Galim vyručiai mes čia kabliuotis iki begalybės. Tiesiog tiek SM tiek VNO naujoji valdžia darbo pradžioj pripasakojo tokių vizijų ir pridalijo tokių pažadų, kad dabar jiems turbūt darosi nepatogu ir reikia surasti kaltus, dėl ko realybė taip žiauriai skiriasi nuo jų rožinių planų.
Ir dar paskaičiuokim, Fokker 50 talpina 50 keleivių. Du išvykimai, du atvykimai. Sakykim, kad jis visada pilnas reiškia šis reisas aptarnauja 200 keleivių per dieną x 365 dienos.
Gaunasi 73000 tūkst keleivių per metus. Jeigu toks netekimas žlugdo oro uostą, kuriam anot direktoriaus konkurentai yra Kopenhaga ir Amsterdamas ir dėl to mes tampam Rygos periferija, tai...
Ir dar paskaičiuokim, Fokker 50 talpina 50 keleivių. Du išvykimai, du atvykimai. Sakykim, kad jis visada pilnas reiškia šis reisas aptarnauja 200 keleivių per dieną x 365 dienos.
Gaunasi 73000 tūkst keleivių per metus. Jeigu toks netekimas žlugdo oro uostą, kuriam anot direktoriaus konkurentai yra Kopenhaga ir Amsterdamas ir dėl to mes tampam Rygos periferija, tai...
Tik planas kiek ne nuo to galo. Sakyciau kad pirma reiketu pradet nuo sostines perkelimo i Kauna. Tada ir aerouostas automatiskai persikels. Visiskai rimtai.
. Briuselis, ministerijų valdininkai ir k.t. bus visos Lietuvos sąskaita. Tokia sistema ir nieko nepadarysi... Dauguma skraidančių ten, kur septyniasdešimčiai % gyventojų nepatogu pasiekti, bet labai nesinori grįžti į 2005m. ar anksčiau, kad skrydžiai liktų tik išrinktiesiems.
Comment