai ne tie mąstai. Ir paranoja irgi nepagrįsta.
        Labai teisingai. Niekas į Kauną netrukdė skraidyti. ATVIRKŠČIAI, KUN buvo proetgujamas kaip krovininis - mažesni mokesčiai, leidimai vežėjams, paprastesnis aptarnavimas. Ir kas gi nutiko - visiškas NULIS krovininių reisų, išskyrus kelis proteguojamus kurjerius. Šiai dienai VNO aptarnauja krovinių daugiau nei KUN...

        Comment


          Parašė a_p Rodyti pranešimą
          Nematau nieko desperacinio. Nebent KUN direktoriaus bizniukus uz savo virsininko nugaros. Kaip tu pats pasielgtum su savo pavaldiniu jei jis taip padarytu?



          Kalbant apie mastus: butent jie ir yra problema. Lietuva yra pernelyg maza, biedna ir nereiksminga salis tam kad turetu 2 didelius aerouostus 100km atstumu vienas nuo kito. Tam elementariai nera pakankamai keleiviu srautu.
          Todel belieka rinktis ar norim buti RIX periferija ar daryt kazka savo. Kaunas kol kas juda ta kryptimi.

          O airbaltico strategija siuo atveju senai zinoma ir patikrinta: "skaldyk ir valdyk". Kaunas dziugiai talkina.
          Gal tamstelė galėtum tarpininkauti, kad į KUN ateitų kokia Lufthansa, BA, AA ar Air France? Jei taip, tuomet pačią pirmą dieną bus galima atsisakyti Air Baltic paslaugų. Galiu garantuoti, kad SM nei piršto nepajudintų dėl KUN naudos, taigi tai, ką pats KUN padaro, tas ir yra. O yra tokioj situacijoj labai neblogai. O dėl visokių studijų, užsakytų SM, rezultatų, kažin, ar įmanoma tikėtis, kad pagrindinis oro uostas būtų kitur, nei Vilniuje. Jei rezultatai ir būtų kitokie, SM pasistengtų, kad būtų paskelbta būtent reikalinga išvada. Daugelį biurokratų, o ir kai kuriuos vilniečius tiesiog purtytų vien nuo tos minties, kad skristi reikėtų iš kažkur toliau, o ne iš Vilniaus.

          Comment


            Parašė a_p Rodyti pranešimą
            Siuo atveju zlugdymu uzsiima kaunas. Airbalticas i kauna ateis viso labo del to kad neisileist i rinka nauju konkurentu. Grynai strateginis sprendimas skirtas pakelti naujo zaidejo atejimo i rinka barjerus. Kad niekas net nesumanytu kisti nosies. Ir kaunas paslaugiai leidzia savimi pasinaudoti ir tuo paciu daro lietuva amzina RIX hub'o periferija beigi brangiu skrydziu salimi.
            Ponuliai vilniečiai, gal perkaitot?

            Iš Kauno 2 skrydžiai per dieną daro Lietuvą amzina RIX hub'o periferija ?
            Kuo tada daro Lietuvą ŠEŠI skrydžiai į Rygą iš Vilniaus?

            Pagal proporciją Vilnius leidžia savimi pasinaudoti tris kart paslaugiau, o gal tris kart iš eilės?

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              Gal tamstelė galėtum tarpininkauti, kad į KUN ateitų kokia Lufthansa, BA, AA ar Air France? Jei taip, tuomet pačią pirmą dieną bus galima atsisakyti Air Baltic paslaugų.
              O tu paklausk saves kodel tie BA, AF ar LH neateina i kauna?

              Comment


                Parašė a_p Rodyti pranešimą
                O tu paklausk saves kodel tie BA, AF ar LH neateina i kauna?
                Pabandysiu atspėt.
                Todėl, kad turi tiek daug skrydžių į Vilnių, kad Kaunui lėktuvų neužtenka

                Comment


                  Parašė a_p Rodyti pranešimą
                  O tu paklausk saves kodel tie BA, AF ar LH neateina i kauna?
                  O į Vilnių ar atėjo be LH? Tiesiog norėjau pasakyti, kad yra kaip yra ir labai didelio pasirinkimo nėra, o tokie visokie nusišnekėjimai apie užšaldymus ar panašias nesąmones, gali nubaidyti kai kurias galvojančias ateiti kompanijas. Tiesiog reikia netrukdyti, jei žmonės dirba ir tai duoda pakenčiamų rezultatų.

                  Comment


                    Parašė a_p Rodyti pranešimą
                    O tai atsiprasau, ar tik ne del to visa lietuva garsiai reikalauja nuo pat flalailos bankroto?
                    Ko reikalauja -- tiesioginių skrydžių į VNO ar tiesioginių skrydžių į Lietuvą? Tai yra 2 dideli skirtumai. Kokiam nors šiauliškiui tie tiesioginiai skrydžiai į VNO -- iki lemputės, jei jis gali taip pat sėkmingai suskraidyti iš RIX (ar gal net KUN arba PLQ).

                    Lietuva yra pernelyg maza, biedna ir nereiksminga salis tam kad turetu 2 didelius aerouostus 100km atstumu vienas nuo kito. Tam elementariai nera pakankamai keleiviu srautu.
                    Sveikas protas lieptų pasirinkti tą, kuris yra geresnėje padėtyje ir turi geresnes perspektyvas plėstis, ir pagerinti susisiekimą su kitais miestais, kuriems tai gali būti reikalinga. Betgi ministerijose sėdintis valstiečiai pasijustų įskaudinti, jei norint skristi reiktų belstis net 100 km į kažkokį ten KUN.

                    Comment


                      Betgi ministerijose sėdintis valstiečiai pasijustų įskaudinti, jei norint skristi reiktų belstis net 100 km į kažkokį ten KUN.
                      Sutinku, bet VNO būtų galima palikti skraidyti visokiems politiniams reikalams, juk pilnai VNO neužšaldys, kažkokius skrydžius vistiek vygdis.
                      Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                      Comment


                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                        Kalbant apie mastus: butent jie ir yra problema. Lietuva yra pernelyg maza, biedna ir nereiksminga salis tam kad turetu 2 didelius aerouostus 100km atstumu vienas nuo kito. Tam elementariai nera pakankamai keleiviu srautu.
                        Todel belieka rinktis ar norim buti RIX periferija ar daryt kazka savo. Kaunas kol kas juda ta kryptimi.
                        Airbaltic Kaune yra antra kompanija, ji kaip tik įnešė konkurencijos, numušė Ryanair kainas. O Vilnius jau tapo RIX periferija ir nemanau, kad vienas Skyways F50 yra ta SM ir VNO strategija, kuri grąžins buvusias kryptis ir prilygins Vilnių Stokholmui ar Kopenhagai .

                        Kam mums tokiai mažai valstybei autostrados Vilnius-Panevėžys, Vilnius-Klaipėda? Aparkim vieną pusę, kiek lėšų priežiūrai susitaupys. Nereikės liesti oro uostų, o gal ir pašalpoms liks?

                        Comment


                          Parašė r08n Rodyti pranešimą
                          Ko reikalauja -- tiesioginių skrydžių į VNO ar tiesioginių skrydžių į Lietuvą? Tai yra 2 dideli skirtumai. Kokiam nors šiauliškiui tie tiesioginiai skrydžiai į VNO -- iki lemputės, jei jis gali taip pat sėkmingai suskraidyti iš RIX (ar gal net KUN arba PLQ).
                          Jei i lietuva ir bus tiesioginiai skrydziai, tai esamoje situacijoje tik i Vilniu. Tai tiesiog banalus ekonominis faktas. Mineti siauliskiai & co "normaliom" avialinijom visiskai neidomus, tai ne ju klientu kategorija. As suprantu kad tai zeidzia kauno savimeile, bet nieko negaliu padaryt.

                          Sveikas protas lieptų pasirinkti tą, kuris yra geresnėje padėtyje ir turi geresnes perspektyvas plėstis, ir pagerinti susisiekimą su kitais miestais, kuriems tai gali būti reikalinga. Betgi ministerijose sėdintis valstiečiai pasijustų įskaudinti, jei norint skristi reiktų belstis net 100 km į kažkokį ten KUN.
                          Isivaizduok taip mano ne tik ministerijose sedintys valstieciai, bet ir visa verslo bei turizmo publika.

                          O kadangi yra taip, tai nusileidus RIX galima ten ir pasilikti. T.y. ikurti ten offisa ir lietuvos reikalus tvarkyt is ten. Visi laimingi ir dziaugiames.

                          Comment


                            Parašė 118 Rodyti pranešimą
                            Airbaltic Kaune yra antra kompanija, ji kaip tik įnešė konkurencijos, numušė Ryanair kainas.
                            Airbalticas numuse ryanair kainas? Tikrai?

                            O Vilnius jau tapo RIX periferija ir nemanau, kad vienas Skyways F50 yra ta SM ir VNO strategija, kuri grąžins buvusias kryptis ir prilygins Vilnių Stokholmui ar Kopenhagai .
                            Tai vat SM ir stengiasi, kad vilnius ir neliktu RIX periferija.

                            Comment


                              Parašė a_p Rodyti pranešimą

                              O kadangi yra taip, tai nusileidus RIX galima ten ir pasilikti .
                              Arba galima parskristi į Vilnių su vienu iš šešių dieninių skrydžių

                              Comment


                                Parašė MgssEY Rodyti pranešimą
                                Sutinku, bet VNO būtų galima palikti skraidyti visokiems politiniams reikalams, juk pilnai VNO neužšaldys, kažkokius skrydžius vistiek vygdis.
                                Skamba kaip naujuju vasiuku nuotaikos Tik planas kiek ne nuo to galo. Sakyciau kad pirma reiketu pradet nuo sostines perkelimo i Kauna. Tada ir aerouostas automatiskai persikels. Visiskai rimtai.

                                Comment


                                  Jei i lietuva ir bus tiesioginiai skrydziai, tai esamoje situacijoje tik i Vilniu. Tai tiesiog banalus ekonominis faktas. Mineti siauliskiai & co "normaliom" avialinijom visiskai neidomus, tai ne ju klientu kategorija. As suprantu kad tai zeidzia kauno savimeile, bet nieko negaliu padaryt.

                                  Deja, faktai rodo ką kita. Visą pusmetį iš Londono buvo tiesioginiai reisai tik į Kauną, bet visi kažkaip šį faktą stengdavosi apeiti ir nutylėti bei agresyviai tvirtinti, kad nėra tiesioginio susisiekimo su Londonu. Taigi aišku, kad kai kam Lietuva lygu Vilnius.

                                  Comment


                                    Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                    Tada ir aerouostas automatiskai persikels.
                                    Gal jūs jį sau pasilaikykit, o tai dar ir taboras automatiškai persikels

                                    Comment


                                      Parašė sirrolaz Rodyti pranešimą
                                      Arba galima parskristi į Vilnių su vienu iš šešių dieninių skrydžių
                                      Galima, bet daug vargo ir daug laiko. O esminiai "normaliu" avialiniju klientai butent laiko neturi ir tingi vargintis.

                                      Comment


                                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                        Deja, faktai rodo ką kita. Visą pusmetį iš Londono buvo tiesioginiai reisai tik į Kauną, bet visi kažkaip šį faktą stengdavosi apeiti ir nutylėti bei agresyviai tvirtinti, kad nėra tiesioginio susisiekimo su Londonu. Taigi aišku, kad kai kam Lietuva lygu Vilnius.
                                        Ryanairo. As rasiau apie normalias avialinijas.

                                        Comment


                                          Ar pigu reiškia nenormalu? Gal iš principo ir akcijas parduotuvėse ignoruoji, kad nepasirodytų per pigu? Dabar ir Vokietijoj gerai uždirbantys nebesislapsto į Aldi eidami. O gal Ispanijos karalienė, skridusi Ryanair, yra kokia nors prasčiokė? Gal Ryanair skraidina gyvuliniais ar krovininiais lėktuvais? Esu skraidęs ir Ryanair, ir "normaliomis" kompanijomis, tai skirtumą pajutau tik transatlantiniuose skrydžiuose ir tai tik servise (maitinimas, apšokinėjimas). Europiniuose skirtumo nejutau. O kėdės iš esmės tokios pat ir Ryanair, ir B747.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X