Parašė zanaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Tiesiog švedai norėjo plėsti skrydžių geografiją, todėl turėjo nuimti Kauną, nes atidarė kelis skrydžius į Italiją. Taip rašė Nykopping'o el. svetainė kažkokia.Parašė kaskas Rodyti pranešimąTai kokio velnio nueme skrydzius i Skavska jei buvo pelningi? nesupratau kam taip daryti.. na buvau pagalvojes jei nueme, reiskias nuostolis ejo...
Comment
-
Bet keistai jie padare, mat panaikino cia dar i Kauna vietoje kazkokiu i Italija.. Pelno buvo ir nutrauke. sakes.... Nu galetu ikurti Kaune baze pagaliau ir skraidyti is ten,... as planuoju uzauges eiti i stiuardus, tai tam Ryanair'e galeciau net dirbti cia LT.Parašė tivoli Rodyti pranešimąTiesiog švedai norėjo plėsti skrydžių geografiją, todėl turėjo nuimti Kauną, nes atidarė kelis skrydžius į Italiją. Taip rašė Nykopping'o el. svetainė kažkokia.
Jei tik tampsiu dar stiuardu.
Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Nu idomus Ryanair biznio modelis: jiems lektuvus pelningiau neskraidancius laikyti negu naudoti pelningiems skrydziams... as kazko nesuprantu..Parašė tivoli Rodyti pranešimąTiesiog švedai norėjo plėsti skrydžių geografiją, todėl turėjo nuimti Kauną, nes atidarė kelis skrydžius į Italiją. Taip rašė Nykopping'o el. svetainė kažkokia.
http://www.independent.co.uk/news/bu...et-839027.html
Comment
-
Elementaru. Skrydis į Kauną, tarkime, sugeneruoja 1000 eurų pelno (atmetus visas išlaidas), o skrydis į šiltus kraštus sugeneruoja 5000 eurų pelno. Jei turi 1 lėktuvą ir turi pasirinkti, kuria kryptim skristi - kurią pasirinktum?Parašė kaskas Rodyti pranešimąBet keistai jie padare, mat panaikino cia dar i Kauna vietoje kazkokiu i Italija.. Pelno buvo ir nutrauke. sakes....
Comment
-
Na zinoma ta krypti, kuri duoda daugiausiai pelno, bet realybeje tokio pelno, skirtumo tarp krypciu nera, yra labai daug keblumu ir sunkumu atidaryti skrydzius naujus.. t.y. lektuvu ir igulos trukumas, baziu nebuvimas tuose siltuosiuose krastuose ar nesiltuosiuse.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąElementaru. Skrydis į Kauną, tarkime, sugeneruoja 1000 eurų pelno (atmetus visas išlaidas), o skrydis į šiltus kraštus sugeneruoja 5000 eurų pelno. Jei turi 1 lėktuvą ir turi pasirinkti, kuria kryptim skristi - kurią pasirinktum?Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Na tai paprasta, juk srautai keleiviu mazeja, mokescius bent Dublin oro uoste pakele, tai ir mazina skrydziu daug Del pakeltu mokesciu dubline tai cia gal net ir atsakas valdziai uz tai ir sumazinai daug skrydziu.... Na dar ir nuostolingai dirba bent kolkas Ryanair'as tai uzdarineja nepelningus marsrutus.Parašė sauls Rodyti pranešimąNu idomus Ryanair biznio modelis: jiems lektuvus pelningiau neskraidancius laikyti negu naudoti pelningiems skrydziams... as kazko nesuprantu..
http://www.independent.co.uk/news/bu...et-839027.htmlDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Juk pirmam sakiny parašyta: "Budget airline Ryanair today said it would ground up to 10 per cent of its fleet this winter to combat soaring airport charges." Nesumažinsite mums oro uosto mokesčių - mes sumažinsime reisus. Rimtas grasinimas mažiems oro uostams (ypač tokiems kaip Kaunas, kurie nuo Ryanair priklausomi 100%).Parašė sauls Rodyti pranešimąNu idomus Ryanair biznio modelis: jiems lektuvus pelningiau neskraidancius laikyti negu naudoti pelningiems skrydziams... as kazko nesuprantu..
http://www.independent.co.uk/news/bu...et-839027.html
Beje, straipsnis - 2008 metų pradžios
Comment
-
"Ryanair" spaudimas dėl žemų mokesčių visiems yra žinomas. Kraštutinė forma - skrydžių nuėmimas - taip pat ne kartą naudota.
Kauno oro uostas, turbūt, nė nepuoselėja vilčių kelti mokesčius "Ryanair".
Štai įdomiau su Ryga, kuri paskelbė, jog nuo lapkričio mokesčius kels "airBaltic" ir "Ryanair". Tiksliau rūbas gražesnis - mokesčius mažins visiems 50%, bet panaikins nuolaidas "airBaltic" ir "Ryanair", kurios dabar viršija 80%: ne vieni jie šitą sugalvojo, konkurencijos tarnybos liepė. Kol kas iš "Ryanair" nėra jokių pareiškimų tuo klausimų, bet manau taip švelniai šis reikalas nesibaigs ...
Comment
-
Ryanair kariavimo galimybės irgi turi ribas - atkeliauja daugybė naujų lėktuvų, kuriais irgi kažkur skraidyti reikės. Kol apie Rygos pabrangimą plačiai nešnekama ir pelningumas lieka patenkinamas, galima ir pro akis praleisti (laikinai aišku - po šito bazės nėra ko Rygai tikėtis).Parašė smb Rodyti pranešimąŠtai įdomiau su Ryga, kuri paskelbė, jog nuo lapkričio mokesčius kels "airBaltic" ir "Ryanair". Tiksliau rūbas gražesnis - mokesčius mažins visiems 50%, bet panaikins nuolaidas "airBaltic" ir "Ryanair", kurios dabar viršija 80%: ne vieni jie šitą sugalvojo, konkurencijos tarnybos liepė. Kol kas iš "Ryanair" nėra jokių pareiškimų tuo klausimų, bet manau taip švelniai šis reikalas nesibaigs ...kaip?
Comment
-
Tai apie ka ir kalba - jei kitur groundin'a, tai vadinasi laisvi lektuvai lieka - kur juos panaudoja?? Pvz. Valensijoje savo baze panaikinoParašė c2h5oh Rodyti pranešimąJuk pirmam sakiny parašyta: "Budget airline Ryanair today said it would ground up to 10 per cent of its fleet this winter to combat soaring airport charges." Nesumažinsite mums oro uosto mokesčių - mes sumažinsime reisus. Rimtas grasinimas mažiems oro uostams (ypač tokiems kaip Kaunas, kurie nuo Ryanair priklausomi 100%).
Beje, straipsnis - 2008 metų pradžios
Beje, yra kitas linkas, kalbantis apie naujesnius laikus (tik ka praejusia ziema, kuomet jau i Stokholma neskraide, bet 20 lektuvu stovejo ant zemes). Nors uzmusk nesuprantu
http://www.flightglobal.com/articles...is-winter.html
Comment
-
o galimybes ju daryti spadima tikrai didelesParašė alm Rodyti pranešimąRyanair kariavimo galimybės irgi turi ribas - atkeliauja daugybė naujų lėktuvų, kuriais irgi kažkur skraidyti reikės. Kol apie Rygos pabrangimą plačiai nešnekama ir pelningumas lieka patenkinamas, galima ir pro akis praleisti (laikinai aišku - po šito bazės nėra ko Rygai tikėtis).
http://www.ryanair.com/site/EN/news....en-en-220409-2
http://www.ryanair.com/site/EN/news....=rte-en-101208
http://www.ryanair.com/site/EN/news....=gen-en-241008
Comment
-
Nesuprantu ko čia nesuprasti. Pasak pacituoto pranešimo, Valensijos valdžia atsisakė mokėti Ryanairui, Ryanairas pagrasino išeiti iš Valensijos, ir grasinimą įvykdė. Jeigu jie tik grasintų, bet grasinimų nevykdytų - jų niekas nebijotų.Parašė sauls Rodyti pranešimąTai apie ka ir kalba - jei kitur groundin'a, tai vadinasi laisvi lektuvai lieka - kur juos panaudoja?? Pvz. Valensijoje savo baze panaikino
(..) Nors uzmusk nesuprantu
Comment
-
Tačiau pasižiūrime Ryanair skrydžių žemėlapį ir matome, kad iš Valencijos vis dar skraidoma 11 krypčių. Taip, bazės neliko, skrydžių sumažėjo - bet visiškai eiti lauk jie nelabai gali sau leisti. Nes kažkur skraidyti reikia.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNesuprantu ko čia nesuprasti. Pasak pacituoto pranešimo, Valensijos valdžia atsisakė mokėti Ryanairui, Ryanairas pagrasino išeiti iš Valensijos, ir grasinimą įvykdė. Jeigu jie tik grasintų, bet grasinimų nevykdytų - jų niekas nebijotų.
Senais laikais dauguma naujų krypčių Ryanair skraidydavo kelis kartus per dieną. Vėliau praktiškai visomis naujomis kryptimis būdavo skraidoma kasdien. Dar vėliau po 3-4 kartus per savaitę. Dabar kuriama daug krypčių, kur skraidoma vos po 2 kartus per savaitę (kad ir iš Kauno į Brėmėną). Ir tai problema tas naujas kryptis sugalvot.kaip?
Comment
-
Aš manau greit pasirodys ir akcijinės kainos. Nes prekyba dar tik prasideda.Parašė 118 Rodyti pranešimą310 LTL oro uosto mokesčiai už KUN-RIX-KUN. Pigiausias bilietėlis 514Lt. Pigiau iki Varšuvos nuvažiuoti, net ir vienam skrendant. Ir jokios nuolaidos jungiamąjam Airbaltic skrydžiui. Bus dar vienas "greitasis taksi" į Kauną su 4-5 keleiviais. Skraidė jau tokie...kaip?
Comment
Comment