Parašė deep'as
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Vilniaus ir Palangos oro uostai turi dar skirtingesne reiksme nei Vilniaus ir Kauno. Jei tavo logika butu teisinga tai pirmiausia siulytu "uzsaldyti" Palangos, tada tik Kauno. Kadangi taip nera - tai yra akivazidus VNO konkurentu salinimas. Tai yra tradicinis Vilniaus gyvenimas kitu menkinimo saskaita
-
tiesiog sakei "visi tranzitiniai, buvo keletas vietiniu". Nebent vietiniai turejai mintyje latvius. Pagalvojau, apie lietuvius kalbi (visgi KUN tema)Parašė SAULIUS Rodyti pranešimąKalbu apie išskrendančius, bet paskutiniu metu daugėt pradėjo
Comment
-
Šitam sakiny nėra logikosParašė Gator Rodyti pranešimąVilniaus ir Palangos oro uostai turi dar skirtingesne reiksme nei Vilniaus ir Kauno. Jei tavo logika butu teisinga tai pirmiausia siulytu "uzsaldyti" Palangos, tada tik Kauno.
Aš visiškai nesutinku su tokiais Degučio žodžiais, ir manau kad tai nevykę vieši pasvarstymai apie aviacijos problemas Lietuvoje, bet niekaip neįžvelgiu VNO bandymo susidoroti su konkurentais ir nelabai suprantu kur jūs jį įžvelgiat?Kadangi taip nera - tai yra akivazidus VNO konkurentu salinimas.
Ko gero tradicinis jei kiekvieną tokį Degučio (beja jis gimęs Kaune), kukučio ar kokio kitokio kašučio iš Krekenavos jums nepatinkantį pasisakymą jūs priimate kaip Vilniaus miesto kitų menkinimą.Tai yra tradicinis Vilniaus gyvenimas kitu menkinimo saskaitaPaskutinis taisė deep'as; 2009.06.11, 18:44.
Comment
-
Manau jau šimtą kartų buvo diskutuota, rašyta apie tą patį ir turbūt dar daug kartų bus diskutuojama ta pačia tema. Vienintelis variantas, kurį aš matau - tiesti greito geležinkelio liniją (tarkim ~200km/h) iš Vilniaus iki Kauno oro uosto, o tada daryti jį pagrindiniu. Kitų tinkamų variantų asmeniškai nematau. Tačiau realiai niekas nieko net neplanuoja, o ir šiaip tokie dalykai greitai nesidaro.
Comment
-
Geležinkelis reikalingas tik Susisiekimo ministerijai, nes tai didelės įsisavinamos lėšos. Galima pagalvoti, kad Kauno oro uosto ekspresai perpildyti važinėja. Nėra Lietuvoje tiek gyventojų, tokių atstumų, kad geležinkeliai būtų efektyvūs. O ir ne tam jie buvo tiesiami.
Regionų plėtra labiausiai rūpinasi latviai
Dabar, kai atsirado tiesioginiai skrydžiai tinkami verslui, Klaipėda ir Kaunas pasiekiami taip pat, kaip ir Vilnius.
Comment
-
Yra pilna logika. Tu teigi, kad Vilniaus oro uostas svarbesnis nei Kauno, todel cia viskas normalu. O kodel tada siuloma uzdaryti butent Kauno, o ne Palangos oro uosta? Juk jis dar maziau svarbus nei Kauno. Tai yra jei tavo logika butu teisinga tai Kaunas tikrai nebutu pirmasis siulomu uzsaldyti sarase.Parašė deep'as Rodyti pranešimąŠitam sakiny nėra logikos
Tuo tarpu jei mano logika teisinga - tai siuloma uzsaldyti ta, kuris yra konkurentas VNO
Comment
-
Visi trys miestai yra puikiai pasiekiami tiesioginiais skrydžiais tinkamais verslui, yra ekspresai į Kauno oro uostą... Geležinkelis neskirtas keleivių pervežimams, o be to jis išvis reikalingas tik Susisiekimo ministerijai... Puiku, kaip ir nieko netrūksta...Parašė 118 Rodyti pranešimąGeležinkelis reikalingas tik Susisiekimo ministerijai, nes tai didelės įsisavinamos lėšos. Galima pagalvoti, kad Kauno oro uosto ekspresai perpildyti važinėja. Nėra Lietuvoje tiek gyventojų, tokių atstumų, kad geležinkeliai būtų efektyvūs. O ir ne tam jie buvo tiesiami. Regionų plėtra labiausiai rūpinasi latviai
Dabar, kai atsirado tiesioginiai skrydžiai tinkami verslui, Klaipėda ir Kaunas pasiekiami taip pat, kaip ir Vilnius.
Comment
-
Neįkirtau, ką norėjai pasakyti, bet nuotaiką supratau...Parašė alm Rodyti pranešimąNesutiksiu
Vienas oro uostas Elektrėnuose nebūtų buvęs didesnis konkurentas Rygai nei Vilniaus ir Kauno oro uostai kartu sudėjus.
Nebent įsivaizduoji, kad būtų geriau, jei Ryanair nebūtų Lietuvoje visai (su kuo irgi nesutikčiau).
Tai kokio velnio Ryanair skraido į Rygą?
Comment
-
Manau, kad tuo iki šiolei ir buvo vadovautasiParašė Edd Rodyti pranešimąVisi trys miestai yra puikiai pasiekiami tiesioginiais skrydžiais tinkamais verslui, yra ekspresai į Kauno oro uostą... Geležinkelis neskirtas keleivių pervežimams, o be to jis išvis reikalingas tik Susisiekimo ministerijai... Puiku, kaip ir nieko netrūksta...
Comment
-
Norėjau pasakyti, kad Vilniaus oro uoste bazinei aviakompanijai tik lengviau, kad Ryanairas atskiram oro uoste Kaune, o ne į tą patį skraido kaip Rygoje.Parašė Sula Rodyti pranešimąNeįkirtau, ką norėjai pasakyti, bet nuotaiką supratau...
Tai kokio velnio Ryanair skraido į Rygą?
Ir kad naujo uosto statymas prie Elektrėnų nelabai įtakotų konkurencingumo su Ryga - nes problemos buvo ne oro uosto vieta ar tako apribojimai, o jo vadovai ir aviakompanijų darbai.
Tačiau "nacionaliniam vežėjui" būtų geriau jei Ryanair Lietuvoje kartu su Kauno oro uostu nebūtų visai. Bet tai būtų labai blogai keleviams ir šiek tiek blogai ekonomikai. Ir tam labai nepritarčiau.
Apskritai mano nuomone labai nieko keisti nereikia. Pagrindinio oro uosto perkėlimas į Kauną irgi nieko neišspręstų konkurencingumo prasme (tik sumažintų triukšmą Vilniaus gyventojams). Pagal tai kaip dabar viskas vystosi transatlantinių skrydžių aplinkinėse šalyse greičiau neliks visai nei kad jie atsiras iš Lietuvos (Malev per Atlantą jau nebeskraido, LOT ateitis irgi nėra aiški).Paskutinis taisė alm; 2009.06.11, 22:06.kaip?
Comment
-
Na dabar sutinku su išsakytom mintim. Manau, kad KUN ir VNO valdymas turi būti koordinuojamas ir derinamas, panašiai kaip po kelis oro uostus turinčiuose didmiesčiuose. Tas nesveikas vidinis karas turi būti nutrauktas. Būtų idealu turėti gerą susisiekimą tarp jų.Parašė alm Rodyti pranešimąNorėjau pasakyti, kad Vilniaus oro uoste bazinei aviakompanijai tik lengviau, kad Ryanairas atskiram oro uoste Kaune, o ne į tą patį skraido kaip Rygoje.
Ir kad naujo uosto statymas prie Elektrėnų nelabai įtakotų konkurencingumo su Ryga - nes problemos buvo ne oro uosto vieta ar tako apribojimai, o jo vadovai ir aviakompanijų darbai.
Tačiau "nacionaliniam vežėjui" būtų geriau jei Ryanair Lietuvoje kartu su Kauno oro uostu nebūtų visai. Bet tai būtų labai blogai keleviams ir šiek tiek blogai ekonomikai. Ir tam labai nepritarčiau.
Apskritai mano nuomone labai nieko keisti nereikia. Pagrindinio oro uosto perkėlimas į Kauną irgi nieko neišspręstų konkurencingumo prasme..
Comment
-
Ju yra keturi.Parašė nagi Rodyti pranešimąAš tai už tris Lietuvoje veikiančius oro uostus...
Comment
-
Bendras oro uostų valdymas turi ir pliusų, ir minusų. Jei tai būtų tikrai objektyvus ir geranoriškas procesas, tuomet taip, bet tai gali būti panaudojama dirbtinai gerinant vieniems sąlygas, o kitiems prastinant. Turėtų būti kažkokia direktorių taryba, absoliučiai lygiaverčiai atstovaujanti visus bendrai valdomus oro uostus.
Comment
-
Šiaulių oro uostas aptarnauja ir keleivinius lėktuvus, bet tik čarterinius. Skrydžių pagal tvarkaraštį jame nėra.Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ turbūt žmogus turėjo omeny keleivinius oro uostus
Comment
-
Ką reiškia čarterinis?Parašė x21 Rodyti pranešimąŠiaulių oro uostas aptarnauja ir keleivinius lėktuvus, bet tik čarterinius. Skrydžių pagal tvarkaraštį jame nėra.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
ne periodinis, be grafiko, o pagal uzsakyma atskridesParašė amiko Rodyti pranešimąKą reiškia čarterinis?
Comment
Comment