Parašė Virtęs pelenais
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte
Collapse
X
-
-
Visuose autobusuose yra masės jungiklis. Net jei degimas įjungiamas raktu, vistiek privalo būti masės kirtiklis. Paliekant autobusą atstovai, būtinai išjungiama masė. Karosos akumuliatoriai jei gerai pamenu, yra prie pirmo tilto. Jėgos laidai eina per visą autobusą iki starterio. Todėl bet kur užtrumpinus ir gali pradėt degti. Prie garmoškės yra tik pynė laidų, ir priekabos stabilizavimo hidrocilindrai su tepalo baku.
Dauguma turbūt net nesusimąstot, kokiomis sąlygomis dirba šaltkalviai. Beveik visada svarbiausia autobusą greitai išleisti į liniją, o kokybė... Garantija šimtas metų, bet tik kol stovi ant duobės... Ir, VVT autošaltkalviams atlyginimas mokamas pagal išdirbį. Todėl ir tą patį galima tvarkyti po kelis kartus.
Ir iš viso, neapžiūrėję autobuso, nežinodami techninės būklės iki gaisro, neburkim obuolio sėklom.Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2015.02.02, 20:59.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąArba J. Grabys buvo blogai informuotas, arba mums yra dūminamos akys. Pasižiūrėkite į Delfio galerijos 1 nuotrauką - aiškiai matosi, kad dega priekis, o armonikos medžiaga dar išlikusi. Reiškia gaisras kylo nuo prieko, greičiausiai nuo el. instaliacijos gedimo (gal tikrai borto kompiuteris, kaip Delfio komentaruose kažkas rašė ).
O aš visai nepastebėjau...
Bet vistiek ir armonikai ir visam autobusui Kapas...
P.S.
Matosi labiau apdegus vairuotojo dalis priekyje.
Komentuoti:
-
Arba J. Grabys buvo blogai informuotas, arba mums yra dūminamos akys. Pasižiūrėkite į Delfio galerijos 1 nuotrauką - aiškiai matosi, kad dega priekis, o armonikos medžiaga dar išlikusi. Reiškia gaisras kylo nuo prieko, greičiausiai nuo el. instaliacijos gedimo (gal tikrai borto kompiuteris, kaip Delfio komentaruose kažkas rašė ).
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąVairuotojo nereik čia kišti į šią situaciją, nes anksčiau 15 valandos neišvažiuoja 53-as po atstovos į reisą. Pats šį autobusą šiandien mačiau 8:20 Jogailos stotelėje.
Beje, priminkit prašau, 407 kai degė stotyje nuo kurios vietos kilo gaisras?
https://fotki.yandex.ru/next/users/l...tobusai&page=0
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai nebūtinai yra tiesa. Autobusas yra techniškai daugmaž tvarkingas, kai tik praeina TA. O kitą dieną po TA jam langai išbyrės, durys išvirs, variklis iškris ir t.t.
Bet nebutinai po TA turi visas subyrėti nes jai mechanikai sutvarkė autobusą tvarkingai tai nubuna taip, kad atsirėmus į duris jos atsidaro.
* lipuškė-Lipni juostelė
Komentuoti:
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąpasakė:
"Autobusas buvo techniškai tvarkingas"
Komentuoti:
-
Parašė PeizazasKaip visada-jaunimas sugalvojo paišdykauti. Vairuotojas vargu ar gadinų savo autobusą, nes šis vairuotojas savo autobusą prižiūrėjo ir rūpinosi gan neblogai juo.
Nori pasakyt, kad autobusa galėjo padegti tokio amžiaus Vaikai kaip aš?
O per TV3 filmuka į kurį davė nuoroda Mantas95 Į gala Kalbėjas vyras pasakė:
"Autobusas buvo techniškai tvarkingas" todėl aš palaikau padegimo versija.
P.S. Ašku už padegima tiems žmonėms "galvas nusukt" reikia...
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO koks motyvas padegti? Motyvą galėčiau sugalvoti tik vairuotojui (gal tikėjosi, kad gaus kitą geresnį autobusą), bet vargu ar tai gali būti tiesa. <...>
Beje, priminkit prašau, 407 kai degė stotyje nuo kurios vietos kilo gaisras?Paskutinis taisė ssnaiperis; 2015.02.02, 19:47.
Komentuoti:
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąŠtai, dar yra ir žinios.lt reportažas http://www.zinios.lt/kriminalai/zini...ojo-autobusas/, net gi pats VVT technikos direktorius J.Grabys linkęs į nuomonę dėl padėgimo, nes užsiliepsnojo per autobuso vidurį, o juk ten tokių gaisro židinių lyg ir nėra, kad pats užsidegtų savaime.....
Komentuoti:
-
Štai, dar yra ir žinios.lt reportažas http://www.zinios.lt/kriminalai/zini...ojo-autobusas/, net gi pats VVT technikos direktorius J.Grabys linkęs į nuomonę dėl padėgimo, nes užsiliepsnojo per autobuso vidurį, o juk ten tokių gaisro židinių lyg ir nėra, kad pats užsidegtų savaime.....Paskutinis taisė Mantas95; 2015.02.02, 18:35. Priežastis: Pataisyta klaida, dėl citavimo nereikalingo...
Komentuoti:
-
Puikus būdas atsikratyt senom karosom, ir draudimą gaus, ir nereik jokios biurokratijos bandant juos parduot
Komentuoti:
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąKas man paaiškins kaip tokie "grabai" kaip karosos iš vis technikinę praeina???
Komentuoti:
-
Kas man paaiškins kaip tokie "grabai" kaip karosos iš vis technikinę praeina???
Komentuoti:
-
Jei jau toks blogas darbas, kodel nedirbti kitur? Juk tiek metų dirbama - patirtis didžiulė. Visi servisai mielai priimtų tokius meistrus, bet neina, kodėl? Turbūt todėl, kad priežiūra bus didesnė ir nebegalės chalturkių daryti, o jei padarys reikės už jas atsakyti.
Galima pažiūrėti taip, nauji autobusai - mūsų visų vilniečių turtas. Dabar tu nuvarytum savo automobilį i servisą ir visą prichalturintą atsiimtum. Viskas ok būtų, nes vargšai technikai blogom sąlygom dirba? Palyginkim autobusą iš Vokietijos kokių 15 metų senumo ir tokį patį iš VVT. Diena ir naktis.
Komentuoti:
-
Tai pala, o jeigu jums jums vėluotų atlyginimai, būtų nežmoniškos darbo sąlygos, kai meistrai negali išsiprausti nuo alyvos (nes dušai - nekeisti nuo pat 1964, su pelėsiais ir t.t.), kai neturi kuo kvėpuoti dėl prastos ventiliacijos, jei jūs butumėte priverstas montuoti labai nekokybiškas detalės į autobusus, tai ar jūs sugebėtumėte ateiti į darbą geros nuotaikos ir viską kruopščiai atlikti?
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąk0fi, ai kad pats ir atsakei į savo klausimą. Trūksta finansavimo - perkamos nekokybiškos detalės. Na ir šitiems meistrams papraščiausiai labai sunku, kai AP toks zoologijos sodas. Tas autobusas dujinis, tas dyzelinis, tame durų valdymo laidas blogai veikia, tame vairas sunkiai valdosi - kiekvienas autobusas turi savo defektą.
EDIT: jau kiti atsakė
Komentuoti:
-
k0fi, ai kad pats ir atsakei į savo klausimą. Trūksta finansavimo - perkamos nekokybiškos detalės. Na ir šitiems meistrams papraščiausiai labai sunku, kai AP toks zoologijos sodas. Tas autobusas dujinis, tas dyzelinis, tame durų valdymo laidas blogai veikia, tame vairas sunkiai valdosi - kiekvienas autobusas turi savo defektą.
EDIT: jau kiti atsakė
Komentuoti:
Komentuoti: