Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bent Vilniuje turbūt >95 proc. VT priemonių durys atsidaro į vidų, tai gal tas dvigubas išgaubimas nėra toks aktualus?

    Comment


      Kaune po gatvių renovacijų ir dabar dedami paprasti bortai. Kad kažkur mieste yra stotelė su jais nieko nereiškia.

      Comment


        Diena.lt 2023.12.05
        Sostinėje užsiliepsnojo miesto autobusas

        https://www.diena.lt/naujienos/vilni...eiviai-1151161

        Delfi.lt 2023.12.05
        Vilniuje užsidegė maršrutinis autobusas su keleiviais
        Antradienį Šeškinėje, Ukmergės gatvėje, netoli „McDonalds“ užsidegė autobusas.
        Skubios pagalbos tarnybos pranešimą apie įvykį gavo 10 val. 36 min. Užsidegė 24 maršruto autobuso galinė dalis. Pastebėjęs iš variklio skyriaus sklindančius dūmus, vairuotojas sustojo ir išleido keleivius. Tuomet čiupo gesintuvą ir užgesino ugnį.
        Gaisras numalšintas dar iki atvykstant ugniagesiams. Žmonės nenukentėjo.


        https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95280041

        Comment


          Čia tas iš seniausių Vilniaus Volvo, kaip suprantu? Ar jau naujesnis?
          Lietuva visiems.

          Comment


            MAN 2001metų

            Comment


              Minus 2 trūlikai ir abu naujesni:
              https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...ustis-29486715

              bent jau du seni grabai būtų pakliuvę, tai nereikėtų net remontuoti.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Išvažiavo abu savo eiga, tikriausiai ir važinės palankstyti šiek tiek kol sueis remonto laikas.
                Bet toje sankryžoje pastoviai milimetrovkėm prasilenkinėja viešasis, keista, kad taip retai tik susitrenkia.

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Minus 2 trūlikai ir abu naujesni:
                  https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...ustis-29486715

                  bent jau du seni grabai būtų pakliuvę, tai nereikėtų net remontuoti.
                  Nieko tokio, VVT šaltkalviai medvaržčiais sutvirtins ir "naujesni" trūlikai atrodys kaip seni laužai in no time.

                  Comment


                    Dėl tų truliku tai ne pasaulio pabaiga. Sutvarkys, padažys ir važinės toliau. Aišku gaila, kad pakliuvo nauji troleibusai bei labai smalsu kuris vairuotojas šioje situacijoje kaltas.

                    Comment


                      Parašė Zebras7777 Rodyti pranešimą
                      Dėl tų truliku tai ne pasaulio pabaiga. Sutvarkys, padažys ir važinės toliau. Aišku gaila, kad pakliuvo nauji troleibusai bei labai smalsu kuris vairuotojas šioje situacijoje kaltas.
                      Sakyčiau, de facto abu, nes abu buvo per daug išlindę į kairę. O formaliai turbūt sukantis bus kaltas, kad nesaugiai atliko manevrą.

                      Comment


                        pastaruoju metu autobusai skuba...... https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...re-kaulu-luziu

                        Comment


                          Įdomus faktas, kad bent senuose ir naujausiuose trūlikuose (spėju visose tr. pr. įskaitant ir autobusus) yra durų blokavimo sistema sumontuota. Neuždarius durų neįmanoma pajudėti. Aišku ją savavališkai patys vairuotojai atjungia, kad būtų galima greičiau pajudėt ir sutaupyt sekundžių. Kita vertus, neįsivaizduoju, kaip galėtų nukristi žmogus po ratais, jeigu autobusas būtų pilnai iki borto privažiavęs. Būtų įmanoma nebent, jei prieky įvažą užparkavo mašinos, tada pilnai išsukus vairą išjudant tarpas greitai didėtų.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Įdomus faktas, kad bent senuose ir naujausiuose trūlikuose (spėju visose tr. pr. įskaitant ir autobusus) yra durų blokavimo sistema sumontuota. Neuždarius durų neįmanoma pajudėti. Aišku ją savavališkai patys vairuotojai atjungia, kad būtų galima greičiau pajudėt ir sutaupyt sekundžių. Kita vertus, neįsivaizduoju, kaip galėtų nukristi žmogus po ratais, jeigu autobusas būtų pilnai iki borto privažiavęs. Būtų įmanoma nebent, jei prieky įvažą užparkavo mašinos, tada pilnai išsukus vairą išjudant tarpas greitai didėtų.
                            Ar tikrai Škodose yra durų blokavimo sistema? Dėl autobusų man irgi įdomu - visi jie tikrai iš tų laikų, kai jau buvo šios sistemos. Kodėl jos nesuveikė?

                            Comment


                              Škodose yra savadarbės, ne gamyklinės. Būtent dėl nelaimingų įvykių atsirado. Pvz. sulūžus durims (blogai užsidaro ypač žiemą ar iškrenta, kaip esam matę ), tada vairuotojas gali kapotą atsidaręs atjungt, kad galėtų tęst kelionę. Ar galima paprastai atjungti naujose tr. pr., tai gal patikslins vairuojantieji. Tikiuosi forumiečiai nepradės skųsti per "Tvarkau miestą". Man, kai greitis prioritetas, tai metu respect'ą vairuotojams-atjungėjams.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Įdomus faktas, kad bent senuose ir naujausiuose trūlikuose (spėju visose tr. pr. įskaitant ir autobusus) yra durų blokavimo sistema sumontuota. Neuždarius durų neįmanoma pajudėti. Aišku ją savavališkai patys vairuotojai atjungia, kad būtų galima greičiau pajudėt ir sutaupyt sekundžių. Kita vertus, neįsivaizduoju, kaip galėtų nukristi žmogus po ratais, jeigu autobusas būtų pilnai iki borto privažiavęs. Būtų įmanoma nebent, jei prieky įvažą užparkavo mašinos, tada pilnai išsukus vairą išjudant tarpas greitai didėtų.
                                Tikrai taip, ne kartą yra tekę važiuoti nauju Solaris autobusu, kurio vairuotojas spaudžia gazą dar neuždaręs durų.

                                Comment


                                  Čekoslavakiškuose tai arba nėra sistemos arba ji atjungta, labai dažnai pradeda važiuoti neuždaręs durų, o piko metu kartais ir durų pneumatika nesugeba suslėgti žmonių masės ir neužsidaro iš pirmo karto.

                                  Comment


                                    Kaune po 1991 metų gamybos Škodose buvo blokiruotė, tik virš durų atidarymo klavišų buvo svirtelė kuria galima atjungti blokiruotę

                                    Comment


                                      Kad kai kurie vairuotojai Škodose duris atidaro dar važiuodami 20km/val ir pilnai sustoja po kokių 3 sek. Ir tikrai ne toks retas atvejis.

                                      Comment


                                        Įdomi istorija.
                                        Policija ieško žmogaus, kurį partenkė autobusas. Partrenktas, atsikėlė ir nuėjo, o liko sudaužytas autobusas ir sužeisti 2 keleiviai

                                        Comment


                                          Ieško pagrįstai. Pagal KET pėsčiąjam sudalivavus eismo įvykyje, privalo jis likti.

                                          Kadaise galimai važiavau dvirka gatve, galimai persirikiavau į antrą juostą, galimai įvažiavau į saugumo salelę, švietė žalias būtent tik pėsčiųjų šviesoforas pėstiesiems, sulėtėjau beveik iki visiško sustojimo ir sustojo paskutinę sekundę praleisti sukanti mašina (būčiau pats praleidęs, jei ką), tai jai į subinę galimai stuktelėjo kita mašina, nesilaikius saugaus atstumo. Įdomu mano atveju ar reikėtų likti ar ne, nes techniškai privalu vestis dvirką, bet pagal protingumo kriterijų greitis saugumo salelėje galimai buvo lėtesnis už pėsčiojo.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X