Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Škoda 14Tr13/6 Nr.1649
    Paskutinis taisė Arnas Gar; 2018.03.24, 13:58.

    Comment


      Solaris 1703.






      Comment


        Škoda 14Tr02 Nr.1434

        Škoda 14Tr13/6 Nr.1625
        Paskutinis taisė Arnas Gar; 2018.03.24, 14:03.

        Comment


          Nuotraukos darytos 03.18

          Stotis,
          Solaris Trollino 15 AC # 2713 by Robertas Robkis, on Flickr

          Kalvarijų g.
          Škoda 14Tr13/6 # 1615 by Robertas Robkis, on Flickr

          Vilniaus g.
          Škoda 14Tr17/6M# 1651 by Robertas Robkis, on Flickr

          Škoda 14Tr02/6 # 1503 by Robertas Robkis, on Flickr

          Škoda 14Tr13/6 #2621 by Robertas Robkis, on Flickr

          Jogailos g.
          Solaris Trollino 15 AC #1675 by Robertas Robkis, on Flickr

          Solaris Trollino 15 AC #1701 by Robertas Robkis, on Flickr

          Škoda 14Tr05 #1106 by Robertas Robkis, on Flickr

          MAZ-ETON T203 “Amber” #1720 by Robertas Robkis, on Flickr

          Škoda 14Tr10/6 #1119 by Robertas Robkis, on Flickr

          Pamėnkalnio g.
          Škoda 14Tr11/6 #1567 by Robertas Robkis, on Flickr

          Pylimo g.
          Solaris Trollino 15 AC #1675 by Robertas Robkis, on Flickr

          Stotis
          Škoda 14Tr13/6 #2647 by Robertas Robkis, on Flickr

          Škoda 14Tr17/6M #1660 by Robertas Robkis, on Flickr

          Comment



            Škoda 14Tr05 Nr.2107

            Škoda 14Tr10/6 Nr.1113

            Solaris Trollino 15AC Nr.2690
            Paskutinis taisė Mettal; 2018.04.22, 17:41. Priežastis: Pašalintos foto su labiausiai pastebimais vaizdo iškreipimais

            Comment


              Nuotraukos darytos 04.04

              Stotis,
              Škoda 14Tr89/6 #2548 by Robertas Robkis, on Flickr

              Solaris Trollino 15 AC #1700 by Robertas Robkis, on Flickr

              Solaris Trollino 15 AC #2688 by Robertas Robkis, on Flickr

              Škoda 14Tr13/6 #2644 by Robertas Robkis, on Flickr

              Sodų g./ Pylimo g.
              Škoda 14Tr02/6 #2510 by Robertas Robkis, on Flickr

              Gėlių g.
              Škoda 14Tr10/6 #2128 by Robertas Robkis, on Flickr

              Pylimo g.
              Škoda 15Tr03/6 #2603 by Robertas Robkis, on Flickr

              Gėlių g.
              Škoda 15Tr03/6 #2602 by Robertas Robkis, on Flickr

              Stotis,
              Škoda 14Tr02/6 #2452 by Robertas Robkis, on Flickr

              Comment


                Penktadienį (2018-05-11) buvo pirma diena, kai po kapitalinio remonto į gatves grįžo Škoda 15Tr Nr. 2604, ir dirbo visos trys Škoda 15Tr. Ar ilgai jos važinės visos, kas žino

                Taigi, trumpas fotoreportažas apie Škoda 15Tr "traukinuko" 2603 – 2602 – 2604 (nes važiavo viena paskui kitą, tik tarp pirmųjų dviejų buvo įsiterpusi 2647), darbą viename reise (~15:30 iš stoties).

                2603:


                2602 is besivejanti 2604 kiek tolėliau:


                2602 atskirai:


                2604:


                Iš kitos pusės:


                Vėlėsnis reisas (nuo centro link Justiniškių iškart po 17 valandos) buvo užpildytas jau "padoriau"

                Comment


                  Škoda 14Tr11/6 Nr.2129

                  Škoda 14Tr17/6M Nr.2669

                  Škoda 14Tr17/6M Nr.2670

                  Škoda 14Tr02/6 Nr.2518

                  Solaris Trollino 15AC Nr.2717

                  Comment


                    Šiandien grįždamas namo visiškai atsitiktinai užtaikiau ant 16 ir 19 maršrutų apylankos dėl KT gedimo maždaug ties Vilniaus rajono poliklinika. Kad tai KT gedimas spėjau pagal tai, kad realiu laiku ties ta vieta stovėjo visi troleibusai abiejomis kryptimis.

                    Turbūt pirmasis kartas, kai Amberis važiuoja per Justiniškių g.? 1719 greičiausiai buvo pirmasis iš 16/19-ų, kurie nuvažiavo apylanka.

                    Click image for larger version  Name:	DSC_1282.JPG Views:	1 Size:	306,1 kB ID:	1646201

                    Ir paskutinis čia važiavęs - 2669.

                    Click image for larger version  Name:	DSC_1273.JPG Views:	1 Size:	301,0 kB ID:	1646202
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Lapkričio 23 d. į liniją 19 maršrute išvažiavo naujasis Solaris Trollino IV 12 #1721. Keletas nuotraukų iš Pašilaičių žiedo:

                      ir

                      Comment


                        Labai susilieja tiek maršruto skaičius tiek kryptis, nes intensyvus apšvietimas. Reiktų didesnių tarpų tarp ženklų, o jei netelpa, tai gali pamažint šriftą po pirmosios "P". Dėl tų diakritinių susimala taip, lyg išvis ne užrašas, o spageti lėkštė...
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Apie nuotrauką ar realų susiliejimą rašai? Nes realiai yra kitaip nei nuotraukoje. Fotoaparato pikseliai užsotinti ta balta šviesa, kai visa kita yra tamsu, tai todėl taip ir atrodo.

                          Comment


                            PAšILAIčIAI Autobusuose irgi taip rodo?

                            Comment


                              Realybėje švieslentė nėra susiliejusi, čia matyt priklauso nuo fotoaparato nustatymų ir nuotraukos apdorojimo.
                              Taip, autobusuose rašo analogiškai. VVT dar neišmoko rašyti mažosiomis raidėmis.

                              Comment


                                Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:

                                Parašė Arnas Gar
                                Škoda 14Tr17/6M Nr.2673

                                Škoda 14Tr17/6M Nr.2669
                                Taip pat atkreipkit dėmesį, pirmoj švieslentėj tarp 16 ir STOTIS yra tarpas, kitoj – nebe. Kosmosas išvis. Galėtų ir dizainerį nusisamdyt, kad sutvarkytų viską ir taisykles programuotojams surašytų. Juk programuojasi ten viskas? Tarkim galėtų būti nebūtinai mažosios raidės, bet išlikti didžiosios (dėl geresnio skaitomumo), bet pirmoji būtų iki viršaus, o likusios mažesnės, taip diakritiniai ženklai susilygintų su pirmosios raidės viršum ir viskas tvarkingai ir lengviau įskaitomai atrodytų. Parodija. Gal kas ten dirbat parašykit kolektyvinį laišką, kad yra ką tobulinti už praktiškai nemokamai.

                                Bet kur čia rūpės estetika (nors tuo pačiu ir funkcionalumas), kai visi įpratę naudot (vadovybė – valdyt) vien supuvusius trulikus su atsilupusiomis, prarūdijusiomis skardomis.
                                Paskutinis taisė dondc; 2018.11.24, 14:33.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  19-as stotyje.


                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:
                                    Tai žodis "Stotis" trumpas. O kokie "Pašilaičiai" jau nebetelpa su tarpais.

                                    Comment


                                      Savivaldybės moka didžiulius pinigus už miesto stiliaus identiteto sudarymą ne tam, kad kiekvienu individualiu atveju viskas būtų atskirų specialistų sprendžiama "kaip gražiau ar smagiau kiekvienam atrodo". Turi būti numatyta darna visose srityse įvairiose įmonėse. Tai šiuo atveju, vistiek visam VVT numatė raudoną spalvą, troleibusus su papildomai gelsvu tonu dažo. Uždrausti visokie pakabukai vairuotojų kabinose ir pan., tai kaip jie gali sau leisti nenumatyti teksto naudojimo taisyklių? Skaitmeninėj erdvėj tekstas yra programuojamas, ir nėra tik primityvus pasirinkimas daryti tarpą arba nedaryti – atstumai tarp raidžių yra programuojami labai subtiliai "su labai daug vidinių žingsnių". "Pašilaičių" švieslentėj apstu laisvos erdvės abejose pusėse. Jau nekalbant, kad yra žymiai daugiau skirtumų: atstumai tarp raidžių, tarpai arba ne, skirtingi šriftai, skirtingas šriftų dydis, nevienoda diakritinių ženklų padėtis, apšvietimo spalvos, vienur kryptis – kitur gatvė, skirtinga lentelių padėtis, lentelių šriftas irgi skirtingas, pačios lentelės skiriasi, vienur yra tik švieslentės, kitur ir jos ir lentelės.

                                      Click image for larger version  Name:	Untitled-1.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1684890
                                      Paskutinis taisė dondc; 2018.11.26, 09:45.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
                                        Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 09:56.

                                        Comment


                                          Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X