Parašė AutoLiet
					
						
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto registracijos numeriai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl Alytaus AP. Alytaus AP "Kautra" suvirškino ir Alytuje dabar yra "Kautros" filialas be atskiro juridinio statuso. Tuo tarpu nupirkusi Prienų AP, "Kautra" pakeitė strategiją ir paliko Prienų AP kaip dukterinę įmonę. Nors jokių duomenų neturiu, bet nauji autobusai turbūt nepriklauso Prienų AP, o yra išnuomoti iš motininės įmonės. Tas pat ir Vilkaviškyje. Druskininkuose "Kautra" viską pradėjo nuo nulio, todėl ten tik "Kautros" filialas, o viso transporto priemonės priklauso "Kautrai".Paskutinis taisė Al1; 2010.05.14, 12:56.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 gal kas galetu patikslinti ar tikrai taip yra?Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl Alytaus AP. Alytaus AP "Kautra" suvirškino ir Alytuje dabar yra "Kautros" filialas be atskiro juridinio statuso. Tuo tarpu nupirkusi Prienų AP, "Kautra" pakeitė strategiją ir paliko Prienų AP kaip dukterinę įmonę. Nors jokių duomenų neturiu, bet nauji autobusai turbūt nepriklauso Prienų AP, o yra išnuomoti iš motininės įmonės. Tas pat ir Vilkaviškyje. Druskininkuose "Kautra" viską pradėjo nuo nulio, todėl ten tik "Kautros" filialas, o viso transporto priemonės priklauso "Kautrai".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal a6 ir pe daug kategoriškai pasakiau. Viskas priklauso nuo privatizacijos sąlygų ir investicinių įsipareigojimų. Jei "Kautra", pirkdama tiek Prienų, tiek Vilkaviškio AP įsipareigojo investuoti į transporto priemonių atnaujinimą kažkiek Lt ar kažkiek vienetų naujesnių ar visiškai naujų autobusų, tai tie autobusai tikriausiai yra perduoti parkams. O likusi dalis autobusų, nurašius visiškai beviltiškus senus autobusus, gali būti išnuomota ar kaip nors klitaip laikinai perduota iš motininės įmonės.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimągal kas galetu patikslinti ar tikrai taip yra?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol AutoLiet “tvarkosi” su didžiųjų miestų autobusų sąrašais, aš po truputį pateiksiu ką turiu apie “provincijos” Ikarusus iš kito galo. Kaip minėjau, sovietmečiu šios markės autobusų turėjo 20 šalies miestų AP ir ATĮ. Anksčiau pateikiau info apie autobusus, kuriuos turėjo Nr.20 šiame sąraše - Biržų ATĮ ir Nr.19 Vilkaviškio ATĮ. Mano duomenimis, iš tos pačios partijos, kaip Vilkaviškio ATĮ (29XX ллц), pirmuosius Ikarusus gavo ir Rokiškio ATĮ (Nr.18). Panašiai kaip Biržų bei Vilkaviškio atvejais, pirmais metais buvo gauti iškart 8 Ikarus 260 markės autobusai, kitais dar 3, sukurta bazė, o vėliau ji buvo papildoma labai epizodiškai ir nereguliariai:
 Ikarus 260:
 38 49-63ллх (1980m.)
 41 49-64ллх
 47 64-67ллх
 43 64-68ллх
 57 06-03лкб
 61 06-04лкб
 59 06-05лкб
 53 06-06лкб
 380 32-97лкб (1981m.)
 381 39-95лкб
 382 43-43лкб
 383 4969? ЛИШ (1983m.?)
 Paskutiniai du važinėjo ir tarpmiestiniais maršrutais bei turėjo pakeistus valst. nr.: ZUH 218 ir ZUH 678 atitinkamai. Prieš du metus, būdamas Rokiškyje, dar mačiau gyvą 57-tą su ZUH 651 valst. numeriu.
 Manau, dar galėjo būti kokie 2 Ikarusai, nes 386 ir 387 numerius turėjo Laz 4202, o toliau – visokių markių DAF ir Volvo.
 Lauksiu papildymų ir pataisymų  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi, ką esu matęs (žymėjimai įprastiniai, metai - iš "Regitros"):Parašė Vakaris Rodyti pranešimąRokiškio ATĮ (...) Lauksiu papildymų ir pataisymų 
 
 Ikarus-260:
 38 49-63 ллх (1980m.)
 41 49-64 ллх
 47 64-67 ллх
 43 64-68 ллх
 57 06-03 лкб (1980 m.) -> ZUH 651
 61 06-04 лкб
 59 06-05 лкб
 53 06-06 лкб
 380 32-97 лкб (1981m.)
 381 39-95 лкб
 
 Ikarus-260.27:
 382 43-48 лкб (1981 m.) -> 3046 ЛИХ -> 2508 РТВ -> ZUH 218
 383 4569 ЛИШ (1987 m.) -> 2509 РТВ -> ZUH 678
 
 Regitros "apšaudymas" rodo dar bent vieną Ikarus-260, sulaukusį lietuviškų valst. Nr.:
 ZUH 644 (1979 m.) - galbūt, kaip ir Vilkaviškio atveju, pirmieji autobusai buvo pagaminti 1979, o gauti 1980 metais?
 
 Ne, visi nuo 384 taip pat buvo ЛАЗ-42021:Parašė Vakaris Rodyti pranešimąManau, dar galėjo būti kokie 2 Ikarusai, nes 386 ir 387 numerius turėjo Laz 4202, o toliau – visokių markių DAF ir Volvo.
 384 7548 ЛИШ (1988 m.) -> ZUH 604
 385 8442 ЛИШ (1988 m.) -> ZUH 632
 386 9094 ЛИШ (1989 m.) -> ZUH 688
 387 9491 ЛИШ (1989 m.) -> ZUH 664 (buvo perdarytas į tarpmiestinį su minkštomis sėdynėmis)
 
 Beje, toliau dar ne vakarietiškos senienos, o "naujas" Hyundai Aerotown 
 388 ZUJ 220 (1996 m.)
 
 2009 m. vasarą parko teritorijoje Ikarusų jau nebebuvo.
 Tačiau aptvare dar stovėjo nebevažinėjantys ЛАЗ-42021 (visi, išskyrus 385).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėkui už papildymus ir pataisymus. Gali būti, kad pirmoji partija buvo pagaminta 1979m., nes gauti jie 1980m. pačioje pradžioje...Parašė aRa Rodyti pranešimą
 Regitros "apšaudymas" rodo dar bent vieną Ikarus-260, sulaukusį lietuviškų valst. Nr.:
 ZUH 644 (1979 m.) - galbūt, kaip ir Vilkaviškio atveju, pirmieji autobusai buvo pagaminti 1979, o gauti 1980 metais...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 gal pavarijuokime garaziniais nr. pirmais-paskutiniais kas zinote ? as pradesiu: ? as pradesiu:
 taigi "Toks'as"
 nr.04 Neoplan Stirlyner;
 nr.237 MB O 407
 "Kautra"
 nr.01 Iveco Daily;
 nr.ZKG Paz 672 (Prienu AP)
 "Klap"
 nr.01 MAN
 nr.405 Saffle
 "Raseiniu AP"
 nr.01 Iveco Prius (sv.zalias,viengubais stiklais);
 nr.188 Setra S215
 "Bus turas"
 nr.0001 Setra S 417;
 nr.2519 Scania berots
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasistengsiu pagyvinti gerokai apmirusią temą.
 Šiek tiek duomenų apie Kretingos autobusus. Sovietmečiu Kretingos ATĮ buvo orentuota į kurortinės Palangos aptarnavimą, todėl natūralu, kad turėjo ir komfortabilesnius Ikarus markės autobusus:
 Ikarus 260:
 ---1979m.---
 82 00-87ллп
 83 00-88ллп
 80 61-80ллп
 81 61-81ллп
 ---1980m.---
 79 16-04лло
 78 25-92ллж
 77 17-24ллш
 76 17-25ллш
 75 17-26ллш > ZLM 723
 ---1982m.---
 73 89-22ллш > ZLM 541
 74 89-23ллш > ZLM 513
 ---1983m.---
 85 67-76ллэ > ZLM 540
 ---1985m.---
 86 5824 ЛИМ > ZLH 067 Ikarus 260.27
 84 5825 ЛИМ > ZLO 245 Ikarus 260.27
 71 6488 ЛИМ
 72 6489 ЛИМ > ZLO 244
 ---1987m.---
 70 4332 ЛИO > ZLY 799 Ikarus 260.27
 ---1988m.---
 82 5901 ЛИO > ZLE 589
 79 5902 ЛИO > ZLY 345
 78 6440 ЛИO > ZLY 591
 ---1989m.---
 80 7134 ЛИO > ZLO 246 Ikarus 263
 Kažkada Kretinga turėjo kelis “minkštuosius” Laz’us, kurie aptarnavo vienintelį maršrutą Palanga-Kaunas per Kretingą. Pradžioj -
 Laz-697P:
 91 51-96ллш (1982m.)
 92 91-52ллш
 paskui juos 1988m. pakeitė “prailginti” -
 Laz-699P:
 90 5681 ЛИO > ZLB 819
 89 6475 ЛИO > ZLC 434
 Kaip ir daugelis šalies ATĮ, Kretinga turėjo keletą dyzelinių Laz’ų –
 Laz-42021:
 94 4489 ЛИO (1987m.)
 95 4490 ЛИO
 93 5320 ЛИO (1988m.) > ZLO 247
 96 6551 ЛИO (1989m.)
 97 6790 ЛИO > ZLN 761
 98 6934 ЛИO > ZLE 964
 Aišku, daugiausia buvo Laz-695H, kurie “užėmė” numerius nuo 100-138 (kada nors įkelsiu, nors ten daug spragų).
 Paz’ų Kretingoje nebuvo daug, paskutiniai mano užfiksuoti buvo –
 Paz-672:
 …
 68 6625 ЛИO
 69 7198 ЛИO
 Suskilus ATĮ, Kretingos autobusų parkas, nedarė “revoliucijos” numeracijoje, tęsė buvusią ir netgi vieninteliai iki šiol naudoja sovietinę ATĮ emblematiką.
 Nepriklausomybės metais Kretinga gavo statistinius–
 Hyundai Aero Tawn:
 99 FLK 551
 ir
 Karosa B732:
 75 ZLO 568
 Šiuo metu Kretingos AP sudaro (atskira tema) praktiškai vien vokiški autobusai ir mikroautobusai: 53-100 numerius užima Neoplan, Setra, MAN ir MB. Parką paįvairina tik “korėjietis” bei 5 “Karosos” – prie paminėtos aukščiau prisijungė 4 iš KLAP įsigytos, kurios gavo numerius:
 92 ZLO 563
 94 ZLO 564
 96 ZLO 602
 95 ZLO 604
 Kaip visada - lauksiu pataisymų ir papildymų…
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 na o nezinai dabartines Kretingos AP garazines numeracijos..kaip supratau ji prasideda nr.53 o baigiasi 100 ar 99. Beje-pataisymas,anksciau Palangos miesto marsrutus,priemiescio ir tarpmiestinius is Palangos aptarnaudavo Klaipedos ATI. Man taip sake vienas "Vlasavos" vairuotojas.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąPasistengsiu pagyvinti gerokai apmirusią temą.
 Šiek tiek duomenų apie Kretingos autobusus. Sovietmečiu Kretingos ATĮ buvo orentuota į kurortinės Palangos aptarnavimą, todėl natūralu, kad turėjo ir komfortabilesnius Ikarus markės autobusus:
 Ikarus 260:
 ---1979m.---
 82 00-87ллп
 83 00-88ллп
 80 61-80ллп
 81 61-81ллп
 ---1980m.---
 79 16-04лло
 78 25-92ллж
 77 17-24ллш
 76 17-25ллш
 75 17-26ллш > ZLM 723
 ---1982m.---
 73 89-22ллш > ZLM 541
 74 89-23ллш > ZLM 513
 ---1983m.---
 85 67-76ллэ > ZLM 540
 ---1985m.---
 86 5824 ЛИМ > ZLH 067 Ikarus 260.27
 84 5825 ЛИМ > ZLO 245 Ikarus 260.27
 71 6488 ЛИМ
 72 6489 ЛИМ > ZLO 244
 ---1987m.---
 70 4332 ЛИO > ZLY 799 Ikarus 260.27
 ---1988m.---
 82 5901 ЛИO > ZLE 589
 79 5902 ЛИO > ZLY 345
 78 6440 ЛИO > ZLY 591
 ---1989m.---
 80 7134 ЛИO > ZLO 246 Ikarus 263
 Kažkada Kretinga turėjo kelis “minkštuosius” Laz’us, kurie aptarnavo vienintelį maršrutą Palanga-Kaunas per Kretingą. Pradžioj -
 Laz-697P:
 91 51-96ллш (1982m.)
 92 91-52ллш
 paskui juos 1988m. pakeitė “prailginti” -
 Laz-699P:
 90 5681 ЛИO > ZLB 819
 89 6475 ЛИO > ZLC 434
 Kaip ir daugelis šalies ATĮ, Kretinga turėjo keletą dyzelinių Laz’ų –
 Laz-42021:
 94 4489 ЛИO (1987m.)
 95 4489 ЛИO
 93 5320 ЛИO (1988m.)
 96 6551 ЛИO (1989m.)
 97 6790 ЛИO > ZLN 761
 98 6934 ЛИO > ZLE 964
 Aišku, daugiausia buvo Laz-695H, kurie “užėmė” numerius nuo 100-138 (kada nors įkelsiu, nors ten daug spragų).
 Paz’ų Kretingoje nebuvo daug, paskutiniai mano užfiksuoti buvo –
 Paz-672:
 …
 68 6625 ЛИO
 69 7198 ЛИO
 Suskilus ATĮ, Kretingos autobusų parkas, nedarė “revoliucijos” numeracijoje, tęsė buvusią ir netgi vieninteliai iki šiol naudoja sovietinę ATĮ emblematiką.
 Nepriklausomybės metais Kretinga gavo statistinius–
 Hyundai Aero Tawn:
 99 FLK 551
 ir
 Karosa B732:
 75 ZLO 568
 Šiuo metu Kretingos AP sudaro (atskira tema) praktiškai vien vokiški autobusai ir mikroautobusai: 53-100 numerius užima Neoplan, Setra, MAN ir MB. Parką paįvairina tik “korėjietis” bei 5 “Karosos” – prie paminėtos aukščiau prisijungė 4 iš KLAP įsigytos, kurios gavo numerius:
 92 ZLO 563
 94 ZLO 564
 96 ZLO 602
 95 ZLO 604
 Kaip visada - lauksiu pataisymų ir papildymų…
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Palangoje nuo maždaug 1981 m. (kai pakeitė Kretingos AP mašinas) nuolat dirbdavo 3 Klaipėdos AP autobusai, paskutinis IK-260 tercetas buvo 69-16ЛЛЭ - 1062, 3481ЛИО - 1005, 5294ЛИО - 1008. Nidoje lygtais vasaromis dirbdavo po 1 mašiną Ik-260 (dažniausiai būdavo 6422 ЛИМ -3803, bet gal kartais būdavo išsiunčiama ir dar viena). Viena Klaipėdos AP mašina taip pat nuolat aptarnaudavo Gargždų miesto maršrutą be numerio "Stat. medž. k-tas-Mičiurino g." (taip tuomet jis vadinosi, tiesa vienu metu buvo gavęs Klaipėdos priemiesčio nr. lygtais 57), paskutinis nuolatinis šio maršruto autobusas buvo 3299ЛИО - 3757. Jei kuri iš minėtų mašinų sugesdavo, būdavo iš Klaipėdos miesto maršrutinių siunčiama rezervinė.Parašė Prodigal StrangerMieste dirbo du Klaipėdos Autobusų Parko 'Ikarusai': vieno iš jų garažinis numeris buvo 1008 (valst.nr. 52-94), o kito jau nepamenu.
 Beje, į Nidą vasaros metu t.p. komandiruodavo keletą 'Ikarusų'.
 
 Tokia situacija tęsėsi maždaug iki 1990-91 m., kol po to vėl trumpą laiką Palangos maršrutus aptarnavo Kretingos AP, o vėliau šią veiklą perėmė Palangos bendrovės "Parąžė" (dabar nebeegzistuoja) ir "Vlasava". Gargžduose miesto maršrutas dar keletą metų (vis apkarpant) egzistavo, kol buvo visai uždarytas. Nidoje vasaromis poilsiautojus į paplūdimius veža vietinių individualių imonių mikroautobusai.
 
 Galima sakyti, kad tuo metu Gargždai "turėjo" ir dar vieną pusiau miesto maršrutą, kuris iš tiesų buvo priskirtas priemiestiniams: nr. 84 Komjaunimo g.-Dovilai (po Nepriklausomybės Basanavičiaus g. sodai - Dovilai), tačiau šis maršrutas nuolatinės mašinos neturėjo, todėl kasdien iš KlAP buvo atsiunčiama vis kita mašina, dabar šis maršrutas jau seniai uždarytas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tai kap supratome Palanga "dalinosi" Kretingos AP su Klaipedos AP..?Parašė Matytas Rodyti pranešimąPalangoje nuo maždaug 1981 m. (kai pakeitė Kretingos AP mašinas) nuolat dirbdavo 3 Klaipėdos AP autobusai, paskutinis IK-260 tercetas buvo 69-16ЛЛЭ - 1062, 3481ЛИО - 1005, 5294ЛИО - 1008. Nidoje lygtais vasaromis dirbdavo po 1 mašiną Ik-260 (dažniausiai būdavo 6422 ЛИМ -3803, bet gal kartais būdavo išsiunčiama ir dar viena). Viena Klaipėdos AP mašina taip pat nuolat aptarnaudavo Gargždų miesto maršrutą be numerio "Stat. medž. k-tas-Mičiurino g." (taip tuomet jis vadinosi, tiesa vienu metu buvo gavęs Klaipėdos priemiesčio nr. lygtais 57), paskutinis nuolatinis šio maršruto autobusas buvo 3299ЛИО - 3757. Jei kuri iš minėtų mašinų sugesdavo, būdavo iš Klaipėdos miesto maršrutinių siunčiama rezervinė.
 
 Tokia situacija tęsėsi maždaug iki 1990-91 m., kol po to vėl trumpą laiką Palangos maršrutus aptarnavo Kretingos AP, o vėliau šią veiklą perėmė Palangos bendrovės "Parąžė" (dabar nebeegzistuoja) ir "Vlasava". Gargžduose miesto maršrutas dar keletą metų (vis apkarpant) egzistavo, kol buvo visai uždarytas. Nidoje vasaromis poilsiautojus į paplūdimius veža vietinių individualių imonių mikroautobusai.
 
 Galima sakyti, kad tuo metu Gargždai "turėjo" ir dar vieną pusiau miesto maršrutą, kuris iš tiesų buvo priskirtas priemiestiniams: nr. 84 Komjaunimo g.-Dovilai (po Nepriklausomybės Basanavičiaus g. sodai - Dovilai), tačiau šis maršrutas nuolatinės mašinos neturėjo, todėl kasdien iš KlAP buvo atsiunčiama vis kita mašina, dabar šis maršrutas jau seniai uždarytas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasižiūrėjau į Kretingos AP fotobus.msk.ru sąrašą ir manau, kad jį reikėtų gerokai papildyti. Mano duomenimis Kretingos AP sąrašas atrodo maždaug taip:
 53 EJK 298 (1996) – anot Regitros jo markė “Dennis Javelin” – man negirdėtas
 54 EJK 299 (1996) – toks pat NVO (man Nežinomas Važinėjantis Objektas)
 55 EGU 580 (1994) MAN 11.230
 56 BRU 475 (1990) MAN 8.100
 57 neturiu duomenų, bet įtariu (esu apsilenkęs kelyje) MAN NL202
 58 ACS 813 (1990) MAN 10.180
 59 KLC 852 (1987) MB O309
 60 HLE 995 (1985) MB O309
 61 HLE 994 (1984) MB O309 (atrodo, nurašytas)
 62 HLL 896 (1982) MB O309
 63 HLZ 396 (1985) MB 408
 64 HLN 473 (1998) MB 412
 65 ARC 245 (1991) Neoplan N409 vietoj 65 HLN474 MB 412*
 66 BEL 876 (1990) MB1120 vietoj 66 HLM 817 MB 412*
 67 HLN 477 (1998) MB 412
 68 KLC 146 (1988) MB 1120
 69 KLC 851 (1988) MB 1120
 70 ZLY 799 (1987) Ikarus 260.27 (dar gyvas!)
 71 ZLO 249 (1985) Ikarus 260 (nurašytas 2007m. ex 6488 ЛИМ)**
 72 DOJ 094 (1993) Setra S215RL
 73 ZLM 541 (1982) Ikarus 260 (TA baigėsi 2008m. – įspūdingi 26 metai(!))
 74 KLO 445 (1989) Scania K112
 75 ZLO 568 (1996) Karosa B732
 76 AHP 992 (1994) Setra S215(NR?)
 77 ARZ 899 (1987) Setra S215(ÜL?)
 78 ZLY 591 (1988?89) Ikarus 260 (TA baigėsi 2009m.)
 79 ZLY 345 (1988) Ikarus 260 (atrodo, jau nurašytas)
 80 ZLO 246 (1989) Ikarus 263 (dar gyvas!)
 81 BBZ 673 (1992) Neoplan 316K
 82 ZLE 589 (1988) Ikarus 260 (atrodo, jau nurašytas)
 83 DLE 467 (1978) MAN SUE240 (atrodo ir šis senelis “nebegyvas”)
 84 ZLO 245 (1985) Ikarus 260 (TA baigėsi 2008m.)
 85 BNU 247 (1988) Setra (S213ÜL?)
 86 ZLH 067 (1985) Ikarus 260 (TA baigėsi 2008m.)
 87 BRU 470 (1990) Setra S215ÜL
 88 BNU 246 (1987) MB O303
 89 AZL 875 (1993) Setra S215(ÜL?)
 90 ZUP 875 (1991) Setra S215(ÜL?)
 91 ZLA 056 (1991) pritrenkiantis modelis Ssang Yong DA33 (gaila AtA)
 92 ZLO 563 (1996) exKlAP
 93 ZLO 247 (1988) Laz-42021 (nurašytas 2007m.)
 94 ZLO 564 (1996) exKlAP, vietoj Laz-42021 4489 ЛИO
 95 ZLO 604 (1996) exKlAP, vietoj Laz-42021 4490 ЛИO
 96 ZLO 602 (1996) exKlAP, vietoj Laz-42021 6551 ЛИO
 97 ZLN 760 (1989) Laz-42021 (nurašytas)
 98 ZLE 694 (1989) Laz-42021 (nurašytas 2009m.)
 99 FLK 551 (1996) Hyundai Aero Town
 100 DRD 100 (1993) Neoplan 316K***
 *Beja, su Mercedes mikroautobusais Nr.65 ir Nr.66 buvo kažkokia kriminalinė istorija. Buvo pavogti, ar panašiai. Gal kas ką prisimena?
 **Sudarydamas šį sąrašą radau, kad Ikarus 260 71 6488 ЛИМ valst. numeris buvo ZLO 249 (žiūr. į prieš tai įdėtą žinutę apie Kretingos autobusus).
 ***Šiame sąraše Buss fanas tikiuosi ras informaciją apie “mažiausią ir didžiausią garažinį numerį”  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po praeito penktadienio (2010 05 21) Kretingos AP beliko tik du Ikarus'ai (abiejų TA dar galioja):
 70 ZLY 799 (1987) Ikarus 260.27
 80 ZLO 246 (1989) Ikarus 263
 
 Nes neįvardintą trečiąjį tą dieną priešpiet išvilko į metalo laužą - nebespėjau pamatyt... Ech Paskutinis taisė aRa; 2010.05.24, 13:25. Paskutinis taisė aRa; 2010.05.24, 13:25.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įtariu, kad tai turėjo būti Kretingos AP garažinis Nr. 82, kuris paskutinis iš tridurių Ik260 dar buvo važinėjantis, nors galėjo būti ir kito kurio kėbulas užsilikęs.Parašė aRa Rodyti pranešimąPo praeito penktadienio (2010 05 21) Kretingos AP beliko tik du Ikarus'ai (abiejų TA dar galioja):
 70 ZLY 799 (1987) Ikarus 260.27
 80 ZLO 246 (1989) Ikarus 263
 
 Nes neįvardintą trečiąjį tą dieną priešpiet išvilko į metalo laužą - nebespėjau pamatyt... Ech Paskutinis taisė Matytas; 2010.05.24, 14:47. Paskutinis taisė Matytas; 2010.05.24, 14:47.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su Kretingos AP MB Sprinteriais (gar. 65 ir 66) iš tiesų buvo kriminalinė istorija, kažkur su pusmečio tarpu jie buvo pavogti (nuvaryti), apie vėlesnį jų suradimą (arba ne) lyg informacijos ir nebebuvo. Nors istorijos gan keistos - vienas nuvarytas vairuotojui tarp reisų pietaujant, kitas atvejis - irgi kažkuo panašus.Parašė Vakaris Rodyti pranešimą*Beja, su Mercedes mikroautobusais Nr.65 ir Nr.66 buvo kažkokia kriminalinė istorija. Buvo pavogti, ar panašiai. Gal kas ką prisimena?Paskutinis taisė Matytas; 2010.05.24, 14:47.
 Comment






Comment