Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Naujas maršrutas: BT, KUN-RIX
    nuo 2026/03/30, 5x weekly
    Airbaltic puslapyje jau matosi
    Puiku. O kai Rail Baltica stovės (turbūt už 10 metų), tikėkimės, traukiniai nukonkuruos ir KUN-RIX užsidarys. Bet iki tol dar toli...

    Comment


      Parašė liootas Rodyti pranešimą

      Puiku. O kai Rail Baltica stovės (turbūt už 10 metų), tikėkimės, traukiniai nukonkuruos ir KUN-RIX užsidarys. Bet iki tol dar toli...
      Taip, nes KUN - RIX tikslinė auditorija būtent ši.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
        O tas "rankoves" iki 2052 metų statys?

        Click image for larger version

Name:	1704_99966e3825347af3c7f36217390221ed.png
Views:	859
Size:	1,79 MB
ID:	2217299
        Kam tos rankovės, jei tokio pat dydžio pastatas atsirastų nugriovus bokštą? Toks išplėtimas leistų pasiekti 5 mln. keleivių. Bet kad dabartinė plėtra laikina tai faktas, šiemet pasieks apie 1,7 mln., o naujasis terminalas projektuotas 2 mln.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Kam tos rankovės, jei tokio pat dydžio pastatas atsirastų nugriovus bokštą? Toks išplėtimas leistų pasiekti 5 mln. keleivių. Bet kad dabartinė plėtra laikina tai faktas, šiemet pasieks apie 1,7 mln., o naujasis terminalas projektuotas 2 mln.
          Ką turi omenyje? Dabartinis pastatas per mažas, kad reikėtų rankovių? Atsiradus dar naujam pastatui bus per didelis rankovėms? Čia kvailai išsireiškiau, bet visai nesupratau kada reiktų, į kada nereiktų rankovių

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Ką turi omenyje? Dabartinis pastatas per mažas, kad reikėtų rankovių? Atsiradus dar naujam pastatui bus per didelis rankovėms? Čia kvailai išsireiškiau, bet visai nesupratau kada reiktų, į kada nereiktų rankovių
            12 rankovių, tiek kiek suplanuota Kaune yra daug, Vilniuje yra 7. Siūlau nesirišti prie esamos vizualizacijos, nes bokštas bus griaunamas ir atsiranda vietos toliau tiesia linija plėsti pagrindinį terminalą. Geltonai pažymėta, kas plečiama dabar, raudonai, kur galima potencialiai plėsti (toks terminalas aptarnautų 5 mln. keleivių. Ardyti peroną ir atimti lėktuvų vietą, būtų per brangus malonumas, kai galima tam panaudoti šalia esančias pievas.

            Click image for larger version  Name:	KUN.jpg Views:	0 Size:	138,3 kB ID:	2217415

            Atrodytų, kaip pirminėse vizualizacijose:

            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.08.28, 12:35.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              12 rankovių, tiek kiek suplanuota Kaune yra daug, Vilniuje yra 7. Siūlau nesirišti prie esamos vizualizacijos, nes bokštas bus griaunamas ir atsiranda vietos toliau tiesia linija plėsti pagrindinį terminalą. Geltonai pažymėta, kas plečiama dabar, raudonai, kur galima potencialiai plėsti (toks terminalas aptarnautų 5 mln. keleivių. Ardyti peroną ir atimti lėktuvų vietą, būtų per brangus malonumas, kai galima tam panaudoti šalia esančias pievas.
              Čia turbūt esminis dalykas ar reikalingas tokio pat pločio (gylio) terminalas per visą ilgį, kad plėsti tokios pat išvaizdos dabartinį pastatą jį ilginant? Pažiūrėjus į kitus oro uostus, tai esant vartams iš dviejų pusių, yra pakankamas 30-35 m pločio "koridorius" (ar kaip pavadinti tą terminalo statinio dalį). Dabartinio plotis (gylis) yra 60 m. Todėl plane ir vaizduojama kitokios konfigūracijos statinys, nes kam ilginti dabartinį terminalą ir turėti 60 m pločio pastatą su vartais tik vienoje pusėje, jei galima statyti dvigubai siauresnį, jį pasukti į peroną ir turėti 2x daugiau vartų mažesniame tūryje.

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                12 rankovių, tiek kiek suplanuota Kaune yra daug, Vilniuje yra 7. Siūlau nesirišti prie esamos vizualizacijos, nes bokštas bus griaunamas ir atsiranda vietos toliau tiesia linija plėsti pagrindinį terminalą. Geltonai pažymėta, kas plečiama dabar, raudonai, kur galima potencialiai plėsti (toks terminalas aptarnautų 5 mln. keleivių. Ardyti peroną ir atimti lėktuvų vietą, būtų per brangus malonumas, kai galima tam panaudoti šalia esančias pievas.

                Click image for larger version Name:	KUN.jpg Views:	0 Size:	138,3 kB ID:	2217415

                Atrodytų, kaip pirminėse vizualizacijose:

                Ok, bet aš nesupratau kodėl sakei, kad jei prailgintų pastatą pagal tavo pasiūlymą tai "kam tos rankovės".
                Dėl jo rankovės reikalingos jei darys pagal jų plėtros pasiūlymą, bet nereikalingos jei darys pagal tavo plėtros pasiūlymą?
                Čia tiesiog tau kaip ekspertui turbūt akivaizdu, dėl to ir nesivarginai parašyti, bet eiliniam žmogui nelabai aišku.

                Comment


                  Pasak jo, tikimasi, kad per metus iš Kauno į Rygą skris apie 20-30 tūkst. keleivių, o poreikis šiai krypčiai buvo aiškus.
                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/08/...uno-oro-uoste/

                  Čia skaičiuoja į vieną pusę, ar 10k pirmyn ir 10k atgal?

                  Comment




                    Į vieną pusę.

                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Ok, bet aš nesupratau kodėl sakei, kad jei prailgintų pastatą pagal tavo pasiūlymą tai "kam tos rankovės".
                    Dėl jo rankovės reikalingos jei darys pagal jų plėtros pasiūlymą, bet nereikalingos jei darys pagal tavo plėtros pasiūlymą?
                    Čia tiesiog tau kaip ekspertui turbūt akivaizdu, dėl to ir nesivarginai parašyti, bet eiliniam žmogui nelabai aišku.
                    Gal čia aš taip mintis išdėsčiau - turiu omeny, kad nereikia rištis prie vizualizacijų. Šiai dienai nėra poreikio statyti teleskopinių terminalų.

                    Nes teleskopiniai terminalai atimtų ir taip trūkstamą vietą perone. Nėra prasmės, kai yra šalia pakankamai žemės plėtrai.

                    Kitas aspektas - rankovėms nėra poreikio, Ryanair jomis nesinajdoja, kai grįš pilnai Wizz (išsprendę variklių problemas) irgi rankovėmis nesinaudos. Gal kažkada sulauksim pagaliau Norwegian į Oslą, o tikėkimės, kad augs ir AirBaltic. Bet ir pastarieji puikiai išsiverčia be rankovių.

                    Tad augantį poreikį puikiai galima patenkint be teleskopinių terminalų, o labai norint prie esamų vartų galima sumontuoti dvi ranloves (viena per dieną galėtų aptarnauti iki 16 lėktuvų, slotuojant). Dabar iš viso per dieną aptarnaujami 12-14 lėktuvų.

                    Todėl ir manau, tikimybė jog plėsis į peroną yra ypatingai maža.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      Čia turbūt esminis dalykas ar reikalingas tokio pat pločio (gylio) terminalas per visą ilgį, kad plėsti tokios pat išvaizdos dabartinį pastatą jį ilginant? Pažiūrėjus į kitus oro uostus, tai esant vartams iš dviejų pusių, yra pakankamas 30-35 m pločio "koridorius" (ar kaip pavadinti tą terminalo statinio dalį). Dabartinio plotis (gylis) yra 60 m. Todėl plane ir vaizduojama kitokios konfigūracijos statinys, nes kam ilginti dabartinį terminalą ir turėti 60 m pločio pastatą su vartais tik vienoje pusėje, jei galima statyti dvigubai siauresnį, jį pasukti į peroną ir turėti 2x daugiau vartų mažesniame tūryje.
                      Plotį nebūtina išlaikyti, perimetrą pagal peroną.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Tai žodžiu šitos plačiai visuomenei pristatytos Kauno oro uosto plėtros vizualizacijos (su priestatais ir rankovėmis) yra tiesiog pasakos ir "makaronai" ant ausų?
                        Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                        Comment


                          Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                          Tai žodžiu šitos plačiai visuomenei pristatytos Kauno oro uosto plėtros vizualizacijos (su priestatais ir rankovėmis) yra tiesiog pasakos ir "makaronai" ant ausų?
                          Šitos vizualizacijos yra vizija, kaip galutinai atrodys bus aišku darant konkursus kiekvienai plėtros daliai ir pagal ten nurodytus reikalavimus bus aišku kokie priestatai ir kokios rankovės. Galima pasižiūrėti Vilniaus viziją ir realų atvykimo terminalo laimėtoja, esmė, kad tose vietose numatyti tokios funkcijos pastatai, o kaip galiausiai gausis paaiškės turbūt irgi darant konkursus. O jei dar tiksliau tų pastatų plėtra pradėti numatyta 2034 metais, tai turbūt artėjant tiems metams ir bus aiškiau.

                          Comment


                            Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
                            Tai žodžiu šitos plačiai visuomenei pristatytos Kauno oro uosto plėtros vizualizacijos (su priestatais ir rankovėmis) yra tiesiog pasakos ir "makaronai" ant ausų?
                            Ne makaronai, o vizija. Tolima vizija.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment

                            Working...
                            X