Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Viešasis transportas Baltarusijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Negražūs man jų MAZ'ai.

    Comment


      #42
      o man MAZ'ai labai grazus tik aisku keista kad visi senieji jau lauze, zinant kad jiems maks ~15 metu

      Comment


        #43
        idomu,kodel baltarusijos donamo nevazineja su maz? nelygis? tai ko jie savo slamsta bruka mums DDD

        Comment


          #44
          Parašė osnas Rodyti pranešimą
          o man MAZ'ai labai grazus tik aisku keista kad visi senieji jau lauze, zinant kad jiems maks ~15 metu
          Tai kad kokybė surinkimo nėra gera.

          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
          idomu,kodel baltarusijos donamo nevazineja su maz? nelygis? tai ko jie savo slamsta bruka mums DDD
          Jei čia būtų Demokratinė Korėjos Liaudies Respublika (aka Šiaurės Korėja), tai jie tada išvis važinėtų su „savo“ gamybos troleibusu Karosa C734, bet čia jau kita tema .
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            #45
            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Jei čia būtų Demokratinė Korėjos Liaudies Respublika (aka Šiaurės Korėja), tai jie tada išvis važinėtų su „savo“ gamybos troleibusu Karosa C734, bet čia jau kita tema .
            Karosa gaminami Baltarusijoje? Iki šiol maniau, kad Čekijoje...
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #46
              Šiaurės Korėjoje važinėja iš Čekijos nupirkti autobusai Karosa C734, perdaryti į troleibusus ir visiems pateikiami kaip savos gamybos. Ten pas juos yra ir daug kitų nusavintos ir perdarytos technikos.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                #47
                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Šiaurės Korėjoje važinėja iš Čekijos nupirkti autobusai Karosa C734, perdaryti į troleibusus ir visiems pateikiami kaip savos gamybos. Ten pas juos yra ir daug kitų nusavintos ir perdarytos technikos.
                Dėkoju, kad papasakojai apie Pchenjano "troleibusus Karosa" Pakėlei nuotaiką ))
                Kai suradau jo nuotrauką, tai ilgai negalėjau atsijuokti! Korėjiečiai moka nustebinti pasaulį.

                Taigi, epic fail- "troleibusas" Karosa C734


                http://picasaweb.google.com/lh/photo...J0qKWciRrEuPgg

                P.S. Atsiprašau už off-topicą, bet čia unikalus atvejis.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  #48
                  Parašė osnas Rodyti pranešimą
                  o man MAZ'ai labai grazus tik aisku keista kad visi senieji jau lauze, zinant kad jiems maks ~15 metu
                  Bet ten jie ir dirba kaip negrai. Pas mus jau seniai nėra tokių keleivių srautų. Nemanau, kad ir vakarietiški autobusai tokiomis sąlygomis tarnautų ilgiau.
                  Be to ir priežiūra daug ką reiškia.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Dėkoju, kad papasakojai apie Pchenjano "troleibusus Karosa" Pakėlei nuotaiką ))
                    Kai suradau jo nuotrauką, tai ilgai negalėjau atsijuokti! Korėjiečiai moka nustebinti pasaulį.

                    Taigi, epic fail- "troleibusas" Karosa C734
                    Atvaizdas


                    http://picasaweb.google.com/lh/photo...J0qKWciRrEuPgg

                    P.S. Atsiprašau už off-topicą, bet čia unikalus atvejis.
                    Ir kaipgi be socializmo pradininko pono Marksiuko portreto Net keista, kad pasaulyje dar egzistuoja tokios santvarkos valstybė.

                    Comment


                      #50
                      Mogiliovo viešasis transportas

                      Troleibusai

                      Mieste yra 11 troleibusų maršrutų:
                      1 Лазаренко - КП "ТЭЦ-2" (rytinio piko metu darbo d.)
                      2 Завод "Могилёвтрансмаш" - КП "Зелёный Луг" (kasdien)
                      3 Площадь Орджоникидзе - КП "ТЭЦ-2" (kasdien)
                      3к Площадь Орджоникидзе - Облгаз (kasdien, dalis reisų sutrumpinta trasa ne piko metu)
                      4 КП "Переезд" - КП "Любуж" (kasdien)
                      5 Вокзал - КП "ТЭЦ-2" (kasdien)
                      5к Вокзал - Облгаз (kasdien, dalis reisų sutrumpinta trasa ne piko metu)
                      6 КП "Любуж" - КП "ТЭЦ-2" (kasdien)
                      7 КП "Зелёный Луг" - КП "Любуж" (darbo d., piko metu)
                      8 КП "Зелёный Луг" - Вокзал (darbo d., piko metu)
                      10 Площадь Орджоникидзе - КП "Любуж" (darbo d., piko metu)

                      Dažniausiai važiuoja 2 ir 4 maršrutų troleibusai (piko metu intervalas 2-4 min.), darbo dienomis į maršrutus išvažiuoja apie 100 troleibusų. 2 ir 4 maršrutais dirba po 25-35 troleibusus.
                      Maršrutų schema (© IKS)
                      Troleibusų įvairovė nėra didelė.
                      Seniausia technika:
                      AKSM-101 (BKM-101)



                      Ant vieno iš tiltų per Dneprą



                      Centrinėje miesto gatvėje - Pervomaiskaja



                      Galinėje stotelėje Liūbuž



                      ZiU-682 - tai, nuo ko nukopijuotas AKSM-101 dizainas



                      2 maršruto BKM-201 pačioje baisiausioje kelio dangos atžvilgiu (Lietuvoje tokio prasto žiedo niekur nesu matęs) galinėje stotelėje - gamykla "Mogiliovtransmaš".



                      Vienas iš rečiausiai kursuojančių maršrutų - 8 (2-3 troleibusai)



                      Naujausia technika - BKM-321



                      Dar yra 1 BKM-333, bet jis tądien nevažiavo.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        #51
                        Autobusai
                        Maršrutų nemažai - virš 40, bet kai dirba vienas, kiti - ne. Nemažai yra trumpų, privežančių prie gamyklų, esančių visai šalia nuo kitos galinės stotelės. Dažniausiai kursuoja 1/45, 4, 8 maršrutai. 8-as - lyderis - piko metu intervalas 2-3 min. ir juo važiuoja tik ilgi autobusai.
                        Maršrutų schema (© IKS)

                        Mieste dirba daugiausia vien standartiniai autobusai MAZ, tačiau yra ir kitų - Mercedes Benz ir Ikarus. Ikarusų likę vos keli, tąkart mačiau 2, tačiau juos nufotografuoti nebuvo galimybių .
                        Spalvų įvairovė didesnė, nei Minske:
                        MAZ-103







                        Šiek tiek naujesni:



                        MAZ-107



                        Šitas pateko į Mogiliovą, kai jo dėl kažkokių defektų atsisakė Maskva. Apie tai liudija autobuso dažymo schema.

                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          #52
                          MAZ-105



                          Kaip ir MAZ-103, jų yra ir su nauju priekiu



                          Retenybė Baltarusijoje - vakarietiškas autobusas. Viso Mogiliove yra apie 20 Mercedes-Benz O405G.







                          Bilietai
                          Kiekviename troleibuse yra konduktorius, dėl autobusų - nežinau. Bilieto kaina - 600 rublių (tiek kioske, tiek pas konduktorių). Yra ir mėnesiniai bilietai. Lengvatinių bilietų nėra.
                          Visi mano panaudoti bilietai (pirkti pas konduktorių):

                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            #53
                            Kartais Mogiliove nėra tų prailgintų Mercedes autobusų, kur durys yra ir kairėje autobuso pusėje?

                            Comment


                              #54
                              Ne, tokie duobusai (tik jau kaip paprasti autobusai) yra/buvo Maskvoje. Modelis MB O405GTD
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                #55
                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Ne, tokie duobusai (tik jau kaip paprasti autobusai) yra/buvo Maskvoje. Modelis MB O405GTD
                                Įdomu, kokia yra prasmė iš durų abiejose pusėse miesto maršrutuose? Nebent mieste yra tokio pobūdžio transportas

                                http://www.youtube.com/watch?v=LWfXF...eature=channel
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  #56
                                  Jie Vokietijoje buvo naudojami oro uoste, berods.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Jie Vokietijoje buvo naudojami oro uoste, berods.
                                    Seskite visiem rasau po dvejeta Tokie DUObusai buvo naudojami kaip ir tramvajai, jie kursavo specialiai pastatytose begiose kai jie ivazuoja i pozemine stotele tai jie arba is vienos arba is kitos puses atidarydavo durys ziurint kokia kriptim vazuoja! O aerouostose tais laikais buvo naudojami mazdaug tokie aerouosto autobusai


                                    Sitam video gerai parodyta tokiu duobusu veikimo principas http://www.youtube.com/watch?v=jUsRg9kkPPc
                                    Paskutinis taisė Tigras; 2010.09.19, 09:40.

                                    Comment


                                      #58
                                      Čia gal tie Neoplan N9022 ar kaip ten jie vadinasi?

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                        Retenybė Baltarusijoje - vakarietiškas autobusas. Viso Mogiliove yra apie 20 Mercedes-Benz O405G.
                                        Tai čia ir yra tas, nuo kurio MAZ matyt viską "nulaižė"

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Tigras Rodyti pranešimą
                                          Seskite visiem rasau po dvejeta Tokie DUObusai buvo naudojami kaip ir tramvajai, jie kursavo specialiai pastatytose begiose kai jie ivazuoja i pozemine stotele tai jie arba is vienos arba is kitos puses atidarydavo durys ziurint kokia kriptim vazuoja! O aerouostose tais laikais buvo naudojami mazdaug tokie aerouosto autobusai
                                          Atvaizdas


                                          Sitam video gerai parodyta tokiu duobusu veikimo principas http://www.youtube.com/watch?v=jUsRg9kkPPc
                                          O argi dabar Esene duobusai nebevažinėja?
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X