Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
    Ir, VVT autošaltkalviams atlyginimas mokamas pagal išdirbį.
    Atlyginimas už valandas. Jeigu būtų už išdirbį, niekas pusę dienos kortomis neloštų. Tai ne tas atvejis, kai daroma bet kaip, kad tik greičiau būtų padaryta. Čia išvis nieko nedaroma, o kai ateini su remonto paraiška, tai į tave kaip į didžiausią priešą žiūri. Lemputę pakeisti užtrunka pusę valandos, naujame Iveco nesugebama rasti priežasties, kodėl per naktį visas aušinimo skystis išbėga.

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Visuose autobusuose yra masės jungiklis. Net jei degimas įjungiamas raktu, vistiek privalo būti masės kirtiklis. Paliekant autobusą atstovai, būtinai išjungiama masė. Karosos akumuliatoriai jei gerai pamenu, yra prie pirmo tilto. Jėgos laidai eina per visą autobusą iki starterio. Todėl bet kur užtrumpinus ir gali pradėt degti. Prie garmoškės yra tik pynė laidų, ir priekabos stabilizavimo hidrocilindrai su tepalo baku.
    Dauguma turbūt net nesusimąstot, kokiomis sąlygomis dirba šaltkalviai. Beveik visada svarbiausia autobusą greitai išleisti į liniją, o kokybė... Garantija šimtas metų, bet tik kol stovi ant duobės... Ir, VVT autošaltkalviams atlyginimas mokamas pagal išdirbį. Todėl ir tą patį galima tvarkyti po kelis kartus.
    Ir iš viso, neapžiūrėję autobuso, nežinodami techninės būklės iki gaisro, neburkim obuolio sėklom.
    Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2015.02.02, 20:59.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Arba J. Grabys buvo blogai informuotas, arba mums yra dūminamos akys. Pasižiūrėkite į Delfio galerijos 1 nuotrauką - aiškiai matosi, kad dega priekis, o armonikos medžiaga dar išlikusi. Reiškia gaisras kylo nuo prieko, greičiausiai nuo el. instaliacijos gedimo (gal tikrai borto kompiuteris, kaip Delfio komentaruose kažkas rašė ).
    Viskas butu nieko jai nebutu tavo tiesa
    O aš visai nepastebėjau...
    Bet vistiek ir armonikai ir visam autobusui Kapas...

    P.S.
    Matosi labiau apdegus vairuotojo dalis priekyje.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Arba J. Grabys buvo blogai informuotas, arba mums yra dūminamos akys. Pasižiūrėkite į Delfio galerijos 1 nuotrauką - aiškiai matosi, kad dega priekis, o armonikos medžiaga dar išlikusi. Reiškia gaisras kylo nuo prieko, greičiausiai nuo el. instaliacijos gedimo (gal tikrai borto kompiuteris, kaip Delfio komentaruose kažkas rašė ).

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Vairuotojo nereik čia kišti į šią situaciją, nes anksčiau 15 valandos neišvažiuoja 53-as po atstovos į reisą. Pats šį autobusą šiandien mačiau 8:20 Jogailos stotelėje.

    Beje, priminkit prašau, 407 kai degė stotyje nuo kurios vietos kilo gaisras?
    Pagal foto nuo vidurio:
    https://fotki.yandex.ru/next/users/l...tobusai&page=0

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai nebūtinai yra tiesa. Autobusas yra techniškai daugmaž tvarkingas, kai tik praeina TA. O kitą dieną po TA jam langai išbyrės, durys išvirs, variklis iškris ir t.t.
    Čia Remontas pavadinimu "Su lipuške*"
    Bet nebutinai po TA turi visas subyrėti nes jai mechanikai sutvarkė autobusą tvarkingai tai nubuna taip, kad atsirėmus į duris jos atsidaro.

    * lipuškė-Lipni juostelė

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    pasakė:
    "Autobusas buvo techniškai tvarkingas"
    Tai nebūtinai yra tiesa. Autobusas yra techniškai daugmaž tvarkingas, kai tik praeina TA. O kitą dieną po TA jam langai išbyrės, durys išvirs, variklis iškris ir t.t.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Peizazas
    Kaip visada-jaunimas sugalvojo paišdykauti. Vairuotojas vargu ar gadinų savo autobusą, nes šis vairuotojas savo autobusą prižiūrėjo ir rūpinosi gan neblogai juo.
    Ka tu turi omenį sakydamas "jaunimas"???
    Nori pasakyt, kad autobusa galėjo padegti tokio amžiaus Vaikai kaip aš?
    O per TV3 filmuka į kurį davė nuoroda Mantas95 Į gala Kalbėjas vyras pasakė:
    "Autobusas buvo techniškai tvarkingas" todėl aš palaikau padegimo versija.

    P.S. Ašku už padegima tiems žmonėms "galvas nusukt" reikia...

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O koks motyvas padegti? Motyvą galėčiau sugalvoti tik vairuotojui (gal tikėjosi, kad gaus kitą geresnį autobusą), bet vargu ar tai gali būti tiesa. <...>
    Vairuotojo nereik čia kišti į šią situaciją, nes anksčiau 15 valandos neišvažiuoja 53-as po atstovos į reisą. Pats šį autobusą šiandien mačiau 8:20 Jogailos stotelėje.

    Beje, priminkit prašau, 407 kai degė stotyje nuo kurios vietos kilo gaisras?
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2015.02.02, 19:47.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    Štai, dar yra ir žinios.lt reportažas http://www.zinios.lt/kriminalai/zini...ojo-autobusas/, net gi pats VVT technikos direktorius J.Grabys linkęs į nuomonę dėl padėgimo, nes užsiliepsnojo per autobuso vidurį, o juk ten tokių gaisro židinių lyg ir nėra, kad pats užsidegtų savaime.....
    O koks motyvas padegti? Motyvą galėčiau sugalvoti tik vairuotojui (gal tikėjosi, kad gaus kitą geresnį autobusą), bet vargu ar tai gali būti tiesa. Taip pat į tiesą nepanašu ir versiją apie užsidegusį autobuso vidurį. Tai akivaizdžiai matosi tame pačiame DELFI straipsnyje. Žiūrint nuotraukas foto galerijoje iš eilės aiškiai matosi, kad iš pradžių liepsnoja autobuso priekis ir vėliau, jau išdegus priekiui (5 nuotrauka), ugnis persimetą į vidurį.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Štai, dar yra ir žinios.lt reportažas http://www.zinios.lt/kriminalai/zini...ojo-autobusas/, net gi pats VVT technikos direktorius J.Grabys linkęs į nuomonę dėl padėgimo, nes užsiliepsnojo per autobuso vidurį, o juk ten tokių gaisro židinių lyg ir nėra, kad pats užsidegtų savaime.....
    Paskutinis taisė Mantas95; 2015.02.02, 18:35. Priežastis: Pataisyta klaida, dėl citavimo nereikalingo...

    Komentuoti:


  • Špionas
    replied
    Puikus būdas atsikratyt senom karosom, ir draudimą gaus, ir nereik jokios biurokratijos bandant juos parduot

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Tai jau berots 6 autobusas sudeges Vilniuje...
    Nekažka...

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
    Kas man paaiškins kaip tokie "grabai" kaip karosos iš vis technikinę praeina???
    Strykt pastrykt ir praeina... Lietuvoj čia chanizmas su tom Karosom. Čekijoj ar Slovakijoj ten kaip nauji važinėja.

    Komentuoti:


  • MrDarkness
    replied
    Kas man paaiškins kaip tokie "grabai" kaip karosos iš vis technikinę praeina???

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Tvoras aplink žiedą reikės statyt...

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Jei jau toks blogas darbas, kodel nedirbti kitur? Juk tiek metų dirbama - patirtis didžiulė. Visi servisai mielai priimtų tokius meistrus, bet neina, kodėl? Turbūt todėl, kad priežiūra bus didesnė ir nebegalės chalturkių daryti, o jei padarys reikės už jas atsakyti.

    Galima pažiūrėti taip, nauji autobusai - mūsų visų vilniečių turtas. Dabar tu nuvarytum savo automobilį i servisą ir visą prichalturintą atsiimtum. Viskas ok būtų, nes vargšai technikai blogom sąlygom dirba? Palyginkim autobusą iš Vokietijos kokių 15 metų senumo ir tokį patį iš VVT. Diena ir naktis.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tai pala, o jeigu jums jums vėluotų atlyginimai, būtų nežmoniškos darbo sąlygos, kai meistrai negali išsiprausti nuo alyvos (nes dušai - nekeisti nuo pat 1964, su pelėsiais ir t.t.), kai neturi kuo kvėpuoti dėl prastos ventiliacijos, jei jūs butumėte priverstas montuoti labai nekokybiškas detalės į autobusus, tai ar jūs sugebėtumėte ateiti į darbą geros nuotaikos ir viską kruopščiai atlikti?

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    k0fi, ai kad pats ir atsakei į savo klausimą. Trūksta finansavimo - perkamos nekokybiškos detalės. Na ir šitiems meistrams papraščiausiai labai sunku, kai AP toks zoologijos sodas. Tas autobusas dujinis, tas dyzelinis, tame durų valdymo laidas blogai veikia, tame vairas sunkiai valdosi - kiekvienas autobusas turi savo defektą.
    EDIT: jau kiti atsakė
    Del finansavimo tai sutikčiau, o toliau - visiškai ne. Čia yra pačių meistrų požiūris į darbą, ne kas kitą. Toks įspūdis susidaro vien iš čia talpinamų nuotraukų ir tų meistrų atliktų "perliukų" net ir pačiuose naujausiuose autobusuose. Prikaišioti kartono gabaliukai, nešvariom rankom apčiupinėtos visos lubos, samarėzai. Klausimas, ar jie savo automobilius taip pat atmestinai taisytų?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    k0fi, ai kad pats ir atsakei į savo klausimą. Trūksta finansavimo - perkamos nekokybiškos detalės. Na ir šitiems meistrams papraščiausiai labai sunku, kai AP toks zoologijos sodas. Tas autobusas dujinis, tas dyzelinis, tame durų valdymo laidas blogai veikia, tame vairas sunkiai valdosi - kiekvienas autobusas turi savo defektą.
    EDIT: jau kiti atsakė

    Komentuoti:

Working...
X