Oficialios informacijos nėra, jeigu vertinsim pagal tą pačią logiką. Šimašius irgi turi interesą: parodyti kokios AL buvo blogos ir kiek daug dotacijų reikėjo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LY] Air Lituanica
Collapse
X
-
ar ne per brangūs tiek apsiškštinėjimai? jei Stokholm savižudybė, kodėl iš vis reikėjo lysti ten?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.
Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.
Comment
-
koks reiso užkrovimas buvo galima sužinoti?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBromma ne, Arlanda taip
Comment
-
Na, dar kartą pacituot bandysiu, pvz. 2014 metų duomenis.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąTai kur ta oficiali informacija
? Zuokas remiasi Air Lituanica pateikiamais duomenimis ir naujausia statistika, atspindinčia naujų krypčių ir naujo lėktuvo dėka padidėjusius pardavimus.
Skaičiai jau nebeslapti ir prieinami, jau aišku kokios subsidijos yra reikalingos. Ankščiau Zuokas bandė tai slėpti, pateikdamas keistus savo skaičiavimus, kaip kad tavo cituojamas vieno mėnesio rezultatas, kuris gali kardinaliai skirtis nuo metinio rezultato dėl to mėnesio aktyvesnių pardavimų, ar pvz. jeigu kokia nuoma už lėktuvus yra mokama ne kovą, o vasarį. Negalima taip paimti iškabinti vieną gabalą iš visų metų ir jį pateikinėti kaip kažkokią aksiomą ir tendencija, tačiau kai matosi bendri metiniai rezultatai, tai tada nuslėpti skaičių ar juos kažkaip savaip interpretuoti jau nebelabai išeina.2014 m. finansinės ataskaitos bendrovė dar nėra patvirtinusi, tačiau skaičiuoja, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur. 2013 m., kai pradėta veikla, patirta 5,3 mln. Eur nuostolio, gauta 6,76 mln. Eur pajamų.
Plačiau: http://vz.lt/article/2015/5/22/air-l...#ixzz3b2wko8Ih
Comment
-
2013 m. balansas ir PN ataskaita yra prieinama, 2014 m, dar ne. AL ir Zuokas teigia, jog subsidijų poreikis atitinka verslo plane numatytą sumą, planas yra vykdomas.Skaičiai jau nebeslapti ir prieinami, jau aišku kokios subsidijos yra reikalingos.
Yra senas pasakymas, naudojamas ir verslo vertinimo praktikoje: You can’t drive forward using your rearview mirror. Aktualiausia yra pati naujausia informacija, kurią ir pateikė Zuokas bei esamų pardavimų tendencijos, o jos buvo augančios.Ankščiau Zuokas bandė tai slėpti, pateikdamas keistus savo skaičiavimus, kaip kad tavo cituojamas vieno mėnesio rezultatas, kuris gali kardinaliai skirtis nuo metinio rezultato dėl to mėnesio aktyvesnių pardavimų
Nepainiokite pelno-nuostolių ataskaitos, su pinigų srautaisar pvz. jeigu kokia nuoma už lėktuvus yra mokama ne kovą, o vasarį. Negalima taip paimti iškabinti vieną gabalą iš visų metų ir jį pateikinėti kaip kažkokią aksiomą ir tendencija, tačiau kai matosi bendri metiniai rezultatai, tai tada nuslėpti skaičių ar juos kažkaip savaip interpretuoti jau nebelabai išeina.
Comment
-
Gal baigiam pudrint žmonėms smegenis? Su agentūroms buvo dirbama ir per agentūras pardavinėjami bilietai buvo TAŠKASParašė udrius Rodyti pranešimąjeigu reikėjo Gotebergo tik vienam sezonui, kam taškyti pinigus ir leisti tuščius lėktuvus?
Jeigu Stokholmas irgi pustuštis , tai gal geriau jungti į Arlandą ir dar pagauti ne tik p2p, bet ir persėdėjus?
Ir beje su agentūromis iš vis nebuvo dirbamaNo one really knows
Which way the wind blows
Comment
-
Gelbėdama „Air Lituanicos“ keleivius „Wizz air“ prideda dvi naujas kryptis į Stokholmą ir Bilundą
http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32363736
Comment
-
Jau kelintą kartą matau paryškintą terminą. Ką jis konkrečiai reiškia?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa jei klaustų mano nuomonės, tai Goteborgas buvo bandymas rasti teisinga kryptį, bei apsišniukštinėjimas Švedijoje. Bromma buvo savalaikis ir protingas sprendimas, kuriam reikėjo įdirbio, dėl to ji ir buvo unikali kryptis.
Skraidyti į ARN, lygu savižudybei, nes VNO-ARN, skraido SAS ir Norwegian.
Comment
-
Tai yra visiškas liberalistinis vertinimas. Dar kartą kartoju, kad Lietuva turi užtikrinti pirmiausia susisiekimą šalies viduje, o ne su užsieniu. Kas paskaičiavo, kiek darbo vietų tiesiogiai ir netiesiogiai sukuria geležinkeliai, kiek žmonių važinėja į darbą čia, Lietuvoje? Kas dėl efektyvumo didinimo transporte, tai būtent ir reikia remti geležinkelius bei viešąjį transportą, o ne kišti pinigus į asfaltą. Būtent masiniai pervežimai didina transporto efektyvumą, o ne tai, kad kiekvienas važiuoja savo automobiliu. Žodžiu, AL užsilenkimo niekas ir nepajus. O pažiūrėkime, kas būtų, jei, tarkime, Vilniuje, užsilenktų viešasis transportas...Parašė Bartas1 Rodyti pranešimąŠi problema į viešumą keliama jau ne pirmą sykį. 2009 metais KC narys Raimondas Kuodis viešame laiške „Kodėl reikia baigti kasmet deginti 150 milijonų litų „Lietuvos geležinkeliuose“?“, skirtame tuometinei Vyriausybei, analizavo šį klausimą pasitelkdamas kaštų-naudos analizę (KNA). Nors Vyriausybė ir sutiko su skaičiavimo metodologija, kurią naudojo ekonomistas, jos kontra-argumentai buvo gana migloti. Vyriausybės atstovai pažymėjo socialinę paslaugos naudą, savivaldybių atstovų nepritarimą geležinkelių transporto optimizavimo planams bei faktą, kad daugelyje Europos sąjungos narių geležinkelių transporto veikla yra nuostolinga, o praktika nuostolius kompensuoti valstybės biudžeto lėšomis yra įprasta.
http://investuotoju.lt/failai/LG%20a...4%97%20_2_.pdf
Udriau, vien ironijos argumentuotai diskusijai nepakanka. Informaciją apie vykstančias derybas patvirtino susisiekimo ministras.
Comment
-
Vakar Lietuvos ryto televizijoje laidoje 24/7 kalbėjo susisiekimo ministras ir teigė, jog kryptim, kurios nepatrauklios, bus skatinamos. Nelabai sugebėjo pasakyti kaip, ęsą reklama skatins, tačiau užsiminė, kad rems valstybinėmis ir savivaldybių lėšomis. Tuomet labai įdomiai skamba, nacionalinio vežėjo perimti ir dotuoti negali, o privačias kompanijas be jokių problemų. Suprantu, šioje situacijoje rėmimo suma bus palyginti maža su Air Lituanica skolomis, bet juk tuomet ir efektas bus analogiškai juokingas.
http://tv.lrytas.lt/?id=14324915371431115273
Comment
-
Kai pati AirLituanica sako: "2014 m. finansinės ataskaitos bendrovė dar nėra patvirtinusi, tačiau skaičiuoja, kad pajamos pernai sudarė apie 14,6 mln. Eur, o nuostolis – 10,28 mln. Eur", tavo atsakymas yra - 'pirmiau pateikit tai oficialiai registrų centrui, po to jis tegul jas patvirtina ir tada gal patikėsim', o antroje sakinio pusėje atsiranda kitas sakinys 'Zuokas teigia, jog subsidijų poreikis atitinka verslo plane numatytą sumą, planas yra vykdomas.' Kažkodėl Zuoko kalbas pateiki kaip faktus, o iš AirLituanicos pateikiamų oficialių skaičių nepripažįsti.Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą2013 m. balansas ir PN ataskaita yra prieinama, 2014 m, dar ne. AL ir Zuokas teigia, jog subsidijų poreikis atitinka verslo plane numatytą sumą, planas yra vykdomas.
Zuoko ir AirLituanicos jau nebėra
get over it. Dauguma skaičių jau irgi yra prieinama ir viešą - tereikia bent kažkiek atitrūkti nuo to, ką sakė Zuokas, ir prašviesės 
turbūt paslaptis slypi tame, kad reikia už mažiausią sumą pritraukti didžiausią keleivių skaičių. Įdomu būtų sužinoti kiek Kaunas per metus skiria RyanAir'o išlaikymui, nes keleivių Kaune yra pervežama kelis kartus daugiau, nei jų perveždavo AirLituanica. Bet žinoma tokios ir panašios subsidijos turėtų būti pirmiausiai nukreiptos į vietos vežėjus. Bet kai įmonė per metus padaro 25 mln. apyvartos, o pajamų gauna tik 15 mln. eur - tai čia jau nebe subsidijos, čia jau įmonės išlaikymas iš mokesčių mokėtojų pinigų. Įmonių vidutinis pelningumas yra apie 8%, jeigu įmonė eina į minusą kad ir kelis procentus, ji greičiausiai bankrutuos, nors galima dar išgelbėti. O kai įmonė eina 30-40% į minusą, tai čia jau jokie gelbėjimai nebepadės, įmonė yra serganti nepagydomai ir reikia ne bandyti ją lopyti, o keisti viską iš esmės.Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTuomet labai įdomiai skamba, nacionalinio vežėjo perimti ir dotuoti negali, o privačias kompanijas be jokių problemų.
Comment
-
O kiek galima kartoti, kad Vilnius neturi pinigų? Yra tie pinigai, tik šalį valdo neūkiškumas. Tie patys latviai nėra milionieriai, bet ūkiškumo dėka sugeba išlikti konkurencingi. Turbūt visas pasaulis žino, kad kuo daugiau taupai, tuo blogiau gyveni, bet lietuviai šito iki šiol nesuprato. Reikia atsikratyti aibės politinių lavonų tiek Seime, tiek Vyriausybėje ir reikalai pajūdėtų.Parašė Romas Rodyti pranešimąKiek galima kartotis, kad Vilnius neturi pinigų.
Comment
-
O žinote ką nors apie Detroito beviltišką skolą? Bet miestas gyvena, o ne egzistuoja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra pinigų. Gal bent žinai ką apie beviltiškas skolas? Tai vat, Tiek Vilnius, tiek Lietuva yra beviltiškai skolingi. Ir dar labiau švaistytis yra nusikaltimas.
Comment
-
Kai nebelieka argumentų, tai tema ne apie tai? Visgi, čia kalba eina apie ūkiškumą ir mes matome, kad kiti miestai su mažais pinigais sugeba vartytis, o mes tik verkiam, kad mus visi skriaudžia ir nuolat nėra pinigų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąMiestas egzistuoja. Galbūt kitais metais ten pavyks apsilankyti, pažiūrėsim.
Tema ne apie tai.
Comment
-
Artūras Zuokas įvardijo, kas yra nacionalinės aviacijos duobkasiai
http://www.lrytas.lt/komentarai/naci...duobkasiai.htm
Kiek anksčiau jis įvardijo dar konkrečiau - tai prezidentė D.Grybauskaitė, neleidusi Vyriausybei perimti Air Lituanica su visu jos skolų bagažu.
Comment
Comment