Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Jokio tikslo nematau jungti "Babiloną"/CIDO su gel.stotimi. Vistiek turim tik vieną maršrutą Radviliškis - Rokiškis, tai tikrai autobusų kursavimas Kerbedžio gatve būtų nuostolingas.
    Keli reisai per dieną į stotį
    Atvaizdas
    Pamiršai, kad iš Panevėžio GS išvyksta/parvyksta siauruko traukiniai
    Beje, nėra tiesioginio susisiekimo su vakarine miesto dalimi (aplink pc „Babilonas“) ir geležinkelio stotimi, šalia kurios yra nemažai įmonių (pvz „Panevėžio keliai“), taip pat iš g stoties VT vykti į PC „Babilonas“ nepatogu žmonėms, kurie gyvena Alyvų g., Kerbedžio g., Prekybos g., Utenos g., Stoties g. gale, Geležinkelio g. gale, Amerikos g. pradžioje ir Nevėžio g. gale.
    Beje, maršrutas tik iki centro Panevėžyje nepasiteisintų — per mažas miestas.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Ar tokie PAP planai (suderinti su savivaldybe) reiškia, kad mikroautobusai Panevėžyje jau galutinai liko praeityje?

      Parašė Nelikus mikroautobusų, panevėžiečiams parūpins daugiau autobusų
      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=37009039

      Neringa Martinkutė, "Panevėžio balsas"

      Nuo rugsėjo Panevėžyje likęs vieninteliu vežėju miesto autobusų parkas pritrūko didesnių autobusų. Jų bendrovė planuoja įsigyti ir grįžtamosios išperkamosios nuomos būdu, ir už Europos Sąjungos pinigus.

      Nuo rudens miesto gatvėse nebelikus keleivius vežusių privačių maršrutinių taksi, Panevėžio autobusų parkas papildomai į reisus išleido keturis, o netrukus dar skirs du tris autobusus.

      „Ateina šaltasis sezonas, ir miestiečiai rengsis šilčiau, taip pat nemažai jų nebesinaudos dviračiais ir automobiliais, todėl padidėsiančiam keleivių srautui vežti reikia ir daugiau transporto priemonių“, – vakar „Panevėžio balsui“ teigė bendrovės generalinio direktoriaus pavaduotojas Alvydas Dirsė.

      Padaugėjus autobusų, kai kuriuose miesto maršrutuose buvo pakeisti ir jų kursavimo grafikai. Pavyzdžiui, dešimtojo numerio autobusai jau važiuoja kas 4–5 minutes, o šešioliktojo maršruto autobusų reikia laukti nebe 12–13, o 8–9 minutes.

      „Žinoma, kartais autobusai užtrunka. Dažniausiai tai atsitinka dėl automobilių kamščių, susidarančių remontuojamuose gatvių ruožuose. O jų dabar mieste ne vienas. Todėl keleiviams, nenorintiems vėluoti į darbą ar mokyklą, patariu stengtis išvažiuoti kiek anksčiau“, – sakė A. Dirsė.

      Reikia didesnių autobusų

      Šiuo metu Panevėžio autobusų parkas miesto maršrutams aptarnauti turi 68 autobusus, iš jų 56 veža keleivius kasdien.

      „Kol miesto gatvėmis zujo vadinamieji mikriukai, mūsų autobusų talpa dažnai nebuvo visiškai išnaudojama. Kai tapome vieninteliai vežėjai, didesnių, iki šimto keleivių galinčių sutalpinti autobusų poreikis labai išaugo. Jų dabar turime 24 ir planuojame dar įsigyti“, – teigė Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus pavaduotojas.

      Įmonė jau kreipėsi į savo steigėją Savivaldybę dėl leidimo pirkti autobusų grįžtamosios išperkamosios nuomos būdu. Šitaip neseniai bendrovė įsigijo penkis prieš 9–10 metų pagamintus autobusus.

      „Grįžtamoji išperkamoji nuoma įmonei išsprendžia apyvartinių lėšų stygiaus problemą. Mes kur nors Vokietijoje, Švedijoje ar Olandijoje nuperkame autobusus ir juos parodome bankui įsitikinti, kad nupirkta prekė yra likvidi ir paklausi. Už tai mums bankas suteikia paskolą, kurią galime grąžinti per kelerius metus. Jei tokio įsipareigojimo negalėtume įvykdyti, autobusai liktų bankui“, – aiškino A. Dirsė.

      Šiuo būdu bendrovė dabar planuoja įsigyti bent tris iki 12 m ilgio didelius autobusus, ne senesnius nei dešimties metų. Generalinio direktoriaus pavaduotojo duomenimis, viena tokia transporto priemonė gali kainuoti 120–130 tūkstančių litų.

      Pirks ir visiškai naujų

      Paklaustas apie įmonės planus pirkti visiškai naujų autobusų, A. Dirsė teigė, jog tokiems pirkiniams ketinama pasinaudoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. Europos bendrija penkių Lietuvos didžiųjų miestų ekologinio transporto plėtrai skyrė 80 milijonų litų.
      „Iki spalio vidurio mūsų bendrovė kartu su miesto Savivaldybe turime pateikti paraišką. Manau, kad prašysime 7–10 milijonų litų“, – sakė Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus pavaduotojas.

      Už tokią sumą tikimasi nupirkti apie 10–12 naujutėlaičių autobusų. A. Dirsės duomenimis, dujas naudojantys tik ką pagaminti autobusai šiuo metu kainuoja apie 750 tūkstančių, hibridiniai – net 900 tūkstančių litų.
      Visos forumo temos apie Panevėžį:
      http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

      Comment


        O Panevėžiui matyt nebus pasiūlyta išbandyti naujų autobusų?

        Comment


          Metas atgaivinti Ikarusus .
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            O gal tiesiog atisakyti priekinių durų tvarkos?

            Comment


              Tai kad laipinimo tvarkos atsisakymas autobuse vietos nepadidins ir autobusų dėl to daugiau neatsiras.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Keleiviams bus patogiau, nesigrūs priekyje. Nemanau, kad panaikinus mikrobus, kurie perveždavo ne daugiau 10 proc. keleivių, staiga labai išaugo didelių autobusų poreikis. Taip, kai kuriuose maršrutuose naudoti midibusai būdavo ir anksčiau (kai kursavo mikroautobusai) tiems maršrutams per maži.

                Comment


                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                  Jokio tikslo nematau jungti "Babiloną"/CIDO su gel.stotimi. Vistiek turim tik vieną maršrutą Radviliškis - Rokiškis, tai tikrai autobusų kursavimas Kerbedžio gatve būtų nuostolingas.

                  Aš siūlyčiau tokį maršrutą, kuris nuo Babilono judėtų Ateities g. (taip kompensuodamas maršrutinių taksi panaikinimą, ir nr.10 važiuotų senąja trasa), tada trasa eitų Statybininkų gatve link CIDO, ir nuo ten link centro pro autobusų stotį (matote schemoje), kuri ir yra pagrindinis tikslas miesto svečiams. Esant būtinumui, maršrutą galima pratęsti visomis reikiamomis kryptimis, tačiau šiuo metu nėra kur, nes tiek Vaivadai, tiek Dembava, tiek Piniava aptarnaujami gerai, ypač geras Piniavos susisiekimas su miestu. Nebent galima suderinti su traukinių atvykimo/išvykimo laikais ir pratęsti kelis autobusus į geležinkelio stotį per Marijonų, Stoties gatves (anksčiau tokia trasa važinėdavo 19maršrutinis aut.). Tokie mano pasvarstymai. Gal kas turi savo nuomonę šiuo klausimu?

                  Atvaizdas


                  Keli reisai per dieną į stotį
                  Atvaizdas
                  Čia turiu tokį pastebėjimą, kad taip sakant "neprikolas" būtų statybininkų gatvėje jei ten važiuotu autobusai kalbu apie gatvės pabaiga ties poliklinika, ten vos lengvosios prasilenkia...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Keleiviams bus patogiau, nesigrūs priekyje. Nemanau, kad panaikinus mikrobus, kurie perveždavo ne daugiau 10 proc. keleivių, staiga labai išaugo didelių autobusų poreikis. Taip, kai kuriuose maršrutuose naudoti midibusai būdavo ir anksčiau (kai kursavo mikroautobusai) tiems maršrutams per maži.
                    Jei skundžiasi, kad pritrūko autobusų, tai pamąstykim, procentas turėtų būti didesnis.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Nebūtinai didesnis. Tiesiog neturėjo pakankamo kiekio rezerve, kad papildomai išleidus vos kelis autobusus, jų ėmė stigti.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O gal tiesiog atisakyti priekinių durų tvarkos?
                        Neatsisakys, nes PAP pajamos už bilietus išaugo beveik 50 proc. (Didžiausias procentas visoje Lietuvoje, įvedus priekines duris), be to rytais pasijuto ilgųjų autobusų ("armonikų") trūkumas, kurių Panevėžys beturi tik 1-ą ir tą pačia seniai bemačiau, jaučiu jau ta "Karosa" nebeišvažiuos....
                        Va ir pasirodė, ką "mikrobai" buvo padarę su miesto VT
                        Paskutinis taisė Kosovo; 2010.09.29, 20:44.
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          PAP gavo pabandymui VOLVO hibridinį autobusą dviejų metų senumo. Šiandien šis autobusas aptarnauja 16 maršrutą. Autobusas žalios spalvos, erdvus. Šiandien buvo galimybė pabendrauti su AP darbuotoju, jis pasakė, kad planuojama įsigyti penkis, visiškai naujus VOLVO hibridinius autobusus, jei bandomasis pasiteisins.

                          Comment


                            Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
                            PAP gavo pabandymui VOLVO hibridinį autobusą dviejų metų senumo. Šiandien šis autobusas aptarnauja 16 maršrutą. Autobusas žalios spalvos, erdvus. Šiandien buvo galimybė pabendrauti su AP darbuotoju, jis pasakė, kad planuojama įsigyti penkis, visiškai naujus VOLVO hibridinius autobusus, jei bandomasis pasiteisins.
                            Čia tikriausiai ES lėšų pagalba...
                            Beje, o kokią sumą ES Panevėžio AP atnaujinimui skirs?
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Porą dienų vėluoju...

                              UAB Panevėžio autobusų parkas visuomenei pristatė dyzelinu ir elektra varomą autobusą „Volvo 7700 Hybrid“. Pristatyme dalyvavę Panevėžio miesto vadovai negailėjo pagyrų technologijoms, kurias įdiegė „Volvo Bus Corporation“.
                              „Šie autobusai - ne tik itin patogūs, taupūs, bet ir gerokai ekologiškesni. Didėjant taršai mieste, tai mums labai svarbu. Nors autobusai brangūs, tačiau jei pavyks pasinaudoti Europos Sąjungos pinigais ir autobusų parkas jų keletą įsigis, tai bus didelis žingsnis į transporto modernizavimą", - sakė miesto meras Vitalijus Satkevičius.
                              Hibridinis „Volvo 7700 Hybrid" autobusas pasižymi visais dyzelinės šio modelio versijos pranašumais - komfortu, valdymo patogumu ir saugumu. Pagrindinis skirtumas yra tai, kad hibridinis autobusas sunaudoja iki 35 proc. mažiau degalų, iki 35 proc. mažiau - išmetamo anglies dvideginio, o azoto oksidų ir kietųjų dalelių emisijos lygis sumažėja nuo 40 iki 50 proc.
                              „Šiame autobuse sumontuotas 5 litrų dyzelinis variklis ir elektros motoras, kurie gali veikti ir kartu, ir atskirai", - pasakojo Panevėžio autobusų parko generalinis direktorius Rimantas Petukauskas.
                              Autobusui stabdant, susidaranti energija panaudojama įkrauti ličio jonų akumuliatorių baterijoms, kurios varo elektros variklį autobusui pradedant važiuoti. Autobusui sustojus dyzelinis variklis automatiškai išjungiamas, o pradeda važiuoti varomas tik elektros variklio. Dyzelinis variklis įsijungia, kai autobusas pasiekia 15-20 km/h greitį. Oro kompresorius, oro kondicionierius ir vairo stiprintuvas veikia nuo stabdant autobusą gaunamos elektros energijos ir neapkrauna dyzelinio variklio.
                              Serijinė „Volvo 7700 Hybrid" autobusų gamyba pradėta 2010 m. gegužės pabaigoje. Tai naujausia transporto priemonė, kurią išbandė Panevėžio vežėjai.
                              Autobusų parkas tikisi, kad pasinaudojus ES Sanglaudos fondo 2007-2013 m. skirtomis lėšomis, pavyks įsigyti keliolika šiuolaikiškų autobusų.
                              Ekologiško viešojo transporto plėtrai Lietuvoje numatyta 75 mln. Lt. ES parama sudarytų 85 proc. autobusų įsigijimo vertės, 15 proc. turėtų prisidėti paraiškos teikėjas.
                              Dabar Panevėžio autobusų parkas eksploatuoja 74 autobusus. Jie mieste per metus perveža apie 10 mln. keleivių. Bendras autobusų „amžiaus" vidurkis - apie 15 metų.
                              Parodomasis „Volvo 7700 Hybrid" autobusas miesto gatvėmis keleivius vežios iki pirmadienio.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment



                                Nuo rudens miesto gatvėse nebelikus keleivius vežusių privačių maršrutinių taksi, Panevėžio miesto savivaldybė skiria didelį dėmesį keleivių pervežimui mieste.
                                „Su Panevėžio autobusų parko vadovais stebime situaciją, atsižvelgiame į gyventojų pastabas bei pageidavimus, analizuojame ir imamės visų įmanomų priemonių keleivių pervežimui užtikrinti“, — teigia mero pavaduotoja, Panevėžio keleivinio transporto organizavimo komisijos pirmininkė Rimantė Ratinskaitė.
                                Šiuo metu Panevėžio autobusų parkas papildomai į reisus išleido šešis autobusus. Pakoreguoti ir autobusų važiavimo maršrutai.
                                1-ojo maršruto autobusai Kniaudiškių gatve papildomai važiuoja poilsio ir švenčių dienomis. Poilsio dienomis dalis 3-iojo maršruto reisų nukreipta 1-uoju maršrutu (iki 15 val.).
                                Darbo dienomis atsirado papildomas maršrutas Nr. 6A „Dembava–Janonio g.“, t.y. maršruto Nr. 6 „Pajuostis–Janonio g.“ dalis autobusų važiuoja Dembavos gatve iki Veteranų g. sankryžos. Įrengtos 2 laikinos stotelės („Dembavos gyvenvietė“ ir „Veteranų gatvė“). Poilsio dienomis 6-ojo maršruto autobusai darbą pradeda anksčiau (6 val. vietoj 7 val.) ir baigia vėliau (21 val. vietoj 17.30 val.)
                                Nuo šios savaitės pabaigos bus koreguojami ir 3-iojo maršruto reisai pridedant papildomą autobusą. Tad gyventojai bus vežami 8-12 min. intervalu (buvo 10-15 min.).
                                10-ojo maršruto („Dariaus/Girėno g.-Tinklų g.“) autobusų eismas atskiromis valandomis pratęstas Parko, Ateities, Klaipėdos gatvėmis iki Savitiškio gatvės stotelės (priešais prekybos centrą „Babilonas“). Įvesti papildomi vakariniai reisai tam, kad AB „Linas“ darbuotojams būtų patogu grįžti namo po vakarinės pamainos. 10-ojo maršruto autobusų eismas tapo intensyvesnis: piko valandomis važiuojama kas 4-9 min., ne piko — kas 16 min. Poilsio dienomis intervalas — 10 min. vietoj 12 min. Ateities gatvėje įrengtos 4 laikinos stotelės — „Garažai“ ir „Ateities gatvė“ (Parko ir Ateities gatvių sankryžoje).
                                13-ajam maršrutui piko valandomis pridėtas papildomas autobusas (1 reisas).
                                16-ajame maršrute darbo dienomis pridėtas papildomas autobusas. Intervalas piko valandomis — 8-10 min. (buvo 12-13 min.).
                                Rezerve palikta daugiau vairuotojų ir autobusų, kad operatyviau būtų keičiami maršrute sugedę autobusai.
                                Šiuo metu Panevėžio autobusų parkas miesto maršrutams aptarnauti turi 74 autobusus.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Pamiršai, kad iš Panevėžio GS išvyksta/parvyksta siauruko traukiniai
                                  Beje, nėra tiesioginio susisiekimo su vakarine miesto dalimi (aplink pc „Babilonas“) ir geležinkelio stotimi, šalia kurios yra nemažai įmonių (pvz „Panevėžio keliai“), taip pat iš g stoties VT vykti į PC „Babilonas“ nepatogu žmonėms, kurie gyvena Alyvų g., Kerbedžio g., Prekybos g., Utenos g., Stoties g. gale, Geležinkelio g. gale, Amerikos g. pradžioje ir Nevėžio g. gale.
                                  Beje, maršrutas tik iki centro Panevėžyje nepasiteisintų — per mažas miestas.
                                  Tie siaurukai tikrai nėra prioritetas kurti maršrutą iš Babilono į gel.stotį neužsukant į centrą. Gal mano siūloma trasa ir netobula, bet visgi ji eina per centrą, o kaip ir buvo pasakyta, Panevėžys per mažas miestas, todėl maršrutai, nepakliūnantys į centro zoną, tiesiog būtų nuostolingi.

                                  Rožyno gyventojų nereikėtų maišyti (kalbu apie Alyvų, Amerikos gatves), jie turi pakankamai galimybių nuvykti į pietvakarinę dalį persėdant. Visiems sąlygų nepersėdus nuvykti iš taško A į tašką B nesudarysi.


                                  Čia turiu tokį pastebėjimą, kad taip sakant "neprikolas" būtų statybininkų gatvėje jei ten važiuotu autobusai kalbu apie gatvės pabaiga ties poliklinika, ten vos lengvosios prasilenkia...
                                  Geras pastebėjimas. Aišku niekas gatvės dėl to neplatins ir neuždraus ten statyti mašinų, bet. Nėra padėties be išeities Galima trasą nukreipti F.Vaitkaus gatve ir Klaipėdos gatve (kaip 10, 15, 16 maršrutai), ir sankryžoje ties Maxima sukti į Kosmonautų g. ir gausis tas pats, tik kokiom 4-6min ilgesnė atkarpa
                                  دائما الليتوانيه

                                  Comment


                                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                    Tie siaurukai tikrai nėra prioritetas kurti maršrutą iš Babilono į gel.stotį neužsukant į centrą. Gal mano siūloma trasa ir netobula, bet visgi ji eina per centrą, o kaip ir buvo pasakyta, Panevėžys per mažas miestas, todėl maršrutai, nepakliūnantys į centro zoną, tiesiog būtų nuostolingi.
                                    Rožyno gyventojų nereikėtų maišyti (kalbu apie Alyvų, Amerikos gatves), jie turi pakankamai galimybių nuvykti į pietvakarinę dalį persėdant. Visiems sąlygų nepersėdus nuvykti iš taško A į tašką B nesudarysi.
                                    Persėdimai būtų kone nulinė problema, jeigu būtų valandinis bilietas. O PAP vienas iš tikslų yra užtikrinti miestiečiams susisiekimą su visais mikrorajonais be persėdimų. Kas dėl Panevėžio centro, geografiškai jis tebėra aplink Laisvės aikštę, tačiau ekonominis centras (angl. downtown) yra į vakarus nuo Nemuno gatvės. kas dėl nuostolingumo, tai esu beveik įsitikinęs, kad daugiau nei pusė miesto maršrutų yra nuostolingi. Tiesa dabar, eliminavus privačius miesto vežėjus, situacija gali būti kiek kitokia.
                                    Pabandžiau papaišyti naujai seną galimo maršruto trasą. Žvelgiant iš vakarų į rytus, ji prasidėtų ties pc Berghof (dabar autobusai važiuoja tik iki pc Babilonas, todėl šis maršrutas važiuotų 1 stotele toliau, apsisuktų pc prieigose; jo savininkai suinteresuoti paruošti jam aikštelę) ir baigtųsi Tinklų g. prie Panevėžio pieno fabriko (ten jau važiuoja 5 maršruto autobusas, tačiau jis važiuoja 2 stotelėmis toliau, o važiuodamas į miestą nepasiekia pc Babilonas ir Cido arenos). Taigi žemėlapis:
                                    Žemėlapyje raudonais apskritimais išskyriau galimus traukos centrus. Važiuojant iš vakarų į rytus, eilės tvarka:
                                    1. PC Berghof
                                    2. PC Babilonas I ir PC Babilonas II (+ Forum Cinemas)
                                    3. CIDO arena (+ sporto klubas ir baseinas Impuls)
                                    4. AB Kalnapilis
                                    5. Aukštaitijos sporto kompleksas (futbolo stadionas, baseinas)
                                    6. Panevėžio geležinkelio stotis (+ AB Panevėžio keliai)
                                    7. Viešbutis Pervaža
                                    8. AB Panevėžio pienas (darbo dienomis piko valandomis galima pratęsti iki Tinklų g. 51, UAB Metalo centras)
                                    Dar žemėlapyje nepažymėta ir pats nepaminėjau, kad šiandien joks autobusų maršrutas neina Taikos alėja, o S. Kerbedžio gatvėje (tarp Smėlynės ir Senamiesčio gatvių) yra linų fabrikas ir betono centras.
                                    Šis maršrutas būtų naudingas minėtų gatvių gyventojams važiuoti į darbą ir iš darbo, į prekybos centrus, sporto areną, sporto klubą (baseiną), kino teatrą, geležinkelio stotį. Atvykusiems į Panevėžį traukiniu, šio maršruto autobusu būtų paprasta pasiekti Cido areną, futbolo stadioną, vakarinę miesto dalį. Vykstant renginiams/varžyboms Cido arenoje ar Aukštaitijos stadione, žiūrovams būtų nesudėtinga parvykti namo (dauguma gyvena vakarinėje miesto dalyje) arba į viešbutį (jeigu tai Pervaža).
                                    Nedarbo dienomis šio maršruto tikriausiai pakaktų tik iki Varpo stotelės (apsisuktų netoli pc Maxima, šalia viešbučio Pervaža).
                                    Gal ir šis maršrutas nėra tobulas, nes nubraižiau jį kaip mėgėjas. Vis tik manau, kad jis būtų perspektyvus.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      gan įdomus maršrutas truputi pakoregavus sutikčiau su tokiu

                                      Comment


                                        Parašė balabanas Rodyti pranešimą
                                        gan įdomus maršrutas truputi pakoregavus sutikčiau su tokiu
                                        Kaip pakoreguotum?
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Sakyciau tikrai labai neblogas marsrutas, tik pratesciau marsruta ne iki Panevezio Pieno, o iki Panevezio Ketaus/ Panevezio Energijos, nes iki tos stoteles eitu ir artimiausi Vaivadu gyventojai (tarp ju ir as

                                          Comment

                                          Working...
                                          X