Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    VIlniuje taip pat nebuvo niekada jokių problemų (neskaitant šiokios tokios betvarkės su automobilių eismu prie išvykimo terminalo).
    Eilės prie security dažnai būdavo neadekvačios. Jos nebuvo pasaulio pabaiga, bet jau pasiekdavo tokį lygį, kai tai buvo galima vadinti problema.

    Comment


      Parašė Austras Rodyti pranešimą
      Nereiktų spėlioti, kas būtų, jeigu būtų... Nei aš nei jūs nežinote kas būtų, o dabar jokio rago nėra, kas tikrai neprideda savivertės VNO.
      Gerbiamasis visi žinome, kaip būtų ir jokių spėliojimų čia nėra.

      Neneigiu, kad KUN dėtų visas pastangas, bet faktas, kad srautas mažesnis, leidžia kvėpuoti Kaunui laisviau.

      Skridau užvakar, laukimo salė perpildyta, nėra kur prisėst, prieš laipinimą visi suvaromi į gardą prie išėjimo. Prie tualeto eilės, prie kavos taip pat. Security tvarkosi labai gerai, o bet tačiau, kai įlipi į lėktuvą ir jis pustuštis...

      Vis dėl to, didelė dalis užsieniečių nerado bilietų į Lietuvą. Dalis mūsų atsisakė vykti dėl nepatogumų.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Jei keleivių srautas nebūtų kritęs 50%, būtų ragas.
        Nelabai realiai skamba toks kritimas, ar jau yra oficialūs duomenys?


        Comment


          Na Nerijus Mačiulis FB siūlo visus skrydžius palikti Kaune - mato daugiau pliusų nei minusų. Argumentai tie patys ką ir sakiau ankščiau forume - Kaunas - Lietuvos centras bei Vilniaus oro uostas pasiekė plėtros galimybes.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Nelabai realiai skamba toks kritimas, ar jau yra oficialūs duomenys?

            Dalinuosi S.Bartkaus paskaičiavimais, deja bet realūs skaičiai bus liūdnesni, nes užpildymas nebus 100 %.

            http://simonas.bartkus.lt/blog/wp-co...tnaujintas.png
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Eilės prie security dažnai būdavo neadekvačios. Jos nebuvo pasaulio pabaiga, bet jau pasiekdavo tokį lygį, kai tai buvo galima vadinti problema.
              Kiek tas dažnai? Pačiam neteko ilgiau nei 5 min, na gal max 10 laukti prie patikros, nei ryte, nei vakare, nei dieną nėra pasitaikę tų kosminių eilių, priešingai nei kituose oro uostuose, kur kartais valandomis reikia laukti.
              Flickr

              Comment


                O realiai nesuprantu vieno - komanda ta pati Vilniuje ir Kaune. Teoriškai turėjo perkėlimas būti š.. Bet susitvarko geriau nei Vilniuje. Kas čia per problema kad Vilniuje visada š.. ? Pradedant saugumo konotrole baigiant pasų kontrole grįžtant ?

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Dalinuosi S.Bartkaus paskaičiavimais, deja bet realūs skaičiai bus liūdnesni, nes užpildymas nebus 100 %.

                  http://simonas.bartkus.lt/blog/wp-co...tnaujintas.png
                  Tai maždaug iš 60k per savaitę VNO keleivių perkėlė tik 40k per svaitę? Kiek žinau neperkėlė tik ryanair, negi ryanair sudaro net trečdalį VNO skrydžių?
                  Pridėjus 10K KUN keleivių gaunasi 50K vietoj 70K. Iki 50% toloka. Neužpildymo argumentas yra, bet lygiai taip pat ne 100 proc. užpildyta b8tu ir VNO.

                  Comment


                    Kalbėjau apie VNO kritusį srautą, tad reiktų dar KUN 10-12 tūkstančių atmesti.

                    Taip VNO, nebūtų 100 %, bet reisai, kurie pildydavosi 80-90 %, dabar kartais skrenda su 30 %, žinoma čia dar reiks palaukti oficialios statistikos.

                    Ryanair ir Wizzair pagrinde sumažino pasiūlą.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Ryanairas gal ir nesudaro trecdalio vno skrydziu, bet skraido didziausiais lektuvais, pvz1 ryanairo = 2 air baltic dashai . Beto, nemazai kas karpo skrydzius ar mazina vietu (cia is dalies KUN is dalies vasaros efektas)

                      Comment


                        Parašė Lunar Rodyti pranešimą
                        Ryanairas gal ir nesudaro trecdalio vno skrydziu, bet skraido didziausiais lektuvais, pvz1 ryanairo = 2 air baltic dashai . Beto, nemazai kas karpo skrydzius ar mazina vietu (cia is dalies KUN is dalies vasaros efektas)
                        Vienu žodžiu, įtartinas tipas. Be šį tema apie visai ką kitą.

                        Comment


                          Dar vienas, gal būt pigiausias variantas pasiekt Kauno oro uostą iš Vilniaus - https://www.rocketbus.lt/

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Vis dėl to, didelė dalis užsieniečių nerado bilietų į Lietuvą. Dalis mūsų atsisakė vykti dėl nepatogumų.
                            Nes matyt palaukti du mėnesius ne problema. Šiaip, Ryanair su Wizzair oro uostai Europoje dažniausiai būna gana nutolę nuo miestų.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Na Nerijus Mačiulis FB siūlo visus skrydžius palikti Kaune - mato daugiau pliusų nei minusų. Argumentai tie patys ką ir sakiau ankščiau forume - Kaunas - Lietuvos centras bei Vilniaus oro uostas pasiekė plėtros galimybes.
                              Svarbu padaryti gerą ir greitą susisiekimą su Kaunu ir niekas labai nepergyvens. Traukinys Vilnius-Kaunas turėtų važiuoti greičiau. Galėtų prasukti pro oro uostą, padarant papildoma atšaką.
                              Paskutinis taisė andyour; 2017.07.28, 12:50.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                Nes matyt palaukti du mėnesius ne problema. Šiaip, Ryanair su Wizzair oro uostai Europoje dažniausiai būna gana nutolę nuo miestų.
                                Leiskite paklausti, kiek verslininkų skraido iš Beauvais ar Bergamo oro uostų?

                                Na verslas nelaukia, lygiai taip pat ir turistai, kurie renkasi kitas kryptis, pvz. Rygą.

                                ​​​​​​
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Leiskite paklausti, kiek verslininkų skraido iš Beauvais ar Bergamo oro uostų?

                                  Na verslas nelaukia, lygiai taip pat ir turistai, kurie renkasi kitas kryptis, pvz. Rygą.

                                  ​​​​​​
                                  Turistai neskraido verslo klase ir yra pripratę prie pigių avialinijų. Ryga ne tas pats kas Vilnius, manau. VNO verslo klientams vietos užteks.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    O realiai nesuprantu vieno - komanda ta pati Vilniuje ir Kaune. Teoriškai turėjo perkėlimas būti š.. Bet susitvarko geriau nei Vilniuje. Kas čia per problema kad Vilniuje visada š.. ? Pradedant saugumo konotrole baigiant pasų kontrole grįžtant ?
                                    Aš tikrai nesuprantu, kodėl Udrius su Krabu nepuola lopetomis užbaigti kelio į Karmėlavą? Nejaugi taip sunku užpakalį pajudinti vietoje to, kad vien loti?
                                    „Žmonių daug, o prie mūsų net nėra kur sustoti, nėra kur žmonėms statyti mašinų. Automobilių statymas ir taip apsunkintas, tačiau žmonės kažkaip randa būdų atvažiuoti. Mes labai pikti dėl nebaigto kelio remonto.

                                    Atrodo šis mėnesis galėtų būti tas, kai verslininkai galėtų užsidirbti ir kad užsieniečiams atrodytume kitaip. O dabar visur žvyras, visur smėlis ir dar policija stovi bei baudžia žmones. Atrodo, kad specialiai ir piktybiškai. Kai kurie žmonės gal nepastebi ženklo, o policija iškart baudžia“, - piktinosi I. Budrienė.
                                    Karmėlavoje – žmonių antplūdis, prie baro teko stoti ir I. Budrienei
                                    http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=75313809
                                    p.s. aš suprantu, kad gerb. ponia I.Budrienė negali pasakyti kas kalčiausias, nes užsmaugs visokios Kauno sanepid stotys. Budrienė nepatingi pati lėkščių panešioti ne taip kaip kiti Kauno ponai. Bet tai koks trumparegiškumas, yra proga išreklamuoti Karmėlavos 0,5kg cepus visam pasauliui, a le ne, kelią išardo unikalios šimtmečio galimybės proga, kas per bukumas??? Juk ne aš iš piršto iščiulpiau, net Budrienė !!! taip pasakė.
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.07.28, 19:14.
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Bet tai koks trumparegiškumas, yra proga išreklamuoti Karmėlavos 0,5kg cepus visam pasauliui, a le ne, kelią išardo unikalios šimtmečio galimybės proga, kas per bukumas???
                                      Teko valgyti, tarkis pasirodė nelabai skanus. Čia daugiau tiems, kurie skonį jaučia pagal skrandžio tūrį.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                        Turistai neskraido verslo klase ir yra pripratę prie pigių avialinijų. Ryga ne tas pats kas Vilnius, manau. VNO verslo klientams vietos užteks.
                                        Deja, bet turistui iš vakarų ar Vilnius ar Ryga, tai ta pati rytų Europa, nėra skrydžių į sostinę ie neskrenda.

                                        Tas pats ir su verslu, 85 % į Kauną, neskris arba atidės savo kelionę iki tos dstos, kol vėl veiks Vilnius.

                                        Normaliai KUN esanti pasiūla, pilnai patenkina vidurio Lietuvos poreikius. Tad kodėl, tie kurių taškas a ir taškas b yra Vilnius turėtų važinėti į KUN?

                                        KUN geras oro uostas, tik jis ant cargo ir techinio aptarnavimo turėtų dirbti + imigrantines/ laisvalaikio kryptys.

                                        Verslo centras yra vietinės kilmės, todėl Kaune net AirBaltic su savo Fokker 50 neišsilaikė, nors puikiai savo veiklą vykdo PLQ.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Tas pats ir su verslu, 85 % į Kauną, neskris arba atidės savo kelionę iki tos dstos, kol vėl veiks Vilnius.
                                          Tie verslo rykliai pasirodo tik šiaip sau skraido, jei verslo reikalas tokio "svarbumo", kad 1 valanda kelio iš oro uosto lemia sprendimą iš vis neskristi
                                          Paskutinis taisė Gator; 2017.07.29, 17:43.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X