Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto registracijos numeriai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AutoLiet
    Pasirodė kaip ir Kaune, bet vilniečiai tingėjo užrašyti valstybinius numeriuus(nepykit Vilniečiai).
    Bardakas.

    Comment


      Dėl Alytaus AP. Alytaus AP "Kautra" suvirškino ir Alytuje dabar yra "Kautros" filialas be atskiro juridinio statuso. Tuo tarpu nupirkusi Prienų AP, "Kautra" pakeitė strategiją ir paliko Prienų AP kaip dukterinę įmonę. Nors jokių duomenų neturiu, bet nauji autobusai turbūt nepriklauso Prienų AP, o yra išnuomoti iš motininės įmonės. Tas pat ir Vilkaviškyje. Druskininkuose "Kautra" viską pradėjo nuo nulio, todėl ten tik "Kautros" filialas, o viso transporto priemonės priklauso "Kautrai".
      Paskutinis taisė Al1; 2010.05.14, 11:56.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Dėl Alytaus AP. Alytaus AP "Kautra" suvirškino ir Alytuje dabar yra "Kautros" filialas be atskiro juridinio statuso. Tuo tarpu nupirkusi Prienų AP, "Kautra" pakeitė strategiją ir paliko Prienų AP kaip dukterinę įmonę. Nors jokių duomenų neturiu, bet nauji autobusai turbūt nepriklauso Prienų AP, o yra išnuomoti iš motininės įmonės. Tas pat ir Vilkaviškyje. Druskininkuose "Kautra" viską pradėjo nuo nulio, todėl ten tik "Kautros" filialas, o viso transporto priemonės priklauso "Kautrai".
        gal kas galetu patikslinti ar tikrai taip yra?

        Comment


          Gal kas turi duomenų apie tai, kokį kėbulą turėjo KLAPo autobusas nr. 184 KLU 941 Volvo B10M-60?
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
            gal kas galetu patikslinti ar tikrai taip yra?
            Gal a6 ir pe daug kategoriškai pasakiau. Viskas priklauso nuo privatizacijos sąlygų ir investicinių įsipareigojimų. Jei "Kautra", pirkdama tiek Prienų, tiek Vilkaviškio AP įsipareigojo investuoti į transporto priemonių atnaujinimą kažkiek Lt ar kažkiek vienetų naujesnių ar visiškai naujų autobusų, tai tie autobusai tikriausiai yra perduoti parkams. O likusi dalis autobusų, nurašius visiškai beviltiškus senus autobusus, gali būti išnuomota ar kaip nors klitaip laikinai perduota iš motininės įmonės.

            Comment


              Kol AutoLiet “tvarkosi” su didžiųjų miestų autobusų sąrašais, aš po truputį pateiksiu ką turiu apie “provincijos” Ikarusus iš kito galo. Kaip minėjau, sovietmečiu šios markės autobusų turėjo 20 šalies miestų AP ir ATĮ. Anksčiau pateikiau info apie autobusus, kuriuos turėjo Nr.20 šiame sąraše - Biržų ATĮ ir Nr.19 Vilkaviškio ATĮ. Mano duomenimis, iš tos pačios partijos, kaip Vilkaviškio ATĮ (29XX ллц), pirmuosius Ikarusus gavo ir Rokiškio ATĮ (Nr.18). Panašiai kaip Biržų bei Vilkaviškio atvejais, pirmais metais buvo gauti iškart 8 Ikarus 260 markės autobusai, kitais dar 3, sukurta bazė, o vėliau ji buvo papildoma labai epizodiškai ir nereguliariai:
              Ikarus 260:
              38 49-63ллх (1980m.)
              41 49-64ллх
              47 64-67ллх
              43 64-68ллх
              57 06-03лкб
              61 06-04лкб
              59 06-05лкб
              53 06-06лкб
              380 32-97лкб (1981m.)
              381 39-95лкб
              382 43-43лкб
              383 4969? ЛИШ (1983m.?)
              Paskutiniai du važinėjo ir tarpmiestiniais maršrutais bei turėjo pakeistus valst. nr.: ZUH 218 ir ZUH 678 atitinkamai. Prieš du metus, būdamas Rokiškyje, dar mačiau gyvą 57-tą su ZUH 651 valst. numeriu.
              Manau, dar galėjo būti kokie 2 Ikarusai, nes 386 ir 387 numerius turėjo Laz 4202, o toliau – visokių markių DAF ir Volvo.
              Lauksiu papildymų ir pataisymų

              Comment


                Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                Rokiškio ATĮ (...) Lauksiu papildymų ir pataisymų
                Taigi, ką esu matęs (žymėjimai įprastiniai, metai - iš "Regitros"):

                Ikarus-260:
                38 49-63 ллх (1980m.)
                41 49-64 ллх
                47 64-67 ллх
                43 64-68 ллх
                57 06-03 лкб (1980 m.) -> ZUH 651
                61 06-04 лкб
                59 06-05 лкб
                53 06-06 лкб
                380 32-97 лкб (1981m.)
                381 39-95 лкб

                Ikarus-260.27:
                382 43-48 лкб (1981 m.) -> 3046 ЛИХ -> 2508 РТВ -> ZUH 218
                383 4569 ЛИШ (1987 m.) -> 2509 РТВ -> ZUH 678

                Regitros "apšaudymas" rodo dar bent vieną Ikarus-260, sulaukusį lietuviškų valst. Nr.:
                ZUH 644 (1979 m.) - galbūt, kaip ir Vilkaviškio atveju, pirmieji autobusai buvo pagaminti 1979, o gauti 1980 metais?

                Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                Manau, dar galėjo būti kokie 2 Ikarusai, nes 386 ir 387 numerius turėjo Laz 4202, o toliau – visokių markių DAF ir Volvo.
                Ne, visi nuo 384 taip pat buvo ЛАЗ-42021:
                384 7548 ЛИШ (1988 m.) -> ZUH 604
                385 8442 ЛИШ (1988 m.) -> ZUH 632
                386 9094 ЛИШ (1989 m.) -> ZUH 688
                387 9491 ЛИШ (1989 m.) -> ZUH 664 (buvo perdarytas į tarpmiestinį su minkštomis sėdynėmis)

                Beje, toliau dar ne vakarietiškos senienos, o "naujas" Hyundai Aerotown
                388 ZUJ 220 (1996 m.)

                2009 m. vasarą parko teritorijoje Ikarusų jau nebebuvo.
                Tačiau aptvare dar stovėjo nebevažinėjantys ЛАЗ-42021 (visi, išskyrus 385).

                Comment


                  Mano sąrašas apie Rokiškio Ik-260 sutampa su Jūsų (aRa, Vakaris) sąrašais. aRa valstybinių numerių pataisymas teisingas.

                  Comment


                    Parašė aRa Rodyti pranešimą

                    Regitros "apšaudymas" rodo dar bent vieną Ikarus-260, sulaukusį lietuviškų valst. Nr.:
                    ZUH 644 (1979 m.) - galbūt, kaip ir Vilkaviškio atveju, pirmieji autobusai buvo pagaminti 1979, o gauti 1980 metais...
                    Dėkui už papildymus ir pataisymus. Gali būti, kad pirmoji partija buvo pagaminta 1979m., nes gauti jie 1980m. pačioje pradžioje...

                    Comment


                      gal pavarijuokime garaziniais nr. pirmais-paskutiniais kas zinote ? as pradesiu:
                      taigi "Toks'as"
                      nr.04 Neoplan Stirlyner;
                      nr.237 MB O 407
                      "Kautra"
                      nr.01 Iveco Daily;
                      nr.ZKG Paz 672 (Prienu AP)
                      "Klap"
                      nr.01 MAN
                      nr.405 Saffle
                      "Raseiniu AP"
                      nr.01 Iveco Prius (sv.zalias,viengubais stiklais);
                      nr.188 Setra S215
                      "Bus turas"
                      nr.0001 Setra S 417;
                      nr.2519 Scania berots

                      Comment


                        Pasistengsiu pagyvinti gerokai apmirusią temą.
                        Šiek tiek duomenų apie Kretingos autobusus. Sovietmečiu Kretingos ATĮ buvo orentuota į kurortinės Palangos aptarnavimą, todėl natūralu, kad turėjo ir komfortabilesnius Ikarus markės autobusus:
                        Ikarus 260:
                        ---1979m.---
                        82 00-87ллп
                        83 00-88ллп
                        80 61-80ллп
                        81 61-81ллп
                        ---1980m.---
                        79 16-04лло
                        78 25-92ллж
                        77 17-24ллш
                        76 17-25ллш
                        75 17-26ллш > ZLM 723
                        ---1982m.---
                        73 89-22ллш > ZLM 541
                        74 89-23ллш > ZLM 513
                        ---1983m.---
                        85 67-76ллэ > ZLM 540
                        ---1985m.---
                        86 5824 ЛИМ > ZLH 067 Ikarus 260.27
                        84 5825 ЛИМ > ZLO 245 Ikarus 260.27
                        71 6488 ЛИМ
                        72 6489 ЛИМ > ZLO 244
                        ---1987m.---
                        70 4332 ЛИO > ZLY 799 Ikarus 260.27
                        ---1988m.---
                        82 5901 ЛИO > ZLE 589
                        79 5902 ЛИO > ZLY 345
                        78 6440 ЛИO > ZLY 591
                        ---1989m.---
                        80 7134 ЛИO > ZLO 246 Ikarus 263
                        Kažkada Kretinga turėjo kelis “minkštuosius” Laz’us, kurie aptarnavo vienintelį maršrutą Palanga-Kaunas per Kretingą. Pradžioj -
                        Laz-697P:
                        91 51-96ллш (1982m.)
                        92 91-52ллш
                        paskui juos 1988m. pakeitė “prailginti” -
                        Laz-699P:
                        90 5681 ЛИO > ZLB 819
                        89 6475 ЛИO > ZLC 434
                        Kaip ir daugelis šalies ATĮ, Kretinga turėjo keletą dyzelinių Laz’ų –
                        Laz-42021:
                        94 4489 ЛИO (1987m.)
                        95 4490 ЛИO
                        93 5320 ЛИO (1988m.) > ZLO 247
                        96 6551 ЛИO (1989m.)
                        97 6790 ЛИO > ZLN 761
                        98 6934 ЛИO > ZLE 964
                        Aišku, daugiausia buvo Laz-695H, kurie “užėmė” numerius nuo 100-138 (kada nors įkelsiu, nors ten daug spragų).
                        Paz’ų Kretingoje nebuvo daug, paskutiniai mano užfiksuoti buvo –
                        Paz-672:

                        68 6625 ЛИO
                        69 7198 ЛИO
                        Suskilus ATĮ, Kretingos autobusų parkas, nedarė “revoliucijos” numeracijoje, tęsė buvusią ir netgi vieninteliai iki šiol naudoja sovietinę ATĮ emblematiką.
                        Nepriklausomybės metais Kretinga gavo statistinius–
                        Hyundai Aero Tawn:
                        99 FLK 551
                        ir
                        Karosa B732:
                        75 ZLO 568
                        Šiuo metu Kretingos AP sudaro (atskira tema) praktiškai vien vokiški autobusai ir mikroautobusai: 53-100 numerius užima Neoplan, Setra, MAN ir MB. Parką paįvairina tik “korėjietis” bei 5 “Karosos” – prie paminėtos aukščiau prisijungė 4 iš KLAP įsigytos, kurios gavo numerius:
                        92 ZLO 563
                        94 ZLO 564
                        96 ZLO 602
                        95 ZLO 604
                        Kaip visada - lauksiu pataisymų ir papildymų…
                        Paskutinis taisė Vakaris; 2010.05.24, 15:44. Priežastis: Ištaisyta klaida: 95 4490 ЛИO

                        Comment


                          Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                          Pasistengsiu pagyvinti gerokai apmirusią temą.
                          Šiek tiek duomenų apie Kretingos autobusus. Sovietmečiu Kretingos ATĮ buvo orentuota į kurortinės Palangos aptarnavimą, todėl natūralu, kad turėjo ir komfortabilesnius Ikarus markės autobusus:
                          Ikarus 260:
                          ---1979m.---
                          82 00-87ллп
                          83 00-88ллп
                          80 61-80ллп
                          81 61-81ллп
                          ---1980m.---
                          79 16-04лло
                          78 25-92ллж
                          77 17-24ллш
                          76 17-25ллш
                          75 17-26ллш > ZLM 723
                          ---1982m.---
                          73 89-22ллш > ZLM 541
                          74 89-23ллш > ZLM 513
                          ---1983m.---
                          85 67-76ллэ > ZLM 540
                          ---1985m.---
                          86 5824 ЛИМ > ZLH 067 Ikarus 260.27
                          84 5825 ЛИМ > ZLO 245 Ikarus 260.27
                          71 6488 ЛИМ
                          72 6489 ЛИМ > ZLO 244
                          ---1987m.---
                          70 4332 ЛИO > ZLY 799 Ikarus 260.27
                          ---1988m.---
                          82 5901 ЛИO > ZLE 589
                          79 5902 ЛИO > ZLY 345
                          78 6440 ЛИO > ZLY 591
                          ---1989m.---
                          80 7134 ЛИO > ZLO 246 Ikarus 263
                          Kažkada Kretinga turėjo kelis “minkštuosius” Laz’us, kurie aptarnavo vienintelį maršrutą Palanga-Kaunas per Kretingą. Pradžioj -
                          Laz-697P:
                          91 51-96ллш (1982m.)
                          92 91-52ллш
                          paskui juos 1988m. pakeitė “prailginti” -
                          Laz-699P:
                          90 5681 ЛИO > ZLB 819
                          89 6475 ЛИO > ZLC 434
                          Kaip ir daugelis šalies ATĮ, Kretinga turėjo keletą dyzelinių Laz’ų –
                          Laz-42021:
                          94 4489 ЛИO (1987m.)
                          95 4489 ЛИO
                          93 5320 ЛИO (1988m.)
                          96 6551 ЛИO (1989m.)
                          97 6790 ЛИO > ZLN 761
                          98 6934 ЛИO > ZLE 964
                          Aišku, daugiausia buvo Laz-695H, kurie “užėmė” numerius nuo 100-138 (kada nors įkelsiu, nors ten daug spragų).
                          Paz’ų Kretingoje nebuvo daug, paskutiniai mano užfiksuoti buvo –
                          Paz-672:

                          68 6625 ЛИO
                          69 7198 ЛИO
                          Suskilus ATĮ, Kretingos autobusų parkas, nedarė “revoliucijos” numeracijoje, tęsė buvusią ir netgi vieninteliai iki šiol naudoja sovietinę ATĮ emblematiką.
                          Nepriklausomybės metais Kretinga gavo statistinius–
                          Hyundai Aero Tawn:
                          99 FLK 551
                          ir
                          Karosa B732:
                          75 ZLO 568
                          Šiuo metu Kretingos AP sudaro (atskira tema) praktiškai vien vokiški autobusai ir mikroautobusai: 53-100 numerius užima Neoplan, Setra, MAN ir MB. Parką paįvairina tik “korėjietis” bei 5 “Karosos” – prie paminėtos aukščiau prisijungė 4 iš KLAP įsigytos, kurios gavo numerius:
                          92 ZLO 563
                          94 ZLO 564
                          96 ZLO 602
                          95 ZLO 604
                          Kaip visada - lauksiu pataisymų ir papildymų…
                          na o nezinai dabartines Kretingos AP garazines numeracijos..kaip supratau ji prasideda nr.53 o baigiasi 100 ar 99. Beje-pataisymas,anksciau Palangos miesto marsrutus,priemiescio ir tarpmiestinius is Palangos aptarnaudavo Klaipedos ATI. Man taip sake vienas "Vlasavos" vairuotojas.

                          Comment


                            Parašė Prodigal Stranger
                            Mieste dirbo du Klaipėdos Autobusų Parko 'Ikarusai': vieno iš jų garažinis numeris buvo 1008 (valst.nr. 52-94), o kito jau nepamenu.
                            Beje, į Nidą vasaros metu t.p. komandiruodavo keletą 'Ikarusų'.
                            Palangoje nuo maždaug 1981 m. (kai pakeitė Kretingos AP mašinas) nuolat dirbdavo 3 Klaipėdos AP autobusai, paskutinis IK-260 tercetas buvo 69-16ЛЛЭ - 1062, 3481ЛИО - 1005, 5294ЛИО - 1008. Nidoje lygtais vasaromis dirbdavo po 1 mašiną Ik-260 (dažniausiai būdavo 6422 ЛИМ -3803, bet gal kartais būdavo išsiunčiama ir dar viena). Viena Klaipėdos AP mašina taip pat nuolat aptarnaudavo Gargždų miesto maršrutą be numerio "Stat. medž. k-tas-Mičiurino g." (taip tuomet jis vadinosi, tiesa vienu metu buvo gavęs Klaipėdos priemiesčio nr. lygtais 57), paskutinis nuolatinis šio maršruto autobusas buvo 3299ЛИО - 3757. Jei kuri iš minėtų mašinų sugesdavo, būdavo iš Klaipėdos miesto maršrutinių siunčiama rezervinė.

                            Tokia situacija tęsėsi maždaug iki 1990-91 m., kol po to vėl trumpą laiką Palangos maršrutus aptarnavo Kretingos AP, o vėliau šią veiklą perėmė Palangos bendrovės "Parąžė" (dabar nebeegzistuoja) ir "Vlasava". Gargžduose miesto maršrutas dar keletą metų (vis apkarpant) egzistavo, kol buvo visai uždarytas. Nidoje vasaromis poilsiautojus į paplūdimius veža vietinių individualių imonių mikroautobusai.

                            Galima sakyti, kad tuo metu Gargždai "turėjo" ir dar vieną pusiau miesto maršrutą, kuris iš tiesų buvo priskirtas priemiestiniams: nr. 84 Komjaunimo g.-Dovilai (po Nepriklausomybės Basanavičiaus g. sodai - Dovilai), tačiau šis maršrutas nuolatinės mašinos neturėjo, todėl kasdien iš KlAP buvo atsiunčiama vis kita mašina, dabar šis maršrutas jau seniai uždarytas.

                            Comment


                              Parašė Matytas Rodyti pranešimą
                              Palangoje nuo maždaug 1981 m. (kai pakeitė Kretingos AP mašinas) nuolat dirbdavo 3 Klaipėdos AP autobusai, paskutinis IK-260 tercetas buvo 69-16ЛЛЭ - 1062, 3481ЛИО - 1005, 5294ЛИО - 1008. Nidoje lygtais vasaromis dirbdavo po 1 mašiną Ik-260 (dažniausiai būdavo 6422 ЛИМ -3803, bet gal kartais būdavo išsiunčiama ir dar viena). Viena Klaipėdos AP mašina taip pat nuolat aptarnaudavo Gargždų miesto maršrutą be numerio "Stat. medž. k-tas-Mičiurino g." (taip tuomet jis vadinosi, tiesa vienu metu buvo gavęs Klaipėdos priemiesčio nr. lygtais 57), paskutinis nuolatinis šio maršruto autobusas buvo 3299ЛИО - 3757. Jei kuri iš minėtų mašinų sugesdavo, būdavo iš Klaipėdos miesto maršrutinių siunčiama rezervinė.

                              Tokia situacija tęsėsi maždaug iki 1990-91 m., kol po to vėl trumpą laiką Palangos maršrutus aptarnavo Kretingos AP, o vėliau šią veiklą perėmė Palangos bendrovės "Parąžė" (dabar nebeegzistuoja) ir "Vlasava". Gargžduose miesto maršrutas dar keletą metų (vis apkarpant) egzistavo, kol buvo visai uždarytas. Nidoje vasaromis poilsiautojus į paplūdimius veža vietinių individualių imonių mikroautobusai.

                              Galima sakyti, kad tuo metu Gargždai "turėjo" ir dar vieną pusiau miesto maršrutą, kuris iš tiesų buvo priskirtas priemiestiniams: nr. 84 Komjaunimo g.-Dovilai (po Nepriklausomybės Basanavičiaus g. sodai - Dovilai), tačiau šis maršrutas nuolatinės mašinos neturėjo, todėl kasdien iš KlAP buvo atsiunčiama vis kita mašina, dabar šis maršrutas jau seniai uždarytas.
                              tai kap supratome Palanga "dalinosi" Kretingos AP su Klaipedos AP..?

                              Comment


                                Pasižiūrėjau į Kretingos AP fotobus.msk.ru sąrašą ir manau, kad jį reikėtų gerokai papildyti. Mano duomenimis Kretingos AP sąrašas atrodo maždaug taip:
                                53 EJK 298 (1996) – anot Regitros jo markė “Dennis Javelin” – man negirdėtas
                                54 EJK 299 (1996) – toks pat NVO (man Nežinomas Važinėjantis Objektas)
                                55 EGU 580 (1994) MAN 11.230
                                56 BRU 475 (1990) MAN 8.100
                                57 neturiu duomenų, bet įtariu (esu apsilenkęs kelyje) MAN NL202
                                58 ACS 813 (1990) MAN 10.180
                                59 KLC 852 (1987) MB O309
                                60 HLE 995 (1985) MB O309
                                61 HLE 994 (1984) MB O309 (atrodo, nurašytas)
                                62 HLL 896 (1982) MB O309
                                63 HLZ 396 (1985) MB 408
                                64 HLN 473 (1998) MB 412
                                65 ARC 245 (1991) Neoplan N409 vietoj 65 HLN474 MB 412*
                                66 BEL 876 (1990) MB1120 vietoj 66 HLM 817 MB 412*
                                67 HLN 477 (1998) MB 412
                                68 KLC 146 (1988) MB 1120
                                69 KLC 851 (1988) MB 1120
                                70 ZLY 799 (1987) Ikarus 260.27 (dar gyvas!)
                                71 ZLO 249 (1985) Ikarus 260 (nurašytas 2007m. ex 6488 ЛИМ)**
                                72 DOJ 094 (1993) Setra S215RL
                                73 ZLM 541 (1982) Ikarus 260 (TA baigėsi 2008m. – įspūdingi 26 metai(!))
                                74 KLO 445 (1989) Scania K112
                                75 ZLO 568 (1996) Karosa B732
                                76 AHP 992 (1994) Setra S215(NR?)
                                77 ARZ 899 (1987) Setra S215(ÜL?)
                                78 ZLY 591 (1988?89) Ikarus 260 (TA baigėsi 2009m.)
                                79 ZLY 345 (1988) Ikarus 260 (atrodo, jau nurašytas)
                                80 ZLO 246 (1989) Ikarus 263 (dar gyvas!)
                                81 BBZ 673 (1992) Neoplan 316K
                                82 ZLE 589 (1988) Ikarus 260 (atrodo, jau nurašytas)
                                83 DLE 467 (1978) MAN SUE240 (atrodo ir šis senelis “nebegyvas”)
                                84 ZLO 245 (1985) Ikarus 260 (TA baigėsi 2008m.)
                                85 BNU 247 (1988) Setra (S213ÜL?)
                                86 ZLH 067 (1985) Ikarus 260 (TA baigėsi 2008m.)
                                87 BRU 470 (1990) Setra S215ÜL
                                88 BNU 246 (1987) MB O303
                                89 AZL 875 (1993) Setra S215(ÜL?)
                                90 ZUP 875 (1991) Setra S215(ÜL?)
                                91 ZLA 056 (1991) pritrenkiantis modelis Ssang Yong DA33 (gaila AtA)
                                92 ZLO 563 (1996) exKlAP
                                93 ZLO 247 (1988) Laz-42021 (nurašytas 2007m.)
                                94 ZLO 564 (1996) exKlAP, vietoj Laz-42021 4489 ЛИO
                                95 ZLO 604 (1996) exKlAP, vietoj Laz-42021 4490 ЛИO
                                96 ZLO 602 (1996) exKlAP, vietoj Laz-42021 6551 ЛИO
                                97 ZLN 760 (1989) Laz-42021 (nurašytas)
                                98 ZLE 694 (1989) Laz-42021 (nurašytas 2009m.)
                                99 FLK 551 (1996) Hyundai Aero Town
                                100 DRD 100 (1993) Neoplan 316K***
                                *Beja, su Mercedes mikroautobusais Nr.65 ir Nr.66 buvo kažkokia kriminalinė istorija. Buvo pavogti, ar panašiai. Gal kas ką prisimena?
                                **Sudarydamas šį sąrašą radau, kad Ikarus 260 71 6488 ЛИМ valst. numeris buvo ZLO 249 (žiūr. į prieš tai įdėtą žinutę apie Kretingos autobusus).
                                ***Šiame sąraše Buss fanas tikiuosi ras informaciją apie “mažiausią ir didžiausią garažinį numerį”
                                Paskutinis taisė Vakaris; 2010.05.24, 15:42. Priežastis: Ištaisyta klaida: turi būti EJK 299

                                Comment


                                  dekui dekui Vakari uz sarasa radau ta didziausia ir maziausia nr.
                                  beje-kaip supratau didesne dali Palangos marsrutu visgi aptarnavo (viska susumavus) Kretingos AP,o ne Klaipedos AP. Nes kaip zinia Palanga savo AP niekad ir neturejo kaip ir Neringa

                                  Comment


                                    Po praeito penktadienio (2010 05 21) Kretingos AP beliko tik du Ikarus'ai (abiejų TA dar galioja):
                                    70 ZLY 799 (1987) Ikarus 260.27
                                    80 ZLO 246 (1989) Ikarus 263

                                    Nes neįvardintą trečiąjį tą dieną priešpiet išvilko į metalo laužą - nebespėjau pamatyt... Ech
                                    Paskutinis taisė aRa; 2010.05.24, 12:25.

                                    Comment


                                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                      Po praeito penktadienio (2010 05 21) Kretingos AP beliko tik du Ikarus'ai (abiejų TA dar galioja):
                                      70 ZLY 799 (1987) Ikarus 260.27
                                      80 ZLO 246 (1989) Ikarus 263

                                      Nes neįvardintą trečiąjį tą dieną priešpiet išvilko į metalo laužą - nebespėjau pamatyt... Ech
                                      Įtariu, kad tai turėjo būti Kretingos AP garažinis Nr. 82, kuris paskutinis iš tridurių Ik260 dar buvo važinėjantis, nors galėjo būti ir kito kurio kėbulas užsilikęs.
                                      Paskutinis taisė Matytas; 2010.05.24, 13:47.

                                      Comment


                                        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                        *Beja, su Mercedes mikroautobusais Nr.65 ir Nr.66 buvo kažkokia kriminalinė istorija. Buvo pavogti, ar panašiai. Gal kas ką prisimena?
                                        Su Kretingos AP MB Sprinteriais (gar. 65 ir 66) iš tiesų buvo kriminalinė istorija, kažkur su pusmečio tarpu jie buvo pavogti (nuvaryti), apie vėlesnį jų suradimą (arba ne) lyg informacijos ir nebebuvo. Nors istorijos gan keistos - vienas nuvarytas vairuotojui tarp reisų pietaujant, kitas atvejis - irgi kažkuo panašus.
                                        Paskutinis taisė Matytas; 2010.05.24, 13:47.

                                        Comment


                                          koks Kretingos AP ilgiausias marsrutas ir kokios masinos ji aptarnauja?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X