Jeigu Kauno oro uostą uždarys,neabejotinai atsiras užsienio kapitalas ,kuris perims jį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Cia zmoniu klaidinimas. Pasiziurime i VNO schema: http://www.ans.lt/data/aip/maps/vilnius.pdfParašė taspac Rodyti pranešimą...oro uosto kilimo takas atsuktas i baltarusijos puse kas reiskia kad kaskart lektuvui kylant iskart reikia daryti dideli posuki, kad neiskristi i baltarusijos oro erdve, siena yra per arti zodziu...
Po to i paveiksliuka:
Matome kad iki sienos su Baltarusija minimum 50 km. Nuo Palangos oro uosto iki Latvijos sienos kur kas arciau.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Oro erdveje ne esme. Jei artejant tupimui i Palangos oro uosta orlavis iskrenda i Latvijos tertorija - moka pinigus. Tas pats ir su Baltarusija.Parašė PukiS Rodyti pranešimąlatvija - ES, baltarusija ne.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
(Mūru stoja už savo oro uostą - LRytas)Ministras norėtų, jog oro uostų valdymas būtų labiau centralizuotas, mat apie Kauno oro uosto sutartį su bendrove „airBaltic“ dėl skrydžių Ryga-Kaunas jis sužinojo tik ją pasirašius.
„Tokia sutartis prieštarauja mūsų strategijai atidaryti kuo daugiau tiesioginių reisų į Vakarų Europos oro uostus“, – tvirtino E.Masiulis.
Vis dėl to naujas ministras kenkėjas - vienintelis planas gaivint Vilniaus oro uostą - kenkti kitiems.kaip?
Comment
-
Parašė Adata Rodyti pranešimą„Tokia sutartis prieštarauja mūsų strategijai atidaryti kuo daugiau tiesioginių reisų į Vakarų Europos oro uostus“, – tvirtino E.Masiulis.
Toks ministro pareiškimas = Skandalas !!!!
Dar ne skandalas, bet ministras vis tiek turėtų paaiškinti kokia ta strategija ir kodėl AirBaltic ir Kauno oro uosto sutartis prieštarauja tai strategijai. Šiaip nematau problemos jei pvz atsirastų aviakompanija, kuri skraidintų maršrutais Vilnius-Kaunas arba Palanga-Liepoja. Čia tų kompanijų galvos skausmas kaip gauti pelną, o oro uostai tik dirba savo darbą (jeigu tos aviakompanijos laiku atsiskaito už visas paslaugas).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Aišku gali apsimesti kvailiu, bet ministro pareiškimas visiška nesamonė. Kaip pvz. Kodėl AirBaltic skraidymas iš Vilniaus neprieštarauja strategijai, o iš Kauno prieštarauja ??? Tu gali atsakyti logiškai ???Parašė Wycka Rodyti pranešimąDar ne skandalas, bet ministras vis tiek turėtų paaiškinti kokia ta strategija ir kodėl AirBaltic ir Kauno oro uosto sutartis prieštarauja tai strategijai. Šiaip nematau problemos jei pvz atsirastų aviakompanija, kuri skraidintų maršrutais Vilnius-Kaunas arba Palanga-Liepoja. Čia tų kompanijų galvos skausmas kaip gauti pelną, o oro uostai tik dirba savo darbą (jeigu tos aviakompanijos laiku atsiskaito už visas paslaugas).
Comment
-
Ne, bet po tokių tiek ministro tiek vice-ministro pasisvaičiojimų kam nors turėtų tikrai riedėti galvos
Nes tokiais rimtais klausimais tokiais pasisvaičiojimais tikrai nebendraujama ypač kas liečia tarptautinius reikalus.
Bus įdomu stebėti ar dar yra likę pas mūsų valdininkus: "už bazarą atsakau"
Comment
-
Taip, nesąmonė, todėl ministras ir turėtų paaiškinti plačiau. Neatmeskime galimybės kad ir žurnalistai galėjo sutirštinti spalvas ar iškraipyti žodžius. Dar kartą pasikartosiu: bet kuriam oro uostui turėtų būti "da lampočki" kur skraido aviakompanijų orlaiviai, tegul tik mokesčius laiku moka.Parašė Adata Rodyti pranešimąAišku gali apsimesti kvailiu, bet ministro pareiškimas visiška nesamonė. Kaip pvz. Kodėl AirBaltic skraidymas iš Vilniaus neprieštarauja strategijai, o iš Kauno prieštarauja ??? Tu gali atsakyti logiškai ???I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Cia taip yra teorijoje jei manytume, kad iejimo i rinka kastai yra nuliniai.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTaip, nesąmonė, todėl ministras ir turėtų paaiškinti plačiau. Neatmeskime galimybės kad ir žurnalistai galėjo sutirštinti spalvas ar iškraipyti žodžius. Dar kartą pasikartosiu: bet kuriam oro uostui turėtų būti "da lampočki" kur skraido aviakompanijų orlaiviai, tegul tik mokesčius laiku moka.
Seip as ne Masiulis ir su zvake nestovejau, bet pilnai galiu suprast kodel jis nepatenkintas. Beje visiskai pagrystai. Cia jei pamirstume visokius vaikiskus "kauna skriaudzia - musiskius musa".
Comment
-
Ir ko gi jis nepatenkintas? Kad patys nesugeba nieko normalaus sukūrt ir verslui pasiūlyt? Kad ministerija visiška impotentė?Parašė a_p Rodyti pranešimąCia taip yra teorijoje jei manytume, kad iejimo i rinka kastai yra nuliniai.
Seip as ne Masiulis ir su zvake nestovejau, bet pilnai galiu suprast kodel jis nepatenkintas. Beje visiskai pagrystai. Cia jei pamirstume visokius vaikiskus "kauna skriaudzia - musiskius musa".
Mažiau lai piktinasi ir pypauja kaip darželinukas ir pradeda normalias strategijas mastyt.
Comment
-
Sakai tie 30-40 tūkst. keleivių, kuriuos per pilnus metus perveš AirBaltic tarp Kauno ir Rygos bent kiek juntamai įtakotų naujų krypčių iš Vilniaus atidarymą?Parašė a_p Rodyti pranešimąSeip as ne Masiulis ir su zvake nestovejau, bet pilnai galiu suprast kodel jis nepatenkintas. Beje visiskai pagrystai. Cia jei pamirstume visokius vaikiskus "kauna skriaudzia - musiskius musa".
O tuo tarpu susisiekimas su Kaunu smarkiai pagerėjo. Vien tai, kad atsirado galimybė per agentūras rast lėktuvo bilietus į Kauną daug verta.kaip?
Comment
-
Tie 30-40 t. keleivių yra tiesioginis nuostolis VNO. Jie nesinaudos parkingais, nemokės keleivio mokesčio. O kaina tiesioginio skrydžio į Kauną mažesnė, nei skristi į Vilnių, po to važiuoti (ypač taksi) į Kauną. Ir ministras nepatenkintas, nes nuims keleivius ne tik nuo Rygos krypties. Net Kopenhaga- Kaunas pigiau ir greičiau, nei skristi Kopenhaga- Vilnius ir važiuoti į Kauną. Baisiausia, jei žmonės įpras, teks AirBaltic lėktuvus didinti
.
Comment
-
Tai jei jau jis toks impotentas, tai ko tada taip purkstaujama?Parašė Dzipas Rodyti pranešimąIr ko gi jis nepatenkintas? Kad patys nesugeba nieko normalaus sukūrt ir verslui pasiūlyt? Kad ministerija visiška impotentė?
Mažiau lai piktinasi ir pypauja kaip darželinukas ir pradeda normalias strategijas mastyt.
Ir papasakok, kaip galima mastyt normalias strategijas, jei tavo kaip ir pavaldiniai daro ka nori ir spjauna ant tavo strategiju? Ir dar nepatenkinti, jei jiems tai pasakai?
Comment
-
As tai sakyciau - visai neproblema. Jei zmones patenkinti tai ir puiku, lai tuos lektuvus didina. Man pvz nesvarbu ar lektuvas salotines ar saltibarciu spavos.Parašė 118 Rodyti pranešimąTie 30-40 t. keleivių yra tiesioginis nuostolis VNO. Jie nesinaudos parkingais, nemokės keleivio mokesčio. O kaina tiesioginio skrydžio į Kauną mažesnė, nei skristi į Vilnių, po to važiuoti (ypač taksi) į Kauną. Ir ministras nepatenkintas, nes nuims keleivius ne tik nuo Rygos krypties. Net Kopenhaga- Kaunas pigiau ir greičiau, nei skristi Kopenhaga- Vilnius ir važiuoti į Kauną. Baisiausia, jei žmonės įpras, teks AirBaltic lėktuvus didinti
.
Bet ministro vietoj tai as kauno aerouosto direktoriui gerai isskalbciau nugara uz tai kad suka visokius reikaliukus ju pries tai nesuderines.
Jei tai butu ne ministerija o kokia nors firma, tai padalinio vadovas uz tokius pokstus mikliai atsidurtu uz duru. Uz tai kad savo bosus stato i kvaila padeti. Ministerijoje deja negali, nes iskart bus ispiltas kibiras srutu neva "kersyji".
Isivaizduokim sekundei tarkim Masiulis tariasi del kokiu nors avialiniju atejimo. Avialinijos visu pirma domisi busimais keleiviu srautais, esama konkurencija ir t.t. Pateiki jiems skaicius, duomenis, deramasi del reisu, aptarnavimo apimciu, mokesciu etc. Ir staiga bac - tavo paties filialas ima su sumaiso kortas, visi pateikti skaiciai ir rinkos tyrimai nebegalioja. Kas belieka galvot avialinijom? Kas Masiulis jas isdurineja ir nutylejo apie Airbaltiko ir KUN derybas? Arba kad nesusitvarko savo nuosavoj darzinej ir nezino kas vyksta? Tai atsiprasau, del ko ir su kuo tada deretis?
Juokingiausia tai, kad pvz toks Airbaltic'as gali buti visiskai nenusiteikes is to Kauno skraidyt. Jei sekundei iskeltume hipoteze, kad tokios derybos su kokia nors rimtesne avialinija apskritai vyksta (ir airbaltikas tai zino), tai gali buti tiesiog taktinis manevras. Konkurentu avialinija susivynios meskeres ir isvaziuos, o Airbalticas kuri laika paskraides nutrauks skrydzius "del nepelningumo". Ir visi laimingi, lietuva vel sedi skylej.
Comment
-
Bent jau man toks ispudis nesusidaro, leisiu sau pacituoti ana straipsneli:Parašė alm Rodyti pranešimą
nu bet man iš Masiulio pasisakymo susidaro įspūdis, kad jam problema tame, jog lėktuvai į Kauną skraidys, o ne tame, kad be jo susitarė (gali būti, kad kauniečiai kitaip ir negalėjo - būtų neleidę).
Sita as suprantu taip, kad Masiulis yra nepatenkintas kauno aerouosto saviveikla. Jei as buciau atsakingas uz salies transporto strategija, as irgi buciau nepatenkintas. Nes esi atsakingas uz kazka ko tau bandoma neleisti kontroliuot.Ministras norėtų, jog oro uostų valdymas būtų labiau centralizuotas, mat apie Kauno oro uosto sutartį su bendrove „airBaltic“ dėl skrydžių Ryga-Kaunas jis sužinojo tik ją pasirašius.
„Tokia sutartis prieštarauja mūsų strategijai atidaryti kuo daugiau tiesioginių reisų į Vakarų Europos oro uostus“, – tvirtino E.Masiulis.
Kauno direktoriaus pareiskimai siame kontekste yra zymiai problematiskesni:
Jei deriesi del nauju marsrutu tai esi konkurentas. Tai savaime nera blogai, konkurencija pagyvina versla. Bet kam tada kabint makaronus kad nebandai konkuruot ir apsimetinet baltu ir pukuotu? Tai elementarus melas.Kita vertus, Kauno oro uostas nėra konkurentas sostinei, mat kauniečiai daugiausia dėmesio skiria kroviniams ir ryšiams su pigių skrydžių bendrovėmis.
„Svarstymai apie oro uosto uždarymą kenkia deryboms su skrydžių bendrovėmis, norinčiomis atidaryti naujus maršrutus į Kauną“, – tikino A.Šliupas.
Arba direktorius nieko tokio nesake ir tai yra eiliniai filadelfijaus kliedesiai ipinti tarp gerb. direktoriaus pasisakymu.
Vienaip ar kitaip, sioje vietoje reikia apsispresti:
1. arba salis turi kazkokia bendra strategija ir is ministro reikalaujama jos vykdymo. Tada kaunieciams ar palangiskiams ar tam paciam vilniui gali tektu nuryti karcia piliule ir galbut kazko nedaryt jei tai kenkia strategijai.
2. arba pripazinti, kad jokios bendros strategijos nera ir nereikia. Kiekvienas daro tai ka pats sugeba ir nori ir nesa uz tai atsakomybe. Ir tada nereikalauti is ministro, kad kazka organizuotu, gelbetu ar butu uz kazka atsakingas.
Abu kartu neiseina, arba melyna piliule arba raudona.
Comment
-
Šiaip labai nerimtai atrodo toki tavo pasisakymai KUN direktoriaus atžvilgiu - nes kas kas, bet A. Šliupai turėtume būti dėkingi už tiek kiek Kauno oro uostas turi nes žinant kokį paveldą jis gavo - tai išties gan didelį darbą jis padarė ir kas svarbiausia vis dar daroParašė a_p Rodyti pranešimą...Bet ministro vietoj tai as kauno aerouosto direktoriui gerai isskalbciau nugara uz tai kad suka visokius reikaliukus ju pries tai nesuderines....
Comment
Comment