Kad ir kaip tipiniam lietuviui būtų smagu postinti naujienas apie nesėkmes, visgi yra ir džiugesnių žinių - Small Planet DE rado pirkėją
https://www.ch-aviation.com/portal/n...rlines-germany
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Small Planet Airlines
Collapse
X
-
fly4free.pl 2018.11.09
To już ostateczny koniec polskiego Small Planet Airlines. Spółka oddaje ostatni samolot i zmierza w stronę likwidacji
Tai jau lenkiškos Small Planet Airlines įmonės pabaiga. Bendrovė grąžina paskutinį lėktuvą ir ruošiasi likvidacijai
Šiandien viena iš dviejų didžiausių Lenkijos užsakomųjų skrydžių bendrovių šiandien atliko paskutinį skrydį ir ketina atlikti vadinamąjį paruošta likvidacija. Vežėjo pabaiga atrodo nulemta - mes pranešama laikrašytje „Rzeczpospolita“.
Apie "Small Planet Airlines" problemas tapo viešai žinoma spalio mėnesį , kai vykdanti užsakomuosius skrydžius Lenkijos bendrovė (esanti to paties pavadinimo Lietuvos kapitalo įmonių grupės dalimi) pradėjo paspartinto restruktūrizavimo procesą.
Bendrovė ieškojo investuotojo, kuris padėtų jai likti rinkoje; tačiau to negalėjo rasti daugiausia dėl didelio įsiskolinimo.
Kokio dydžio skolos nėra skelbiama, žinoma kad įsipareigojimai yra didesni už įmonės turtą. Labai didelę įtaką tai situacijai turi įsipareigojimai dėl vėluojančių keleivių ir atšauktų skrydžių, kurie buvo ypač dažni vasaros atostogų metu.
Įmonės vadovas Bartosz Czajka laikraščiui "Rzeczpospolita" sako, kad jis vis dar derasi su investuotojais; bet atrodo, kad įmonės likimas jau yra nulemtas.
Tam, kad "Small Planet Airlines" galėtų išlaikyti sertifikatą, įmonė privalo turėti bent vieną Lenkijoje registruotą orlaivį.
https://www.fly4free.pl/koniec-small-planet-airlines/
Pożegnalny lot polskiego Small Planet
Lenkiško Small Planet atsisveikinimo skrydis
Įmonės vadovas Bartosz Czajka tikisi, kad vis dar yra tikimybė, kad įmonės know-how, vežėjo sertifikatą (OVP), bei per daugelį metų sukauptus laiko tarpus (‚slotus“) ir net kai kuriuos darbuotojus perims kitos įmonės per „paruošto likvidavimo“ procedūrą.
- Tai yra sprendimas, kuris buvo įvestas į Lenkijos teisę prieš dvejus metus ir kurio esmė yra tai, kad pirkėjas gauna bendrovės turtą, bet be jo skolų. Teismas nusprendžia, ar kitas subjektas gali perimti bankroto įmonę tokiu būdu. Lenkijoje ši procedūra būtų pirmą kartą vykdoma aviakompanijos atžvilgiu, - paaiškina Czajka.
Įmonės vadovas pripažįsta, kad dar derasi su suinteresuotosiomis šalimis, tačiau jis priduria, kad nėra laiko priimti sprendimą. Norint išlaikyti sertifikatą, Lenkijoje turi būti registruotas bent vienas lėktuvas.
Tuo tarpu paskutinis "Small Planet" priklausantis "Airbus 320" turi būti grąžintas lizingo bendrovei kitą savaitę. Lapkričio viduryje baigia galioti nuomos sutartis, o lėktuvo nuomos bendrovė nėra suinteresuota pratęsti jo dėl finansinių vežėjo problemų.
Todėl pirkėjas turėtų mokėti ne tik už įmonės turtą, bet ir įgyti per trumpą laiką, tikriausiai iki gruodžio pradžios, Airbus A320 arba A321 pradžioje, nes šiems orlaiviams "Small Planet turi AOC.
Jei ši procedūra būtų sėkminga, dar reikėtų turėti kelionių organizatorių sutartis kitam sezonui, o tai nėra lengva; tačiau pagal p. Czajkos vertinimą tai neįmanoma. Per pirmuosius eksploatavimo metus naujas vežėjas galėtų išnuomoti mašinas kitoms linijoms.
Pastarosiomis dienomis "Small Planet Airlines " atsisveikino su keliomis dešimtimis darbuotojų, kurie buvo atleisti grupinio atleidimo iš darbo tvarka; kiti darbuotojai bus atleisti per artimiausias dvi savaites. Šiuo metu bendrovė turi būtinus darbuotojus, reikalingus išlaikyti AOC ir vykdyti bankroto procesą.
Vienintelis "Small Planet" lėktuvas šiandien išskrido į paskutinį skrydį į Gran Kanariją ir atgal; po sugrįžimo jis skris į apžiūrą Katovicuose; vėliau jis bus grąžintas lyzingo bendrovei.
https://www.rp.pl/Linie-lotnicze-i-l...ll-Planet.html
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prieš mėnesį...
BNS 2018.10.09
„Small Planet Airlines“ pradėjo pertvarką ir Lenkijoje
Norima sumažinti orlaivių parką Lenkijoje ir pritraukti investicijų. „Vokietijoje restruktūrizacija prasidėjo sklandžiai – šiuo metu bendrovė įgyvendina pertvarkas. Tikimės, kad pavyks tą patį padaryti ir Lenkijoje, kur restruktūrizacijos tikslas – kelis kartus sumažinti bendrovės valdomą orlaivių parką ir pritraukti investicijų“
(...)
„Vis dėlto skiriasi teisminio proceso terminai – jei Vokietijoje leidimas išduodamas (įprastai) tą pačią dieną, Lenkijoje tai gali užtrukti iki kelių savaičių ar net mėnesių. „Small Planet Airlines“ dėl restruktūrizacijos Lenkijoje į teismą kreipėsi tą pačią dieną, kaip ir Vokietijos bendrovė – rugsėjo 18-ąją, tačiau leidimą vykdyti pertvarkas gavo tik spalio 5 dieną“.
Lenkijos orlaivių parkas mažės kelis kartus. Didžiausia Lenkijos užsakomųjų skrydžių bendrove pagal pervežtų keleivių skaičių 2017 metais paskelbta „Small Planet Airlines“ šią vasarą Lenkijoje skraidino 10-čia orlaivių (...) norima jų skaičių sumažinti iki dviejų ir pritraukti investicijų
„Restruktūrizaciją matome kaip kelią investuotojams pritraukti.
„Small Planet Airlines“ turi Lenkijos civilinės aviacijos administracijos išduotą oro vežėjo pažymėjimą (kuris leidžia skraidyti į trečiąsias šalis už ES ribų) ir įdirbį šioje sparčiai augančioje rinkoje – šią vasarą joje dirbo beveik 100 pilotų ir 300 orlaivių palydovų, įmonė valdo leidimosi / pakilimo teises Varšuvos oro uoste bei vasaros piko metu ypač paklausiuose Graikijos salų oro uostuose (Zakinte, Rode, Heraklione ir kituose). (...) „Investicijos ypač domina kelionių organizatorius, kuriems reikalingi skrydžiai į kurortus“.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=79269135
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąMane tik stebina Lietuvos valdininkų požiūris - arba jie totaliai akli arba tie ant tiek patepti... Pavasarį buvo vėlavimai dėl lėktuvų - ką darė CAA ? Ogi nieko. Dabar small planetai paskelbė reorganizaciją - ką CAA daro ? Beveik 2 savaites tyli. Jūs rimtai žmonės? Ar neturėjo būti skubus patikrinimai ?Parašė udrius Rodyti pranešimą„Small Planet Airlines“ restruktūrizacija: skolų grąžinimas gali užsitęsti ir dešimtmetį
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-663-1050740
Realiai nesuprantu, kaip CAA gali tenkinti toks planas ? (...)
Ar ne vienas iš pagrindinių kriterijų gaunant licenzijas - finansinis stabilumas?
VZ.LT 2018.11.06
CAA po pertvarkos bus prijungta prie LTSA
Susisiekimo ministerija skelbia ruošianti Civilinės aviacijos administracijos (CAA) pertvarką, šios įstaigos funkcijas perduodant dviem kitoms sektoriaus įstaigoms.
Reorganizuojant CAA, ją planuojama prijungti prie Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) ir šiai įstaigai pavesti CAA vykdomas valstybės atstovavimo tarptautinėje aviacijos bendruomenėje, civilinės aviacijos inspektavimo, teisėkūros, administracinių sankcijų skyrimo, keleivių teisių apsaugos ir ekonominio aviacijos reguliavimo funkcijas.
(...) Ministerija skelbia, kad planuojama reorganizacija leis sumažinti valstybės tarnautojų skaičių apie 40 etatų ir taupyti valstybės biudžeto lėšas. Vietoje šiuo metu CAA išlaikyti metams skiriamų 460.000 Eur jos LTSA perduodamoms funkcijoms vykdyti pakaks apie 220.000 Eur, o viešajai įstaigai perduodamoms funkcijoms vykdyti – apie 60.000 Eur, taip sutaupant apie 180.000 Eur per metus.
https://www.vz.lt/transportas-logist...ngta-prie-ltsa
- Šiek tiek neaišku, ar iš tiesų esant dabartiniams 63 CA administracijos darbuotojams bus atsisakyta 40 etatų. Nupjovimas dviem trečdaliais tai vis dėlto ne 5 procentais. (...)
- Kam į CAA reikės nešti parodyti "Small planet" verslo planą? Sprendžiant iš numatomo etatų karpymo masto CAA darbuotojams dabar mažiausia turėtų rūpėti kažkurios avialinijos reikalai.Paskutinis taisė Romas; 2018.11.10, 20:46. Priežastis: Kopija iš temos "Lietuvos avialinijų naujienos"
Komentuoti:
-
VZ.LT 2018.11.07
„Novaturas“ turi „planą B“ blogojo scenarijaus dėl „Small Planet Airlines“ atvejui
Didžiausias Baltijos šalyse kelionių organizatorius „Novaturas“ toliau atvirai neįvardija, koks vienas pagrindinių jo partnerių turi rimtų problemų, tačiau leidžia suprasti, kad įmonė jau turi vadinamąjį planą B.
„Novaturas“ dar rugsėjį paskelbė, kad dėl vieno iš pagrindinių tiekėjų sunkumų mažina dividendus.
Neoficialiomis žiniomis, „Novaturas“ taip kalba apie bendrovę „Small Planet Airlines“, tačiau „Novaturas“ laikosi pozicijos toliau neįvardyti šios įmonės. .(...)
Pats svarbiausias daiktas, ką turite žinoti ir ką esame pasakę savo darbuotojams, klientams, visiems, yra tai, kad mes bet kokiu scenarijumi įvykdysime visus įsipareigojimus klientams ir turime planą B. Bet kol kas negalime pasakyti, kad reikės jį panaudoti. Per laiką sužinosime, ar plano B reiks, bet kol kas neturime atsakymo. (...)
„Novaturas“ turi susitarimą su „Small Planet Airlines“ dėl keleivių skraidinimo 2019 m. vasaros sezoną.
„Susitarimą su „Small Planet Airlines“ turime, jis galioja, šiuo momentu jie pildo visas sutartyse numatytas sąlygas. Be to, artimai bendraujame su Civilinės aviacijos administracija ir kitomis institucijomis, gerai jaučiame situaciją. Jei matysime, kad reikia pokyčių, t.y. plano B, esame pasiruošę jo imtis“ (...)
https://www.vz.lt/rinkos/2018/11/07/...#ixzz5WFP5fyXt
Komentuoti:
-
Small Planet Vokietijoje baigė veiklą.
FVW 2018.11.06
Small Planet Germany is over and out
Insolvent leisure carrier Small Planet Airlines Germany has stopped flying after the failure of last-minute talks to find a buyer. (...)
The low-cost start-up airline, which declared insolvency in September, stopped operations on October 31 after its last remaining contracts with tour operators came to an end and without a new investor in sight. Some 400 employees have lost their job.(...)
https://www.fvw.com/news/insolvent-a...3/193663/11245
Ch-Aviation 2018.11.06
Turkey's Onur Air to buy Small Planet Airlines Germany
https://www.ch-aviation.com/portal/n...rlines-germany
---
Lenkijoje komentuojamas bankrotas Vokietijoje ir mažai ko tikimasi iš Small Planet restruktūrizacijos Lenkojoje
Rzeczpospolita 2018.11.05
Niemiecki Small Planet zbankrutował ostatecznie
Small Planet Vokeitijoje galutinai bankrutavo
https://www.rp.pl/Linie-lotnicze-i-l...tatecznie.html
Iš Katovicų / Pyžovicų oro uosto paskutinis Small Planet lėktuvas išskrido spalio 30 d.
Kol kas nutylima, kiek liko skolų KTW oro uostui Small Planet mušant keleivių pervežimo rekordus ir ten užėmus virš trečdalio rinkos.
Wyborca Katowice 2018.11.02
Linie lotnicze Small Planet wycofały się z lotniska w Pyrzowicach. Odleciał ostatni samolot
Small Planet pasitraukė iš Katovicų oro uosto. Išskrido paskutinsi lėktuvas
http://katowice.wyborcza.pl/katowice...rzowicach.html
Lėktuvų įgulas perims LOT.
Ten irgi yra yra problemų. Prieš porą savaičių dėl LOT darbuotojų streiko trumpam buvo sutrikęs WAW Varšuvos Chopino oro uosto darbas.
Money.pl 2018.10.11
LOT przejmie pracowników Small Planet. Tymczasem w czarterowej linii urzędowa kontrola
LOT perims Smmallplanet darbuotojus. Užsakomūjų skrydžių bendrovėje - valstybės tikrintojų revizija
https://www.money.pl/gospodarka/wiad...0,2418475.html
Komentuoti:
-
Žurnalistai pradėjo rašyti straipsnius apklausdami skirtingas suinteresuotas šalis, o ne tik retransliuodami PiaR pranešimus, jiems tik sugalvodami antraštes.
Parašė udrius„Small Planet Airlines“ restruktūrizacija: skolų grąžinimas gali užsitęsti ir dešimtmetį
15min šaltinis, susipažinęs su restruktūrizacijos byla, tačiau prašęs būti neįvardintas, sakė, kad restruktūrizaciją pirminiame plane numatoma įvykdyti per 4 metus. Per tą laikotarpį įmonė tikisi grąžinti 50 proc. skolos, dar per 6 – likusius 50 proc. Tikėtina, kad įmonė prašys kreditorių sumažinti jų skolas apie 20 proc. (...) .
Informacija yra teisinga – šitie dalykai yra aprašyti restruktūrizacijos plano metmenyse.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-663-1050740Parašė Lettered Rodyti pranešimąIr kokios tos skolos? Bankrotas bus, kai nebegalės vykdyti skrydžių, dabar vykdo ir dirba pelningai. Jei Lietuvos įmonę uždarytų, tada iš vis nebūtų kaip skolų grąžinti vokiečiams ir lenkams, nei per 10 metų, nei per 100 metų, dabar grąžins iš lietuviško pelno, nesuprantu, ko jūs čia norit su tokiais komentarais.
Pelną paskirsto akcininkų surinkimas. Kreditorių susirinkimo funkcijos šiek tiek kitokios.
Sunku kalbėti apie pelną, kai numatoma 20% skolų "sumažinti", o kitas nukelti vėlesniam laikotarpiui.
Dar yra klausimas dėl terminų.
Lietuvoje restruktūrizavimo byla bus svarstoma Vilniaus apygardos teisme 2018 m. lapkričio 23 dieną.
Lenkijoje paleistas Small Planet Airlines Sp. z o.o. pagreitinto restruktūrizavimo procesas. Sprendimas priimtas spalio 5 d. Kada pateiktas pareiškimas dėl restruktūrizavimo, nėra skelbiama.
Kreditoriams nereikia pildyti jokių formų pateikiant kreditorinius reikalavimus. Restruktūrizavimo administratorius Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja S.A.visus duomenis pasiims iš buhalterinės apskaitos.
http://zimmermanfilipiak.pl/postepow...sp.-z-o.o.html
Teismo sprendimas:
http://zimmermanfilipiak.pl/assets/f...GR%2086-18.pdf
Pagreitintas restruktūrizavimo procesas yra pilotinis Lenkijoje pagal ES reglamentą 2015/848.
EUROPOS PARLAMENTO IR TARYBOS REGLAMENTAS (ES) 2015/848
2015 m. gegužės 20 d. dėl nemokumo bylų (nauja redakcija)
https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...5R0848&from=lt
ES Reglamentas 2015/848 įsigaliojo 2017.06.26 d.
https://www.ellex.lt/lt/naujienos/ne...umo-bylu/40869
Lietuvoje turbūt dar nėra priimtas Juridinių asmenų nemokumo įstatymas
Šiemet buvo svarstomi įstatymo projektai:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...05839ea3846d8e
Iš poįstatyminių aktų įsigaliojo LRV 2017 m. kovo 15 d. nutarimas Nr. 182 "Dėl 2015 m. gegužės 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2015/848 dėl nemokumo bylų įgyvendinimo". Jame kalbama apie informacijos atitikimą reglamentui.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=11dyhem2bh
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNorime pasakyti kad tai yra blogai. Kelionės iš Lietuvos kainuoja tiek pat (arba net brangiau) nei iš Varšuvos arba Vokietijos, t.y. panašu į dempingą Lietuvos sąskaita.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJei Lietuvos įmonę uždarytų, tada iš vis nebūtų kaip skolų grąžinti vokiečiams ir lenkams, nei per 10 metų, nei per 100 metų, dabar grąžins iš lietuviško pelno, nesuprantu, ko jūs čia norit su tokiais komentarais.
Komentuoti:
-
Jeigu skaitytum prieš tai esančius straipsnius - yra labai didelė tikimybė, kad ir sutartys bus nutrauktos ir lėktuvai atimti. Taip kad čia man ta restruktūrizacija....
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė udriusRealiai nesuprantu , kaip CAA gali tenkinti toks planas ? Gi čia realus bankrotas su tokiomis skolomis...Paskutinis taisė Lettered; 2018.10.29, 16:51.
Komentuoti:
-
Realiai nesuprantu , kaip CAA gali tenkinti toks planas ? Gi čia realus bankrotas su tokiomis skolomis...
Ar ne vienas iš pagrindinių kriterijų gaunant licenzijas - finansinis stabilumas?
„Small Planet Airlines“ restruktūrizacija: skolų grąžinimas gali užsitęsti ir dešimtmetį
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-663-1050740
Komentuoti:
-
Penktadienio popietė - geriausias laikas tokiems straipsniams
BNS 2018.10.2616:02
CAA lauks naujo „Small Planet Airlines“ verslo plano
Persitvarkyti siekianti Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „Small Planet Airlines“ turi per mėnesį Civilinės aviacijos administracijai (CAA) pateikti atnaujintą verslo planą. Pasak CAA direktoriaus Jorio Gintilo, oro bendrovės veiklos perspektyvos priklausys ir nuo jos pagrindinių partnerių Lietuvoje – kelionių organizatorių „Novaturas“ ir „Tez Tour“ veiksmų.
„Jei „Small Planet Airlines“ kartu su „Novaturu“ ir „Tez Tour“ toliau tęs veiklą kartu aptarnaujant Lietuvos rinką, mes tikrai jokių rizikų vartotojams ar keleiviams neįžvelgiame. Keleiviams ir šiaip rizikų neturėtų kilti, nes aviakompanija yra čarterinio pobūdžio ir pati bilietų nepardavinėja, todėl net kilus blogiausiam scenarijui, „Novaturas“ ir „Tez Tour“ būtų pasiruošę į pagalbą pasitelkti kitus skrydžių operatorius“, – BNS sakė J. Gintilas.
„Išklausėme „Small Planet Airlines“ poziciją, kiek tai yra susiję su neseniai paskelbta informacija apie įmonei pradedamą restruktūrizavimo procesą. Aviakompanijos atliktus veiksmus vertiname pozityviai, tai teisiškas ir efektyvus būdas sprendžiant galimus finansinius iššūkius, susijusius su antrinių įmonių veikla Lenkijoje ir Vokietijoje“, – aiškino J. Gintilas. (...)
„Aviakompanija įsipareigojo parengti restruktūrizavimo planą ir atnaujinti verslo planą, kuriame turėtų būti akcentuota įmonės veikla Lietuvoje, be plėtros niuansų (...) Kaip iš esmės toliau vystant pelningą veiklą Lietuvoje būtų galima padengti įsiskolinimus dėl antrinių įmonių veiklos (...) Jie planuoja tai padaryti per mėnesį nuo dabartinio susitikimo“, – sakė CAA vadovas.
„Kokie gali grėsti finansiniai reikalavimai dėl įmonių Lenkijoje ir Vokietijoje, reikėtų klausti pačios aviakompanijos, nes scenarijai gali būti skirtingi. Tačiau bet kuriuo atveju, bendra tų reikalavimų imtis viršytų prognozuojamą pelną Lietuvoje. Restruktūrizavimo procesas keliamas ne iš gero gyvenimo, įmonė objektyviai susidūrė su tam tikrais finansiniais sunkumais ir galimais iššūkiais, susijusiais su antrinių įmonių Lenkijoje ir Vokietijoje veiklos palikimu, todėl tas žingsnis ir buvo žengtas“, – tvirtino J. Gintilas. Jo teigimu, CAA taip pat paprašė „Small Planet Airlines“ iki kitos savaitės pabaigos pateikti daugiau informacijos apie bendrovės veiklą užsienio rinkose.
„Suformavome aviakompanijai tam tikrus klausimus, susijusius su jų veikla Azijoje – Vietname ir Kambodžoje, skrydžiais iš Švedijos Bilundo miesto ir taip toliau. Prašome ne visiškai su Lietuva susijusios informacijos“, – sakė J. Gintilas.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79429637
Kelionių operatoriai kaimyninėje šalyje (tiesioginiai SPA paslaugų vartotojai) situaciją, kai kelionių organizatoriams apmokėjus SPA skrydžius tenka skubiai ieškoti alternatyvų ir mokėti antrą kartą už brangesnę kainą, vadina "palikti ant ledo", o paraidžiui - "atsibusti su ranka naktipuodyje".
Nuo tos vietos, kur "kokie gali grėsti finansiniai reikalavimai dėl įmonių Lenkijoje ir Vokietijoje reikėtų klausti pačios aviakompanijos" pasidarė visai įdomu skaityti. Tai kas, jei ne CAA turėtų što klausti...
Kai CAA paprašė iš "Small Planet Airlines" informacijos apie skrydžius iš Bilundo Švedijoje, liko tik pasižiūrėti į žemėlapį. Vis dėlto Legolandas yra Danijoje...
Komentuoti:
-
Vadinkite Jūs kaip norite, bet Small planetų žlugimą lėmė vienintelė priežastis - lietuviško biznio modelis, kuris mažai skiriasi nuo rusiško ir vadinasi "išdurk artimą savo". Kaip Small planetas elgėsi Lietuvoje? Deda ant klientų ir partnerių (apie tai ne kartą jau rašiau). Vaikinai galvojo ai mes čia eisim pas vokiečius ir pas lenkus ir mes ten pažaisime tuos pačius žaidimus- vėluojančius lėktuvus, metų metais nemokamos kompensacijas. O vakarų rinkoje tokie žaidimai visiškai nepraeina - vėluoji, esi nepatikimas - eik lauk ir nesirodyk akyse. Tokia tad tikra smallų žlugimo istorija.
Mane tik stebina Lietuvos valdininkų požiūris - arba jie totoliai akli arba tie ant tiek patepti... Pavasarį buvo vėlavimai dėl lėktuvų - ką darė CAA ? Ogi nieko. Dabar small planetai paskelbė reorganizaciją - ką CAA daro ? Beveik 2 savaites tyli. Jūs rimtai žmonės? Ar neturėjo būti skubus patikrinimai ?
Beje pagal paskutinius požymius ir teismo sprendimus panašu, kad šį kartą be bankroto vėl neapsieisim - nes panašu, kad greitai smalai gali netekti lėktuvų
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąMan patinka lietuviškas požiūris į naujienas - kai apie teigiamus dalykus, tai viena nuoroda su vienu pacituotu sakiniu, kai apie neigiamus - trys postai iš eilės, su krūva nuorodų, net vertimaisMėgstam labai pasidžiaugti kai kažkam nesiseka.
https://www.scmp.com/news/hong-kong/...aff-amid-majorPaskutinis taisė Lettered; 2018.10.28, 11:57.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man patinka lietuviškas požiūris į naujienas - kai apie teigiamus dalykus, tai viena nuoroda su vienu pacituotu sakiniu, kai apie neigiamus - trys postai iš eilės, su krūva nuorodų, net vertimaisMėgstam labai pasidžiaugti kai kažkam nesiseka.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Keli straipsniai iš lenkų spaudos apie lenkiškos Small Planet Airlines Poland restruktūrizavimą, kuris pradėtas spalio pradžioje
Didieji kreditoriai (oro aviacijos agentūra bei Katovicų oro uosto operatorius kažką kalbą apie bendros spredimo suradimą,o turizmo operatoriai jau nieko nesitiki ir pasakoja šiek tiek griežčiau
Apšilimui - vienas PiaR pranešimas
2018.04.16
„Small Planet Airlines” tapo didžiausia Lenkijos užsakomųjų skrydžių bendrove
Lenkijos Civilinės Aviacijos Administracijos (ULC) duomenimis, pagal 2017 m. pervežtų keleivių skaičių „Small Planet Airlines“ tapo Lenkijos užsakomųjų skrydžių rinkos lydere. (...) Atnaujintais duomenimis, „Small Planet Airlines“ užimama Lenkijos užsakomųjų skrydžių rinkos dalis padidėjo nuo 24% iki beveik 30%.
„Prieš dešimtmetį „Small Planet Airlines“ veiklą pradėjo turėdama vos du senus „Boeing“ orlaivius, o šiandien mūsų orlaivių parke – jau 28 „Airbus“ lėktuvai, 11 iš jų šiemet skraidys Lenkijoje. (...)
2018 m. vasaros sezoną „Small Planet Airlines“ kils iš 15 bazių Europoje (tarp jų – Varšuva, Katovicai ir Gdanskas Lenkijoje) ir skraidys 240 skirtingų maršrutų.
https://www.smallplanet.aero/lt/apie...bendrove/32907
Small Planet Airlines wpadły w turbulencje / Small Planet Airlines pateko į turbulenciją
Kai Lietuvos kapitalo grupės "Small Planet Airlines" Vokietijos įmonė rugsėjo 18 d. paskelbė apie restruktūrizavimą, atrodė, kad jos problemos nepasieks įmonės "Small Planet Airlines" Lenkijoje. Tačiau sunkuma pasiekė ir Lenkiją . "Small Planet Airlines" turi vis mažiau lėktuvų, nes lizingo bendrovės trumpina išperkamosios nuomos sutarčių terminus. Šią savaitę turimų lėktuvų skaičius sumažėjo nuo aštuonių iki penkių.
(...)
- Kitą savaitę mes sumažinsime operacijas iki dviejų orlaivių, nors turėjome sutartis dėl keturių mašinų. Mes turėsime vieną registruotą Lenkijoje lėktuvą, o dar vienas, ir vienas bus naudojamas wet lease pagrindu [nuoma su įgula], - teigia "Small Planet Airlines" generalinis direktorius Bartosz Czajka.
Jis pripažįsta, kad bendrovės padėtis yra sudėtinga.
- Mes susiduriame sunkumais atlikti su mokėjimais kai kuriems tiekėjams, tačiau reguliariai dirbame su tuo, ir aš tiesiogiai bendrauju su kiekvienu iš jų, - sako B. Czajka.
(...)
Kelionių operatoriai dabar turi daug dirbti, kad galėtų nuskraidinti keleivius į jau parduotas keliones.
- Jau nuo tada, kai pasirodė informacija apie Vokietijos kompanijos "Small Planet Airlines" problemas, mes pradėjome dirbti dėl keleivių vežimo aviakompanijų lėktuvais, - sako "TUI Polska" prezidentas Marcin Dymnicki.
- Mes nusprendėme pakeisti didžiąją dalį skrydžių, kuriuos turėjo aptarnauti "Small Planet Airlines" ir naudojiome kitus vežėjus. Kai kuriais atvejais mes sutrumpinome sezoną ir nepardavinėjome spalio mėnesio paskutinės savaitės kelionių. Mes rekomendavome klientams atidėti atostogas iki ankstesnių savaičių arba sutrumpinti nuo 14 iki 10 dienų. Mes situaciją valdome, nors tai reikalauja daug pastangų ir yra skaudi finansiškai, - sako Piotr Heniczas, "Itaka" viceprezidentas.
- Iki spalio mėn. pabaigos planavome keliolika kelionių su "Small Planet Airlines", iš kurių septynių ši firma nesugebės atlikti. Visoms kelionėms pavyko surasti alternatyvas. Tačiau kadangi šios linijos dirba su didesnias lėktuvais, nei kiti vežėjai, mažoms keleivių grupėms turime organizuoti kitokias pervežimo schemas. (..) - teigia "Grecosa" atstovas Adam Gorczewski.
https://www.pb.pl/small-planet-airli...ulencje-941829
Small Planet Airlines w restrukturyzacji / Small Planet Airlines restruktūrizuojama
09-10-2018, 13:42
Užsakomų skrydžių linija Small Planet Airlines pradėjo greitojo restruktūrizavimo procedūrą. Restruktūrizavimo tikslas - sumažinti orlaivių skaičių ir potencialių investuotojų sudominimas.
Vasaros sezono metu vežėjas valdė 12 mašinų. Šiandien skraido tik dviem - vienas nuosavas, itas nuomojamas pagal ACME schemą (lizingas+ įgula).
Prieš kelias dienas lizingo bendrovės pareikalavo sutrumpinti sutarčių terminus ir ir atsiėmė daugumą orlaivių.
Bėdos, kilo dėl kelių kelių veiksnių: dviejų lėktuvų pristatymo vėlavimas, sunkumai įdarbinant pakankamą įgulų skaičių, pernelyg komplikuotas tvarkatraštis ir įgulų pervežimo išlaidos tarp bazių Katovicuose, Varšuvoje ir Gdanske.
Restrukturizuodamasi įmonė ne tik apsisaugo nuo kreditorių, bet ir tikisi pritraukti investuotoją
- "Small Planet Airlines" Poland turi Lenkijos oro pervėžėjo pažymėjimą (AOC) Lenkijoje, daug metų patirties dirbant už didžiausių Lenkijos kelionių organizatorių, beveik 100 patyrusių pilotų ir 300 salono įgulos narių, kurie dirbo su šį vasarossezoną Manau, kad tai yra patraukli investicija po veiklos restruktūrizavimo. Be to, mes taip pat turime kvalifikuotų darbuotojų vertingų slotų (laikų) Varšuvos Šopeno oro uoste ir labai paklausių atostogų slotų Graikijos salose, pavyzdžiui, Zakynthos, Rodas, Heraklionas - sako Bartosz Czajka, "Small Planet Airlines" valdybos narys.
https://www.pb.pl/small-planet-airli...ryzacji-942133
09-10-2018, 22:00
- Bendrovės skolos iki spalio 5 d. Yra įšaldytos ir bus greitojo restruktūrizavimo procedūros dalis. (...)
Be mokesčių, skirtų Lenkijos oro navigacijos paslaugų agentūrai (PANSA) ar oro uostuose, oro linijų bendrovė taip pat turi sumokėti kompensaciją keleiviams dėl vėluojamų skrydžių, kuri šiais metais buvo daug.
- Artimiausiomis savaitėmis paaiškinsime bendradarbiavimo principus su tiekėjais. Gali būti, kad mes perisime į darbą su išankstiniu apmokėjimu. Mes esame pirmoji aviakompanija Lenkijoje, kuriai taikomos pagreitinto restruktūrizavimo pagal naujas taisykles viekainčias nuo 2015 metų - sako B.Czajka.
Lenkijos bendrovė tikisi surasti investuotoją.
- Mums reikia išorinio finansavimo. Galimybės veikti su vienu lėktuvu yra ribotos. Geresnėje padėtyje esanti Lietuvos bendrovė neinvestuos į mus.
Atrodo, kad kai kurios kelionių agentūros gali būti suinteresuotos glaudžiau bendradarbiauti. Taip pat yra užsienio subjektų, norinčių įeiti į lenkų užsakomųjų skrydžių. Šiuo metu gavau išankstinius signalus iš potencialių investuotojų. Po kelių savaičių mes daugiau žinome, - sako Bartosz Czajka.
Lenkijos turizmo operatoriai nedega noru investuoti.
- Jeżeli na trzy tygodnie przed końcem sezonu zostawia się touroperatorów z ręką w nocniku, to trudno mówić o dalszych perspektywach współpracy.
- Jei likus trims savaites iki sezono pabaigos kelionių organizatoriai paliekami situacijoje, kai atsibundama su ranka naktipuodyje, tai bus sunku kalbėti apie tolesnes bendradarbiavimo perspektyvas. Pažiūrėkime, kokios bus artimiausios savaitės, ar bendrovė veiks taip, kaip pažadėjo. Uždarykite garbingai vieną etapą. Tegul linija atsiskaito iki paskutinio zloto, tada mes galime kalbėti apie planus. Šiuo metu mes patyrėme dvigubas išlaidas: sumokėjome "Small Planet Airlines" už keleivių vežimą, kuris buvo neįvykdytas, o dabar turime mokėti ir kitiems vežėjams, be to, didesnėmis kainomis, - sako Piotr Henicz, Itaka viceprezidentas.
https://www.pb.pl/small-planet-airli...ryzacji-942203
Bet kokiu atveju situacija su Lenkijos "Small Planet Airlines" gana liūdna. Tos problemos atsiliepia ir lietuviškai įmonei
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNesuprantu ko taip Romas su Johnu viduriuoja dėl tos SPA finansinės būklės ir laukia bankroto. Dirbate pas konkurentus, vykdančius charterius?
Ir iš kur toks atkaklus Small Planet gynimas ir gyrimas pasislėpus nuo faktų kaip vienam paukščiui, kuris įkiša galvą į smėlį ?
Vienintelė racionali priežastis būtų, jei būtum jiems paskolinęs / investavę daug pinigų ir lauktum vien tik gerų naujienų, kad jie kada nors sugrįš.
Ne pirmas ir ne paskutinis nesuvaldytos plėtros atvejis.
Deja, nuo tokios plėtros ne pagal galimybes nukenčia ne tik investuotojai, bet ir daugybė kreditorių - keleiviai, darbuotojai, paslaugų tiekėjai.
Naivu aiškinti, kad ši finansine prasme nelabai sėkmingas situacija yra puiki, nes:
- turi (turbūt skolintą) lėktuvą Kambodžoje
- turėjo tuziną Lenkijoje, kuriuos už skolas atsiėmė lizingo bendrovės
- turi popierinio pelno, kuris atmetus draugiškų įmonių skolas turbūt bus su riebiu raudonu minusu
Bankrotas ir net restruktūrizavimas yra didelė nelaimė. Būtų liūdna, jei taip atsitiktų ir su "Small Planet Airlines".
Deja, nuogąstavimai dėl tos įmonės finansinės padėties sustiprėjo, kai praslydo informacija, jog Vokietijos ir Lenkijos įmonių kreditoriai turi teisę kreiptis į lietuvišką Small Planet Airlines. O kreipimasis prieš savaitę dėl lietuviškos įmonės restruktūrizavimo - tik logiškai iš to sekantis dalykas.
https://www.smallplanet.aero/en/abou...ucturing/73044
Įmonę išgelbės tik restruktūrizavimas (skolų nukelimas tolima laikui) ar investicija, investicija, investicija.
Kaip sakė žinomas aviacijos ekspertas mula Nasredinas, "nuo to, kad kartosi sakydamas "chalva, chalva", burnoje saldžiau nepasidarys"
Kas investuos į tokią įmonę kaip vienetą? Yra atskirų įdomių turto dalykų, tačiau tai skirtingi dalykai nei įmonė.
Komentuoti:
-
Jau po tų nuolatinių vėlavimų pavasarį buvo aišku, kad kažkas ne taip. Viešaisiais ryšiais situacija buvo glaistoma, kad svarbiausia keleivių sauga, kad yra pakaitiniai lėktuvai, bet vis tiek vėlavimas būdavo vos ne para ir taip ne vieną, ir ne du kartus. Čia forume kai kurie aiškino, kad viskas normalu, kad visiems taip pasitaiko. Kaip paaiškėjo, tai buvo pirmieji simptomai.
Įdomesnis komentaras
Taip, ir vokietijos spauda daug apie tai raso. Trumpai ka LT spauda nutyli. Small planet problemos prasidejo,kai zlugus airBerlin small planet mane jog gales perrimti dali airberlin marsrutu NENUPIRKE nei vieno naujo lektuvo. Perdaug uzsimota, kasnis per didelis... prasidejo velavimai, chaosas, o tada ir pretenzijos del kompensaciju! Galiausiai ir TUI, Thomas Cook bei DER TOUR, kuriu poilsiautojus small planet skraidino pareiske apie nepasitikejima (neoficialiai buvo kalbu net apie kontraktu nutraukima/nepratesima). Taip ir uzsisuko ratelis. Vienintele iseitis - investuotojas. Bet ar toks atsiras? Ir kokiomis salygomis? Volietijoje aviacijos ekspertai labai atvirai sako, jog small planet labai prastai planavo/skaiciavo ir kad tos problemlos buvo jau iskarto uzprogramuotos!
2018 m. kovas
2018 m. „Small Planet Airlines“ planuoja tapti didžiausia aviakompanija Baltijos šalyse
Ilgą laiką didžiausia mūsų rinka buvo Lenkija, bet šiemet ten didesnės plėtros neplanuojame, prisidės tik vienas orlaivis. Tuo tarpu Vokietijoje planuojame augti daugiau nei dvigubai. Tokį žingsnį padiktavo verslo poreikiai – pirma, Vokietija yra didžiausia Europos aviacijos rinka, natūralu, kad ten didelė paklausa, o po „Air Berlin“ žlugimo atsivėrė papildoma niša. Be to, visą laiką siekėme diversifikuoti savo veiklą ir nepriklausyti nuo vienos rinkos“, – teigia K. Kaikaris.Sprendimas net du bendrovės orlaivius naudoti kaip pakaitinius pasiteisino – praėjusias metais vos 1,36 proc. „Small Planet Airlines“ skrydžių buvo atidėti 3 valandoms ar ilgiau. 2018 m. bendrovė šį rodiklį planuoja dar labiau gerinti.
2017 m. su punktualumu viskas buvo gerai.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: