Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sknts
    replied
    Pirmiausia tegul būna sukurta keleiviams patogi miesto transporto sistema, tada bus galima diskutuoti apie mikroautobusų panaikinimą. Tie, kurie teigia, kad mikroautobusais nesaugu keliauti, yra iš dalies teisūs. Bet yra ir normalių vairuotojų. Man Kaune įstrigo vienas įvykis, kai moteriškė vairuotojui pasakė: "ne visi mikroautobusų vairuotojai chamai. Ačiū už gerą nuotaiką." Žmonės patys renkasi, kuo keliauti. Jei jiems priimtina važiuoti mikroautobusais, rizikuojant sveikata, tai gerai. Kiekvienas renkasi pats. Pirmiausiai patarčiau aš jums išsiaiškinti, kodėl keleiviai vietoje autobusų (konkrečiai Panevėžyje) renkasi keliones mikroautobusais. Kai tai išsiaiškinsite, tada diskutuokite ar verta naikinti ar ne. Tačiau prieš panaikinant mikroautobusus, reikia pašalinti autobusų trūkumus. Tokiu atveju mikroautobusai savaime išnyktų, nes nebeliktų keleivių ir nereikėtų jokių sutarčių nepratesimų ar kitų kraštutinių priemonių.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Daug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.
    O buvę AP vairuotojai todėl, kad jie ne savanoriškai iš jo išėjo, o dėl to, kad juos iš ten išspyrė.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Del manes, kad ir 100 neigiamu iverciu gali duot ar is vis uzblokuot,jei tik padetu isgrust lauk mikrus
    Aš ne apie įverčius kalbėjau. Kalbėjau apie tai, kad visgi yra žmonių, ginančių mikroautobusus, ir neaišku kiek tokių yra. O savivaldybėms naudinga nenaikinti mikroautobusų, veikiausiai ir į kišenę nuo savininkų gauna...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Deja, ne visi už tai. Pvz., Enigma man skirdamas neigiamą įvertį išreiškė pasipiktinimą mano nuomonei Tai gal tada iškelt klausimą - gal Panevėžy paliekam mikroautobusus, o autobusus naikinam? Gal tada enigmai ir kitiems panašaus mąstymo panevėžiečiams tai tiktų labiau?
    Del manes, kad ir 100 neigiamu iverciu gali duot ar is vis uzblokuot,jei tik padetu isgrust lauk mikrus

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Daug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.
    Arba nesupranti, ką noriu pasakyt, arba kažkokias pievas rašai
    Dabar AP vairuotojams taiko algos mažinimo nuobaudą už klientų aptarnavimą ir darbo kokybę. Žinia, tuo kartais AP naudojasi, bet jei tai būtų pakoreguota, tokia tvarka būtų gera. Visgi, ir esama padėtis geresnė, negu lygintume su mikroautobusų vairuotojų aptarnavimo kokybe. Mikroautobusų įmonių savininkams dažniausiai nerūpi aptarnavimo kokybė, jie žiūri siaurai - pinigai ir viskas. Sovietinis valdymas be jokio požiūrio ir mąstymo į ateitį.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Negaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai. Kuo tai susiję su alga? Paprasta - į tokią vietą darbintųsi ir su išsilavinimu žmonės, kai dabar tokios mažos algos kitur.
    Daug vairuotojų dirbantys su mikroautobusais tai buvę AP vairuotojai tai iš kur ta aptarnavimo kultūra.Ir dirbti su mikru reikalinga D kategorija.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Piktina turbut visus, kam teko su tuo susidurti,bet galima kelti klausima, kas tukdo tom paciom MAXIMOS kasininkem eit vadilom dirbt? As asmeniskai mikriuku isgujima is gatviu(net nesakau kai kuriu marsutu, nes Kaune praktiskai visur gali pakeist autobusai) vadinciau labai svarbu valdzios zingsni ir deciau dideli pliusa jai.
    Deja, ne visi už tai. Pvz., Enigma man skirdamas neigiamą įvertį išreiškė pasipiktinimą mano nuomonei Tai gal tada iškelt klausimą - gal Panevėžy paliekam mikroautobusus, o autobusus naikinam? Gal tada enigmai ir kitiems panašaus mąstymo panevėžiečiams tai tiktų labiau?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Piktina turbut visus, kam teko su tuo susidurti,bet galima kelti klausima, kas tukdo tom paciom MAXIMOS kasininkem eit vadilom dirbt? As asmeniskai mikriuku isgujima is gatviu(net nesakau kai kuriu marsutu, nes Kaune praktiskai visur gali pakeist autobusai) vadinciau labai svarbu valdzios zingsni ir deciau dideli pliusa jai.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Dabar, kiek teko susidurti padetis zymiai pasikeite i gera puse.. Be to, kad gauna palyginti nemazai tai nereiskia, kad tuos pinigus ir isleidzia protingai..
    Tačiau jei gauna tiek, tai ir reikalavimai atitinkamai turi būti aukštesni. Kodėl Maximoj kasininkės gaudamos 800-1000 Lt turi klausyt kiekvieno kvailelio nuomonės ir typinėt aplink kiekvieną, dar bijot kokio avigalvio, kuris dar ir skundą gali parašyt nepasisveikinus ar ko nors į maišelį neįdėjus... O čia mat gauna dar daugiau, o aptarnavimo kokybė vis tiek apgailėtina! Vadinasi, čia mikroautobusų savininkai nesirūpina savo įmonės įvaizdžiu ir geru aptarnavimu. Reikėtų juos greičiau išguiti iš miesto gatvių arba įvesti tinkamo aptarnavimo toną ir integruoti į bendrą lengvatų bei bilietų sistemą, o maršrutus pakoreguoti taip, kad kursuotų tomis trasomis, kur keleivių srautas į tinkamas mikroautobusams, o ne autobusams kursuoti.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Negaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai.
    Dabar, kiek teko susidurti padetis zymiai pasikeite i gera puse.. Be to, kad gauna palyginti nemazai tai nereiskia, kad tuos pinigus ir isleidzia protingai..

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Kaune mikriuku vairuotojai priklausomai nuo marsuto gauna 1500-2500lt KOSMOSAS
    Negaliu patikėt, jei tai tiesa. Tokiu atveju ten dirbtų tvarkingi, o ne treningais apsirengę, besikeikiantys, besispjaudantys, kelionės metu rūkantys nepraustaburniai. Kuo tai susiję su alga? Paprasta - į tokią vietą darbintųsi ir su išsilavinimu žmonės, kai dabar tokios mažos algos kitur.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Tai čia dirbant firmoje su firmos mikru ar su nuosavu dirbant firmoje.
    Ir taip ir taip.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Tai čia dirbant firmoje su firmos mikru ar su nuosavu dirbant firmoje.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaune mikriuku vairuotojai priklausomai nuo marsuto gauna 1500-2500lt KOSMOSAS

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    O kiek tavo manymu gauna mikroautobusų vairuotojai.
    Mano manymu, apie 800 Lt į rankas turėtų gauti. Dar neduodami bilietus, turėtų prisidurti per mėn. po vieną ar kelis šimtus, priklausomai nuo apsukrumo.

    Turint omeny, kad mikroautobusų vairuotojai leidžia sau nevažiuoti kai kurių reisų, nesilaiko grafiko, su keleiviais elgiasi kaip su neprašytais pakeleiviais (ne visada taip), tai, lyginant mikroautobusų ir autobusų/troleibusų vairuotojams skirtus ir vykdomus reikalavimus bei patį transporto priemonės vairavimo sudėtingumą, mikroautobusų vairuotojai turėtų gauti perpus mažiau, nei autobusų ar troleibusų vairuotojai.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Būtent! Tai ir turėjau omeny, o konkrečiai neįvardijau specialiai, pažiūrėt, kokia kieno nuomonė. Dar pridursiu, kad bent trečdalis mikroautobusų rieda prastesnės kokybės kontrabandiniu kuru. O sekmadieniais dažniausiai keleiviai negauna bilietų, nes tada niekas nekontroliuoja.
    Ne tik sekmdieniais. Aš asmeniškai gal tik vieną kartą bilietą gavau, nors anksčiau mikrobais dažnokai važinėjau (dabar nebevažinėju)

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    O kiek tavo manymu gauna mikroautobusų vairuotojai.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    Ne kontrabandiniu kuru,o AP kuru vairuotojams gyventi irgi reikia.
    Vairuotojai, kaip ir daugelis kitų lietuvių, privalo dirbti sąžiningai. Jei jų alga netenkina, tegul ieškosi kitokio darbo. Ir taip mikroautobusų vairuotojai gauna per daug už tokį aptarnavimą, kokį gauna keleiviai.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Mikroautobusai gerai tiems žmonėms, kurie skuba. Pats seniau važiuodavau nuo centro iki traukinių stoties. Konkrečiai nuo Ukmergės stotelės. Man tinkamas autobusas būtų tik 17.23, bet jis dažnai vėluoja. Tai nebespėju į traukinį. Mikroautobusas važiuodavo 17.15-17.22. Su bent jau garantuotai spėdavau. Juos naikinti reikia tik tada, kai autobusai pradės punktualiai važinėti, nes kitu atveju žmonės pradės važinėti savo automobiliais, o ne autobusais. Niekas nenori 30 min važiuoti autobusu, kai kitu transportu užtrunka 15 min. Vilniuje ir Kaune mikroautobusus galima naikinti, tik padarius miesto transporto greituosius maršrutus.
    O kažkodėl tai, kad mikroautobusai važiuoja ne punktualiai, nieko nejaudina... Ak, jie gi net savo tvarkaraščių neskelbia Dirba kaip nori ir vargo nemato.
    Kodėl mikroautobusai nuvažiuoja greičiau? 1. Pažeidinėja KET. 2. Veža nesaugiai. 3. Nesilaiko vairuotojų darbo ir poilsio režimo nustatytų normų. ir t.t.
    Autobusams reikėtų kiek sumažinti trasos įveikimo laiką ir būtų pasiektas kompromisas.

    Vilniuje ir Kaune greitųjų maršrutų tiek neprikursi, kad patenkintum visų poreikius. Be to, piko metu mikroautobusai tą pačią atkarpą nuvažiuoja per tą patį laiką ar net važiuoja ilgiau, nei troleibusai ir autobusai (apie tai jau esame diskutavę Kauno VT temoje ir tai patvirtino ne vienas žmogus). Taigi piko metu mikroautobusų išvis nereikėtų, užtektų sudažninti troleibusų ir autobusų eismą, pakoreguot dalies maršrutų trasas.

    Dažnas klaidingai suvokia, kad mikroautobusų naikinimo atveju, autobusai ir troleibusai kursuotų kaip iki šiol.

    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Būtent! Tai ir turėjau omeny, o konkrečiai neįvardijau specialiai, pažiūrėt, kokia kieno nuomonė. Dar pridursiu, kad bent trečdalis mikroautobusų rieda prastesnės kokybės kontrabandiniu kuru. O sekmadieniais dažniausiai keleiviai negauna bilietų, nes tada niekas nekontroliuoja.
    Ne kontrabandiniu kuru,o AP kuru vairuotojams gyventi irgi reikia.

    Komentuoti:

Working...
X