Tai gal važiavo senesnis autobusas, kuriame nėra saugos diržų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai viešajame transporte
Collapse
X
-
Pagal KET saugos diržus privaloma segtis visose transporto priemonėse, kur jie yra.Parašė Briedis Rodyti pranešimąO būtina prisisegti? Nesu matęs kad kas nors naudotųsi saugos diržais.
Bet kadangi autobusų keleivių niekas per daug nekontroliuoja, tai dauguma saugos diržų ir nesisega.
Comment
-
Aš sureikšminčiau ne baudas, ne kontrolę, o pirmiausiai socialinę reklamą. Tiek tiesioginę, tiek netiesioginę. Kokius 2 metus. O 2019 m. pradėti VKTĮ bausti keleivius (arba vežėją) be diržų.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPagal KET saugos diržus privaloma segtis visose transporto priemonėse, kur jie yra.
Bet kadangi autobusų keleivių niekas per daug nekontroliuoja, tai dauguma saugos diržų ir nesisega.
Kitaip tos kvailos aukos neišnyks.
PS
Netiesioginė - kad be diržų bus mažesnė kompensacija. Dabar paprasta - darbdavys ciniškai sakys, kad visos priemonės buvo, veikė, patikros atliktos.
PPS
Ne kartą esu važiavęs su diržais kitomis t.p. nei lengvasis visą kelią Vln-Klp. Ir nenuveržė. Bet labai erzina tas žvilgnis "ko čia segiesi".
Comment
-
Taip kategoriškai tvirtinti gal negalima. Nes galėjo eiti į wc, drausminti keleivių, ko nors pažiūrėti ir pan.Parašė RoNNeR Rodyti pranešimąJei diržai buvo, tai būtent antrasis vairuotojas (kuris tuo metu nevairavo) turėjo rodyti pavyzdį - būti su diržu, o jis tikrai buvo be jo, jei išlėkė per langą.
Bet visumoje pagal saugos kultūrą visuomenėje trūksta dar kokių 15 metų iki Vakarų Europos. Deja.
PS. El. lizdas ir wifi galėtų neveikti jei neprisegtas saugos diržas. Čia kad paskatinti saugos kultūrą (nesunkiai padaroma, išspausdinus individualų wi-fi kodą biliete).
- 1 patinka
Comment
-
Dauguma žmonių elektra ir wi-fi autobusuose nesinaudoja. Reiktų kažko žostkiau. Kad ir to kad autobusas negalėtų pajudėt kol yra neprisisegusių žmonių ar pas vairuotoją eitų koks garsinis signalas kaip automobiliuoseParašė Fulgur Rodyti pranešimą
PS. El. lizdas ir wifi galėtų neveikti jei neprisegtas saugos diržas. Čia kad paskatinti saugos kultūrą (nesunkiai padaroma, išspausdinus individualų wi-fi kodą biliete).
Pagrindinė bėda yra ta, kad mūsų autobuose tų diržų iš viso tikriausiai niekur nėra.
Comment
-
O tai kokie siūlymai? 2 mm skarda vietoje langų? Kad neiškristų ir neprispaustų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nereikia čia pasakų sekti. Saugos diržai autobusuose yra nereikalinga nesąmonė.
Tarkim JAV argumentuoja, kodėl neprivaloma, kad labai brangu įrengti diržus autobusuose (kurie jų neturi). Bet čia jau yra tie diržai.
Comment
-
Jeigu reisas ilgesnis ( trunka ne valandą), tai tikrai daug kas naudosis ir Wi-Fi, ir galimybe pakrauti savo nuolatinio naršymo soc. tinkluose išvargintą išmaniojo baterijąParašė spirit Rodyti pranešimąDauguma žmonių elektra ir wi-fi autobusuose nesinaudoja. Reiktų kažko žostkiau. Kad ir to kad autobusas negalėtų pajudėt kol yra neprisisegusių žmonių ar pas vairuotoją eitų koks garsinis signalas kaip automobiliuose
Pagrindinė bėda yra ta, kad mūsų autobuose tų diržų iš viso tikriausiai niekur nėra.
Saugos diržai yra visuose naujesniuose autobusuose (bent jau tuose, kurie pagaminti po 2003 metų).
Geriausias būdas priversti visus keleivius segtis saugos diržus - autobusais turi važinėti civiliais persirengę policininkai, kurie tam tikrų momentu netikėtai pakyla iš savo vietos, praeina per saloną ir surašo baudas visiems neprisisegusiems. Sužinoję apie tokias kartais vykdomas patikras, dauguma tikrai segsis diržus, nes nenorės netikėtai paploninti savo piniginę keliasdešimčia eurų.
Comment
-
Kas mokės atlyginimą policininkui už važinėjimą autobusu? - valstybės biudžete tam pinigų nenumatyta. Transporto kompanijos? - tada tektų didinti bilietų kainas (o tai mažintų keleivių srautus).Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGeriausias būdas priversti visus keleivius segtis saugos diržus - autobusais turi važinėti civiliais persirengę policininkai, kurie tam tikrų momentu netikėtai pakyla iš savo vietos, praeina per saloną ir surašo baudas visiems neprisisegusiems.
Comment
-
Jauni žmonės tai taip, bet ne vyresni, ypač pensininkai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu reisas ilgesnis ( trunka ne valandą), tai tikrai daug kas naudosis ir Wi-Fi, ir galimybe pakrauti savo nuolatinio naršymo soc. tinkluose išvargintą išmaniojo bateriją
Comment
-
Aišku, gal čia skamba kaip utopija, bet dabar juk vyksta policijos reforma, dėl kurios didės patrulių skaičius. Ir kažkokia dalis pareigūnų juk patruliuoja neviešai (t.y. be uniformos). Tai nedidelę dalį savo darbo laiko jie galėtų skirti važinėjimui autobusais nedideliais atstumais (iki 30-40km) ir saugos diržų tikrinimui kelionės metu. Be abejo, bilietų pirkti jiems nereikėtų, o laisvų vietų tarpmiestiniuose autobusuose visuomet yra (išskyrus kelis populiariausius reisus tarp didmiesčių).Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas mokės atlyginimą policininkui už važinėjimą autobusu? - valstybės biudžete tam pinigų nenumatyta. Transporto kompanijos? - tada tektų didinti bilietų kainas (o tai mažintų keleivių srautus).
Comment
-
Nejuokinkit makakų su policininkais. Su wifi - per daug terlionių. O ir ne visi naudojasi ir ne visur jis apskritai yra. Socialinė reklama be abejo reikalinga - tačiau neduos pakankamo efekto. Turbūt lengviausiai įgyvendinama priemonė būtų kad ir garsinis signalas, kaip lengvosiose. Jei koks ir sugalvotų pasimaivyt, tai būtų greitai nugesintas suirzusių bendrakeleivių.
Comment
-
Ko gero su diržu patogiau, nei ant diržo. Diržas gal kiek trukdo pasilenkti, bet jei kas nukrenta galima atsisegti, susirasti ir t.t.Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąO ką signalas? Tada visi autobusai važinėtų su visada užsegtais diržais, bet žmonės sėdėtų ant diržų.
Comment
-
Pro kokius nafig langus? Kai autobusas, lekiantis 80-100 km/h greičiu susiduria, ar apvirsta, jokie diržai nepadės, su visom sėdynėm išraus ir ištaškys... Man yra tekę patirti autobuso susidūrimą su lengvają važiuojant autobusu. Buvo kalta į lengvosios užpakalį (kalta buvo lengvoji mašina, nes neleido autobusui atlikti pradėto lenkimo ir pasuko į kairę) ir staigiai stabdoma, autobusas nulėkė į kelkraštį ir apsisuko kelyje 180 laipsnių kampu. Greitis buvo apie 80 km/h. Sėdėjau gale, tai tik biški kilstelėjo nuo sėdynės... Absoliučiai niekas nensukentėjo. Susidūrimas kaktomuša su sunkvežimiu ar stulpu, siena judant dideliu greičiu yra pavojingas. Bet nuo tokio susidūrimo nepadės jokie diržai, būna išraunamos visos sėdynės... Diržai gal tik reikalingi pirmoje eilėje, nes iš tikrųjų galima išlėkti per priekinį stiklą net ir lengvesnio susidūrimo metu.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO tai kokie siūlymai? 2 mm skarda vietoje langų? Kad neiškristų ir neprispaustų.
Tarkim JAV argumentuoja, kodėl neprivaloma, kad labai brangu įrengti diržus autobusuose (kurie jų neturi). Bet čia jau yra tie diržai.
O lėtesniems greičiams diržai iš viso nesąmonė, nes tuomet ir miesto ar priemiesčio autobusuose juos reikėtų įrenginėti...
Nereikia išsigalvoti nesąmonių, net ES nėra privalomi saugos diržų užsisegimas autobusuose, tik rekomenduojamas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSaugos diržai yra visuose naujesniuose autobusuose (bent jau tuose, kurie pagaminti po 2003 metų).
Geriausias būdas priversti visus keleivius segtis saugos diržus - autobusais turi važinėti civiliais persirengę policininkai, kurie tam tikrų momentu netikėtai pakyla iš savo vietos, praeina per saloną ir surašo baudas visiems neprisisegusiems. Sužinoję apie tokias kartais vykdomas patikras, dauguma tikrai segsis diržus, nes nenorės netikėtai paploninti savo piniginę keliasdešimčia eurų.
Ir iš viso kelionės autobusais yra tūkstančius kartų saugesnės nei lengvaisiais automobiliais.Paskutinis taisė Al1; 2017.01.25, 20:30.
Comment
Comment