Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Įdomu, ar tai buvo sunkvežimiai (kiek suprantu, kūrenami malkomis) su kėbulu, pritaikytu keleivių vežmui ar koks nors gudresnis perdirbinys, labiau primenantis autobusą?
    Tiesiog būvo suolai kėbule. Šis transportas ilgai neišsilaikė Kauno kontoroje. Po karo Kauno keleviniame transporte būvo marguminas: STUDEBAKER US 6, SHEVROLET, BUSSING-NAG, KRUPP, MAN, MAGIRUS, OPEL- BLITZ, FORD, BEDFORD, DODGE, RENAULT, MATFORD.....Apie rusiškus nerašau. Jeigu, kam bus įdomu parašysiu su garažiniais ir valstybiniais numeriais. Duomenys iš " Kautros " archyvo".
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.01.25, 16:31.

    Comment


      Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
      Po karo Kauno keleviniame transporte būvo marguminas: STUDEBAKER US 6, SHEVROLET, BUSSING-NAG, KRUPP, MAN, MAGIRUS, OPEL- BLITZ, FORD, BEDFORD, DODGE, RENAULT, MATFORD.....Apie rusiškus nerašau. Jeigu, kam bus įdomu parašysiu su garažiniais ir valstybiniais numeriais. Duomenys iš " Kautros " archyvo".
      Be abejo, įdomu. Džiugu, kad tokie archyvai išlikę (ko, turbūt, nebeverta tikėtis daugumoje "rajoninių" parkų, ypač kur AP išsiskyrė su ATĮ). Ir ačiū, kad nepavargstate jų "kapstyti"

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Gal kam nors žinoma, kokie nevažiuojantys Kauno autobusų autobusai turi šiuos garažo numerius: 002 ir 176? Kažkuris iš jų turėtų būti KAG, o kitas - užsakomasis MB Sprinter (???)
        002 yra KAG o 176 tai nezinau

        Comment


          Varėnos ATĮ > AP

          Pabandžiau atlikti Varėnos ATĮ autobusų pernumeravimo į Varėnos AP rekonstravimą – man toks darbas, remiantis savo “archyvais”, kolegų pasidalinta turima informacija ir tai ką “sužvejojau” Regitros duomenų bazėje, pats įdomiausias.
          Pradžiai, senieji Varėnos ATĮ LAZ’ai:
          ЛАЗ-695Е:
          135 79-37 лиз
          99 79(74?)-94 лил (Gal AutoLiet patikslins 4 ar 9)
          ЛАЗ-695M:
          80 28-84 лир
          111 12-90 лип
          109 12-91 лип
          90 66-80 лип (ROKIŠKIO foto LAZ temoje)
          126 45-34 лич
          125 67-01 лиш
          103 93-60 лиэ
          Pereinamojo modelio:
          123 23-96 лих (1974)
          O čia jau „naujieji“ LAZ‘ai, dalis kurių - 1985m. ir naujesni pateko ir į Varėnos AP. Iki 1980m. Varėną VN „numeravo“ Vilnius, po to Alytus:
          ЛАЗ-695Н:
          ---1976---
          131 91-99 лищ
          145 13-99 лли
          ---1977---
          96 44-05 ллм
          51 10-65 ллл
          ---1978---
          99 61-44 ллл
          ---1981---
          83 25-22 лка
          90 34-87 лка
          52 44-58 лка
          103 59-02 лка
          ---1982---
          127 75-12 лка
          125 93-67 лкб
          126 99-12 лкб
          111 88-43 лкб
          ---1985---
          100 4709 ЛИН
          109 5010 ЛИН >53* (šis ir kiti žvaigždute pažymėti – kolegos aRa komentarai, ar papildymai į mano asmeninį jam paklausimą).
          99 5202 ЛИН
          Matytas be GN, Regitroje nurodytas 1985m. gamybos - ?? ZAF 828
          ---1986---
          112 6114 ЛИН
          82 6607 ЛИН
          106 6708 ЛИН
          ?>?? ZAF 094 (1986) (šitą esu pasižymėjęs, kad esu matęs su GN52, bet numeracija „kertasi“ su GN53 (1985m. pagamintu ir matytu aRa), nes Varėnos AP sunumeravo savo autobusus tvarkingai pagal įsigijimo eilę (VN). Greičiausiai mano klaida.
          Čia jau matyti su pakeista Varėnos AP numeracija:
          108 6992 ЛИН (1986/87?) -> 56 ZAF 510 (115501)
          ...................................(57-59 nėra duomenų)
          118 0136 ЛИР (1988) -> 60 ZAF 422 (126626)
          117 0382 ЛИР (1988) -> 61 ZAF 620 (129096)
          103 0523 ЛИР (1988) -> 62 ZAF 345 (131035)
          101 .............. (1988) -> 63 ZAF 427 (124877)
          125 1007 ЛИР (1989) -> 64 ZAF 834 (135901)
          .....................(1989) -> 65 ZAF 754 (140681) – mačiau tik su pakeistu VN ir GN
          113 1492 ЛИР (1989) -> 66
          111 2123 ЛИР (1990?) -> 67 ZAC 476 (145932)
          127 0097 LLB (1991/2?) -> 68 ZAF 526 (155611)

          ЛАЗ-697P:
          126 13-93 ЛИР (198?) – įsigytas iš kitos įmonės, esu pasižymėjęs „iš Druskininkų“.

          ПАЗ-672M:
          Jų Varėnos ATĮ turėjo tikrai labai daug, galvoju gal net daugiausiai iš visų Lietuvos autoįmonių, bet užfiksuoti, deja, pavyko mažai:
          129 67-03 лиш
          108 67-10 лиш
          136 26-07 лих
          107 51-56 ллг
          110 04-90 лиэ
          81 27-81 лле
          105 00-78 лли
          54 08-03 лло
          135 49-99 ллл
          94 91-42 ллл
          78 50-95 ллс
          95 44-51 ллу
          77 81-48 ллу
          87 81-49 ллу
          73 07-89 лкв
          .....................
          108 12-54 лка
          ---1981---
          109 29-57 лка
          121 33-62 лка
          101 44-81 лка
          91 66-76 лка
          Naujesni sulaukė „AP laikų“ ir buvo pernumeruoti (GN 10-34 ar pan.). Čia didelis dėkui kolegai aRa, kuris, matyt, dažniau grybavo ir daugiau jų užfiksavo, kitus atkapsčiau Regitros tinklapyje (pažymėjau (R), nors, ar autobusas priklausė Varėnos AP, šimtaprocentinės garantijos nėra, galėjo būt ir koks tarnybinis:
          ---1982---
          122 98-00 лкб
          80 89-74 лкб ->11 ZAF 796 (*)
          ---1983---
          ?? 9797 ЛИЛ ->13 (*)
          76 3611 ЛИН
          93 3967 ЛИН
          ---------------
          12 ZAF 446 (AP numeracija)
          ?? ZAF 426 (R)
          ---1984---
          97 4239 ЛИН (*)
          ?? 4290 ЛИН (*)
          ---------------
          15 ZAF 525 (*-AP numeracija)
          16 ZAF 612 (*-AP numeracija)
          17 ZAF 571(*-AP numeracija)
          ---1985---
          9 4708 ЛИН (*)
          22 4791 ЛИН (*)
          105 4850 ЛИН (*)
          110 5063 ЛИН
          ----------------
          18 ZAF 587 (*-AP numeracija)
          ?? ZAF 641 (*)
          ?? ZAF 421 (R)
          ---1986---
          96 5645 ЛИН
          77 6691 ЛИН -> 23 ZAF 627
          ----------------
          ?? ZAF 826 (R)
          ---1986?7---
          104 6993 ЛИН
          ---1987---
          107 7292 ЛИН (*)
          ?? 7415 ЛИН (*)
          -----------------
          27 ZAF 425 (*-AP numeracija)
          ?? ZAF 527 (R)
          ---1988---
          75 0043 ЛИР (*)
          91 0485 ЛИР (*)
          79 0653 ЛИР (*)
          -----------------
          28 ZAF 466 (*-AP numeracija)
          ?? ZAF 827 (R)
          ---1989---
          90 0983 ЛИР
          86 1126 ЛИР -> 31
          -----------------
          32 ZAF 639 (*-AP numeracija)
          33 ZAF 562 (*-AP numeracija)

          ПАЗ-3205:
          ---1990---
          114 2397 ЛИР -> 34 ZAF 589 (*)

          КАвЗ-3270:
          ---1990---
          119 1864 ЛИР (*) -> (?) ZAF 833 (R)

          Dar keletas aRa atsiųstų Varėnos AP tarnybinių automobilių:

          ГАЗ-24-10:
          8 4134 ЛИБ
          4 AAP 369
          12 AAP 381

          RAF-2203:
          32 2492 ЛИБ

          Comment


            Dėkoju kolega !!!

            Comment


              Kauno taksi M20 1949-1956 m. Tiek informacijos radau "Kautroje".
              P.S. "Kautra" išlaikė puikų archyvą, pagarba "Kautrai".

              Comment


                Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                Kauno taksi M20 1949-1956 m. Tiek informacijos radau "Kautroje". Atvaizdas

                P.S. "Kautra" išlaikė puikų archyvą, pagarba "Kautrai".
                Lentelės pabaigoje, ten kur "Tik valstybiniai numeriai" gar.nr. 013 valstybinis numeris лу06-93 nesutampa su lentelės pradžioje gar.nr. 013 valstybiniu numeriu лт28-55.

                Comment


                  Gal kolegos,turite Kupiškio,Biržų,Zarasų,Utenos,Širvintų ir Švenčionių ATK/ATĮ pilną sarašėlį.Ačiū

                  Comment


                    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
                    Gal kolegos,turite Kupiškio,Biržų,Zarasų,Utenos,Širvintų ir Švenčionių ATK/ATĮ pilną sarašėlį.Ačiū
                    Pasiūlymas - pabandyti išsiaiškinti, gal dar yra išlikę archyvai miestų AP-uose, nors labai sunku tikėtis, kad kas tokį "turtą" išsaugojo. Pats turiu šiek tiek daugiau medžiagos (autobusai/sunkvežimiai) apie Biržų ATĮ, kuria kada nors pasidalinsiu. Beja, paprašiau pagalbos ir Biržų AP vadovas žadėjo pagelbėt užpildant "spragas" apie autobusų pernumeravimą iš ATĮ į AP.

                    Comment


                      Paskutiniai "Kautros" MERCEDES-BENZ SPRINTER 516.

                      851 HNP 651
                      852 HNP 649
                      853 HNP 780
                      854 HNP 879
                      855 HNV 317
                      856 HNV 318
                      857 HNV 322
                      858 HNV 319
                      859 HNV 846
                      860 HNV 842
                      861 HNZ 430
                      862 HNZ 427
                      863 HNZ 431
                      864 HNZ 433
                      865 HOJ 122
                      866 HOJ 125
                      867 HOJ 126
                      868 HOJ 128
                      869 HOK 015
                      870 HOJ 977
                      871 HOK 379
                      872 HOK 376
                      873 HOK 729
                      874 HOK 731
                      875 HOK 983
                      876 HOK 982
                      877 HOP 579
                      878 HOP 577
                      879 HOP 907
                      880 HOP 904
                      Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.03.12, 06:33.

                      Comment


                        851-854 valstybiniai numeriai ne HPN, o HNP

                        Comment


                          Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                          851-854 valstybiniai numeriai ne HPN, o HNP
                          Ačiū už pataisymą. "Kautros" dokumente klaida:

                          Comment


                            Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                            Lentelės pabaigoje, ten kur "Tik valstybiniai numeriai" gar.nr. 013 valstybinis numeris лу06-93 nesutampa su lentelės pradžioje gar.nr. 013 valstybiniu numeriu лт28-55.
                            Kol kas neaišku, ar tai vienas automobilis su pakeistu valstybiniu numeriu, ar du skirtingi automobiliai. Galiu papildyti, kad M20 013 лу06-93 1954 metais būvo perduota Šiaulių ATK.

                            Comment


                              O štai ir galvosūkio dėl naujų keturženklių Vilniaus autobusų numerių atsakymas. Visai netikėtai (bent jau sau) radau jį viename iš ebus.lt straipsnių ("Seniausi vilniečius vežę autobusai – į metalo laužą"):
                              Senųjų parduodamų autobusų garažiniai numeriai nebus suteikiami naujai įsigytiesiems autobusams. „Antrą kartą naujai įsigytam autobusui toks pats garažinis numeris nesuteikiamas – net jei transporto priemonė nurašyta prieš dešimtį metų ar dar seniau“, - aiškina J. Grabys.

                              Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ darbuotojai nusprendė, jog 1 (vienetu) prasideda visi 1-ojo troleibusų parko troleibusai, 2 (dvejetu) - 2-ojo troleibusų parko troleibusai. Jei į 2-ąjį troleibusų parką atvažiuos nauji autobusai, jų garažiniai numeriai taip pat prasidės 2 (dvejetu). 4 (ketvertu) prasideda naujai įsigyti Autobusų parko Antrojo transporto skyriaus autobusai, o 3 (trejetu) prasidės „Autobusų parko“ Pirmojo transporto skyriaus autobusai. Garažo numeriai, sudaryti iš trijų skaičių, liks nepakeisti visam laikui.
                              Nors asmeniškai ir nesuprantu, kodėl sugalvota, kad garažo numerių negalima pakartotinai naudoti (nors daugybę metų taip būdavo), bet tebūnie...

                              Comment


                                Troleibusams jau naudoti numeriai suteikti panaudotoms Škodoms. Taip, tuomet kai tie numeriai buvo naudoti, dar nebuvo skirstymo į 1 ir 2 parkus ir, atitinkamai, skaičių garažo numeryje.

                                Comment


                                  Tas skirstymas į poskyrius - biurokratinė nesamonė. Kiek kartų jau autobusai keitė poskyrius, ypač Karosos.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Tas skirstymas į poskyrius - biurokratinė nesamonė. Kiek kartų jau autobusai keitė poskyrius, ypač Karosos.
                                    Taip išeina, kad jei (kada nors ateityje) kažkurį iš tų naujai įsigytų autobusų su keturženkliais numeriais sugalvos perduoti iš vieno poskyrio į kitą, turės jam suteikti visiškai naują garažo numerį, nes vien tik pakeisti pirmąjį skaičių neužteks (kad numeris nesidubliuotų). Įtariu, apie tai naujos sistemos sumanytojai nepagalvojo...

                                    P.S. prašau, priminkit, kur galima rasti autobuso suskirstymo į poskyrius sąrašiuką (galima asmeniškai). Ir maršrutų paskirstymą tarp poskyrių. Reikės mokytis mintinai

                                    Comment


                                      Tai numerio turbūt nekeis, net jei ir perkels iš vieno poskyrio į kitą...

                                      Comment


                                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                        P.S. prašau, priminkit, kur galima rasti autobuso suskirstymo į poskyrius sąrašiuką (galima asmeniškai). Ir maršrutų paskirstymą tarp poskyrių. Reikės mokytis mintinai
                                        Dėl 2 klausimo dalies - http://tinklarastis.nvtka.lt/1386.aspx - puslapio apačioje yra nuoroda į autobusų/troleibusų skaičių maršrutuose bei paskirstymas į poskyrius ir, kiek pavyko sužinoti, į brigadas. Dėl 1 dalies parašysiu į AŽ.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Po karo Kauno keleivių susisiekimo kontoroje būvo trofėjinis autobusas "KRUPP". Tikslios markės "Kautros" archyve neradau. Valstyb. nr. лл 52-93. Gal būvo vienas iš šių nuotraukų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X