Parašė Eidvis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Tikrai taip.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Ok, o kaip su "politiniu" antrojo mokėjimo aparato remontu ar įdiegimo vilkinimu (tikslaus apibūdinimo, deja, nežinau)? Jau veikia?Parašė amiko Rodyti pranešimąTikrai taip.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Cia atsakymasParašė praetor Rodyti pranešimąOk, o kaip su "politiniu" antrojo mokėjimo aparato remontu ar įdiegimo vilkinimu (tikslaus apibūdinimo, deja, nežinau)? Jau veikia?
http://www.kaunas-airport.lt/pdf/kun...03.19_1225.pdf
Comment
-
Aikštelių plėtrą būtina derinti su Karmėlavos aplinkkelio projektu, nes jis praeis tarp Karmėlavos miestelio ir oro uosto, taigi visai šalia oro uosto. Detaliai tai pavaizduota oro uosto puslapyje, kur yra vizualizacijos.Parašė SAULIUS Rodyti pranešimąVisai manau būtų naudinga ir dar vieną aikštelę padaryti, kur tie griuvėsiai stovi, važiuojant į oro uosta po dešine puse. Ten tikrai daug vietos.
Comment
-
Gal galima "suvirškintą" mintį, kodėl stoginė yra, aparatas stovi, bet jis neveikia/ė?Parašė NAVY Rodyti pranešimąCia atsakymas
http://www.kaunas-airport.lt/pdf/kun...03.19_1225.pdfTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Vilniaus takas yra per trumpas normaliam 747 nusileidimui ir kylimui, nes tada turėtų labai smarkiai stabdyti arba "gazuoti". Aišku, viskas priklauso dar ir nuo svorio.Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąGrazios nuotraukos ypac ta kur 3 Ryanair, o del 747 tai ir Vilnius gali priimti, o Kaune ir AN-124 sekmingai leidziasi.Paskutinis taisė spirit; 2010.03.24, 19:48.
Comment
-
O aš laikausi nuomonės, kad užtenka ir esamo tako, jei tik yra poreikis, o tako ilgis aktualus labiau tik leidžiantis, ne kylant. Bet šitokios nuomonės neatlaikytų profesionalių žinių atakos.Parašė spirit Rodyti pranešimąVilniaus takas yra per trumpas normaliam 747 nusileidimui ir kylimui, nes tada turėtų labai smarkiai stabdyti arba "gazuoti". Aišku, viskas priklauso dar ir nuo svorio.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Vilniaus oro uosto takas iš esmės per trumpas B747 priėmimui, ypač kalbant apie komercinius skrydžius. Iki šiol šio modelio lėktuvai leidosi ir kilo tik VIP reisais, tai yra, su valstybių vadovais, tačiau tuo metu oro uostas būdavo uždaromas kitiems skrydžiams.Parašė praetor Rodyti pranešimąO aš laikausi nuomonės, kad užtenka ir esamo tako, jei tik yra poreikis, o tako ilgis aktualus labiau tik leidžiantis, ne kylant. Bet šitokios nuomonės neatlaikytų profesionalių žinių atakos.
Comment
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_747#SpecificationsParašė praetor Rodyti pranešimąO aš laikausi nuomonės, kad užtenka ir esamo tako, jei tik yra poreikis, o tako ilgis aktualus labiau tik leidžiantis, ne kylant. Bet šitokios nuomonės neatlaikytų profesionalių žinių atakos.
Comment
-
Turiu ideja kaip sureguliuoti autobusu kryptis ir grafikus. Perkant lektuvo bilieta "on-line" prie visu mokejimu(draudimai, lagaminai ir t.t) turetu buti ir autobuso bilietai bei kryptys.Tuomet galima bus zinoti kiek, kada ir i kur buvo nupirkta bilietu.Zinant tai bus galima pasirinkti autobuso dydi ar skaiciu. Pvz; i Alytu tik 6 zmones pirko bilietus, galima butu siusti pvz; 10-12 vietu turinti mikro autobusa, i Vilniu 135 zmones ,tai ir atitinkamo dydzio autobuso(u) reikes. Tereiktu tai suderinti Pvz; su Ryanair, kad jie tai itrauktu i ju web site. Manau jie tai noriai padarytu, nes prisiviliotu tuos kurie skrenda per Vilniu, nes susisiekimas taptu zymiai patogesnis.
Comment
-
Kaip tik Atvirksciai tako ilgio labiau reikia kylant nei leidziantis, nes kyla lektuvas pilnais bakais, o leidziasi visada pustusciais, uztenka nusileist Kaune 747 ir puse tako.Parašė praetor Rodyti pranešimąO aš laikausi nuomonės, kad užtenka ir esamo tako, jei tik yra poreikis, o tako ilgis aktualus labiau tik leidžiantis, ne kylant. Bet šitokios nuomonės neatlaikytų profesionalių žinių atakos.
Comment
-
KUN įprasta užsidirbti iš keleivių neišleidimo. Prisiminkim žymiąją būdelę su šlagbaumais, kuri buvo prieš naujo terminalo pastatymą. Didumą laiko reikėdavo praleisti stovint eilėje, kad išleistų. Dabar irgi tas pats- žmonės turi susimokėti už tai, kad pastovėti eilėje prie bilietų automato. Skirtumas, kad anksčiau eilėje reikėdavo stovėti šiltame automobilyje, dabar lauke. Naujas aikštelių projektas gal ir naudingas dėl atridų, bet nauda keleiviams abejočiau. Viskas gerai su parkingo aikštelių infrastruktūra, pakaktų dar vieno automato šalia įėjimo ir, kad visi veiktų.Parašė praetor Rodyti pranešimąGal galima "suvirškintą" mintį, kodėl stoginė yra, aparatas stovi, bet jis neveikia/ė?
Negaila tų 2-3 litų, bet kai visą parkingo laiką sudaro stovėjimas eilėje prie automato, tai žemina. Jei oro uostui per daug pajamų iš aikštelių, kam brautis į jas, nebent ypatingos keleivių sutikimo- palydų procedūros.
Comment
-
toki skunda su konkreciais reikalavimais tiesiogiai istaigos direktoriui rasyti reiketu 
Beje gal kas turit ar zinot kur atknisti DC-8 nuotrauku Kaune? Kolkas tik video prastos kokybes yra
edit:
biski pasiknisau ir atradau
http://img48483.pixa.us/images/15838912/15838912Paskutinis taisė Recoiler; 2010.03.26, 13:18.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Ideja gera, bet igyvendinta ji gali buti tik vos keliems marsrutams - Vilniaus, Klaipedos, galbut Siauliu ir Panevezio. Kitomis kryptimis keleiviu srautai nedideli ir tiesioginiu reisu, kad ir mikroautobusu, organizacija nepsimoketu. Ypac, kai tie srautai nepastovus. Koks vezejas nores prasideti su tokiais pervezimais? Juk reikia tureti kelias transporto priemones ir jas nuolat laikyti rezerve, nezinant, kokie keleiviu srautai ir kokia siusti i reisa ar nesiusti visai. Nebent jis butu dotuojamas (kas tai darys?) ir veziotu kartais pilna autobusa, o kartais vos kelis keleivius.Parašė AVATAR Rodyti pranešimąTuriu ideja kaip sureguliuoti autobusu kryptis ir grafikus. Perkant lektuvo bilieta "on-line" prie visu mokejimu(draudimai, lagaminai ir t.t) turetu buti ir autobuso bilietai bei kryptys.Tuomet galima bus zinoti kiek, kada ir i kur buvo nupirkta bilietu.Zinant tai bus galima pasirinkti autobuso dydi ar skaiciu. Pvz; i Alytu tik 6 zmones pirko bilietus, galima butu siusti pvz; 10-12 vietu turinti mikro autobusa, i Vilniu 135 zmones ,tai ir atitinkamo dydzio autobuso(u) reikes. Tereiktu tai suderinti Pvz; su Ryanair, kad jie tai itrauktu i ju web site. Manau jie tai noriai padarytu, nes prisiviliotu tuos kurie skrenda per Vilniu, nes susisiekimas taptu zymiai patogesnis.
Comment
-
Būtent. Juk už stovinčias transporto priemones draudimas vis tiek mokamas, taigi net prastovose esantis autobusas sukuria nuostolingumą savaime. Tokia veikla užsiimtų nebent didelis vežėjas, turintis daug transporto priemonių ir galintis įvairiai ir lanksčiai derintis prie poreikių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIdeja gera, bet igyvendinta ji gali buti tik vos keliems marsrutams - Vilniaus, Klaipedos, galbut Siauliu ir Panevezio. Kitomis kryptimis keleiviu srautai nedideli ir tiesioginiu reisu, kad ir mikroautobusu, organizacija nepsimoketu. Ypac, kai tie srautai nepastovus. Koks vezejas nores prasideti su tokiais pervezimais? Juk reikia tureti kelias transporto priemones ir jas nuolat laikyti rezerve, nezinant, kokie keleiviu srautai ir kokia siusti i reisa ar nesiusti visai. Nebent jis butu dotuojamas (kas tai darys?) ir veziotu kartais pilna autobusa, o kartais vos kelis keleivius.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment



Comment