Negražūs man jų MAZ'ai.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[BY] Viešasis transportas Baltarusijoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad kokybė surinkimo nėra gera.Parašė osnas Rodyti pranešimąo man MAZ'ai labai grazus tik aisku keista kad visi senieji jau lauze, zinant kad jiems maks ~15 metu tik aisku keista kad visi senieji jau lauze, zinant kad jiems maks ~15 metu
 
 Jei čia būtų Demokratinė Korėjos Liaudies Respublika (aka Šiaurės Korėja), tai jie tada išvis važinėtų su „savo“ gamybos troleibusu Karosa C734, bet čia jau kita temaParašė OneMillion Rodyti pranešimąidomu,kodel baltarusijos donamo nevazineja su maz? nelygis? tai ko jie savo slamsta bruka mums DDD DDD . .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Karosa gaminami Baltarusijoje? Iki šiol maniau, kad Čekijoje...Parašė Mettal Rodyti pranešimąJei čia būtų Demokratinė Korėjos Liaudies Respublika (aka Šiaurės Korėja), tai jie tada išvis važinėtų su „savo“ gamybos troleibusu Karosa C734, bet čia jau kita tema .I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... .I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėkoju, kad papasakojai apie Pchenjano "troleibusus Karosa"Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠiaurės Korėjoje važinėja iš Čekijos nupirkti autobusai Karosa C734, perdaryti į troleibusus ir visiems pateikiami kaip savos gamybos. Ten pas juos yra ir daug kitų nusavintos ir perdarytos technikos. Pakėlei nuotaiką )) Pakėlei nuotaiką ))
 Kai suradau jo nuotrauką, tai ilgai negalėjau atsijuokti! Korėjiečiai moka nustebinti pasaulį.
 
 Taigi, epic fail- "troleibusas" Karosa C734 
  
 
 http://picasaweb.google.com/lh/photo...J0qKWciRrEuPgg
 
 P.S. Atsiprašau už off-topicą, bet čia unikalus atvejis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet ten jie ir dirba kaip negrai.Parašė osnas Rodyti pranešimąo man MAZ'ai labai grazus tik aisku keista kad visi senieji jau lauze, zinant kad jiems maks ~15 metu tik aisku keista kad visi senieji jau lauze, zinant kad jiems maks ~15 metu Pas mus jau seniai nėra tokių keleivių srautų. Nemanau, kad ir vakarietiški autobusai tokiomis sąlygomis tarnautų ilgiau. Pas mus jau seniai nėra tokių keleivių srautų. Nemanau, kad ir vakarietiški autobusai tokiomis sąlygomis tarnautų ilgiau.
 Be to ir priežiūra daug ką reiškia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir kaipgi be socializmo pradininko pono Marksiuko portretoParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDėkoju, kad papasakojai apie Pchenjano "troleibusus Karosa" Pakėlei nuotaiką )) Pakėlei nuotaiką ))
 Kai suradau jo nuotrauką, tai ilgai negalėjau atsijuokti! Korėjiečiai moka nustebinti pasaulį.
 
 Taigi, epic fail- "troleibusas" Karosa C734 
 Atvaizdas
 
 
 http://picasaweb.google.com/lh/photo...J0qKWciRrEuPgg
 
 P.S. Atsiprašau už off-topicą, bet čia unikalus atvejis. Net keista, kad pasaulyje dar egzistuoja tokios santvarkos valstybė. Net keista, kad pasaulyje dar egzistuoja tokios santvarkos valstybė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mogiliovo viešasis transportas
 
 Troleibusai
 
 Mieste yra 11 troleibusų maršrutų:
 1 Лазаренко - КП "ТЭЦ-2" (rytinio piko metu darbo d.)
 2 Завод "Могилёвтрансмаш" - КП "Зелёный Луг" (kasdien)
 3 Площадь Орджоникидзе - КП "ТЭЦ-2" (kasdien)
 3к Площадь Орджоникидзе - Облгаз (kasdien, dalis reisų sutrumpinta trasa ne piko metu)
 4 КП "Переезд" - КП "Любуж" (kasdien)
 5 Вокзал - КП "ТЭЦ-2" (kasdien)
 5к Вокзал - Облгаз (kasdien, dalis reisų sutrumpinta trasa ne piko metu)
 6 КП "Любуж" - КП "ТЭЦ-2" (kasdien)
 7 КП "Зелёный Луг" - КП "Любуж" (darbo d., piko metu)
 8 КП "Зелёный Луг" - Вокзал (darbo d., piko metu)
 10 Площадь Орджоникидзе - КП "Любуж" (darbo d., piko metu)
 
 Dažniausiai važiuoja 2 ir 4 maršrutų troleibusai (piko metu intervalas 2-4 min.), darbo dienomis į maršrutus išvažiuoja apie 100 troleibusų. 2 ir 4 maršrutais dirba po 25-35 troleibusus.
 Maršrutų schema (© IKS)
 Troleibusų įvairovė nėra didelė.
 Seniausia technika:
 AKSM-101 (BKM-101)
 
 
 
 Ant vieno iš tiltų per Dneprą
 
 
 
 Centrinėje miesto gatvėje - Pervomaiskaja
 
 
 
 Galinėje stotelėje Liūbuž
 
 
 
 ZiU-682 - tai, nuo ko nukopijuotas AKSM-101 dizainas
 
 
 
 2 maršruto BKM-201 pačioje baisiausioje kelio dangos atžvilgiu (Lietuvoje tokio prasto žiedo niekur nesu matęs) galinėje stotelėje - gamykla "Mogiliovtransmaš".
 
 
 
 Vienas iš rečiausiai kursuojančių maršrutų - 8 (2-3 troleibusai)
 
 
 
 Naujausia technika - BKM-321
 
 
 
 Dar yra 1 BKM-333, bet jis tądien nevažiavo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusai
 Maršrutų nemažai - virš 40, bet kai dirba vienas, kiti - ne. Nemažai yra trumpų, privežančių prie gamyklų, esančių visai šalia nuo kitos galinės stotelės. Dažniausiai kursuoja 1/45, 4, 8 maršrutai. 8-as - lyderis - piko metu intervalas 2-3 min. ir juo važiuoja tik ilgi autobusai.
 Maršrutų schema (© IKS)
 
 Mieste dirba daugiausia vien standartiniai autobusai MAZ, tačiau yra ir kitų - Mercedes Benz ir Ikarus. Ikarusų likę vos keli, tąkart mačiau 2, tačiau juos nufotografuoti nebuvo galimybių . .
 Spalvų įvairovė didesnė, nei Minske:
 MAZ-103
 
 
 
 
 
 
 
 Šiek tiek naujesni:
 
 
 
 MAZ-107
 
 
 
 Šitas pateko į Mogiliovą, kai jo dėl kažkokių defektų atsisakė Maskva. Apie tai liudija autobuso dažymo schema.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 MAZ-105
 
 
 
 Kaip ir MAZ-103, jų yra ir su nauju priekiu
 
 
 
 Retenybė Baltarusijoje - vakarietiškas autobusas. Viso Mogiliove yra apie 20 Mercedes-Benz O405G.
 
 
 
 
 
 
 
 Bilietai
 Kiekviename troleibuse yra konduktorius, dėl autobusų - nežinau. Bilieto kaina - 600 rublių (tiek kioske, tiek pas konduktorių). Yra ir mėnesiniai bilietai. Lengvatinių bilietų nėra.
 Visi mano panaudoti bilietai (pirkti pas konduktorių):
 
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, kokia yra prasmė iš durų abiejose pusėse miesto maršrutuose? Nebent mieste yra tokio pobūdžio transportasParašė Mettal Rodyti pranešimąNe, tokie duobusai (tik jau kaip paprasti autobusai) yra/buvo Maskvoje. Modelis MB O405GTD
 
 http://www.youtube.com/watch?v=LWfXF...eature=channel
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Seskite visiem rasau po dvejetaParašė Al1 Rodyti pranešimąJie Vokietijoje buvo naudojami oro uoste, berods. Tokie DUObusai buvo naudojami kaip ir tramvajai, jie kursavo specialiai pastatytose begiose kai jie ivazuoja i pozemine stotele tai jie arba is vienos arba is kitos puses atidarydavo durys ziurint kokia kriptim vazuoja! O aerouostose tais laikais buvo naudojami mazdaug tokie aerouosto autobusai Tokie DUObusai buvo naudojami kaip ir tramvajai, jie kursavo specialiai pastatytose begiose kai jie ivazuoja i pozemine stotele tai jie arba is vienos arba is kitos puses atidarydavo durys ziurint kokia kriptim vazuoja! O aerouostose tais laikais buvo naudojami mazdaug tokie aerouosto autobusai
  
 
 Sitam video gerai parodyta tokiu duobusu veikimo principas http://www.youtube.com/watch?v=jUsRg9kkPPcPaskutinis taisė Tigras; 2010.09.19, 10:40.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia ir yra tas, nuo kurio MAZ matyt viską "nulaižė"Parašė Mettal Rodyti pranešimą
 Retenybė Baltarusijoje - vakarietiškas autobusas. Viso Mogiliove yra apie 20 Mercedes-Benz O405G.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O argi dabar Esene duobusai nebevažinėja?Parašė Tigras Rodyti pranešimąSeskite visiem rasau po dvejeta Tokie DUObusai buvo naudojami kaip ir tramvajai, jie kursavo specialiai pastatytose begiose kai jie ivazuoja i pozemine stotele tai jie arba is vienos arba is kitos puses atidarydavo durys ziurint kokia kriptim vazuoja! O aerouostose tais laikais buvo naudojami mazdaug tokie aerouosto autobusai Tokie DUObusai buvo naudojami kaip ir tramvajai, jie kursavo specialiai pastatytose begiose kai jie ivazuoja i pozemine stotele tai jie arba is vienos arba is kitos puses atidarydavo durys ziurint kokia kriptim vazuoja! O aerouostose tais laikais buvo naudojami mazdaug tokie aerouosto autobusai
 Atvaizdas
 
 
 Sitam video gerai parodyta tokiu duobusu veikimo principas http://www.youtube.com/watch?v=jUsRg9kkPPc
 Comment









Comment