o kodėl taip buvo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Problema yra, kad VT atstumą tarp stotelės A ir B turi nuvažiuoti per fiksuotą x minučių, nesvarbu pikas, ne pikas, naktis ar diena, vienas tas autobusas kelyje ar ne vienas, atkarpoje esantys šviesoforai veikia/neveikia. O grafikai daryti taip, kad nebūtų vėlavimų piko valandomis, t.y. palikta laiko ir visoms įmanomoms raudonoms šviesoms, visoms bobutėms perėjose, kontrolei, invalidui su vėžimėliu įsirioglint ir tt. Seniai kėliau siūlymą diferencijuoti tą x minučių į piko ir ne piko.Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Greičiausiai važiuoja "pagal grafiką". Čia bendrai viso viešojo transporto problema, kad jis juda maksimaliai lėtai, nesvarbu yra galimybė judėti greičiau ar ne.
Comment
-
Tą savaitgalį, kai važiavau su 29 autobusu, buvau Olandijoje. Važiavau su maršrutiniu autobusu. Tai autobusas, kai išvažiavo už miestelio, važiavo maždaug 90 km/h greičiu. Autobusas buvo su priekaba, pilnas stovinčių žmonių.Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Greičiausiai važiuoja "pagal grafiką". Čia bendrai viso viešojo transporto problema, kad jis juda maksimaliai lėtai, nesvarbu yra galimybė judėti greičiau ar ne.
Šitoj vietoj mūsų valdininkų smegenys dar nesugeba mastyti vakarietiškai... Jie labai mėgsta viską daryti "kaip Vakaruose", deja tie jų nusižiūrėti pavyzdžiai dažniau būna nevykę, Lietuvai netinkantys, o tai, kas būtų naudinga žmonėms, jiems kažkodėl netinka...
Comment
-
Laikas nėra fiksuotas, jis yra diferencijuotas. Tai galima pamatyti panagrinėjus tvarkaraščius. Deja, yra "iš aukščiau" nuleistas reikalavimas, kad miesto transportas važiuotų ne didesniu kaip kažkokiu greičiu (kažkur apie 30 km/h, tiksliai nepamenu). Tai yra ekspoatacinis greitis, sudarant tvarkaraščius į tai atsižvelgiama. Jei grafikas būtų sudarytas vadovaujantis didesniu greičiu, būtų pažeistas kažkuris normatyvas. Kuo daugiau parke yra žemagrindžių autobusų, tuo mažesnis bus ekspoatacinio greičio vidurkis.Parašė disident Rodyti pranešimąProblema yra, kad VT atstumą tarp stotelės A ir B turi nuvažiuoti per fiksuotą x minučių, nesvarbu pikas, ne pikas, naktis ar diena, vienas tas autobusas kelyje ar ne vienas, atkarpoje esantys šviesoforai veikia/neveikia. O grafikai daryti taip, kad nebūtų vėlavimų piko valandomis, t.y. palikta laiko ir visoms įmanomoms raudonoms šviesoms, visoms bobutėms perėjose, kontrolei, invalidui su vėžimėliu įsirioglint ir tt. Seniai kėliau siūlymą diferencijuoti tą x minučių į piko ir ne piko.
Dar šiek tiek rezervui laiko pridedama dėl bilietų pardavinėjimo.
Iš tiesų, kalbant apie rytinius ir vėlyvus vakarinius reisus, reikėtų autobusams sumažinti kelionės laiką tose atkarpose, kur nevažinėja troleibusai.Kad pasižiūrėk į mūsų keleivius - daugelis bobučių ir visokie darbininkai burbekliai. Rašo skundus, kad nukrito, susižeidė. Bet kasdien tenka matyti, kaip patys keleiviai nei viena ranka nesilaikydavo - stovi transporte, svirduliuoja, o jau kai staigiau stabteli, tai iškart burnoja ant vairuotojo. Tuščia smegeninė. Deja, tokie diktuoja sąlygas.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąTą savaitgalį, kai važiavau su 29 autobusu, buvau Olandijoje. Važiavau su maršrutiniu autobusu. Tai autobusas, kai išvažiavo už miestelio, važiavo maždaug 90 km/h greičiu. Autobusas buvo su priekaba, pilnas stovinčių žmonių.
Šitoj vietoj mūsų valdininkų smegenys dar nesugeba mastyti vakarietiškai... Jie labai mėgsta viską daryti "kaip Vakaruose", deja tie jų nusižiūrėti pavyzdžiai dažniau būna nevykę, Lietuvai netinkantys, o tai, kas būtų naudinga žmonėms, jiems kažkodėl netinka...Paskutinis taisė Ametistas; 2011.04.08, 22:23.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai is esmes tiek ir trunka. Is Oro uosto isvyksta tarkim 11:05 ir jau 11:35 buna senamiestyje (Amberton viesbutis). Po to jau po miesta duodasi su 5 minuciu sustojimais, todel ir susidaro. Bet realiai iki senamiescio atveza per 30 minuciu. Viskas teisinga.Parašė JohnTurint omeny kainą (13Lt) kažkas čia nesiriša... vos 15km nuo Kauno centro, kelionė truks 1 val. (gerai, kad ne visą dieną), o kaina 13Lt. Tiesą sakant, skamba gana absurdiškai. Kelionė tokioje situacijoje turėtų trukti daugiausiai 30minučių.
Comment
-
Vadovaujantis tokia logika, mes vis dar važinėtumėm arklių traukiamais vežimais, nes kai atsirado automobiliai, tai buvo berods iš nepatenkintų reikalavimas, kad prieš kiekvieną automobilį eitų žmogus su vėliavėle - kad arkliai nepasibaidytų..Parašė amiko Rodyti pranešimąKad pasižiūrėk į mūsų keleivius - daugelis bobučių ir visokie darbininkai burbekliai. Rašo skundus, kad nukrito, susižeidė. Bet kasdien tenka matyti, kaip patys keleiviai nei viena ranka nesilaikydavo - stovi transporte, svirduliuoja, o jau kai staigiau stabteli, tai iškart burnoja ant vairuotojo. Tuščia smegeninė. Deja, tokie diktuoja sąlygas.
Tik nereikia sakyti, kad negalima apeiti ir pastatyti tokius burbančius į vietą - tam reikia tik noro ir valios.
O apie iš "viršaus" nuleidžiamus reikalavimus greičiui - tai ir sakau, kad nepaisant visko, situaciją vis dar valdo sustabarėję seni pirdūnai, kurie nori viską daryti kaip jiems geriau, o ne kaip žmonėms būtų gerai....
Comment
-
Aš manau kad į oro uostą apart 29 autobuso maršruto kuris stoja prie kiekvieno stulpo reikalingas ir 29-EXPRESS, kuris važiuotu tuo pačiu maršrutu, bet stotu mieste tik pagrindinių višojo transporto mazgų stotelese o užmietyje tik pačiame oro uoste. Ekspresai turi buti suderinti su lektuvu reisais.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
O nuo senamiesčio į oro uostą - valanda!Parašė Gator Rodyti pranešimą...Bet realiai iki senamiescio atveza per 30 minuciu. Viskas teisinga.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tai juk jau yra toks 29E maršrutas. Galėtų jis ir dienos metu kursuoti. Manau, keleivių tikrai būtų, jei grafiką protingai sudarytų ir priderintų prie skrydžių tvarkaraščių. 29 autobusas tuomet važiuotų rečiau.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAš manau kad į oro uostą apart 29 autobuso maršruto kuris stoja prie kiekvieno stulpo reikalingas ir 29-EXPRESS, kuris važiuotu tuo pačiu maršrutu, bet stotu mieste tik pagrindinių višojo transporto mazgų stotelese o užmietyje tik pačiame oro uoste. Ekspresai turi buti suderinti su lektuvu reisais.
O šiaip, manau, jau seniai laikas pagalvoti apie galimybę tiesti geležinkelio Kaunas- Jonava atšaką į oro uostą. Arba įrengti stotelę traukiniams esamame ruože, o keleivius iš oro uosto iki jos privežtų specialus autobusas. Arba koks kabantis traukinukas
Comment
-
Keistai man skamba ta jusu kritika del vaziavimo laiko. Niekas bereikalingai(ypac Kautra) laiko tikrai netempia. Jus patys pagalvokit, bent tik kiek autobusu, troleibuso ar galu gale mikriuko vairuotojas paspaudzia, visi tuoj pradeda rekt, kad nemalkas veza, ir kaip amiko sake visokius skundus rasineja. Plius, jei po visokius viesbucius vezios, tai islipimas prie jo gali trukti ir daugiau nei 5min. Na ir galu gale ar jus neskaraidot Ryanair'u? Ten susimoki 10euru ir vaziuoji iki miesto 1.5h tyli ir dziaugiesi, kad pigiom avialinijom naudojies..
Comment
-
24 sustojimai, čia ekspresas? Maksimum 5 turi buti...Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai juk jau yra toks 29E maršrutas...Jau seniai pagalvota, kažkur prieš 3 metus mačiau ji Karmėlavos bendrajame plane. Atrodo jis ir čia buvo patalpintas, peržiūrėk tema...jau seniai laikas pagalvoti apie galimybę tiesti geležinkelio Kaunas- Jonava atšaką į oro uostą....Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Viskas gerai su 29E. 15 sustojimų (būtent tiek paskaičiavau)- ne tiek jau ir daug. Kaip matau, miesto centrinėje dalyje stoja visose stotelėse, o kitur- tik dalyje stotelių. Ir tai logiška- juk centre keleivių beveik visada yra nemažai. Žinoma, gerai būtų, jei tarpinėse stotelėse stotų ne visada, o tik pagal keleivių pageidavimą (prisiminkime STOP mygtuką)Parašė Mørtã Rodyti pranešimą24 sustojimai, čia ekspresas? Maksimum 5 turi buti...Jau seniai pagalvota, kažkur prieš 3 metus mačiau ji Karmėlavos bendrajame plane. Atrodo jis ir čia buvo patalpintas, peržiūrėk tema...
Comment
-
Atleiskit už OT, bet Vilniuje aš vos ne kasdien važiuoju su žemagrindžiu autobusu už miesto ir jei yra galimybė visuomet važiuojama 60-70km/h. nepaisant to autobusas važiuoja pagal tvarkaraštį. Tad arba čia soliarių problema arba kažkas negerai kauno įstatymuose.Parašė amiko Rodyti pranešimąKuo daugiau parke yra žemagrindžių autobusų, tuo mažesnis bus ekspoatacinio greičio vidurkis.
O dėl geležinkelio atšakos tai buvo ir straipsnių apie tai ir planuose yra, tad įdomu ko reikia jog prasidėtų realūs darbai, nes nauda tokio maršruto - akivaizdi. Galėtų ir ta pati Kautra geležinkelį nusitiest ir išsinuomot porą motrisių iš LG.
Dear Sir,
Comment
-
Skaiciuojant nuo "tolimiausios (grafiko prasme)" stoteles taip. Bet tau matomai sunku suvokti, kad autobusas stoja prie viesbuciu ir kitu stoteliu, todel toks laikas ir susidaro. Nuo stoties iki uosto velgi trisdesimt kelios minutes. Slieku ieskot neatsibodo dar? Tu galvoji specialiai jie letai vaziuoja?Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO nuo senamiesčio į oro uostą - valanda!
Comment
-
Jūs gal atsipeikėkit - gi rašiau, kad 29 autobusas važiavo su 4 keleiviais (visi sėdintys) nuo Muravos link Ramučių, paskui nuo Ramučių link Karmėlavos 04:35 ryte. Autobusas buvo vienintelė TP gatvėse ir kelyje. Greitis buvo 20-30 km/h.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKeistai man skamba ta jusu kritika del vaziavimo laiko. Niekas bereikalingai(ypac Kautra) laiko tikrai netempia. Jus patys pagalvokit, bent tik kiek autobusu, troleibuso ar galu gale mikriuko vairuotojas paspaudzia, visi tuoj pradeda rekt, kad nemalkas veza, ir kaip amiko sake visokius skundus rasineja. Plius, jei po visokius viesbucius vezios, tai islipimas prie jo gali trukti ir daugiau nei 5min. Na ir galu gale ar jus neskaraidot Ryanair'u? Ten susimoki 10euru ir vaziuoji iki miesto 1.5h tyli ir dziaugiesi, kad pigiom avialinijom naudojies..
Čia normalus greitis? Kuom jis pagrįstas? Piko meto tvarkaraščiu?
Comment
-
Nepagalvojai kad vairuotojas galejo but pavarges/mieguistas? Juk buvo 04:35 ryto... Nemanau kad tu lektum ~70 km/h jeigu butum mieguistas ;] Visgi veza zmones ne malkasParašė goolfietis Rodyti pranešimąJūs gal atsipeikėkit - gi rašiau, kad 29 autobusas važiavo su 4 keleiviais (visi sėdintys) nuo Muravos link Ramučių, paskui nuo Ramučių link Karmėlavos 04:35 ryte. Autobusas buvo vienintelė TP gatvėse ir kelyje. Greitis buvo 20-30 km/h.
Čia normalus greitis? Kuom jis pagrįstas? Piko meto tvarkaraščiu?Paskutinis taisė tomoxas; 2011.04.10, 17:36.
Comment
-
Hmm argumentai tai kaip čia pasakius... Jo darbas yra važiuoti 4.35 ryte pagal tvarkaraštį. O vat kad tvarkaraštis sudarytas tokiems greičiams, tai čia jau ne vairuotojo bėda...Parašė tomoxas Rodyti pranešimąNepagalvojai kad vairuotojas galejo but pavarges/mieguistas? Juk buvo 04:35 ryto... Nemanau kad tu lektum ~70 km/h jeigu butum mieguistas ;] Visgi veza zmones ne malkas
Comment
Comment