Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PAN] Panevėžio viešasis transportas
Collapse
X
-
Pirmiausia tegul būna sukurta keleiviams patogi miesto transporto sistema, tada bus galima diskutuoti apie mikroautobusų panaikinimą. Tie, kurie teigia, kad mikroautobusais nesaugu keliauti, yra iš dalies teisūs. Bet yra ir normalių vairuotojų. Man Kaune įstrigo vienas įvykis, kai moteriškė vairuotojui pasakė: "ne visi mikroautobusų vairuotojai chamai. Ačiū už gerą nuotaiką." Žmonės patys renkasi, kuo keliauti. Jei jiems priimtina važiuoti mikroautobusais, rizikuojant sveikata, tai gerai. Kiekvienas renkasi pats. Pirmiausiai patarčiau aš jums išsiaiškinti, kodėl keleiviai vietoje autobusų (konkrečiai Panevėžyje) renkasi keliones mikroautobusais. Kai tai išsiaiškinsite, tada diskutuokite ar verta naikinti ar ne. Tačiau prieš panaikinant mikroautobusus, reikia pašalinti autobusų trūkumus. Tokiu atveju mikroautobusai savaime išnyktų, nes nebeliktų keleivių ir nereikėtų jokių sutarčių nepratesimų ar kitų kraštutinių priemonių.
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąDaug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.
Komentuoti:
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąDel manes, kad ir 100 neigiamu iverciu gali duot ar is vis uzblokuot,jei tik padetu isgrust lauk mikrus
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDeja, ne visi už tai. Pvz., Enigma man skirdamas neigiamą įvertį išreiškė pasipiktinimą mano nuomonei Tai gal tada iškelt klausimą - gal Panevėžy paliekam mikroautobusus, o autobusus naikinam? Gal tada enigmai ir kitiems panašaus mąstymo panevėžiečiams tai tiktų labiau?
Komentuoti:
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąDaug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.
Dabar AP vairuotojams taiko algos mažinimo nuobaudą už klientų aptarnavimą ir darbo kokybę. Žinia, tuo kartais AP naudojasi, bet jei tai būtų pakoreguota, tokia tvarka būtų gera. Visgi, ir esama padėtis geresnė, negu lygintume su mikroautobusų vairuotojų aptarnavimo kokybe. Mikroautobusų įmonių savininkams dažniausiai nerūpi aptarnavimo kokybė, jie žiūri siaurai - pinigai ir viskas. Sovietinis valdymas be jokio požiūrio ir mąstymo į ateitį.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNegaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai. Kuo tai susiję su alga? Paprasta - į tokią vietą darbintųsi ir su išsilavinimu žmonės, kai dabar tokios mažos algos kitur.
Komentuoti:
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąPiktina turbut visus, kam teko su tuo susidurti,bet galima kelti klausima, kas tukdo tom paciom MAXIMOS kasininkem eit vadilom dirbt? As asmeniskai mikriuku isgujima is gatviu(net nesakau kai kuriu marsutu, nes Kaune praktiskai visur gali pakeist autobusai) vadinciau labai svarbu valdzios zingsni ir deciau dideli pliusa jai.
Komentuoti:
-
Piktina turbut visus, kam teko su tuo susidurti,bet galima kelti klausima, kas tukdo tom paciom MAXIMOS kasininkem eit vadilom dirbt? As asmeniskai mikriuku isgujima is gatviu(net nesakau kai kuriu marsutu, nes Kaune praktiskai visur gali pakeist autobusai) vadinciau labai svarbu valdzios zingsni ir deciau dideli pliusa jai.
Komentuoti:
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąDabar, kiek teko susidurti padetis zymiai pasikeite i gera puse.. Be to, kad gauna palyginti nemazai tai nereiskia, kad tuos pinigus ir isleidzia protingai..
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNegaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai.
Komentuoti:
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKaune mikriuku vairuotojai priklausomai nuo marsuto gauna 1500-2500lt KOSMOSAS
Komentuoti:
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąTai čia dirbant firmoje su firmos mikru ar su nuosavu dirbant firmoje.
Komentuoti:
-
Tai čia dirbant firmoje su firmos mikru ar su nuosavu dirbant firmoje.
Komentuoti:
-
Kaune mikriuku vairuotojai priklausomai nuo marsuto gauna 1500-2500lt KOSMOSAS
Komentuoti:
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąO kiek tavo manymu gauna mikroautobusų vairuotojai.
Turint omeny, kad mikroautobusų vairuotojai leidžia sau nevažiuoti kai kurių reisų, nesilaiko grafiko, su keleiviais elgiasi kaip su neprašytais pakeleiviais (ne visada taip), tai, lyginant mikroautobusų ir autobusų/troleibusų vairuotojams skirtus ir vykdomus reikalavimus bei patį transporto priemonės vairavimo sudėtingumą, mikroautobusų vairuotojai turėtų gauti perpus mažiau, nei autobusų ar troleibusų vairuotojai.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąBūtent! Tai ir turėjau omeny, o konkrečiai neįvardijau specialiai, pažiūrėt, kokia kieno nuomonė. Dar pridursiu, kad bent trečdalis mikroautobusų rieda prastesnės kokybės kontrabandiniu kuru. O sekmadieniais dažniausiai keleiviai negauna bilietų, nes tada niekas nekontroliuoja.
Komentuoti:
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąNe kontrabandiniu kuru,o AP kuru vairuotojams gyventi irgi reikia.
Komentuoti:
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąMikroautobusai gerai tiems žmonėms, kurie skuba. Pats seniau važiuodavau nuo centro iki traukinių stoties. Konkrečiai nuo Ukmergės stotelės. Man tinkamas autobusas būtų tik 17.23, bet jis dažnai vėluoja. Tai nebespėju į traukinį. Mikroautobusas važiuodavo 17.15-17.22. Su bent jau garantuotai spėdavau. Juos naikinti reikia tik tada, kai autobusai pradės punktualiai važinėti, nes kitu atveju žmonės pradės važinėti savo automobiliais, o ne autobusais. Niekas nenori 30 min važiuoti autobusu, kai kitu transportu užtrunka 15 min. Vilniuje ir Kaune mikroautobusus galima naikinti, tik padarius miesto transporto greituosius maršrutus.
Kodėl mikroautobusai nuvažiuoja greičiau? 1. Pažeidinėja KET. 2. Veža nesaugiai. 3. Nesilaiko vairuotojų darbo ir poilsio režimo nustatytų normų. ir t.t.
Autobusams reikėtų kiek sumažinti trasos įveikimo laiką ir būtų pasiektas kompromisas.
Vilniuje ir Kaune greitųjų maršrutų tiek neprikursi, kad patenkintum visų poreikius. Be to, piko metu mikroautobusai tą pačią atkarpą nuvažiuoja per tą patį laiką ar net važiuoja ilgiau, nei troleibusai ir autobusai (apie tai jau esame diskutavę Kauno VT temoje ir tai patvirtino ne vienas žmogus). Taigi piko metu mikroautobusų išvis nereikėtų, užtektų sudažninti troleibusų ir autobusų eismą, pakoreguot dalies maršrutų trasas.
Dažnas klaidingai suvokia, kad mikroautobusų naikinimo atveju, autobusai ir troleibusai kursuotų kaip iki šiol.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąBūtent! Tai ir turėjau omeny, o konkrečiai neįvardijau specialiai, pažiūrėt, kokia kieno nuomonė. Dar pridursiu, kad bent trečdalis mikroautobusų rieda prastesnės kokybės kontrabandiniu kuru. O sekmadieniais dažniausiai keleiviai negauna bilietų, nes tada niekas nekontroliuoja.
Komentuoti:
Komentuoti: