Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Deja 95 % visų skrydžių yra su profsąjngine kompanija.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Aš asmeniškai vien iš VNO skrendu apie 10 kartų per mėnesį, vienas svarbiausių faktorių man yra laikas ir tiesioginis skrydis. Man yra nuostolis, tiek laiko tiek finasine prasme skristi per Rygą (kalbu ne apie bilieto kainą).
      ...
      Apie ką aš ir kalbu, kad žmonės skrendantis keletą kartų per metus, nesupranta ir niekada nesupras svarbos tiesioginių krypčių, bei gero dažnio. Nekalbu apie Tomą.

      Pravatus lėktuvas, mano darbiniams poreikiams patenkinti kainuotų apie 2500 kartų brangiau mėnesiui.

      Kaip ir minėjau skraidymas, tai pačių skraidančiųjų problema
      Manau pritarsite, jog nesate tipinis "civilis" aviacijos paslaugų vartotojas? Tad jūsų patirtimi ir neturi būti remiama strategija. Jei būtų buvę tokių žmonių bent kiek daugiau, šiandien AL dar pardavinėtų bilietus.

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Ghmmm.. Galvoju kaip čia su geležinkeliais yra... Vyriausybė neskiria, savivaldybės neskiria. UPS... Bartas1 susimovė. Beje, nuo gegužės 30 Lietuvoje liks tik vienas tarptautinis geležinkelio reisas. Taigi, taip vadinamos subsidijos eina vietinių reisų rėmimui.

        Beje, geležinkeliai įmonė uždirbanti pelną. Start Vilnius uždirbo pelno?
        Šioje vietoje stočiau į Barto pusę. Bet tai atskira tema. Ir jei kažkur daromos nesąmonės, tai dar nesuteikia teisės užsiiminėti tuo pačiu.

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Aš asmeniškai vien iš VNO skrendu apie 10 kartų per mėnesį, vienas svarbiausių faktorių man yra laikas ir tiesioginis skrydis. Man yra nuostolis, tiek laiko tiek finasine prasme skristi per Rygą (kalbu ne apie bilieto kainą).
          AirLituanica pasisakė viename iš dabartinių pranešimų, kad jų pajamos nuo išlaidų atsilieka 30%. Vadinasi 30% bilieto kainos dotuoja Vilniaus savivaldybė. Jeigu tu per mėnesį skrendi 10 kartų ir vidutiniškai bilietas kainuoja sakykim 100 eur, tai per mėnesį Vilniaus savivaldybė tavo skrydžiams skiria 428 eurus Kainuoji brangiau nei koks gatvės šlavėjas

          Comment


            Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
            Tai buvo nedidelė, privati bendrovė su vienu lėktuvu. AL atveju valstybės interesas reikšmingesnis.
            Nu labas, Air lituanica vienu nuosavu ir dviem nuomuojamais, pagal pervežamų žmonių skaičių ar net ne daugiau perveždavo. Ir beje, būtent privati, o ne savivaldybės išlaikoma

            Beje, aš vis galvoju koks tas įdirbis? Na tarkime skrydžiai į Berlyną (ačiū dievui nenupirkau jų konferencijos dalyviui būtų buvę šakės) į dieną one way perveža max 30 žmonių. Air balticas į dieną ~ 200. Tad koks tas air lituanicos svarbumas? Šioje kryptyje net nepasijaus.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              AirLituanica pasisakė viename iš dabartinių pranešimų, kad jų pajamos nuo išlaidų atsilieka 30%. Vadinasi 30% bilieto kainos dotuoja Vilniaus savivaldybė. Jeigu tu per mėnesį skrendi 10 kartų ir vidutiniškai bilietas kainuoja sakykim 100 eur, tai per mėnesį Vilniaus savivaldybė tavo skrydžiams skiria 428 eurus Kainuoji brangiau nei koks gatvės šlavėjas
              O kiek savivaldybei arba valstybei kainuoja jūsų kelionės automobiliu miesto gatvėmis ar troleibusu, kiek lankymasis pas gydytojus, vaikų mokymas mokyklose ir t.t.?
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                O kiek savivaldybei arba valstybei kainuoja jūsų kelionės automobiliu miesto gatvėmis ar troleibusu, kiek lankymasis pas gydytojus, vaikų mokymas mokyklose ir t.t.?
                Nežinau. Spėju daug mažiau svarbiausia yra susitarti ką yra būtina dotuoti ir ką ne. Nemanau, kad kelius reikėtų dotuoti, berods už juos susimokama mokant akcizą, nesu tikras ar jis atperka kelius, bet kažkoks protingas paskirstymas tikiuosi yra surastas.

                Edit: pagal dabartinį savivaldybės modėlį, kai savivaldybė bando spręsti darželių problemą, tai vieną vaiką žada dotuoti 100 eur. Taigi tie 400 eur, kuriuos savivaldybė skirtų dotuoti dažnai skraidančio asmens skrydžiams, atitiktų 4 vaikų aprūpinima darželiu. Kai yra ribotas biudžetas, tenka rinktis prioritetus ir AirLituanica tikrai nėra Vilniaus savivaldybės prioritetas.
                Paskutinis taisė Eidvis; 2015.05.23, 18:23.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Nežinau. Spėju daug mažiau svarbiausia yra susitarti ką yra būtina dotuoti ir ką ne. Nemanau, kad kelius reikėtų dotuoti, berods už juos susimokama mokant akcizą, nesu tikras ar jis atperka kelius, bet kažkoks protingas paskirstymas tikiuosi yra surastas.
                  Akcizas yra paprasčiausias mokestis kaip ir PVM, kad valstybės biudžetas būtų surinktas. Teisingai sakote, reiktų žiūrėti ne kiek dotacijos atsiperka, o kiek investuoti pinigai sukuria vertės, tiek tiesiogiai, tiek netiesiogiai. Jeigu tas neapsimokėtų, tuomet turbūt nesistengtų praktiškai bet kokia normalesnė šalis turėti savo avialinijas. Bet kokiu atveju investuoti pinigai į avialinijas žymiai daugiau vertės sukuria nei investuoti pinigai į mokyklos (kurią po metų reiks uždaryti), renovaciją, gatvių periferijoje asfaltavimą, ar šiaip į kokį paminklą ar dvarą.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Bet kokiu atveju investuoti pinigai į avialinijas žymiai daugiau vertės sukuria...
                    Bet ar investuoti į AL pinigai sukurė kažkokią vertę ir davė naudos vilniečiams?
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Akcizas yra paprasčiausias mokestis kaip ir PVM, kad valstybės biudžetas būtų surinktas. Teisingai sakote, reiktų žiūrėti ne kiek dotacijos atsiperka, o kiek investuoti pinigai sukuria vertės, tiek tiesiogiai, tiek netiesiogiai. Jeigu tas neapsimokėtų, tuomet turbūt nesistengtų praktiškai bet kokia normalesnė šalis turėti savo avialinijas. Bet kokiu atveju investuoti pinigai į avialinijas žymiai daugiau vertės sukuria nei investuoti pinigai į mokyklos (kurią po metų reiks uždaryti), renovaciją, gatvių periferijoje asfaltavimą, ar šiaip į kokį paminklą ar dvarą.
                      Sutinku, kad visos valstybės ieško būdų turėti nacionalines avialinijas, bet tie būdai turi būti protingi, o ne bet kokie, svarbu 'ale turėti'. Nėra tokių šalių kurios dotuoja savo avialinijas, yra tik tokios, kurios bėdoje jas gelbėja ir po to didelė dalis jų bankrutuoja, nes pagal įstatymus negali būti dotacijų, o 'gelbėjimo fondai' turi būti gražinami atgal.

                      AirLituanica per metus kainuoja 10 mln. eur, t.y. tiek, kiek Vilnius per metus skiria infrastruktūros projektams. Tai jeigu vietoj AirLituanicos mes pastatytumėm kokį viaduką ir išspręstumėm kokią nors opią kamščių problemos vietą, tai ar tas tūkstančių žmonių sutaupytas laikas ir pinigai neturi vertės? Ir ta investicija tarnautų dar dešimtmečius, per kuriuos taip pat žmonės sutaupytų ir laiko, ir benzino, ir pinigų ir nervų. Savivaldybė nėra tokia turtinga, kad galėtų kažkam prisimesti ant skrydžio, joje yra kur kas didesnių spręstinų problemų.
                      Paskutinis taisė Eidvis; 2015.05.23, 18:43.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        O kiek savivaldybei arba valstybei kainuoja jūsų kelionės automobiliu miesto gatvėmis ar troleibusu, kiek lankymasis pas gydytojus, vaikų mokymas mokyklose ir t.t.?
                        Bet ar Vilniaus savivaldybė turi dengti visos Lietuvos piliečių nuostolingus skrydžius? Aišku, ačiū, vilniečiai, kad už jūsų pinigus kelis kartus pigiai suskraidžiau į Vokietiją

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          (...)

                          P.S.
                          Po „Air Lituanica“ griūties „Wizz air“ pradeda dvi naujas kryptis
                          http://www.15min.lt/verslas/naujiena...tis-667-505061
                          Kiek reikia investicijų norint sėkmingai konkuruoti su tokiais rykliais?
                          Jeigu, kaip planuojama, bus maršrutas į Stokholmą, tai "WizzAir" skris į Nyköping-Skavsta (NYO) oro uostą. Kaip suprantu, ateityje iš Vilniaus bus patogu pasiekti du Stokholmo regiono oro uostus - Arlanda (Norwegian, SAS, AirBaltic) ir Skavsta (WizzAir). O susisiekimo su arčiausiai centro esančiu Bromma (BMA) oro uostu neliks. Na, svarbu, kad pagrindinis oro uostas (ARN) bus pasiekiamas.
                          Paskutinis taisė Silber418; 2015.05.23, 20:14.

                          Comment


                            AirLituanica pasisakė viename iš dabartinių pranešimų, kad jų pajamos nuo išlaidų atsilieka 30%. Vadinasi 30% bilieto kainos dotuoja Vilniaus savivaldybė.
                            Eidvi, Air Lituanica teigė, jog pajamos nuo išlaidų atsilieka 13%. Tai reikštų apie 10 000 eurų minusą per dieną, esant 2,5 mln. mėnesinei apyvartai.

                            Dar apie skaičius. Savivaldybė per 2 metus investavo 12,5 mln eurų, privatūs investuotojai - 1,5 mln eurų. Pagal planą, investicijų poreikis buvo 8 mln eurų, 5 metus. Ketvirtaisiais metais pasiekiamas balansas tarp išlaidų ir pajamų, 7 lėktuvai ir apie 1 mln keleivių per metus.

                            Taigi savivaldybei būtų reikėję kasmet apie 6,9 mln eurų, likusią dalį būtų investavę privatūs investuotojai. Turėkime omenyje, jog didelė dalis šių lėšų (apie trečdalį) iš karto sugrįžta valstybei įvairių mokesčių pavidalu, dar 10 mln eurų mieste palieka atvežti turistai. Penktaisiais metais ši turistų paliekama suma turėtų būti bent penkis kartus didesnė.

                            Jeigu, kaip planuojama, bus maršrutas į Stokholmą, tai "WizzAir" skris į Nyköping-Skavsta (NYO) oro uostą.
                            Nyšiopingo Skavsta - tipiškas low costų oro uostas, esantis 100 km nuo Stokholmo. Gerai, jog bus kažkiek nebrangių jungiamųjų skrydžių su Ryanairu.
                            Paskutinis taisė Bartas1; 2015.05.23, 21:29.

                            Comment


                              Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                              Nyšiopingo Skavsta - tipiškas low costų oro uostas, esantis 100 km nuo Stokholmo. Gerai, jog bus kažkiek nebrangių jungiamųjų skrydžiai su Ryanairu.
                              Taip, džiugu, kad bus kelios alternatyvos.

                              Comment


                                Taip, džiugu, kad bus kelios alternatyvos.
                                Taip, Skavsta yra gerai paprastesnius darbus Švedijoje turintiems žmonėms. Verslui geriau buvo Broma.

                                Comment


                                  Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
                                  Taigi savivaldybei būtų reikėję kasmet apie 6,9 mln eurų, likusią dalį būtų investavę privatūs investuotojai.
                                  Tai kodėl tie privatūs investuotojai taip ir neinvestavo reikiamos sumos?
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Tai kodėl tie privatūs investuotojai taip ir neinvestavo reikiamos sumos?
                                    Esami privatūs investuotojai (Air Lituanica klubas) savo dalį tvarkingai investavo, t.y. per 2 metus 1,5 mln eurų. Toliau jiems kasmet būtų reikėję investuoti ~1,1 mln. euro.

                                    Comment


                                      Esu aviatorius jau keliasdesimt metu, bet silpnas politikoj-ekonomikoj. Man atrodo, kad tokia pati problema ir Lietuvoje. Geri specialistai, bet prasti politikai-ekonomistai-strategai.
                                      Uztai ruosiam gerus pilotus Air-Boltikui, kurie skraidina kitus musu specialistus i Europa per Ryga. Pildydami Latvijos biudzeta musu mokesciu moketoju saskaita.
                                      O jeigu kas per klaida pabando padaryti tautini avia-bizni, tvarkingai uzdusinam dar lopsyje. Nes negalima...

                                      Comment


                                        Parašė Kestas Rodyti pranešimą
                                        O jeigu kas per klaida pabando padaryti tautini avia-bizni, tvarkingai uzdusinam dar lopsyje. Nes negalima...
                                        Lietuvoje yra jau kelis metus veikianti aviakompanija - Small Planet Airlines. Veikia ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Pas mus vis dar nenorima suprasti, kad lietuviška aviakompanija gali būti tik valstybinė.
                                          Jei iš tikrųjų suprastum JAV ekonomiką (kurios bazės net abejoju, iš tikrųjų iki galo nesuprati, nebent per interneto prizmę ...), tai žinotum, kad save gerbianti kapitalistinė valstybė nestato kortos ant jokių viešų kompanijų ...
                                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X