Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu, kokia buvo stotelėje 1-asis paplūdimys esančio žiedo paskirtis? Ar tai buvo pirmasis "pliažinės" linijos žiedas, kurį vėliau pratęsė iki 2-ojo paplūdimio? Kad čia žiedas patvirtina troleibusų tinklo stulpai, kurie, beje, dar stovi kairėje esančios stačiakampės stovėjimo aikštelės šonuose (troleibusas važiuodavo palei aikštelės(-ių) kraštus?).

    Pažymėjau apytiksles (ne visų) stulpų vietas:
    Paskutinis taisė Mettal; 2012.01.14, 22:47.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Įdomu, kokia buvo stotelėje 1-asis paplūdimys esančio žiedo paskirtis? Ar tai buvo pirmasis "pliažinės" linijos žiedas, kurį vėliau pratęsė iki 2-ojo paplūdimio? Kad čia žiedas patvirtina troleibusų tinklo stulpai, kurie, beje, dar stovi kairėje esančios stačiakampės stovėjimo aikštelės šonuose (troleibusas važiuodavo palei aikštelės(-ių) kraštus?).

      Pažymėjau apytiksles (ne visų) stulpų vietas:
      Atvaizdas
      taip, čia būta "pliažinės" linijos pirmasis žiedas, kuris vėliau pratęstas iki antrojo žiedo
      Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.01.15, 14:09.
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        taip, čia būta "pliažinės" linijos pirmasis žiedas, kuris vėliau pratęstas iki pirmojo žiedo
        Pirmasis žiedas pratęstas iki pirmojo žiedo? Gal geriau palauksiu daugiau žinančių apie tai nuomonės.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Galbūt tas "pirmasis" žiedas naudotas taip pat, kaip Kaune naudojamas Petrašiūnų žiedas troleibusams, važiuojantiems nuo Kauno marių pusės link miesto? Į Petrašiūnų žiedą jie įvažiuoja ir, berods, dar trumpai pastovi.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Galbūt tas "pirmasis" žiedas naudotas taip pat, kaip Kaune naudojamas Petrašiūnų žiedas troleibusams, važiuojantiems nuo Kauno marių pusės link miesto? Į Petrašiūnų žiedą jie įvažiuoja ir, berods, dar trumpai pastovi.
            Na pastovėti galima buvo ir tose aikštelėse, nors ten nebuvo jokio didelio mašinų srauto, kad troleibusas kažkam dar trukdytų.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              14-tu maršrutu esu važiavęs 1 kartą, maždaug 96 ar 97 metais, tai toje aikštelėje kontaktinio tinklo jau neprisimenu ir troleibusas tikrai niekur neužvažiavo, kad pastovėtų, tai tikriausiai ten buvo pirmasis žiedas, kuris pratesus liniją buvo panaikintas. Beje pirmasis Antakalnio žiedas buvo šalia Klinikų, taigi pražioje 14 maršrutas važiuodavo berods iš ten.

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Įdomu, kokia buvo stotelėje 1-asis paplūdimys esančio žiedo paskirtis? Ar tai buvo pirmasis "pliažinės" linijos žiedas, kurį vėliau pratęsė iki 2-ojo paplūdimio? Kad čia žiedas patvirtina troleibusų tinklo stulpai, kurie, beje, dar stovi kairėje esančios stačiakampės stovėjimo aikštelės šonuose (troleibusas važiuodavo palei aikštelės(-ių) kraštus?).

                Pažymėjau apytiksles (ne visų) stulpų vietas:
                Atvaizdas
                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Na pastovėti galima buvo ir tose aikštelėse, nors ten nebuvo jokio didelio mašinų srauto, kad troleibusas kažkam dar trukdytų.
                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Galbūt tas "pirmasis" žiedas naudotas taip pat, kaip Kaune naudojamas Petrašiūnų žiedas troleibusams, važiuojantiems nuo Kauno marių pusės link miesto? Į Petrašiūnų žiedą jie įvažiuoja ir, berods, dar trumpai pastovi.
                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Pirmasis žiedas pratęstas iki pirmojo žiedo? Gal geriau palauksiu daugiau žinančių apie tai nuomonės.
                O jei pabandyti paklausti Troleibusų parko kaip čia buvo ištikrūjų, dėl įdomumo?
                Paskutinis taisė 1132; 2012.01.15, 13:14.

                Comment


                  1981 m. schemoje troleibusas jau važiuoja iki antrojo pliažo. Aš pirmą kartą į pliažą važiavau berods 1987 ar 88 m. Jokio žiedo prie pirmojo pliažo nebuvo. O aikštelė galėjo būti įrenta visai ne dėl troleibusų žiedo. Vasaros metu ten atvažiuodavo pakankamai daug žmonių. Ir su automobiliais. Tik būtent apie 87-88 m. jų ėmė mažėti, nes dėl viešumo TSRS imta kalbėti apie ekologiją, vandens telkinių taršą... Tai daug kas išsigando, jog Neris užteršta...

                  Comment


                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Beje pirmasis Antakalnio žiedas buvo šalia Klinikų, taigi pražioje 14 maršrutas važiuodavo berods iš ten.
                    Nelabai noriu su tuo sutikti: 1957 metų žemėlapyje 2 troleibusas važiuoja iki Antakalnio/Lizdeikos/Nemenčinės pl. sankryžos. Juk tik 197X kol vyko to mazgo rekonstrukcija, troleibusai važiavo iki laikino žiedo ties Tverečiaus st., kur dabar stovėjimo aikštelė ir turgelis.

                    Parašė 1132 Rodyti pranešimą
                    O jei pabandyti paklausti Troleibusų parko kaip čia buvo ištikrūjų, dėl įdomumo?
                    Vargu, ar jie atsakytų.

                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O aikštelė galėjo būti įrenta visai ne dėl troleibusų žiedo.
                    Tas stačiakampis kairėje - tikrai ne dėl troleibusų, bet dešinėje - akivaizdžiai žiedas.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2012.01.15, 13:46.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      troleibusų tinklo stulpai, kurie, beje, dar stovi kairėje esančios stačiakampės stovėjimo aikštelės šonuose (troleibusas važiuodavo palei aikštelės(-ių) kraštus?).
                      Troleibusai tikrai nevažiuodavo palei stačiakampės aikštelės kraštus.
                      Manau, kad kontaktinis tinklas kabėjo ant lynų, ištemptų tarp stulpų aikštelės kraštuose.

                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Tas stačiakampis kairėje - tikrai ne dėl troleibusų, bet dešinėje - akivaizdžiai žiedas.
                      Bandysiu spėti - gal tai buvo troleibusų žiedas 195x ar 196x metais, kai vasarą iki Valakampių važiuodavo 3-iasis troleibusas (kai dar nebuvo 14-ojo)?

                      Comment


                        Vilniaus senamiesčio autobusams įrengiamos stotelės

                        Ech, yra mieste vietų, kur tie paviljonai daug reikalingesni negu Gedimino pr. esančiose stotelėse. Juk keleivių ten ne perdaug būna.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#axzz1jYTWkVxg
                          Tai tada keisis visų mikrobų maršrutai ir jie atliks tik privežimo funkcijas? Pvz. 1 mikrobas Pilaitė - Stotis. Jis surinks gyventojus iš rajonų, kurie prie Pilaitės (Salotė, Dvarykščiai, Vilkeliškės ir t.t.) ir atveš tik į Pilaitę? Ar vis tiek važiuos gyliau į miestą?

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Vilniaus senamiesčio autobusams įrengiamos stotelės

                            Ech, yra mieste vietų, kur tie paviljonai daug reikalingesni negu Gedimino pr. esančiose stotelėse. Juk keleivių ten ne perdaug būna.
                            ar man pasigirdo, ar kažkas tikrai minėjo, jog nuo liepos nebebus Senamiesčio autobusų maršrutų?
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis

                              ar man pasigirdo, ar kažkas tikrai minėjo, jog nuo liepos nebebus Senamiesčio autobusų maršrutų?
                              Taigi perskaityk atidžiau straipsnį, kurį ką tik pacitavai- 88/89 tikrai važinės dar bent du metus. Pastaruoju metu jie tikrai nevažinėja tušti.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                ar man pasigirdo, ar kažkas tikrai minėjo, jog nuo liepos nebebus Senamiesčio autobusų maršrutų?
                                Įdomų komentarą po šią naujieną suradau. Cituoju:

                                "Rašysiu daug, kas norės - galės skaityt. Taupantiems laiką pasakysiu - iš skaičių gaunasi, kad autobusiukai važinėjo apytuščiai (vidutiniškai 2-3 keleiviai vidutiniškai), bet vidutinė keleivio vežimo kaina, nepaisant mažo užimtumo, buvo apie 1,5 Lt (ne tragedija, ar ne?). O toliau pagrindimas:

                                Skaičiuokime:
                                *Spalį-gruodį buvo 31+30+31=92 dienos.
                                *88 maršrutas per dieną apvažiuoja 38 ratus. Pabrėžiu - ratus. Niekas iš keleivių daugiau kaip pusės rato nevažiuos.
                                *89 maršrutas per dieną apvažiuoja 39 ratus. Tas pats galioja dėl apvažiuojamų ratų.
                                *17000 keleivių padalinti iš 92 dienų - 185 keleiviai per dieną. Padalinti iš 38 ratų - 4,9 keleivio vidutiniškai per ratą įsėdo.
                                *26000 keleivių padalinti iš 92 dienų - 283 keleiviai per dieną. Padalinti iš 39 ratų - 7,3 keleivio vidutiniškai per ratą įsėdo.
                                *Taigi, jeigu skaičiuoju teisingai ir jeigu visi keleiviai įsėdo pirmoje o išlipo paskutinėje, t.y. toje pačioje stotelėje (nesąmonė, bet tarkim), tuomet vidutiniškai turėjome matyti po maždaug 5 ir 7 keleivius atitinkamai važiuojant autobusiukais VIDUTINIŠKAI. Tačiau, žinoma, jeigu keleiviai važiavo tik po pusę rato, tuomet turėjome matyti po 2-3 ir 3-4 žmones autobusiuke vidutiniškai. O jeigu žmonės vos po vieną stotelę važiavo, tuomet visi įsėdimai galėjo įvykti apvažiuojant ratus piko valandomis, o likusiu metu autobusiukai tikrai galėjo judėti tušti ir skaičiai sueitų.
                                *Dabar paskaičiuokime, kiek galėjo kainuoti visas malonumas ir atitinkamai - vieno žmogaus kelionė: autobusiukai pradeda darbą apie 6, baigia apie 23. Vadinasi, kasdien 2 vairuotojai dirbo viename autobusiuke. Viso - 4. Kadangi važiavo ir savaitgaliais, reikia papildomai žmonių. 4 etatai darbo dienomis ir dar du etatai susidarys už savaitgalius. Viso - 6 įdarbinti žmonės. Tarkim, kad atlyginimas vairuotojo 1400 Lt į rankas (spėjimas). Tuomet su mokesčiais darbdaviui jis kainuos apie 2350 Lt. Viso per 3 mėn 6 vairuotojų etatai kainavo 3x6x2350=42300 Lt. Autobusiuko kaina mėnesiui paskaičiuoti sunkiau, bet, manau, kad reikėtų po 2 tūkst. Lt skirti nusidėvėjimui ir remontams (neįkaitant kuro). Dar 6 tūkst Lt. Toliau - kuras. ~40 kart po 6 km (neskaičiavau tiksliai) - 240 km reiso, po 8 litrus dyzelio - 20 litrų per parą arba 90 Lt parą. Arba 2700 Lt per mėn autobusiukui. Viso - 6x2700=16200 Lt kurui. Sudedam: darbas 42300 plius autobusiukai 6000 plius kuras 16200 = 64500 Lt. Kadangi buvo 17+26=43 tūkst. Keleivių, tai gaunasi apie 1,5 Lt įsėdusiam keleiviui. Na ir nėra taip blogai. Nors važinėjo kone tušti, bet kaina keleiviui neatrodo taip jau baisiai."

                                Nesu matematikas, todėl patys skaičiuokit, ar jis teisus.

                                Comment


                                  Minėti, tai minėjo, bet tai yra daugiau vairuotojų paskalos, nei patikima informacija.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    Įdomų komentarą po šią naujieną suradau. Cituoju:


                                    Nesu matematikas, todėl patys skaičiuokit, ar jis teisus.
                                    Vairuotojai gauna daugiau nei 1400 Lt. Mikrobai ne dyzeliniai, o dujiniai. Taip kad kuras kainuoja pigiau. Bet mikrobai gi kainavo - įsigyti nauji. O jų pačių kainos neįskaičiavo.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Vairuotojai gauna daugiau nei 1400 Lt. Mikrobai ne dyzeliniai, o dujiniai. Taip kad kuras kainuoja pigiau. Bet mikrobai gi kainavo - įsigyti nauji. O jų pačių kainos neįskaičiavo.
                                      O visuomenės nuomonė, kad vairuotojai gauna vos ne minimumą

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Vairuotojai gauna daugiau nei 1400 Lt. Mikrobai ne dyzeliniai, o dujiniai. Taip kad kuras kainuoja pigiau. Bet mikrobai gi kainavo - įsigyti nauji. O jų pačių kainos neįskaičiavo.
                                        Ne nupirkti jie, o nuomojami kol kas
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Vis tiek tai neįskaičiuota.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X