Gali but mum užtai šventės ,,Super"
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tai dalis firmų turėjo sugalvot kaip persiorientuot bent dalį verslo į kitus pervežimus, tad faktas, kad ne visi vairuotojai tapo laisvi.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBo pas privatininkus į kišenę susirinkdavo daugiau, nei siūlo oficialiai "Kautra". Ir ką reiškia "neatleido"? O tai už ką jiems algas moka? Atleido. Pasibaigs šventės, ateis kai kurie į "Kautrą" darbintis, nes kažin ar jie kitą darbą suras. O kol kas tiesiog nenori per šventes dirbti, nori paatostogauti.
Comment
-
Nustebino garsinių pranešimų bei vidinių švieslenčių įdiegimas. Druskininkuose to taip ir nepadarė, nors ten kartais net ir užsienio kalba jų reikia (anglų bei rusų), pvz. kokiam 1,6 maršrute. Bet ką kalbėti, jeigu Kautra per 8 metus visdar nesugebėjo stotelių ženklų visose stotelėse įrengti...
Comment
-
O ženklus stotelėse turi įrengti Kautrą (t.y. vežėjas)? Šiaip stotelė yra gatvės dalis, o pačias gatves ir ženklus jose įrengia jų savininkas - savivaldybė.Parašė Petr Rodyti pranešimąBet ką kalbėti, jeigu Kautra per 8 metus visdar nesugebėjo stotelių ženklų visose stotelėse įrengti...
Comment
-
Tai taip. Yra ir tokių, kurie be miesto maršrutų veža priemiestyje ar tarpmiestyje, bet yra ir tokių, kurie be miesto maršrutų nieko daugiau neturi. Nebent tik užsakomieji pervežimai.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai dalis firmų turėjo sugalvot kaip persiorientuot bent dalį verslo į kitus pervežimus, tad faktas, kad ne visi vairuotojai tapo laisvi.
Comment
-
tai turi pranešti tos paslaugos naudotojas t.y. keleivis. Jei nėra sustojimo ženklo vairuotojas ar tos paslaugos teikėjas turi pilną teisę joje nelaipinti išlaipinti keleivių nes draudiminiam atvejui nebus pagal ką išmatuoti kur įvyko įvykis - 15 metrų prieš ir už sustojimo ženklo yra apdrausta susižeidus keleiviui apmoka draudimas visur kitur paslaugos teikėjas.Parašė Petr Rodyti pranešimąNežinau kas tiksliai turėtų, bet Kautra turi bent apie tai pranešti savivaldybei...
Comment
-
Visur kitur ne sustojimo zonoje yra kaltinamas vairuotojas o tik apdrausta yra įvykę įvykiai sustojimo zonojeParašė Al1 Rodyti pranešimąVisiškai nesvarbu, kur įvyks nelaimė. Tam vežėjai ir draudžiasi, kad nelaimės atveju nesvarbu kur, svarbu, kad vežant keleivius reguliariu maršrutu.
Comment
-
Salygos viskas ok, maršruta duoda pastovu,sunku tik kad numeracija pakeite ir žmonės nesusigaudo. Ryt ir poryt visiem kauniečiam laisva ,pirmadieni važiuos jau mažiau nes dzukeliai baiginėja švest šventes,iš įspudžių tai visas tris dienas teko dirbt 1 ex 14 maršrutu, liaudies pakakankamai ,aptarnavimu žmonės palyginus patenkinti,neskaitant ,kaip minėjau maršrutų numerių pakeitimu ir ,,durnai " sudarytų grafikų.
- 2 patinka
Comment
-
Tai naktį ir ne tik miesto mikrobai ir autobusai laikomi autobusų stotyje? Parko teritorijoje netelpa?Parašė Karoleo Rodyti pranešimąSu Naujais metais visus! Alytaus autobusų stoties šiuo metu atrodo taip !
Comment
-
Nuo sausio 12 d. pirmasis pakeitimas – tik 6 maršrute. Nuo Pieninės stotelės pridedamas 6:16 reisas (seniau pirmasis reisas buvo 7:26).
Ar normalus savaitgalio grafikas, pavyzdžiui, 3 maršrute (žr. antrą nuotrauką)? Du valandiniai tarpai, o aplink – 20 min. tarpai. Man atrodo, kad nesąmonė. (Bet darbo dienos grafikas kaip Alytui labai tobulas, nes vakare iki pat 23 val. yra vienodas intervalas. Kam reikalingas 4:46 reisas, nežinau. Seniau būdavo 4:50 nuo Dainavos).
Viešojo transporto schema
https://www.alytus.lt/documents/1018...=1545399435867
Čia jau antroji versija. Pirmoji turėjo klaidų su Klevų g. ir kai kuriais maršrutų žymėjimais, bet ji jau visur išspausdinta ir iškabinta: stotelėse ir autobusuose. Antroje versijoje pridėta papildomų numeriukų, nors klaidelių vis tiek įvelta. Kalbant apie grafinį dizainą, tai jis turi trūkumų, nes kai kur gatvės neproporcingai nutolsta ar priartėja viena prie kitos (lyginant su realiu atstumu). Papildomi skaičiai su seniūnijų numeriais atrodo kaip perteklinė informacija, nes nieks jų nežino.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Priežastis yra paprasta: vairuotojų pietų pertraukos. Neseniai esam diskutavę, kad tokią problemą išspręstų vokiškas (arba lenkiškas) vairuotojų darbo organizavimas, bet pas mus Lietuvoje niekas nėra pasiruošęs tokiam kokybės šuoliui.Parašė taccido Rodyti pranešimąAr normalus savaitgalio grafikas, pavyzdžiui, 3 maršrute (žr. antrą nuotrauką)? Du valandiniai tarpai, o aplink – 20 min. tarpai. Man atrodo, kad nesąmonė.
O kam išvis reikalinga informacija apie seniūnaitijas? Tobulumo viršūnė yra tai, kad nėra stotelių pavadinimų. Kokia nauda iš tokios schemos? Aš pvz. nežinau išvis savo seniūnijos seniūnaitijų ir man tai visiškai neįdomu. O čia reikia būti VT ir savo miesto biurokratijos entuziastu, kad kokiam eiliniam žmogui galėtum patarti kaip nuvažiuoti iš A į B: "sėsk į 3 maršrutą dešiniausioje stotelėje Naujojoje g. tarp Tvirtovės ir Vilties g. Dainavos seniūnaitojoje ir važiuok iki trečios stotelės Pramonės g. Panemunės seniūnaitijoje ."Papildomi skaičiai su seniūnijų numeriais atrodo kaip perteklinė informacija, nes nieks jų nežino.
Comment
-
Nes tam reikia iš papildomų vairuotojų, ir pinigų. O savivaldybės mokėti daugiau nenori. Dėl ko (ir ne tik dėl to) trūksta vairuotojų.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Priežastis yra paprasta: vairuotojų pietų pertraukos. Neseniai esam diskutavę, kad tokią problemą išspręstų vokiškas (arba lenkiškas) vairuotojų darbo organizavimas, bet pas mus Lietuvoje niekas nėra pasiruošęs tokiam kokybės šuoliui.
Comment
-
Kol „Kautros“ vairuotojas miegojo, alytiškiai šalo stotelėje
Kaip vertiname pirmąjį Alytaus miesto naujųjų vežėjų mėnesį?
Šiaip jau galima pasakyt, kad situacija iš esmės geresnė, negu anksčiau. Pavyzdžiui, dabar jau yra stotelės (su tvarkaraščiais!) prie Jotvingių gimnazijos, Rūtų gatvėj, Ligoninės gatvėj prie Kolegijos (seniau grafikas būdavo vairuotojų atspausdinamas), Santaikos gatvėj, Santaikos gatvėj prie „Maximos“, atsirado papildoma stotelė Naujojoje g. šalia „Medžio“. Ir žmonės jau naudojasi naujomis stotelėmis. Dar kas šaunu – kad autobusai užsuka į Ligoninės žiedą (nors tas buvo jau ir anksčiau).
Apie tvarkaraščių trūkumus šitoj temoj jau rašiau. Kodėl reikia to nesveikai dažno 2 maršruto kursavimo savaitgaliais kas 20 min. (!) pro Dainavos rajoną ir Kepyklos g-vę, tai nesuvokiu. Stumdo orą pro pramonę, o pusė Pirmo Alytaus lieka už borto.
Teko prieš kelias dienas pravažiuoti 1A link Ligoninės iš Vidzgirio dideliu autobusu. Kažkodėl švieslentė rašė ne 1A, o 1. Garsinių pranešimų nebuvo. Autobusui nepasukus į Jotvingių gatvę, keli žmonės išsigando ir pradėjo klausinėt, ar autobusas važiuoja pro Ligoninę – matyt, bijojo patekt į Kauno gatvę ar Dainavą... Bandžiau paaiškint, kad 1A važiuoja pro Ligoninę – bet aiškink neaiškinęs, jeigu švieslentė rodo „1“ (o garsinio pranešimo juk nebuvo!).
Dar vienas klaustukas dėl išlipimo iš autobuso. Visi jau priprato išlipti pro vidurines duris, bet vairuotojas nesupranta, ar kas nors norės išlipt, ar reikia pravažiuot nesustojant. „Stop“ užrašas degė ištisai (kiek mačiau), dar papildomai paspaudžiau, bet vairuotojas vos nepravažiavo stotelės. Gal į stop dar nekreipiama dėmesio. Kas nudžiugino – kad žmonės naudojasi naujomis stotelėmis ir dauguma jau žino, kur patys važiuoja.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Užsukimas į ligoninės kiemą yra visiškas debilizmas. Nes nuo Poliklinikos stotelės iki poliklinikos 3 kartus toliau. Ir nieko. Kas per ponai, kad nori, jog iki ligoninės durų privežtų ir mikrobai grūstųsi ir taip ankštoje aikštelėje prie ligoninės?
Reikėtų perkelti stotelę Ligoninės g. nuo sankryžos arčiau įvažiavimo į ligoninę. Taip, gatvė tik 2 juostų ir įvažos stotelei įrengti nėra kur, nes šaligatvis siauras, bet ir mikrobai ar autobusai dažnai nevažinėja. Taip kad su eismo sustabdymu problemų nebūtų.Paskutinis taisė Al1; 2019.01.24, 17:26.
Comment
Comment