Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klaipėdoje kraunamas didžiausias grūdų laivas uosto istorijoje

    Klaipėdoje šiuo metu stovintis „Post Panamax“ tipo laivas „Piera“ bus įrašytas į uosto istoriją: į jį planuojama pakrauti 74 tūkst. tonų kviečių. Tai didžiausias eksportuojamų lietuviškų grūdų kiekis iki šiol.

    Tiek grūdų kraunant į geležinkelio vagonus susidarytų apie 1100 grūdovežių arba ilgesnis 16 km ilgio geležinkelio sąstatas. Rekordinę grūdų partiją į Iraną eksportuoja AB „Kauno grūdai“ drauge su UAB „Žvalguva“.

    229,5 metro ilgio ir 38 metrų pločio laivas prišvartuotas prie Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega“ universalaus žemės ūkio produktų krovos terminalo krantinės.

    Comment



      http://www.marinetraffic.com/en/ais/...hips/229872000
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Vakar.







        Paskutinis taisė digital; 2023.11.10, 00:08.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Klaipėdos uoste - NATO laivų junginys

          Rugsėjo 14 d. trumpu vizitu į Klaipėdos uostą atvyko Lietuvos karininko vadovaujamas NATO nuolatinės parengties priešmininių laivų 1-os grupės junginys, kartu su šiam NATO laivų junginiui priskirtu Lietuvos kariuomenės (LK) Karinių jūrų pajėgų (KJP) laivu „Jotvingis" (N42). Šio logistinės paskirties vizito metu oficialių renginių ar junginio laivų lankymo nebus organizuojama.

          Comment


            Į Baltiją bus nuleistas mokslinių tyrimų laivas

            Pirmadienį į Baltijos jūrą bus nuleistas modernus mokslinių tyrimų laivas, kuriuo Klaipėdos universiteto mokslininkai galės tirti visus jūros komponentus: tėkmes, vandens fizines ir chemines savybes, biologinius objektus, jūros dugną.

            Laivas "Mintis" bus naudojamas tiek moksliniams tikslams, tiek įvairių jūrinio sektoriaus veiklų poreikiams tenkinti: stebėti jūrinę aplinką, tirti žuvų išteklius, reaguoti į taršos incidentus, stebėti palaidoto cheminio ginklo rajonų taršą ir kita.

            Šis laivas prisidės prie jūrų ūkyje planuojamų stambių infrastruktūros projektų bei padės įgyvendinti ES jūrų politikos siekius.

            Comment


              "Bega" įsitvirtina žemės ūkio produktų krovos rinkoje

              http://www.ve.lt/naujienos/jura/bega...nkoje-1236963/
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Klaipėdos uostas toliau štampuoja krovos rekordus

                Galima sakyti, kad 2014 metai yra sėkmingi Klaipėdos uostui. Per aštuonis mėnesius krauta 23,3 mln. tonų krovinių. Tai 4 proc. daugiau nei pernai.

                Beveik visų Klaipėdos uosto krovinių krova geresnė nei pernai: bendras birių ir suverstinių krovinių krovos augimas + 22,2 proc. (šiemet iš viso krauta 10,7 mln. tonų), generalinių arba įvairių krovinių augimas – 7,4 proc. (šiemet iš viso krauta – 7,57 mln. tonų). Vienintelių naftos produktų krovos kritimas siekia 23,9 proc. (šiemet iš viso krauta – 5 mln. tonų).

                ...

                Sėkmingas uostui buvo rugpjūčio mėnuo, per kurį krauta 2 mln. 697 tūkst. tonų krovinių. Tai net 11,2 proc. daugiau nei pernai.

                ...

                Rugpjūtį užfiksuotas ir ypatingas atvejis. Uoste pakrautas rekordinis kiekis krovinio. Prie antrosios krantinės į tanklaivį „HS Alcina“ pripilta 104 tūkst. 86 tonos mazuto.

                ...

                Comment


                  Per keletą gatvių nutysusi kilometrinė vilkikų eilė prie Malkų įlankos terminale esančio birių krovinių krovos komplekso.





                  Comment


                    Grūdus veža. Įdomu iš kokių vietų...
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Grūdus veža. Įdomu iš kokių vietų...
                      Is Lietuvos aruodo - Vidurio Lietuvos. Ruozas Marijampole, Kaunas, Kedainiai, Panevezys, Pasvalys. Na ir daugiau maziau gretimi rajonai. Kituose rajonuose pazystami agrotechnikos pardavejai faktiskai neturi ka veikt.
                      Show must go von!

                      Comment


                        Pavymui, papildant vakarykščias fotografijas...

                        Naujojo derliaus grūdai jau keliauja per Klaipėdos uostą

                        Per Klaipėdos uostą nuo rugpjūčio jau keliauja naujojo derliaus grūdai.

                        Šiemet tikimasi panašaus derliaus, kaip 2012 metais, kai buvo prikulta 4,8 mln. tonų. Tuomet uoste nespėta krauti grūdų.

                        Šiemet kamšaties tikimasi išvengti. Uoste atsirado daugiau grūdų terminalų. Per uostą bus kraunama apie 2 mln. tonų grūdų.

                        Di­džio­ji da­lis lie­tu­viš­ko der­liaus grūdų plukdoma į Ira­ną ir Šiau­rės Af­ri­ką.

                        Comment


                          Uostų reitinge Lietuva nusileidžia ir afrikiečiams

                          Pastaraisiais metais ypač smarkiai buvo keičiama Klaipėdos uosto infrastruktūra ir lyginant su kitais, netgi Vakarų Europos uostais, atrodė, kad jis yra tarp geriausių.

                          ...

                          Comment


                            Sausio-rugpjūčio mėn. Klaipėdos uosto krovos apyvarta augo 4,0 proc. - krauta 23,3 mln. t

                            Sausio-rugpjūčio mėn. Klaipėdos uosto krovos apyvarta augo 4,0 proc. - krauta 23,3 mln. t, arba 895,1 tūkst. t daugiau nei pernai tuo pat laikotarpiu.

                            ...

                            Klaipėdos uosto krovos rezultatų augimą lėmė gausiausio krovinio uoste - trąšų (biriųjų, skystųjų ir pakuotų) apyvartos rezultatai.

                            ...

                            Comment


                              Kas skatina vystytis Baltijos uostus?

                              Rusijoje bandoma suprasti, iš ko išgyvena rytinės Baltijos šalių uostai, kodėl po 2000 metų juose įvyko ryškus krovos augimas. Tai buvo analizuojama ir Sankt Peterburge vykusiame Baltijos transporto forume.
                              Keletas mano nuožiūra įdomesnių citatų iš straipsnio, kuriose užsimenama Klaipėdą

                              Klaipėdos uosto valstybinės investicijos 2008–2013 metais siekė 144,8 mln. eurų, privataus sektoriaus – 207 mln. eurų. Išskirtinis investicijų į Klaipėdos uostą bruožas yra tai, kad jos atsiperka labai greitai – per 2,5–3 metus. Joks kitas verslas neturi tokių greitų atsipirkimo rodiklių.

                              ...

                              Pripažįstama, kad Klaipėdos uosto investavimo tvarka yra bene efektyviausia. Uostas investuoja iš rinkliavų ir žemės nuomos gautas lėšas, naudojasi ES parama.

                              ...

                              Kitas rytinės Baltijos uostų vystymo fenomenas – uostų rinkliavų ir tarifų politika. Pripažįstama, kad ji pati lanksčiausia Klaipėdoje. Per pastarąjį dešimtmetį uostų rinkliavos čia buvo mažintos net kelis kartus.

                              ...

                              Atskira dalis yra geležinkelių ir uostų tarifų politika. Klaipėdos uosto krovos kompanijų tarifai taip pat yra vieni lankstesnių. Tai liudija į Klaipėdą iš kitų regionų pritraukti kai kurie masiniai kroviniai. Krovos tarifus „numušinėja“ ir pačios uosto kompanijos. Uoste yra po kelias tą patį krovinį galinčias gauti kompanijas. Tokia konkurencija naudinga klientams, nes jie visada gali surasti, kas kraus pigiau.

                              Comment



                                http://www.baltic-course.com/

                                Comment


                                  Atnaujins uosto apsaugos nuo terorizmo planą

                                  JAV apsaugos sprendimus teikianti bendrovė „Leidos Inc.“ atnaujins Klaipėdos jūrų uosto apsaugos nuo terorizmo planą. Pasak uosto atstovo, planas atnaujinamas, nes baigiasi ankstesniojo galiojimo laikotarpis, taip pat dėl uoste atsiradusio suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo.
                                  Centriniame viešųjų pirkimų portale skelbiama, kad 208 tūkst. litų sutartį uostas su „Leidos Inc.“ pasirašė rugsėjo 30 dieną.

                                  ...

                                  Comment






                                    Comment


                                      Uoste iš po dokų išsiurbtas užterštas gruntas


                                      Klaipėdos uoste sėkmingai išvalyta viena iš Vakarų laivų gamyklos naudojamų doko duobių. Išvalius užterštą gruntą, joje pasiektas projektinis 16 metrų gylis.
                                      Šis gylis patvirtintas bandymais, doką nuleidus į didesnį nei 16 metrų gylį. Bendras išvalyto, technologiškai apdoroto ir sandėliuojamo užteršto grunto kiekis – beveik 60 000 kub. m. Užteršto grunto pašalinimas iš dokų duobių svarbus ne tik aplinkosauginiu atžvilgiu, bet ir turi didelę reikšmę toliau vystant uostą, ypač Malkų įlankos teritoriją.
                                      „Užteršto grunto pašalinimas ir doko duobių projektinių gylių atstatymas suteiks laivų remonto veiklai naujas konkurencines galimybes remontuoti ne tik maksimalių parametrų laivus, bet ir įsisavinti naujus rinkos segmentus, remontuojant specialios paskirties laivus: ledlaužius, žvejybinius laivus, naftos platformas aptarnaujančius laivus ir kt. Tikimės, kad ateinančių metų pirmą pusmetį projektas bus sėkmingai užbaigtas, o tai atvers galimybes tolimesnei laivų remonto plėtrai ir investicijoms į naujus laivų dokavimo pajėgumus“, – teigė AB Vakarų laivų gamyklos įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
                                      http://www.ve.lt/naujienos/jura/uost...untas-1248946/
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Uoste ruošiamasi formuoti aukso vertės sklypą

                                        Uosto direkcijos vadovo Arvydo Vaitkaus teigimu, Kiaulės Nugaros salos sujungimas su žemynine Smeltės pusiasalio dalimi išspręstų nemažai klausimų. Anot jo, suformuotas naujas žemės sklypas mūsų valstybei būtų aukso vertės.

                                        Būtų suformuota 40-46 ha teritorija, analogiška Jūrų perkėlos terminalui. A. Vaitkus apgailestauja, kad didelis kiekis grunto, iškastas gilinant uosto akvatoriją, buvo išpiltas į jūrą. Už to grunto išplukdymą reikėjo mokėti labai brangiai, dešimtimis milijonų litų, o juk jis galėjo būti panaudotas kaip statybos medžiaga tam naujam žemės plotui formuoti.

                                        Paklaustas, ar tokiam dalykui pritaria aplinkosaugininkai, Uosto direkcijos vadovas atsakė, kad gamtosauga kaip tik reikalauja slenksčio Kuršių mariose statybos. Jo manymu, nauja teritorija ir būtų toks slenkstis, mažinantis vandenmaišą tarp jūros ir marių.

                                        Naujai suformuotas sklypas padėtų spręsti ir planuojamos statyti mažųjų bei pramoginių laivų prieplaukos problemą. Būtų galima jai daryti arba užsklandą nuo nešmenų, arba ją pačią paslinkti arčiau farvaterio, tad nebereikėtų sukti galvos dėl jos įplaukos gilinimo ir valymo.

                                        Jeigu būtų statoma estakada į Kuršių neriją, suformavus naują teritoriją, atsirastų "imponuojantis veiksnys" - estakadai reikalingas atstumas sutrumpėtų per pusę, vadinasi, mažėtų ir jos statybos kaštai.

                                        ...

                                        Comment


                                          Baltijos uostų krovinių apyvarta padidėjo 1,1 proc.

                                          Baltijos uostų krovinių apyvarta 2014 metų sausio-rugpjūčio mėnesiais padidėjo 1,1 procento, palyginti su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu, - iki 106,78 mln. tonų, praneša "RZD-Partner".

                                          46,9 proc. visų krovinių šiuo laikotarpiu buvo perkrauta Latvijos uostuose, 26 proc. - Lietuvos ir 27,1 proc. - Estijos.

                                          Latvijoje krovinių apyvarta sausio-rugpjūčio mėnesiais išaugo 3,9 proc. - iki 50,03 mln. tonų, Estijoje - sumažėjo 0,3 proc. iki 28,97 mln. tonų, Lietuvoje krovinių apyvarta susitraukė 2,1 proc. iki 27,77 mln. tonų.
                                          Pagal krovinių apyvartą pirmauja Rygos uostas - 26,66 proc. (+14,2 proc.), antroje vietoje atsidūrė Klaipėdos uostas - 23,26 mln. tonų (+4 proc)., Talino uoste perkrauta 19,4 mln. tonų krovinių (+0,2 proc.) ir jis liko trečioje vietoje.

                                          2013 metais Baltijos šalių uostai perkrovė 155,736 mln. tonų krovinių (-4 proc., palyginti su 2012 metų lygiu). 45,3 proc. visų krovinių perkrovė latvių uostai, 27,2 proc. - Lietuvos, 27,5 proc. - Estijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X