Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    BNS 2018.11.27
    „Small Planet Airlines“ neįrodė CAA, kad turi investuotoją

    Finansinių sunkumų kamuojama ir pertvarkos siekianti Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ nepateikė įrodymų, kad neįvardijamas investuotojas yra pasiryžęs gelbėti įmonę, sako Civilinės aviacijos administracijos (CAA) vadovas.(...)

    CAA licencijavimo komisija antradienį svarstė įmonės padėtį, tačiau sprendimo nepriėmė – tai ketinama padaryti trečiadienį. (...)

    https://www.vz.lt/transportas-logistika/2018/11/27/caa-vadovas-small-planet-airlines-neirode-kad-turi-investuotoja

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS, 15min.lt 2018.11.26
    „Small Planet Airlines“ pasirašė investicijų protokolą
    Pirmadienį „Small Planet Airlines“ savo veiklos planus pateikė Civilinės aviacijos administracijai (CAA), trečiadienį Vilniaus apygardos teismas spręs, ar tenkinti įmonės prašymą ir kelti restruktūrizacijos bylą. (...)

    Planuose numatyta, kad aviakompanija dėl restruktūrizacijos proceso ir papildomų investicijų ketina išsaugoti pelningą veiklą Lietuvoje, rašoma įmonės pranešime spaudai.
    „Praėjusią savaitę taip pat buvo pasirašytas ketinimų protokolas dėl naujų investicijų į aviakompaniją. Investicijos į apyvartinį kapitalą sustiprintų įmonės galimybes toliau pelningai dirbti, o viso restruktūrizacijos proceso tikslas – apsaugoti pelningą verslą Lietuvoje“, – rašoma pranešime žiniasklaidai. Bendrovė kol kas neatskleidžia, kas yra naujas galimas investuotojas. (...)

    „Small Planet Airlines“ UAB sėkmingai vykdo pertvarkas, ruošdamasi restruktūrizacijai. Bendrovė sumažino darbuotojų skaičių, tam tikrose srityse visai nelikus paslaugų, teikiamų grupės Lenkijos ir Vokietijos bendrovėms. Įgyvendindama restruktūrizaciją „Small Planet Airlines“ UAB ketina išsaugoti daugiau nei 200 darbo vietų Lietuvoje.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ai-667-1065690

    BNS, Delfi.lt 2018.11.26
    Sunkumų patirianti „Small Planet Airlines“ teigia radusi išeitį iš situacijos
    Bendrovė pirmadienį Civilinės aviacijos administracijai (CAA) pateikė restruktūrizavimo planą ir finansinius duomenis bei prognozes. CAA direktorius Joris Gintilas pirmadienį sakė BNS, kad CAA antradienį vertins, ar pateikti dokumentai atitinka įmonės lūkesčius.
    „Ar atitinka administracijos suformuotus lūkesčius, dabar sudėtinga komentuoti, nes reikia rytojaus (antradienio – BNS) palaukti“, – sakė J. Gintilas.

    https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=79693345

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2018.11.23 14:55
    Sprendimas dėl „Small Planet Airlines“ restruktūrizavimo – kitą savaitę
    Vilniaus apygardos teismas penktadienį išnagrinėjo „Small Planet Airlines“ vadovo prašymą dėl restruktūrizavimo bylos iškėlimo ir sprendimą skelbs lapkričio 28 dieną. (...)

    Teismas anksčiau yra pritaikęs laikinąsias apsaugos priemones – leidęs „Small Planet Airlines“ iš sąskaitų atlikti jos veiklai būtinus mokėjimus. Penktadienį teismas atmetė dar vieną įmonės prašymą dėl laikinųjų apsaugos priemonių. (...)

    Pasak Civilinės aviacijos administracijos (CAA) vadovo Jorio Gintilo, „Small Planet Airlines“ restruktūrizavimo planą iki lapkričio 26 dienos turi pateikti ir Oro susisiekimo licencijavimo komisijai.
    „Mums turi būti pateiktas restruktūrizavimo planas kartu su įmonės verslo planu, taip pat įrodymais, pagrindžiančiais įmonės veiklos perspektyvas 12 mėnesių laikotarpiui“,– BNS sakė p. Gintilas. Pasak jo, šią informaciją bendrovė privalo pateikti nepriklausomai nuo to, kada bus priimtas teismo sprendimas dėl restruktūrizavimo bylos iškėlimo.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5XgSCEfQf

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jeigu atsisakymas dotuoti yra politinis sprendimas, tai gal ir SPA lėktuvo stabdymas yra politinis?
    Tai, kad įmonė "Lietuvos oro uostai" nėra SPA akcininkas, kad galėtų jai ką nors duoti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    „Small Planet Airlines“ bėdos smukdo „Novaturo“ akcijų kainą

    Kelionių organizatoriaus „Novaturo“ pagrindinio partnerio – klientų skraidintojo „Small Planet Airlines“ bėdos tiesiogiai veikia bendrovės akcijų kursą – šį kartą jis nučiuožė kone 6 proc.
    (...)
    Nuo rugsėjo „Novaturo“ akcijos jau atpigusios daugiau nei 28 proc.
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...1064102?copied
    Kas gali paaiškinti, kodėl keleiviai turi reikalauti kompensacijų už vėlavimus iš avialinijų.
    Jei perkama kelionė iš kelionių organizatoriaus, tai pretenzijos dėl viešbučio, maitinimo ar lėktuvo turėtų būti kelionių organizatoriui. O kelionių organizatorius turėtų aiškintis su tiekėjais dėl vėlavimo ar maisto kokybės. Juk, pvz., restorane visos pretenzijos teikiamos restoranui, o paskui jau tas aiškinasi kas jam atvežė netinkamus produktus.
    Ar kelionių sutartyse sąlygos taip surašytos, kad kelionių organizatorius tik parduoda kažkurios avialinijos bilietus ir patys keleiviai turi iš jų prašyti kompensacijų už sugadintą bagažą ar vėlavimą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Air Lituanica uždarymas buvo 100% politinis sprendimas, kai atėjo Šimašius į valdžią.
    Jeigu atsisakymas dotuoti yra politinis sprendimas, tai gal ir SPA lėktuvo stabdymas yra politinis?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad čia gal normali praktika? Ar ne panašiai buvo su Star1 ar tai Zuoko avialinijom? Tiesiog vertinama rizika ir imamasi priemonių. Matyt, kreditorių manymu, situacija tokia, kad leisti skraidyti yra pernelyg rizikinga.
    Air Lituanica uždarymas buvo 100% politinis sprendimas, kai atėjo Šimašius į valdžią.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    SPA skraidys ir kitą sezoną.
    Niekas ir nesiginčija, kad S.P.A. spalvomis nudažyti lėktuvai gali skraidyti.
    Kur kas sunkiau atsakyti, kada bus atsiskaityta už skolas.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Galiu lažintis su Romu, Johnu ir kitais skeptikais, kad SPA skraidys ir kitą sezoną.
    p.s. jeigu neprasidės ekonominė krizė - o tai yra force majeure

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Koks "gudrus" planas neleisti išskristi lėktuvams, labai padidina oro bendrovės galimybę grąžinti skolą.
    Skola ar jos dalis jau grąžinta.


    ​15min.lt 2018.11.22 13:28 , atnaujinta: 17:32
    „Small Planet Airlines“ sumokėjo 820 tūkst. eurų skolą už Vilniuje sulaikytą lėktuvą

    ​​​​​​https://www.15min.lt/m/id/pasaulis-k...vu-637-1063782

    Skolų grąžinimas susideda iš dviejų dėmenų - galėti ir norėti.
    Dėl galėjimo. Pagal viešai paskelbtas skolų dengimo grafiko projekto užuominas turbūt šiais metais pinigų visiems neužteks.
    Dėl norėjimo. VNO ir Lietuvos oro uostų administracija turėjo didelį debitorinį įsiskolinimą ir pasistengė pakoreguoti SPA mokėjimo prioritetų eilę. CAA ar teismas sulaikyti lėktuvo neleistų dėl 600 EUR skolos.

    ​​​​VNO padarė išvadas iš to, kad nebūtų kartojamos po 2009 m. padarytų klaidos - kai kelios aviakompanijos bankrutavo ir paliko dideles skolas.
    Gal griežtiems veiksmams įtakos turėjo ir Small Planet Airlines istorija Lenkijoje, kur buvo paskelbta (neminint skaičių), jog tarp stambiųjų kreditorių buvo KTW Katovicų oro uostas ir Oro navigacijos paslaugas teikianti agentūra.

    Rytoj numatytas teismo posėdis dėl lietuviškos Small Planet Airlines restruktūrizavimo.
    Jei jis bus patvirtintas, tai visos iki tol susidariusios skolos bus grąžinamos tik pagal patvirtintą eiliškumą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Koks "gudrus" planas neleisti išskristi lėktuvams, labai padidina oro bendrovės galimybę grąžinti skolą.
    Tai kad čia gal normali praktika? Ar ne panašiai buvo su Star1 ar tai Zuoko avialinijom? Tiesiog vertinama rizika ir imamasi priemonių. Matyt, kreditorių manymu, situacija tokia, kad leisti skraidyti yra pernelyg rizikinga.
    Paskutinis taisė John; 2018.11.22, 17:10.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Vienam „Small Planet Airlines“ lėktuvui uždrausta išskristi iš Vilniaus oro uosto



    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79656865
    Koks "gudrus" planas neleisti išskristi lėktuvams, labai padidina oro bendrovės galimybę grąžinti skolą.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Vienam „Small Planet Airlines“ lėktuvui uždrausta išskristi iš Vilniaus oro uosto

    Dėl oro vežėjo „Small Planet Airlines“ susidariusios skolos už aviacines paslaugas valstybei bendrovė Lietuvos oro uostai kreipėsi į Civilinės aviacijos administraciją su prašymu sulaikyti oro bendrovės lėktuvus iki tol, kol nebus apmokėti įsiskolinimai. Šiuo metu iš Vilniaus išskristi uždrausta vienam orlaiviui.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79656865

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    atleidžiami tik apie 10% darbuotojų, Lietuvos padalinys dirba netgi pelningai, tiesiog optimizuos veiklą ir tiek.

    https://www.scmp.com/news/hong-kong/...aff-amid-major
    Spalio mėnesį buvo pranešta apie ketinimą atleisti 44 darbuotojus. Per mėnesį (nuo spalio 18 iki lapkričio 18 d.) lietuviškoje Small Planet Airlines įmonėje darbuotojų skaičius sumažėjo 85 (nuo 357 iki 272). Dalis darbuotojų turbūt patys pradeda ieškoti darbo.
    Grafike iš Sodros duomenų apie darbuotojus matosi, kad iki praėjusios savaitės darbuotojų ten dar buvo buvo daugiau nei prieš metus tuo pat metu.


    https://rekvizitai.vz.lt/imone/small...toju-skaicius/

    Deja, darbuotojų atleidimai dar nesibaigė.

    BNS 2018.11.15
    „Small Planet Airlines“ atleidžia 87 darbuotojus

    Užimtumo tarnybos atstovė (...) patikslino, kad 44 darbuotojus „Small Planet Airlines“ planuoja atleisti iki lapkričio 30 dienos, dar 43 – iki kitų metų sausio 26 dienos. (...)

    Žiemos sezono metu bendrovė planuoja skrydžius vykdyti aštuoniais lėktuvais: du kils iš Vilniaus, vienas – iš Bilundo, keturi vykdys sezoninius projektus Azijoje – Vietname kartu su naujais partneriais „Bamboo Airways“ ir Kambodžoje kartu su ten veikiančia „Small Planet Airlines“ Co. Ltd bendrove. Dar vienas orlaivis bus pakaitinis – skrydžius vykdys kitų orlaivių vėlavimų atvejais (...)
    https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5XERwqDDj

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lietuvos rytas irgi atpasakojo lenkiško Business Insider straipsnį

    Lrytas.lt 2018.1015
    Nuolatiniai vėlavimai pakirpo sparnus – „Small Planet Airlines“ Lenkijoje deda tašką
    „Small Planet Airlines“ yra laidavusi išoriniams paslaugų teikėjams už bendroves Vokietijoje bei Lenkijoje, tad jie gali kreiptis į Lietuvos kompaniją siekdami susigrąžinti šių įmonių skolas.
    (...)
    lenkiškoji „Small Planet Airlines“ tapo skubaus augimo ir per didelių ambicijų auka. Įmonė norėjo per greitai plėstis ir blogai įvertino rinkos aplinkybes, todėl iš aukštumų smuko bankroto link. Analitikas Erykas Klopotowskis kaip pagrindines klaidas nurodė neapskaičiuotą orlaivių parko plėtrą ir sprendimus, iš ko juos įsigyti. (...)

    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...-taska-8235202

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Analitinis straipsnis

    Businesinsider.pl 2018.11.14
    Co się stało ze Small Planet? Niedawny lider rynku znika z Polski
    Kas atsitiko Small planet? Vakarykštis lyderis išnyksta iš Lenkijos


    - Viena iš priežasčių, nors jų yra visas kompleksas, atrodo, yra valdymo klaidos, kurios paveikė visą grupę, o ne tik Lenkijos dalį. Konkurencinga rinka taip pat atliko savo darbą, - teigia "BBSG" konsultacinės bendrovės ekspertas Sebastian Gościniarek.
    - "Small Planet Airlines" tapo jos augimo ir pernelyg didelių ambicijų auka. Vežėjas turėtų augti per greitai ir neįvertino rinkos sąlygas, todėl per vieną sezoną sumažėjo nuo lyderio poziciją bankroto - sako Dominik Sipiński, aviacija analitikas ch-aviation ir Politic insight analitikas.
    Panašiai mano Eryk Kłopotowski, aviacijos rinkos ekspertas. Tarp pagrindinių kritimo priežasčių jis taip pat nurodo neteisingus sprendimus, susijusius su "Small Planet Airlines" lėktuvų parko plėtra ir orlaivių tiekėjo pasirinkimu.
    - Lizingo bendrovė "AerCap" vėlavo pristatyti, todėl "Small Planet Airlines" turėjo greitai išsinuomoti lėktuvus. Ir vasaros sezono pradžioje, kai paklausa žymiai viršija pasiūlą orlaivių rinkoje, tai savo ruožtu buvo susijusi su didelėmis sąnaudomis. Vėliau nuomotojas pareikalavo sutrumpinti sutartį, dėl ko ji padarė neigiamą reakciją į kitus bendrovės verslo partnerius.
    Iš šios perspektyvos vežėjo sprendimas užsakyti lėktuvus "Airbus A321" buvo klaida. - Jie puikūs vasarą, kai keleivių yra daug, bet labai sunku užpildyti žiemą, kai paklausa sumažėja, ypač labai stipriai sezoninėje Lenkijos rinkoje. Tačiau tai nebuvo nauji orlaiviai, bet antrinės rinkos lėktuvai .
    Ekspertai nurodo, kad jie buvo pristatyti ne tik pavėluotai, bet ir dėl techninės būklės, keliančios problemų ir dažnai sukeliančios vėlavimus, taip pat mokėtinas kompensacijas keleiviams.
    Sipiński atkreipia dėmesį į dar vieną nesklandumų šaltinį Lenkijos vežėjui. - Paradoksalu, "Small Planet" prieš mažiau nei metus patyrė problemų su "Airbus A320neo" varikliais. Praėjusių metų žiemą aviakompanija nuomojo savo mašinas į Indiją, (...); šiais metais tokių poreikių nebuvo, todėl "Small" įstrigo be jokių susitarimų dėl žiemos - priduria jis. (...)

    --

    "Busines Insider" kreipėsi komentaro į dabartinį Small Planet Airlines vadovą Bartoszą Czajką
    - Diagnozė yra tiksli. Sprendimas padidinti Lenkijos įmonės parką , pagrįstą naudotais "Airbus 321" orlaiviais, buvo rimta strateginė klaida dėl šio tipo įrangos nepatrauklumo žiemos sezono metu, - sako Bartosz Czajka, kuris šių metų vasarą. perėmė Lenkijos kompaniją "Small Planet Airlines". - Lėktuvas yra brangesnis nei A320, o dėl savo parametrų jis nepasieks Kanarų salų! Naujoji kartos A321 neturi šios problemos, - priduria jis
    (...)
    - Aš nematau jokios galimybės tęsti veiklą [Lenkijoje] su "Small Planet" prekės ženklu. Įmonė turi rimtų skolų kelionių agentūroms, kurias sunku nusipirkti. Taip pat sunku atkurti pasitikėjimą, sukauptą per daugelį metų, ir šiuo metu prarastą pasitikėjimą, - sako Bartosz Czajka.
    Jis mato galimybę sukurti naują oro linijų bendrovę, kuri specializuotųsi turistų lankomose vietose. - "Charter" arba "Regular Carriage" formulėje, pagal naują prekės ženklą ir naują nuosavybės struktūrą
    (...)


    Įmonė pabrėžia, kad "Small Planet Airlines" problemos Lenkijoje bei Vokietijoje neturi įtakos vežėjo veiklai Lietuvoje ir Kambodžoje.
    https://businessinsider.com.pl/firmy...-linia/wxvvxs6

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    15min.lt 2018.11.12
    Lenkijos „Small Planet Airlines“ gyvavimą baigė paskutiniu skrydžiu į Gran Kanariją
    Šaltinis: 15min
    Viena didžiausių užsakomųjų skrydžių bendrovių Lenkijoje „Small Planet Airlines“ baigė savo gyvavimą. Paskutinis skrydis į Gran Kanariją buvo penktadienį, praneša rp.pl (...)

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ja-663-1058378
    Ten nėra nurodyta, kad pavadinimas rp.pl yra vieno didžiausių Lenkijos laikraščių "Rzeczpospolita" internetinė versija.

    Laisvai atpasakojant ir neįdėmiai skaitant originalą padaryta drąsių apibendrinimų - pvz, rašoma "(...) tinkamai nėra įvertinti bendrovės įsiskolinimai. O tai daugiausia kompensacijos klientams dėl skrydžių vėlavimo". , kai originale rašoma "viena iš kliūčių [rasti investuotojus] yra tikslių duomenų apie įsiskolinimus trūkumas. Didelę dalį įsipareigojimų sudaro keleivių pretenzijos dėl skrydžių vėlavimo".
    Na, nebent kitame straipsnyje kas nors parašys, kad kažkokiu būdu pavyko gauti tikslius duomenis apie lenkiško S.P.A. kreditorinius reikalavimus ir pasakys konkrečios kokio dydžio yra skolos keleiviams ir kitiems kreditoriams - kuro tiekėjams, oro uostams bei oro navigacijos paslaugų įmonėms.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.13, 07:21.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    VZ.LT 2018.11.09
    Teismas leido „Small Planet Airlines“ atlikti būtinus mokėjimus


    Kitas vasaros kelionių sezonas bus labai idomus. Apmaudu Spa atrodė, kaip rimtas Lietuvos aviacijos flagmanas.

    Būdavo smagu sutikti jų lėktuvus ir įgulas nuo Švedijos iki Italijos. Na išlaikant stiprų parką ir pozicijas Lt po truputį bus galima reabituotis. Tik reikia NEPAMIRŠTI, kad Itaka ir TUI pasiruošę kibti į atlapus Novaturams ir Tezturams ir jie bent jau kol kas linkę naudotis čekų ar turkų aviakompanijomis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    VZ.LT 2018.10.26
    Teismas: „Small Planet“ partneriai turi teisę nutraukti sutartis

    Bendrovės prašymą restruktūrizuotis nagrinėjantis Vilniaus apygardos teismas penktadienį atmetė „Small Planet Airlines“ prašymą dėl laikinųjų apsaugos priemonių.(...) „Small Planet Airlines“ teismo prašė laikinai uždrausti orlaivių nuomotojams bei skrydžių užsakovams nutraukti sutartis su bendrove, susigrąžinti arba nutupdyti orlaivius (angl. plane grounding), nebeteikti paslaugų ir prekių. Oro bendrovė taip pat prašė teismo leisti iš sąskaitų, net jei jos būtų areštuotos, atlikti visus veiklai reikalingus mokėjimus – iš viso 16,587 mln. eurų per mėnesį.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...aukti-sutartis

    VZ.LT 2018.11.09
    Teismas leido „Small Planet Airlines“ atlikti būtinus mokėjimus
    Restruktūrizavimo siekiančiai finansinių sunkumų patiriančiai Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovei „Small Planet Airlines“ teismas ketvirtadienį leido atlikti jos veiklai būtinus mokėjimus. (...)
    „Siekdama sėkmingai tęsti restruktūrizavimo procesą, „Small Planet Airlines“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl laikinųjų apsaugos priemonių pritaikymo. Bendrovė prašė leisti iš sąskaitų atlikti veiklai reikalingus mokėjimus. Teismas rimtai įvertino prašymą ir pritaikė laikinąsias apsaugos priemones“, – BNS informavo įmonės rinkodaros vadovas (...)

    „Small Planet Airlines“ ieškinį nagrinėjantis Vilniaus apygardos teismas spalio pabaigoje buvo atmetęs jos prašymą dėl platesnių laikinųjų apsaugos priemonių. Bendrovė tuomet prašė ne tik leisti iš sąskaitų atlikti mokėjimus, bet ir laikinai uždrausti orlaivių nuomotojams bei skrydžių užsakovams nutraukti sutartis, susigrąžinti arba nutupdyti orlaivius (angl. plane grounding), nebeteikti paslaugų ir prekių.

    https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5WTvEYIlR

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    visgi yra ir džiugesnių žinių - Small Planet DE rado pirkėją

    https://www.ch-aviation.com/portal/n...rlines-germany
    Tie pinigai nueis dalies kreditorių reikalavimų ir proceso vykdymo išlaidų dengimui. Vargu ar akcininkams kas nors liko iš to sandorio. Čia tas pats, kaip SPA būtų perėmę kokio nors bankrutavusio AIR Berlin kažkokias turto dalis ar kvalifikuotus darbuotojus - toku atveju labiau pasiseka pirkėjui, o ne pardavėjui. Dalies turto perėmimą vadinti didele sėkme turbūt per būtų per drasu

    Daliai perėjusių dirbti į kitą bendrovę darbuotojų ir užsakomųjų skrydžių rinkai geriau dalies turto ir veiklos perleidimas nei visiškai žlugusio turto likučių perėmimas.
    Naujoji bendrovė perims tik 1-2 lėktuvus iš buvusių 8-9 su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis likusiems darbuotojams:
    While the exact plans for the revival of Small Planet Airlines Germany are as of yet unknown, the new owners will likely reduce the fleet to just one or two A320 Family jets for the Winter 2018/19. Small Planet Airlines Germany operated as many as nine aircraft during the peak of the Summer 2018 season. At the end of its operations, the airline dry-leased six Airbus jets and wet-leased a further two units.
    Due to the planned fleet reduction, despite the takeover, the airline will lay off most pilots and cabin crew. It will help to place some of them with Travel Service Airlines.

    https://www.ch-aviation.com/portal/n...rlines-germany
    Galbūt bus geriau ir kreditoriams - nuo kiekvieno SPA paskolinto euro atgaus ne kelis, o keliolika ar net keliasdešimt eurocentų.
    Geriausia naujiena būtų, jei sumažėtų Vokietijos kreditorinių reiklavimų spaudimas lietuviškai Small planet Airline. Tačiau kai skolų skaičiai neskelbiami, šioje vietoje lieka tik spėlioti.

    Komentuoti:

Working...
X