Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LY] Air Lituanica

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Zuokas be abejo geriau už Paksą. But we can do much better.
    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Pasikeitus vyriausybei vystomos biokuro elektrinės ir Vilniuje, nešildymo sezono metu (karštam vandeniui ir "gyvatukams" šildyti) dujos šiemet jau nebenaudojamos, o pastačius naują katilą, dujų nebereiktų ir šildymo sezono metu.

      http://www.15min.lt/naujiena/verslas...-lt-664-410078
      Bla-bla-bla. Sąskaitoje, kurią mat atsiuntė už 2014 liepos mėnesį, buvo surašytos išlaidos kurui: už dujas 9,07Lt, už biokurą 0,38Lt. Degina dujas nešildymo sezono metu, degina.

      Comment


        Parašė nomad Rodyti pranešimą
        /\ Zuokas be abejo geriau už Paksą. But we can do much better.
        Be jokios abejonės. Ateityje taip ir bus ir aš tuo nė kiek neabejoju. Gero governance ir skidrumo praktika taps mainstreamu jau pakankamai greit (5-7 metų reikalas). Tiesiog sakau, kad Zuoko fenomenas galbūt nėra blogiausias dalykas, kuris realistiškai galėjo nutikti esamomis sąlygomis.

        Comment


          Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl jungiamųjų skrydžių su dviem didelėmis pasaulio kompanijomis „Air France“ ir „KLM Royal Dutch Airlines“. Nuo šiol per Amsterdamą ir Paryžių pasiekti Europos, Šiaurės ir Pietų Amerikos bei Afrikos miestus bus dar paprasčiau.

          http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d31373234

          Comment


            Parašė donatasa Rodyti pranešimą
            Oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl jungiamųjų skrydžių su dviem didelėmis pasaulio kompanijomis „Air France“ ir „KLM Royal Dutch Airlines“. Nuo šiol per Amsterdamą ir Paryžių pasiekti Europos, Šiaurės ir Pietų Amerikos bei Afrikos miestus bus dar paprasčiau.

            http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d31373234
            Labai geros naujienos Air Lituanicai ir, aišku, vilniečiams. Reikia tikėtis, AL patemps skraidinti reiklius persėdančius keleivius ir nevėluos, kaip kad iki šiol.
            There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

            Comment


              ypac vilnieciams Juk uz tas sutartis jusu pinigai buvo sumoketi.
              When a man lies, he murders some part of the world

              Comment


                Šitame kontekste reikia tikėtis, kad bus padažninti AL skrydžiai tiek į Amsterdamą, tiek Paryžių. Reiktų bent vieno į dieną į abu miestus.
                There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                Comment


                  tikekites su 2 lektuvais Baigsis kaip su estais.
                  When a man lies, he murders some part of the world

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    ypac vilnieciams Juk uz tas sutartis jusu pinigai buvo sumoketi.
                    Ačiū už rūpestį, bet gali ramiai miegot ir svetimų pinigų neskaičiuot

                    Comment


                      man nerupi, bet jus patys rekiat, kad kiti jus apvagia. Gal ismokite pirma tvarkytis su finansais, o tada jau rekit.
                      When a man lies, he murders some part of the world

                      Comment


                        „Air Lituanica“ bendradarbiaus su „KLM Royal Dutch Airlines“ ir „Air France“


                        Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3FDhTZJAf
                        Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

                        Comment


                          bendradarbiavimas smagu, bet galetu bent jau savo bilietu pardavima paduot i visas pagrindines sistemas nes nori nusipirkt bilieta spcialiai per lituanica, tai turi duodis per google ieskodamas kas butent jais galetu prekiauti (neskaitant tiesioginio)

                          Comment


                            ViR2, Tai kad visai nesunkiai galima nusipirkt tuos bilietus per daug sistemų.

                            Pvz:
                            http://www.skyscanner.fr/transport/v...014.html?rtn=0

                            Comment


                              Nesuprantu aš tos sutarties pasirašymo esmės - jungiamųjų skrydžių vis dar nėra. Tad gali kiek nori dažninti skrydžius, tačiau jei nėra jungčių.. Nepykit... Nors šiaip dabar air lituanica piarinasi per visus galus dabar - tipo vakarėlis Air lithuanicoje

                              http://www.lrytas.lt/pramogos/zmones...8-valandas.htm
                              Paskutinis taisė udrius; 2014.10.08, 06:03.

                              Comment


                                Yra jungimai ir jie veikia, patyriau savo kailiu
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Per aštuonis šių metų mėnesius daugiausia keleivių „Air Lituanica“ pervežė maršrutu Vilnius-Talinas - 16,7 tūkst, iš Vilniaus į Paryžių - 14,9 tūkst., į Miuncheną - 13,4 tūkst., į Berlyną - 12,4 tūkst., į Prahą - 9,2 tūkst., į Briuselį - 8,4 tūkst.

                                  Nors iš Vilniaus į Bilundą pradėjo skraidinti tik birželio antroje pusėje, iki šios dienos pervežta 4 tūkst. keleivių.

                                  „Air Lituanica” atskraidinti turistai Lietuvoje jau išleido 41 mln. litų.

                                  57 proc. „Air Lituanica” bilietų parduodama užsienyje, 43 proc. - Lietuvoje. Daugiausia bilietų parduodama Estijoje, Vokietijoje ir Prancūzijoje.

                                  „Nuo rugpjūčio 31 dienos atnaujinome tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Amsterdamą ir jau siūlome jungiamuosius skrydžius su KLM per Amsterdamą ir Air France per Paryžių.

                                  Kol kas populiariausios jungtys - Marselis, Aberdynas, Glazgas, Venecija, Bordo, Madridas, Nica, Dubajus.

                                  Nė viena iš šių krypčių nėra tiesiogiai pasiekiama iš Lietuvos, todėl jungtys su didžiaisiais Europos skrydžių centrais gerina Lietuvos pasiekiamumą“, - kalbėjo „Air Lituanica'“ komercijos direktorius Simonas Bartkus.


                                  http://m.lrytas.lt/verslas/rinkos-pu...u-keleiviu.htm

                                  Comment


                                    Vilniaus savivaldybės oro vežėjos UAB „Air Lituanica“ akcininkai per šiuos metus įstatinį kapitalą padidino daugiau nei du kartus, iki 24 mln. Lt, ir tai dar ne pabaiga.

                                    Plačiau: http://vz.lt/article/2014/10/20/air-...#ixzz3GfFOpXZp

                                    Comment


                                      • Air Lituanica nuo veiklos pradžios sulaukė 150.000 keleivių
                                      • Savivaldybė jau sukišo 19.5 mln. Vilniaus lėšų, kurias žinoma skolinosi už labai dideles palūkanas, nes bankai savivaldybei jau nebeskolina
                                      • Zuokas žadėjo privatų investuotoją, tačiau privataus investuotojo ne tik kad nepavyko privilioti, tačiau dar ir savivaldybės dalis įmonėje nuolat didėja

                                      • iš grafiko aiškiai matosi, kad daugiausiai lėšų reikia ne investicijoms (kurių dauguma būna veiklos praždioje), o įmonės veiklai palaikyti, t.y. dengti nuostolius
                                      • 150.000 keleivių, iš jų ~30% turistų -> 45.000 turistų -> dalinam iš dviejų, nes skrendama pirmyn-atgal. Gaunasi 22.500 atskraidintų turistų nuo veiklos pradžios. Investicijos 24 mln. dalinam iš 22.500 turistų = 1066 Lt
                                        Vieno turisto atskraidinimas į Vilnių iki šiol kainavo 1066 Lt (866 Lt iš savivaldybės), už tiek žmonės kartais sugeba į Egiptą savaitei su viešbučiu nuskristi, o čia tik Vilniaus savivaldybės subsidija (darant prielaida, kad AirLituanica yra reikalinga turizmui vystyti, o ne vietinius ir emigrantus šelpti)
                                      • Neįtikėtina, kad avialinijos su dviem mažais lėktuvėliais galėtų bent jau bandyti konkuruoti su dvejomis didžiausiomis Europos pigių skrydžių bendrovėmis, kurios užimą didžiausią dalį Vilniaus oro uoste


                                      Tolesnės perspektyvos:
                                      • LR konkurencijos taryba skelbs savo nutartį, kurioje beveik neabejotinai 'Air Lituanicai' bus uždrausta toliau pumpuoti savivaldybės lėšas į įmonę, nes saavivaldybės turi daryti socialinį verslą (kai verslui tai nepelninga), kurti įmones ir konkuruoti su privačiu verslu - tai ne savivaldybės funkcija, ne komunizme gyvenam.
                                      • Teismai, Europos Komisija ir kitos panašios institucijos taip pat gali ir tikriausiai sustabdys nevaldomą savivaldybės lėšų į AirLituanicą pumpavimą. Pora panašių teismo nutarčių jau buvo.
                                      • Kadangi bankai Vilniaus savivaldybei jau nebeskolina lėšų, o netgi pačio Zuoko bendražygiai jau trimituoja apie savivaldybės bankrotą, tai nebelikus iš ko gauti papildomų lėšų - nebebus iš ko remti ir avialinijas
                                      • Tereikia vienos aplinkybės, kad teismas, Europos komisija, bankai ar kokia kita institucija užtvenkų pinigų į AirLituanica upes ir jinai taps nemoki, priversta bankrutuoti
                                      • Mero rinkimai po kelių mėnesiu - joks meras nenorės iš praskolinto Vilniaus biudžeto toliau šelpti nuostolingas Zuoko avialinijas


                                      O blogiausia, kad Zuokas viską taip sutvarkys, kad galbūt net daugumai atrodys "va, geras žmogus norėjo gerą Vilniui padaryti, turistų privilioti, o čia atėjo kažkokia opozicija į valdžią ir sužlugdė avialinijas". Tiesą sakant kovoje dėl mero posto Zuoko priešininkams netgi sunku bus naudoti šitą kortą, nes dauguma nesupranta, kad šitų avialinijų teikiama ekonominė/turistinė nauda Vilniui yra niekinė, o nuostoliai labai didžiuliai. Tiek, kiek AirLituanica 'privilioja' turistų iš užsienio per metus, Vilniuje jų apsilanko per kelias dienas. O Vilniaus miesto biudžetui tai labai brangiai kainuoja ir ne tik lėšomis, tačiau ir kreditingumui bankų akyse suprastėjimui, kas veda į didesnes paskolų palūkanas.

                                      Comment


                                        /\ Taip ir atsitinka, kai prasilenkiama su elementariais rinkos ekonomikos principais ir kai viešas sektorius užsiima komercializacija, konkuruodamas su privačiu verslu. Viešojo sektoriaus vaidmuo bet kokiose investicijose turi būti labai ribojamas - o investuoti jis turi nebent į tyrimus (tik ne į komercializaciją).
                                        There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                        Comment


                                          Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                          /\ Taip ir atsitinka, kai prasilenkiama su elementariais rinkos ekonomikos principais ir kai viešas sektorius užsiima komercializacija, konkuruodamas su privačiu verslu. Viešojo sektoriaus vaidmuo bet kokiose investicijose turi būti labai ribojamas - o investuoti jis turi nebent į tyrimus (bet ne komercializaciją).
                                          Šiaip jau Air Lituanica nedubliuoja kitų avialinijų maršrutų, o tai jau nebe konkurencija.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X