Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ŠIA] Šiaulių viešasis transportas
Collapse
X
-
Na, tenka kiekvieną dieną važiuoti autobusu ir ne po kartą, bet kol kas dar neteko matyti naujųjų autobusų nei viename maršrute............
-
Ar autobusai naujieji jau Šiauliuose? Buvo kalba kad spalio pradžioje išvažiuos į gatves.
Komentuoti:
-
O kokia situacija su naujaisiais Irisbus Citelis CNG? Kiek žadėjo tai turėjo vasaros pabaigoje pasirodyti? Bet iki šiol nėra. Gal kam žinoma kur užstrigo?
Komentuoti:
-
Na iš tiesų dėl neoptimizuoto tvarkaraščio "Busturas" ryte ir pirmojoje dienos pusėje į Vilnių veža mažai keleivių. Tačiau iš Vilniaus vakare tie autobusai atveža į Šiaulius nemažai keleivių. Taigi, reikia optimizuoti tvarkaraštį. Galbūt vieną maršrutą naikinti arba trumpinti tik iki Panevėžio.
Komentuoti:
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąJiems blogai,kai tuos autobusus į Vilnių tuščius riekia nuvaryt.
Komentuoti:
-
Tai išsprendžiama optimizuojant tvarkaraštį. Rytais į Vilnių visada keleivių yra.
Komentuoti:
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąKažkaip žiūrint į pilnutėlius Vilnius-Panevėžys-Šiauliai, neatrodo kad labai blogi reikalai būtų...
Komentuoti:
-
Jei tai tiesa
O savivaldybės skolos už vežimo paslaugą artėja prie 20 milijonų litų.
Komentuoti:
-
Kažkaip žiūrint į pilnutėlius Vilnius-Panevėžys-Šiauliai, neatrodo kad labai blogi reikalai būtų...
Komentuoti:
-
Virš vežėjų tvenkiasi debesys
Gintaras ŠIUPARYS
LR korespondentas
2012-07-05
Atsisakyti neva tiktai nuostolingų užmiesčio maršrutų suplanavusi Šiaulių savivaldybei pavaldi bendrovė „Busturas” atsidūrė pareigūnų akiratyje.
Prokuratūra gavo skundą, kuriame dėl ateities sunerimę darbuotojai išvardijo keleivių vežimu užsiimančios įmonės skaudulius.
Profesinės sąjungos „Solidarumas” darbuotojai nuogąstauja, kad dėl piktybinio neūkiškumo bendrovė paskęs nuostoliuose, o jiems teks papildyti bedarbių gretas.
Prokurorų prašoma ištirti, kaip perkamos atsarginės autobusų detalės, kaip nurašomi autobusai, kam naudinga samdyti itin gerai mokamus kontrolierius, kodėl bendrovė tapo savivaldybės deleguojamų išlaikytinių priebėga.
„Nemačiau jokių kaltinimų, todėl nieko ir nekomentuosiu”, – pareiškė bendrovės generalinis direktorius Vilius Laužikas.
Supykdė politikų užmojai
Ne vienus metus kaupęsis darbuotojų nepasitenkinimas „Busturo” vadovais ir jiems diriguojančiais savivaldybės veikėjais susprogo šių metų pavasarį.
Įmonės darbuotojus įpykdė pranešimai, kad jiems bus mažinami atlyginimai, o bendrovės veikla – skaidoma.
Buvo teigiama, jog „Busturą” skandina nuostolingi tarpmiestiniai reisai, tad šią veiklą reikia perleisti privatininkams.
„Atsikratyti bandyta ne balasto, o pelningo kąsnio”, – stebėjosi įmonės darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkė Elena Dinienė.
Darbuotojai kreipėsi į parlamentarus dėl būtinybės atlikti nepriklausomą auditą, bet jų skundai galiausiai parkeliavo į savivaldybę.
„Direktorius pasidžiaugė, kad audito nebus, o mes nieko nelaimėjome”, – sakė E.Dinienė.
Įdarbino porą globotinių
Prieš pusmetį savivaldybės kontrolieriai bandė aiškintis, ar „Busturo” vadovai paiso Viešųjų pirkimų įstatymo normų.
Aibę pažeidimų prirašę specialistai nustatė, jog ore pakibo vien 2010 metais įvykdyti pirkimai, kurių vertė – daugiau kaip 5 mln. litų.
Kalbos apie būtinybę skaidyti bendrovę pritilo, planų mažinti darbuotojų algas atsisakyta.
„Padidėjo administracijos darbuotojų algos, o vadovybė pasipildė dar dviem savivaldybės išlaikytiniais”, – piktinosi E.Dinienė.
V.Laužikas pripažino, jog administraciją išties papildė pora naujų darbuotojų.
Anksčiau Šiaulių savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju dirbęs partijos „Tvarka ir teisingumas” narys įsidarbino „Busture” specialistu, kuriam neva patikėtas elektroninio bilieto įdiegimo projektas.
„Antras specialistas yra viešiesiems pirkimams, kurie buvo įvardyti kaip mūsų spraga”, – pareiškė V.Laužikas.
Įmonės vadovo postringavimus darbuotojai vadina gražia pasaka. Jie netiki ir teiginiais, kad didžiąją dalį miesto maršrutais važiuojančių keleivių sudaro lengvatas gaunantys žmonės.
„Keista statistika: Šiauliuose lengvatomis naudojasi kone dukart daugiau žmonių nei Panevėžyje, – stebėjosi tarybos narys Artūras Visockas. – O savivaldybės skolos už vežimo paslaugą artėja prie 20 milijonų litų.”
Stebina ūkiškumo stoka
„Busturo” darbuotojus stebina ir bendrovės vadovų išlaidumas kontrolės ir apsaugos paslaugas teikiančiai įmonei „Dorsimus”, kuriai per metus sumokama bemaž 1,2 milijono litų.
„Naktimis iš saugomų autobusų dingsta degalai, autobusai remontuojami rinkos kainą viršijančiomis detalėmis, nurašytų autobusų detalės popieriuje virsta auksinėmis”, – apie įmonėje įsisenėjusias problemas kalbėjo E.Dinienė.
Kalba tik apie nuostolius
* „Busturo” įmonė trečius metus iš eilės dirba nuostolingai. Pernai patirta 1,4 mln. litų nuostolių.
* Oficialiai skelbiama, jog 2011 metais „Busturas” pervežė 14,7 mln. keleivių, iš jų net du trečdaliai naudojosi lengvatomis.
* Vadovaujantis šia statistika siūlyta bendrovę restruktūrizuoti.
Komentuoti:
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Šiauliuose susidūrė autobusas ir lengvasis automobilis
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=58714019
Komentuoti:
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarpmiestiniai maršrutai kasmet tampa vis tuštesni. Štai šiemet važiavau Velykoms į Alytų. Dar prieš krizę 2008 m. keleivių buvo daug. Tiesa, stovinčių tuomet jau nebuvo, kaip kad prieš kokius 7-8 metus, bet beveik visos vietos ~45 vietų autobuse buvo užimtos. O šiemet vėlgi važiavau tais pačiais reisais - tik pusė autobuso (ir iš Vilniaus, ir į Vilnių), apie 25 keleivius. Seniau pakelės stotelėse įlipdavo ir išlipdavo keleiviai. Dabar to beveik nebuvo.
Taigi, kuo toliau tuo labiau tampa akivaizdu (bent jau man), kad ir tarpmiestinis susisiekimas, anksčiau buvęs pakankamai pelningas, tampa nuostolingu ir nyksta, kaip jau sunyko priemiestinis. Darbo dienomis autobusai važinėja iš tiesų pustuščiai. Labai gerai, jei būna pusė autobuso keleivių. Kiek geresnė situacija savaitgaliais - kai važiuoja studentai. Bet ateina vasara ir autobusai bus dar tuštesni. Išskyrus kelis sezoninius pajūrio reisus iš Kauno, Vilniaus. Iš kitų miestų į pajūrį autobusais žmonės jau beveik nebevažiuoja, nors autobusai kursuoja. Jie veža eilinius keleivius ir vieną kitą poilsiautoją.
"Busturui" iš tiesų reikėtų daugiau mažesnių autobusų tarpmiesčiui. Daugelyje reisų keleivių nėra tiek, kad reikėtų 40-50 vietų autobusų. Bet jei įmonės būklė prasta, tai nėra už ką ir kelių ~30 vietų autobusų įsigyti. Na nėra Vilniaus ir Kauno maršrutai nuostolingi. Reikia tik optimizuoti grafikus - galbūt po vieną kitą reisą naikinti, kitus labiau suspausti, atsisakyti sustojimų mažose stotelėse. Ką dar "Busturas" galėtų laimėti iš tarpmiestinių reisų? Tai susitarti su kai kuriomis savivaldybėmis, per kurių teritorijas važiuoja autobusai, dėl moksleivių pavežimo jais kai kuriais reisais. Tokių pavyzdžių, kai kitų rajonų vežėjai veža moksleivius yra. Pavyzdžiui, Marijampolės AP veža moksleivius net iš Ignalinos į rajono kaimus maršrutu Ignalina - Kaunas - Marijampolė.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Rygą iš Busturo keleivius atėmė "Ollex'o" mikrobai, važiuojantys iš Klaipėdos berods 4 kartus per dieną ir stojantys Šiauliuose.
Komentuoti:
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
O dar neseniai Busturas važinėjo į Rygą, Kaliningradą, Maskvą, Kijevą...
Komentuoti:
Komentuoti: