Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vairuotojai gauna daugiau nei 1400 Lt. Mikrobai ne dyzeliniai, o dujiniai. Taip kad kuras kainuoja pigiau. Bet mikrobai gi kainavo - įsigyti nauji. O jų pačių kainos neįskaičiavo.
    Ne visi. Viskas labai priklauso nuo parduotų bilietų skaičiaus, tavo darbo grafiko (įprastas, penkiadienis, naktinis/budintis ar pertraukiamas) ir autobuso (trumpas/ilgas).
    Daugiausia uždirba (neskaičiuojant bilietų) tie, kurie dirba pertraukiamais grafikais ilgais autobusais.
    88 ir 89 maršrutų aptarnavimui reikalingi, ne 6, bet 12 (!) vairuotojų. Nežinantiems paaiškinu: 4 mikroautobusai, kurių kiekviename yra 3 vairuotojų ekipažas. Tie 3 vairuotojai 1 mašina dirba tokiu grafiku: 4 darbo dienos, 2 išeiginės, 4 darbo ir t.t.
    Pvz. 3 vairuotojų darbo grafikas (1,2 - pamaina, x - laisvadienis):
    1) 1 1 1 1 x x 2 2 2 2 x x 1 1 1 1 x x 2 2 2 2 ...
    2) x x 2 2 2 2 x x 1 1 1 1 x x 2 2 2 2 x x 1 1 ...
    3) 2 2 x x 1 1 1 1 x x 2 2 2 2 x x 1 1 1 1 x x ...
    Paskutinis taisė Mettal; 2012.01.16, 21:43.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Ir 1 rezervas per savaitę?
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Pagal viesuju pirkimu duomenis - 5vnt autobusu 24men nuoma (techninis aptarnavimas VA, KASKO - tiekejo, civilinis - VA) kainuos 743000 Lt (jau su PVM). Tik nesupratau, ar cia kaina su ar be vairuotojo (ir jei su - kiek vairuotoju numatyta), nes konkurso dokumentuose numatyta abu variantai, tai vienas mikriukas menesiui be kuro ir eksploataciniu islaidu yra 6200 lt/men.
        Pasiulyme taip pat peteikta bendra 1 autobuso ir 1 vairuotojo menesio nuomos kainos suma yra 11350lt jau su PVM

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Ir 1 rezervas per savaitę?
          Ten pateikiau tik darbo režimą be maršrutų. Rezervai paprastai būna 3-4 per mėnesį, 1 arba 2 pamaina.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Rezervai paprastai būna 3-4 per mėnesį, 1 arba 2 pamaina.
            Būna ir nuo 5 iki 8 rezervų per mėnesį ivairią pamainą.

            Comment


              Parašė 1132 Rodyti pranešimą
              Būna ir nuo 5 iki 8 rezervų per mėnesį ivairią pamainą.
              Čia jau per daug. Nė karto negirdėjau, kad taip būtų pas ką nors.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Į išlaidas įtraukim keleivių draudimą,mikro tech.apžiurą(kas pusę metų).

                Comment


                  Nuo Naujųjų metų (ar nuo kada?) patyliukais panaikintas 05 privataus maršruto "Stotis-Santariškės" kursavimas šeštadieniais. Dabar šio maršruto autobusai važiuoja tik darbo dienomis.

                  Eilinį kartą stebiuosi Susisiekimo paslaugomis - maršruto tvarkaraštį ėmėsi skelbti, o štai apie tvarkaraščių pakeitimus kad ir vienu sakiniu informuoti patingėjo.
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.22, 16:26.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Patys pasinaikino, nes biznio šeštadienį nėra. Štai jums ir dar vienas vinis į tramvajaus karstą. Srautai yra tik darbo dienomis ir tik piko metu. Poilsio dienomis keleivių ruože nuo Kuro aparatūros iki Santariškių kelis kartus mažiau.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Patys pasinaikino, nes biznio šeštadienį nėra. Štai jums ir dar vienas vinis į tramvajaus karstą. Srautai yra tik darbo dienomis ir tik piko metu. Poilsio dienomis keleivių ruože nuo Kuro aparatūros iki Santariškių kelis kartus mažiau.
                      o tai kaip tada išsilaiko "Centvalio" 062 savaitgaliais?
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Patys pasinaikino, nes biznio šeštadienį nėra. Štai jums ir dar vienas vinis į tramvajaus karstą. Srautai yra tik darbo dienomis ir tik piko metu. Poilsio dienomis keleivių ruože nuo Kuro aparatūros iki Santariškių kelis kartus mažiau.
                        Sakai, patys pasinaikino? Bet Susisiekimo paslaugas grafikus atnaujino, tik pranešti apie pasikeitimus patingėjo kaip visada.

                        Ne pačiam panaikinime esmė, bet būtent tame, kad keleiviai nebuvo apie tai informuoti.

                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        o tai kaip tada išsilaiko "Centvalio" 062 savaitgaliais?
                        Palyginai čia... 062 kursuoja pro didžiuosius prekybos centrus (Ozą ir Akropolį), be to, jis važiuoja į Šeškinę ir Fabijoniškes, kur keleivių srautai yra daug didesni nei į Santariškes. Todėl ir išsilaiko. Be to, su 53 maršrutu jie konkuruoja daug aršiau ir žiauriau negu 05 su 26.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.22, 20:40.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Galbūt skaitėte, bet kas neskaitė, tai nuorodą įdedu čia.
                          ''Vieni Vilniaus mikrorajonai džiaugiasi viešuoju transportu, o kiti spūstimis''
                          http://www.ekonomika.lt/naujiena/vie...mis-19262.html

                          Comment


                            Vilniaus viešojo transporto ateitis.












                            Štai ko Vilniui reike, ne kosminių tramvajų utopijos!

                            Comment


                              Parašė Rainforest Rodyti pranešimą
                              Vilniaus viešojo transporto ateitis.

                              Štai ko Vilniui reike, ne kosminių tramvajų utopijos!
                              O kuo toks troleibusas skiriasi nuo Skoda 15Tr, neskaitant to, kad zemagrindis ir naujas?

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Palyginai čia... 062 kursuoja pro didžiuosius prekybos centrus (Ozą ir Akropolį), be to, jis važiuoja į Šeškinę ir Fabijoniškes, kur keleivių srautai yra daug didesni nei į Santariškes. Todėl ir išsilaiko. Be to, su 53 maršrutu jie konkuruoja daug aršiau ir žiauriau.
                                Ir net muštynių tarp vairuotojų pasitaiko iš 062 ir 53 maršrutu
                                Paskutinis taisė 1132; 2012.01.23, 13:00.

                                Comment


                                  Manau tuo, kada jis skirtas gerai prižiūrimiems keliams, o ne Vilniaus ar Kauno "gerai prižiūrimoms gatvėms".

                                  Comment


                                    Taip, Vilniui reikia daugiau dvigubų troleibusų. Tiktų ir šie.



                                    http://www.dpo.cz/vozy/trollino_18ac...8ac_konstr.htm

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Taip, Vilniui reikia daugiau dvigubų troleibusų. Tiktų ir šie.
                                      5 tokie Taline.
                                      http://transphoto.ru/list.php?t=2&cid=26&mid=128
                                      Ir 52 Rygoje.
                                      http://transphoto.ru/list.php?t=2&cid=35&mid=128

                                      Comment


                                        Dvigubi troleibusai tikrai reikalingi Vilniui. Tik klausimas kokios markės. Žiūrint į Solaris Trollino 18 - jie gražūs, taip pat jau turim Solaris troleibusus, todėl vertėtų pirkti ilgus Trollino. Bet žiūrint į dizainą, man labiau patinka Rainforest'o pateikti Irisbus Cristalis (atrodo).

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          Dvigubi troleibusai tikrai reikalingi Vilniui. Tik klausimas kokios markės. Žiūrint į Solaris Trollino 18 - jie gražūs, taip pat jau turim Solaris troleibusus, todėl vertėtų pirkti ilgus Trollino. Bet žiūrint į dizainą, man labiau patinka Rainforest'o pateikti Irisbus Cristalis (atrodo).
                                          Kiekvienam pagal skonį Man asmeniškai Solaris dizainas vienas geriausių, patinka tiek autobusai, tiek troleibusai.

                                          Tačiau iškyla kitas klausimas, ar 18m troleibusai galės be problemų išimti posūkius kai kuriose sankryžose? Problemą matyčiau Žygimantų/Vilniaus g. sankryžą (posūkis į dešinę), Pylimo/J.Basanavičiaus g. sankryža.
                                          دائما الليتوانيه

                                          Comment

                                          Working...
                                          X