Parašė Matytas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto registracijos numeriai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žymėjimai įprastiniai, metus iškėliau į eilutės pradžią ir "pririšau" Vakario matytus AP garažo ir lietuviškus VN (su dviženkliais "Regitros" metais eilutės gale).Parašė Vakaris Rodyti pranešimąTelšių ATĮ Ikarus‘ai (dėl registracijos metų nesu 100% tikras)
 (...)
 Deja, vėliau Ikarusus teko pamatyti jau su pakeistais tiek garažiniais, tiek valstybiniais numeriais. Esu pabandęs juos susieti su “sovietine” numeracija (buvo pakeisti tvarkingai - pagal senų garažinių numerių eilę), bet yra daug klaustukų, todel lauksiu Jūsų pagalbos.Toliau įdėsiu sąrašą to ką turiu (Ikarusai, LAZ, PAZ) atsiskyrus AP nuo ATĮ, ją kaip tik ir pradeda Ikarus'ai (metai “Regitros”):
 
 Ikarus-260:
 
 . (1975m.)
 139 38-36 ллб
 145 38-37 ллб
 147 38-39 ллб
 . (1976m.)
 220 11-70 ллe
 217 11-71 ллe
 . (1977m.)
 140 47-99 ллo
 143 48-00 ллo
 164 48-01 ллo
 . (1979m.)
 146 00-92 ллп
 . (1980m.)
 136 06-22 ллэ
 . (1982m.)
 205 45-90 ллэ -> 018 ZTH 336
 204 45-91 ллэ -> 019
 138 58-26 ллэ -> 008 ZTH 413
 ??? 58-27 ллэ -> 009
 . (1983m.)
 203 71-65 ллэ -> 017 ZTH 412 (83)
 145 76-00 ллэ -> 015
 . (1984m.)
 147 79-41 ллэ -> 007 ZTH 404 (84)
 . (1985m.)
 202 07 15 ЛИМ -> 016 ZTY 340
 201 08 04 ЛИМ -> 011 ZTY 394
 . (1986m.)
 ??? 87 20 ЛИР -> 020
 207 87 48 ЛИР -> 021 ZTY 393 (86)
 208 88 58 ЛИР -> 022 ZTH 256 (86)
 209 88 75 ЛИР -> 023 ZTY 395 (86)
 . (1987m.)
 143 93 32 ЛИР -> 013 ZTH 702 (87) (ne 93 22)
 142 95 33 ЛИР -> 012 ZTY 322 (87)
 . (1988m.)
 140 42 33 ЛИЧ -> 010 ZTH 707 (88)
 144 44 94 ЛИЧ -> 014 ZTH 703 (88)
 
 Taigi, "galai susiėjo" beveik visur, išskyrus:
 020 ZTY 394 (85) - pagal Vakarį, o pas mane ZTY 394 užrašytas su 011.
 Tiesa, aš jį esu matęs tik tokiuose deriniuose - 011 08 04 ЛИМ ir 011 ZTY 394.
 Matyt, liks klaustuku...
 
 P.S. šį ir kitus Telšių Ikarusus paskutinį kartą mačiau 1997 metų vasarą (po to Telšiuose nebuvau daugiau nei 10 metų).
 
 Tikrai panašu, kad AP garažo numeriai buvo suteikiami pagal buvusių ATĮ garažo numerių eiliškumą, tačiau vėlgi tas 011 kažkaip "ne vietoje"... 
 
 015 ZTY 419 (ne 417)Parašė Vakaris Rodyti pranešimąKazkurį iš Ikarusų 1996m. pakeitė Karosa:
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Toliau apie Telšų ATĮ - AP.
 
 ЛАЗ-699Р:Parašė Vakaris Rodyti pranešimąToliau įdėsiu sąrašą to ką turiu (Ikarusai, LAZ, PAZ) atsiskyrus AP nuo ATĮ:
 024 ZTC 399 <- 117 74 20 ЛИХ (90)
 025 ZTG 892 <- 118 68 00 ЛИХ (89)
 026 ZTC 405 <- 126 70 70 ЛИХ (90)
 027 _______ <- 179 08 70 ЛИМ (85)
 
 027 ZTD 678 ЛАЗ-699Р (89)Parašė Vakaris Rodyti pranešimąPastarąjį pakeitė jau AP laikais (95-96?) įsigytas
 
 Tačiau jis spėjo pavažinėti su naujesniu VNParašė Vakaris Rodyti pranešimąAP laikų nesulaukė seniausias – 122 75-98 ллэ (83) 
 122 75-98 ллэ -> 70 97 ЛИХ
 
 028 ZLB 412 Ikarus 255 (80),Parašė Vakaris Rodyti pranešimąApie 1997m. buvo isigytas -
 
 029 ZTC 403 <- 5601LLAParašė Vakaris Rodyti pranešimąToliau ЛАЗ-697Р :
 029 ZTC 403 <- 5601LLA (91)*
 *- stebina autobuso (pagaminimo (greiciau registracijos) metai - 1991m. (Regitros duomenys)). Kiek žinau, ЛАЗ-697Р autobusų gamyba baigėsi apie 1985 metus, nes juos pakeitė didesnės talpos ЛАЗ-699Р. (...)
 Gal tai buvo vienas iš 4 turetų ЛАЗ-697Р po “kapitalinio” remonto:
 Pagal mane, tai buvo ЛАЗ-697Н, t.y. be ventiliacijos sistemos "kupros" ant stogo. Mano supratimu, tokius gamindavo ir vėlesniais laikais, lygigarečiai su ЛАЗ-699Р. Be to, šis, jei gerai pamenu, nebuvo panašus į perdirbinį iš ЛАЗ-695Н, todėl linkstu prie nuomonės, kad tai tikrai 1991 gamybos autobusas.
 Beje, ЛАЗ-695Н analogus kažkokia gamykla gamina iki šiol - informaciją radau kažkur fotobus-o kometaruose.
 
 ЛАЗ-697Р:
 118 27-86 ллэ (81),
 180 38-93 ллэ -> 028 (82), (ne 39-83)
 117 47-47 ллэ,
 125 59-05 ллэ (83)
 
 ЛАЗ-695HParašė Vakaris Rodyti pranešimąToliau buvo ЛАЗ-695H. Deja, jų su pakeista numeracija neturiu daug, todel įkeliu apie 30 paskutiniųjų (pagal senus valstybinius nuo mazdaug 1980m.), kurie matyt ir užpildė nuo 030 iki 059 - senesni vargu ar sulauke AP.
 …
 187 00-73 ллэ
 195 00-74 ллэ
 188 07-31 ллэ
 189 11-39 ллэ
 151 27-31 ллэ
 119 28-59 ллэ
 184 32-08 ллэ
 128(?) 33-33 ллэ
 163 38-88 ллэ
 127 45-14 ллэ -> 033
 190 71-66 ллэ
 193 73-48 ллэ -> 053
 185 73-86 ллэ -> 045
 191(?) 75-99 ллэ
 ??? 77-94 ллэ -> 041
 183 78-68 ллэ -> 043
 222(?) 79-24 ллэ -> 049
 168 80-90 ллэ -> 037 ZTH 332
 176 84-78 ллэ -> 038
 199 06 17 ЛИМ -> 058
 182 06 58 ЛИМ -> 042
 120 08 00 ЛИМ -> 032 ZTY 383
 130 82 14 ЛИР -> 035
 155 85 79 ЛИР -> 036
 192 90 39 ЛИР -> 052
 194 93 48 ЛИР -> 054 ZTH 254
 188 96 92 ЛИР -> 048 ZTH 304
 196 40 30 ЛИЧ -> 056 ZTY 330 (87) (ne 193)
 119 42 17 ЛИЧ -> 031
 177 42 86 ЛИЧ -> 039 ZTY 382
 178 45 25 ЛИЧ
 197 45 91 ЛИЧ -> 057 ZTY 322
 210 48 48 ЛИЧ -> 040
 129 49 34 ЛИЧ -> 035
 135 49 49 ЛИЧ -> 062 ZTG 337
 187 61 60 ЛИХ -> 047
 195 65 00 ЛИХ -> 055 ZTC402
 191 69 00 ЛИХ -> 051 ZTC 401 (89)
 184 80 00 ЛИХ -> 044 ZTY 328 (90)
 
 Čia tai, kas liko "pririšus" Vakario matytus AP garažo ir lietuviškus VN (su dviženkliais "Regitros" metais eilutės gale) prie pagrindinio sąrašo. Pabrauktąjį irgi esu matęs tik su abiem naujaisiais numeriais.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąDar keletas matytų su naujais garažiniais ar valstyniniais numeriais, arba “sužvejotų” Regitroje:
 ? ZTH 408 (83)
 046 ZTY 331 (88)
 ? ZTY 332 (88)
 
 033 ZAD 880 (89)Parašė Vakaris Rodyti pranešimąIš dyzelinių Laz’ų esu matęs tik tarpmiesčio versiją, matyt isigytą jau AP laikais
 ЛАЗ-4969:
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Telšų ATĮ - AP paskutinė dalis.
 
 ПАЗ-672М:Parašė Vakaris Rodyti pranešimąPaz’ų Telšiai neturėjo ypatingai daug. Įkeliu turimus paskutiniuosius (ATĮ numeracija):
 …
 137 72-07 ллэ
 134 80-91 ллэ
 133 81 06 ЛИР
 135 49 09 ЛИЧ
 141 60 89 ЛИХ
 123 65 97 ЛИХ -> 060 ZTG 415
 
 Taigi, vienas ПАЗ-as "išaiškintas", o КАвЗ-ų man neteko pamatyti nei vieno.Parašė Vakaris Rodyti pranešimąO čia matyti Paz'ai su nauja numeracija:
 060 ZTG 415 (89)
 062 ZTG 337 (88)
 ir pabaigai
 КАвЗ-3270:
 189 97 08 ЛИР
 131 76 04 ЛИХ
 
 Na, ir pabaigai, vėlgi keletas pamatytų AP techninio transporto "elementų":
 004 ZTH 584 - МАЗ-5551
 005 -------- - dyzelinis autokrautuvas  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar apie Ikarus 250
 Tiek Kauno, tiek Vilniaus sąrašai beveik identiški manajam – radau keletą savo klaidų (pasikliauju AutoLiet žiniomis – sąrašai juk iš AP-kų knygų).
 Keletas nepaminėtų Vilniaus AP pakeistų numerių:
 4012 03-77лим -> 37-35 ллу
 7441 03-78лим -> 15-39 лли
 7030 03-79лим -> 19-08 ллл
 7414 03-80лим -> 47-43 лли
 4031 03-81лим -> 72-70 ллл
 Nežinau kodėl buvo pakeista tiek daug 03-xxлим, bei Ikarus-180 07-xxлим (3vnt.) valstybinių numerių. Gal buvo labai nekokybiški ir surūdijo?
 Kažkaip atsainiai žiūrėdavau į PTB serijos numerius – jie man atrodydavo laikini, užkabinami tik kelionei į užsienį. Todėl aRa pateiktų PTB neturėjau...
 Truputį apie modifikacijas. Seniau dėl jų nesukau galvos – atrodė buvo 250, paskui jį pakeitė 250.59 – tokie skaičiai būdavo ant priekinių autobuso grotelių. Bet šį bei tą esu pasižymėjęs kaip keitėsi 250-tas modelis, gal tai galima susieti su modifikacijų numeriais:
 Pirmosios serijos (1971-1973m) autobusų visi šoniniai langai (išskyrus paskutinius) buvo su orlaidėm. Ant stogo „ragai“ (oro paėmimo gaudyklės?) – baltos spalvos.
 Nuo 1973m vidurio (44-xx лиэ Vilniaus AP) pusė langų liko be orlaidžių, „ragai“ – vyšnios spalvos.
 Nuo 1977m. autobusai buvo dažomi tamsiai raudona spalva (iki tol - vyšnios).
 Nuo 1979m. buvo dedami juodo plastiko priekiniai bamperiai (iki tol – plieno skardos). Galvoju, kad nuo tų, o ne 1980m. prasidėjo 250.58 serija.
 Nuo 1984m. prasidėjo ryškiai raudonų 250.59 gamyba.
 Apie 250.93 ir 250.95 modifikacijas nieko nenutuokiu, nes šaldytuvų autobusuose nefiksavau  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kauno AP (vėliau “Kautra”) Ikarus-250 pakeisti valstybiniai numeriai:
 3325<- 5325 71-41ллн -> 5221ЛИЧ
 3426<- 5426 26-31ллч -> 7084ЛИЧ
 Šiaip visi 250-ieji priklausė 5 kolonai, bet prieš savo egzistavimo galą šie keli autobusai buvo paskirti 3 kolonai, dar ir pakeisti valstybiniai.
 O čia jau lietuviškų numerių era:
 …
 5539 ZKO 982
 5560 ZKD 813
 …
 5487 ZKF 520
 …
 5261 ZKD 811 -> Biržų AP Nr.95
 5570 ZKD 860
 5566 ZKA 408
 5563 ZKD 227
 5557 ZKN 737
 5537 ZKC 546
 5568 ZKC 968
 5523 ZKA 700
 5498 ZKA 790
 5420 ZKA 773
 5450 ZKA 815
 5494 ZKC 792
 5500 ZKA 445
 5348 ZKC 693
 5504 ZKC 789
 5451 ZKA 789 taip, turėjo ir 6622ЛИЧ numerį
 5573 ZKC 973
 5242 ZKA 701
 5527 ZKC 970
 5524 ZKA 324
 5574 ZKC 831
 5515 ZKA 791
 5518 ZKA 325
 5361 ZKC 790
 5531 ZKA 411
 5572 ZKA 698
 5555 ZKA 409
 5551 ZKA 378 -> Raseinių AP Nr. 048
 5575 ZKC 545
 5512 ZKA 699
 5549 ZKA 654
 5545 ZKA 322
 5578 ZKA 379
 5595 ZKA 653
 5542 ZKA 323
 5598 ZKA 321
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ieškok ir rasi. Sąrašo viršujeParašė Gytka Rodyti pranešimąCituodamas Vakario "Kautros" sąrašą drystu sakyti, kad čia yra išvardinti ne visi Ikarus 250. Vienas iš jų - Ikarus 250.59 ZKA 408, garažinio numerio tikrai nepamenu.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai suprantu vieno fakto..kodel "Toks'as", na galbut ir kai kurie kiti AP laikas nuo laiko keicia savo masinu VN ? Pastebejau jog Setros DT328,garaz.nr.28, VN ka tik pakeistas i serija FAR (buvo DRA) ir atkreipkite demesi,beveik dauguma masinu yra turejusios pries tai kitus VN..jie vis keiciami. Jei susidevi tai sakyciau galima juk uzsakyti is naujo,su ta pacia simbolika..kam juos naujais keisti??
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Anksčiau policijos "Ieškomų transporto priemonių registre" numerių keitimo priežastis buvo įvardinama kaip "Valstybinių Nr vagystė (pametimas)". Manau, tai buvo tikslesnė formuluotė už dabartinę - "Grobimas (įskaitant ir pasisavinimą)"...Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąNelabai suprantu vieno fakto..kodel "Toks'as", na galbut ir kai kurie kiti AP laikas nuo laiko keicia savo masinu VN ? Pastebejau jog Setros DT328,garaz.nr.28, VN ka tik pakeistas i serija FAR (buvo DRA) ir atkreipkite demesi,beveik dauguma masinu yra turejusios pries tai kitus VN..jie vis keiciami. Jei susidevi tai sakyciau galima juk uzsakyti is naujo,su ta pacia simbolika..kam juos naujais keisti??
 Bet kokiu atveju, turbūt nekeičia šiaip sau, juk tai ir kainuoja papildomai.
 
 O dėl "daugumos mašinų" (čia apie TOKS) - (nepilname) fotobus-o sąraše suskaičiavau 9 iš 72 važinėjančių (konkrečiai - 25,28,121,122,124,143,146,149,172), taigi, kiek perdėjote 
 
 Taigi, nelabai panašu, į Vakario paminėtą tarybinių laikų kelių serijų (03-xx лим ir 07-xx лим) masinį numerių keitimą Vilniaus AP.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tada buvo dažyti plieno skardos numeriai, kurie matyt žiauriai rūdydavo. Dabartiniai yra aliuminio skardos, padengti specialia apsaugine plėvele. Beja, dėl tos plėvelės broko, valstybinių numerių gamintoja "Baltic Sign" turi daug bėdos su E serijos (pradžios) numeriais - nusitrina numerio simboliai.Parašė aRa Rodyti pranešimą
 ...Taigi, nelabai panašu, į Vakario paminėtą tarybinių laikų kelių serijų (03-xx лим ir 07-xx лим) masinį numerių keitimą Vilniaus AP.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įkeliu Vilniaus AP Ikarus 250 pakeistą valstybinę numeraciją. Dar pridedu man žinomą TOKS garažinę numeraciją po atsiskyrimo nuo VAP:
 Ikarus 250.58:
 5525 ZVC 036
 ...
 7700 ZVA 440
 ...
 4203 ZVA 438
 ...
 6669 ZVO 290
 ...
 7745 ZVB 102
 4072 ZVL 041 -> 45 (TOKS)
 ...
 5515 ZVP 652
 6653 ZVD 410
 6671 ZVK 977
 ...
 7752 ZVA 437
 4414 ZVR 321 -> 21 - Alytaus AP Nr.84
 4473 ZVM 216 -> 51 - Alytaus AP Nr.87
 7754 ZVL 325
 Ikarus 250.59 ir etc:
 4423 ZVR 091 -> 29
 4425 ZVO 238
 4405 ZVK 625
 4478 ZVK 679 -> 24
 5506 ZVO 916 -> 83
 6680 ZVB 297 -> 54
 6666 ZVL 822 -> 273
 6679 ZVB 234
 7768 ZVP 480 -> 39
 7775 ZVO 943
 7772 ZVA 651 -> 98
 7771 ZVT 591 -> 38
 5554 ZVT 753 -> 41
 7776 ?
 4458 ZVK 677 -> 82 ->274
 4490 ZVN 157
 5540 ZVK 972 -> 57
 4496 ZVB 236 -> 97
 4474 ZVT 704 -> 22
 7778 ?
 5583 ZVO 945 -> 8 (?)
 6692 ZVA 320 -> 59
 6693 ?
 5545 ZVK 714 -> 71
 7718 ZVO 944 -> 276
 4477 ZVF 056 -> 42
 5546 ZVL 050
 7056 ZVK 234 -> 52
 7746 ZVB 299
 5532 ZVL 401 -> 94
 7716 ZVO 913 -> 37
 5505 ZVA 542 -> 58
 7784 ZVA 612 -> 15
 7786 ZVA 613 -> 33
 4460 ZVB 296 -> 13
 4486 ZVL 823 -> 35
 7785 ZVK 971 -> 43
 5572 ZVM 521 -> 96
 7733 ZVR 837 -> 30
 4438 ZVB 235 -> 8 (?)
 5503 ZVM 440 -> 90
 7705 ZVA 543 -> 14 ar 16 (?)
 5511 ZVB 239 -> 55
 7078 ZVB 302
 5586 ZVB 238 -> 12
 5587 ZVO 793 -> 62
 7782 ZVA 439 -> 16 (?)
 7740 ZVA 441
 5558 ZVN 193
 5534 ZVB 233 -> 60
 5536 ZVA 544 -> 9
 7727 ZVK 261 -> 61
 5538 ZVA 436 -> 92
 7728 ZVB 300 -> 11
 5581 ZVK 257 -> 53
 7744 ZVB 232 -> 36
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien dar kartą pažiūrėjau Vilniaus Ikarus 260 sąrašą ir jame neradau dvidurio priemiestinio Ikaruso, kurio garažo numeris buvo 7777. Su juo man ne kartą yra tekę važiuoti į (iš) Alytų (-aus), todėl ir įsiminė. Autobusas salonas buvo su baltais turėklais ir, atitinkama vairuotojo kabina. Numeriai visgi berods buvo balti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 7777 88-52 лкг Ikarus 260.27 - numeriai buvo juodi, bet "užsilikusios" serijos, nes išduoti vėliau nei dauguma baltų ЛИА.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiandien dar kartą pažiūrėjau Vilniaus Ikarus 260 sąrašą ir jame neradau dvidurio priemiestinio Ikaruso, kurio garažo numeris buvo 7777. Su juo man ne kartą yra tekę važiuoti į (iš) Alytų (-aus), todėl ir įsiminė. Autobusas salonas buvo su baltais turėklais ir, atitinkama vairuotojo kabina. Numeriai visgi berods buvo balti.
 O dėl salono - taip, turėklai dar buvo balti, bet dėžės virš durų jau juodos, durų atidarymo mygtukai jau irgi kvadratiniai - kitaip sakant, "pereinamasis modelis"  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ikarus 250.58 pradėti gaminti 1980m. Maskva tais metais gavo daugiausia, kadangi ten vyko olimpiada. Lietuvai nukrito trupiniai (Vilnius gavo keturis).Parašė Vakaris Rodyti pranešimąGalvoju, kad nuo tų, o ne 1980m. prasidėjo 250.58 serija.
  
 Ačiū Vakari už Ikarus 250 informacijos papildymą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Didokas failas, net 16 MB.
 
 Apie LAZ 4969 internete informacijos mažai. Rašoma, kad tai buvo kavinė ant ratų iš 4202 modelio autobuso.
 
 Vikipedijoje yra tokia tarpmiestinio LAZ 42021 nuotrauka.
 http://upload.wikimedia.org/wikipedi...LAZ42021_8.jpg
 
 Šitas iš www.parovoz.com
 
  
 
 Tik nereikia painioti su savadarbiais perdirbimais iš miesto-priemiesčio autobusų. Perdirbtą esu matęs Vilkaviškio AP.
 
 
 O minkštasis LAZ'as, kurį aš matydavau apie 90-uosius Alytuje, yra 4207.
 
 http://tram.mashke.org/kievtram/pict...cd=bus/cardataPaskutinis taisė Al1; 2010.07.12, 10:06.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėkui už informaciją, ją dar pabandysiu kažkiek papildyti (BOLD):Parašė Vakaris Rodyti pranešimąĮkeliu Vilniaus AP Ikarus 250 pakeistą valstybinę numeraciją. Dar pridedu man žinomą TOKS garažinę numeraciją po atsiskyrimo nuo VAP:
 Ikarus 250.58:
 5525 ZVC 036
 ...
 7700 ZVA 440 -> 26 (TOKS)
 ...
 4203 ZVA 438
 ...
 6669 ZVO 290 -> ? ->275
 ...
 7745 ZVB 102 -> 23
 4072 ZVL 041 -> 45
 4469 ZVV 704 -> 22 -> 271
 5515 ZVP 652
 6653 ZVD 410 -> 63
 6671 ZVK 977
 ...
 7752 ZVA 437 -> ZVT444 -> 28
 4414 ZVR 321 -> 21 - Alytaus AP Nr.84
 4473 ZVM 216 -> 51 - Alytaus AP Nr.87
 7754 ZVL 325
 Ikarus 250.59 ir etc:
 4433 ZVR 091 -> 29
 4425 ZVO 238
 4405 ZVK 625 -> 87
 4478 ZVK 679 -> 24
 5506 ZVO 916 -> 83
 6680 ZVB 297 -> 54
 6666 ZVL 822 -> 76 -> 273
 6679 ZVB 234 -> 73
 7768 ZVP 480 -> 39
 7775 ZVO 943 -> 31
 7772 ZVK 264
 7770 ZVA 651 -> 98
 7771 ZVK678 -> ZVT 591 -> 38
 5554 ZVT 753 -> 41
 7776 ZVR 258
 4458 ZVK 677 -> 82 ->274
 4490 ZVN 157 -> 72
 5540 ZVK 972 -> 57
 4496 ZVB 236 -> 97
 4474 -> ZVP631 ->86
 7778 ZVP 117 -> 40
 5583 ZVO 945
 6692 ZVA 320 -> 59
 6693 ZVP 100 ->89
 5545 ZVK 714 -> 71
 7718 ZVO 944 -> 27 -> 276
 4477 ZVF 056 -> 42
 5546 ZVL 050 -> 74
 7056 ZVK 234 -> 52
 7746 ZVB 299 -> 10
 5532 ZVL 401 -> 94
 7716 ZVO 913 -> 37 -> 272
 5505 ZVA 542 -> 58
 7784 ZVA 612 -> 15 -> 221
 7786 ZVA 613 -> 33
 4460 ZVB 296 -> 13
 4486 ZVL 823 -> 35
 7785 ZVK 971 -> 43
 5572 ZVM 521 -> 96
 7733 ZVR 837 -> 30
 4438 ZVB 235 -> 08
 5503 ZVM 440 -> 90
 7705 ZVA 543 -> 14
 5511 ZVB 239 -> 55
 7078 ZVB 302
 5586 ZVB 238 -> 12
 5587 ZVO 793 -> 62
 7782 ZVA 439 -> 16
 7740 ZVA 441 -> 06
 5558 ZVN 193 -> 95
 5534 ZVB 233 -> 60
 5536 ZVA 544 -> 9
 7727 ZVK 261 -> 61
 5538 ZVA 436 -> 92
 7728 ZVB 300 -> 11
 5581 ZVK 257 -> 53
 7744 ZVB 232 -> 36Paskutinis taisė Matytas; 2010.07.13, 08:53.
 Comment



 ?
?
							
						
Comment