Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    tai gal panaikinus 21-ą troleibusą galima būtų 45-ą autobusą visomis dienomis paleisti Žirmūnų gatve?
    Darbo dienomis tikrai nepalaikyčiau 45 autobuso maršruto pratęsimo iki Saulėtekio. Jo funkcija yra kuo greičiau nuvežti į paskaitas studentus iš Pašilaičių, Justiniškių, dalies Šeškinės į Saulėtekį, todėl sukinėjimai pro Antakalnį ir Žirmūnus yra nepateisinami. Taip pat prie Pramogų arenos įlipa nemažai žmonių, atvažiavusių iš Baltupių/Santariškių pusės. Be kita ko, Žirmūnų gatvėje tikrai nereikia taip dažnai kursuojančio transporto iki Saulėtekio, o Antakalnyje ir be 45-o transporto pakanka. Savaitgaliais 45-o trasa iki rugsėjo buvo gera, nes nėra poreikio kuo greičiau vežti studentus, užtat žymiai padidėja srautai į prekybos centrus, kur 45 ir veždavo. Dabar to patogaus susisiekimo nebėra. O darbo dienomis iš Žirmūnų į Saulėtekį veždavo 38-as maršrutas, kurio pilnai pakakdavo, o be to, būtent darbo dienomis buvo poreikis Dvarčionių (kur beje, yra daugiabučiai namai), Veržuvos ir kitų gyvenviečių gyventojus vežti iki darbo ir mokslo vietų Žirmūnuose, taip pat vežti žmones atvirkščia kryptimi - į VU botanikos sodą, esantį Kairėnuose. Poilsio dienomis tokio poreikio nėra. Taigi galima konstatuoti, kad Žirmūnų-Šilo tilto-Saulėtekio kryptimi darbo dienomis kursavo maršrutas, kurio labiausiai ir reikėjo darbo dienomis (38-asis), o savaitgaliais atitinkamai kursavo tas maršrutas, kurio ir reikėjo būtent poilsio denomis. Dar pridėsiu tai, kad atkarpoje tarp Kareivių stotelės ir Antakalnio žiedo keleivių savaitgaliais beveik nebūna, todėl, be kita ko, 45-ojo maršruto keleivių srautai sumažėjo, kas sumažino ir pelną, gaunamą iš šio maršruto darbo. Taigi transporto eismas šia kryptimi buvo organizuojamas kone be priekaištų, kol kažkam neatėjo į galvą padaryti tą reformą su 21 troleibuso maršruto atidarymu. Jo paleidimo motyvai yra visiškai neaiškūs. Toks pats kosmosas, kaip ir 6-ojo pratęsimas iki Antakalnio.


    Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą

    Žirmūnus patuštinti galima, kaip jau kažkada minėjau, ką nors patrumpinant iki Šiaurės miestelio (P. Lukšio st.). Viską gerai apsvarsčius, dabar turbūt siūlyčiau iki Šiaurės miestelio trumpinti ne 12-ą, 13-ą ar 20-ą maršrutus, o būtent 17-ą.
    Nelabai sutikčiau- 17-as iki Žirmūnų žiedo tikrai reikalingas. O štai 13-ą galima ramiai trumpinti iki Šiaurės miestelio.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.12.04, 21:44.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Tas 6 nukreipimas į Antakalnį yra iš kosmoso srities ir esu įsitikinęs, kad tai tiesiog kažkieno paskleistas gandas. Žirmūnuose jau nuo seno visi susispaudę gyvena ir nieko. Vien tam, kad vieta atsilaisvintų, reikės važinėti papildomus nereikalingus kilometrus ir dar labiau užgrūsti Antakalnio žiedą. Pastarąjame erdvės problemos žymiai opesnės, nei Žirmūnuose.
      Kad 6-o maršruto troleibusą nori iki Antakalnio žiedo pratęsti, tai nėra gandas, o realus dalykas, kuriuo pats isitikinau šiandien. Bet manau kad visas šitas reikalas yra nesamonė, 5-o maršruto troleibusą irgi neapsimokėtų pratęsti. Vat ka reikia pratęsti tai 14-o maršruto troleibusą, kuris dažniausiai pustuštis važiuoja ir kitiems troleibusams maišosi ir senai manau kad iš jo jokia nauda, nes nuo Saulėtekio iki Pylimo gatvės jisai pilnai dubliuoją 2-a maršrutą, o nuo pylimo gatvės 6-a ir 12-a, manau nuo Gerosios Vilties žiedo reikėtų ji pratęsti iki Karoliniškių Pasakų parko žiedo kur kažkada ten apsiskukdavo 11-o maršruto troleibusas, ten reikia tik šakotuvus pastatyti o visi iešmai yra palikti, tiesiog jie yra užankeruoti. Manau būtų gera trasa 14 - Saulėtekis - Žygimantų g. - J. Basanavičiaus g. - Karoliniškės. Arba kaip nors gal trasą pakoreguoti.

      Comment


        14 perveža dalį studentų ir Antakalio gyventojų, kuriems reikia į centrą ar Pylimo g. Jei 14-o nebūtų, tektų tankinti 2-ąjį maršrutą ir gerokai. Vien dėl studentų. Tuomet be reikalo padidėtų srautas Pylimo g. nuo J. Basanavičiaus iki Gėlių g.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          14 perveža dalį studentų ir Antakalio gyventojų, kuriems reikia į centrą ar Pylimo g. Jei 14-o nebūtų, tektų tankinti 2-ąjį maršrutą ir gerokai. Vien dėl studentų. Tuomet be reikalo padidėtų srautas Pylimo g. nuo J. Basanavičiaus iki Gėlių g.
          Nu tai gerai, jei 14-o nepanaikinus ji galima pratesti iki Karoliniškių.

          Comment


            14-o pratęsimą iki Karoliniškių palaikyčiau. Pirma, Pasakų parke, skirtingai nei Gerosios Vilties žiede, galima pietauti, gal tai leis bent šiek tiek atlaisvinti Senosios Plytinės žiedą. Antra, iš Lazdynų ir Karoliniškių bus galima tiesiogiai nuvykti į Saulėtekį.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              14-o pratęsimą iki Karoliniškių palaikyčiau. Pirma, Pasakų parke, skirtingai nei Gerosios Vilties žiede, galima pietauti, gal tai leis bent šiek tiek atlaisvinti Senosios Plytinės žiedą. Antra, iš Lazdynų ir Karoliniškių bus galima tiesiogiai nuvykti į Saulėtekį.
              Ne tik studentam gerai, bet ir dalies Lazdynų susisiekimas su Pylimo, Vilniaus g. labai pagerėtų.
              Dabar pratęsinėjami 10 ir 6 maršrutai gerina Kalvarijų g. susisiekimą, kuris ir taip žymiai geresnis nei likusio miesto Jeigu neužtenka vietos Žirmūnų žiede tai pigiau išeitų ten išasfaltuoti papildomą plotą, nei varinėti tuščius troleibusus.
              Paskutinis taisė Blaze; 2011.12.05, 13:23.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Nelabai sutikčiau- 17-as iki Žirmūnų žiedo tikrai reikalingas. O štai 13-ą galima ramiai trumpinti iki Šiaurės miestelio.
                Tas reikalingumas labai jau miglotas. Nuo Žirmūnų žiedo tiesiogiai važiuojančių keleivių į Naujininkus vargu ar yra labai daug. Be to, visai netoli Kareivių st. su 10-u maršrutu. Iki Menų gimnazijos/ Katedros veža 20-as. Iki Lukiškių 13-as. Taip kad tas 17-as maršrutas lieka uždubliuotas iš visų pusių.

                Aišku, galima nesukant galvos trumpinti 13-ą. Bet nuo Šiaurės miestelio iki Šaltinėlio keleivių - ne aruodai. Todėl manyčiau, kad tikslingiau būtų trumpinti tankiausią maršrutą, o į Žirmūnų aklavietę palikti rečiau važiuojančius.

                Dėl 14-o maršruto pratęsimo iki Karoliniškių - visiškai pritariu. Man jau seniai nepatiko tas žiaurus 14-o maršruto dubliavimasis iš pradžių su 2-u, po to su 6-u ir 12-u maršrutais. Pratęsus iki Karoliniškių 14-as maršrutas taps žymiai savarankiškesnis.

                Comment


                  Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                  Taip kad tas 17-as maršrutas lieka uždubliuotas iš visų pusių.
                  Gal ne 17-as kažką dubliuoja, o 17-ą kiti uždubliuoja?
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Blaze

                    Ne tik studentam gerai, bet ir dalies Lazdynų susisiekimas su Pylimo, Vilniaus g. labai pagerėtų.
                    Dabar pratęsinėjami 10 ir 6 maršrutai gerina Kalvarijų g. susisiekimą, kuris ir taip žymiai geresnis nei likusio miesto Jeigu neužtenka vietos Žirmūnų žiede tai pigiau išeitų ten išasfaltuoti papildomą plotą, nei varinėti tuščius troleibusus.
                    Kad Žirmūnuose jau vietos nėra kur plėstis. Visgi ten perpildymo problema nėra dar tokia opi, kaip, pavyzdžiui, Antakalnyje.
                    10 ne vien Kalvarijų g. gyvenantiems pagerina susisiekimą. O kas dėl 6-o - čia iš viso kosmosas be jokių logiškų priežasčių. Kaip ir 21.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      14-o pratęsimą iki Karoliniškių palaikyčiau. Pirma, Pasakų parke, skirtingai nei Gerosios Vilties žiede, galima pietauti, gal tai leis bent šiek tiek atlaisvinti Senosios Plytinės žiedą. Antra, iš Lazdynų ir Karoliniškių bus galima tiesiogiai nuvykti į Saulėtekį.
                      Įdomiai diskutuojat.

                      Sveikas protas lyg ir sakytų, kad maršrutus reikia kurti/naikinti/trumpinti/ilginti/dažninti/retinti pagal keleivių skaičių ir poreikius. O tokie kriterijai kaip vieta žiede ir vairuotojo pietavimo patogumas turėtų būt tik šalutiniai?

                      Comment


                        Parašė c2h5oh

                        Įdomiai diskutuojat.

                        Sveikas protas lyg ir sakytų, kad maršrutus reikia kurti/naikinti/trumpinti/ilginti/dažninti/retinti pagal keleivių skaičių ir poreikius. O tokie kriterijai kaip vieta žiede ir vairuotojo pietavimo patogumas turėtų būt tik šalutiniai?
                        Atidžiau įsiskaitykit į mano pranešimą. Nereikia pernelyg kibti prie žodžių. Juk ir taip aišku, kad pagrindinė 14-ojo maršruto pratęsimo priežastis yra patogesnis susisiekimas Lazdynų ir Karoliniškių gyventojams. Vien tik dėl vairuotojų patogumo tikrai niekas nesiūlytų keisti šio maršruto trasos.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Kad Žirmūnuose jau vietos nėra kur plėstis. Visgi ten perpildymo problema nėra dar tokia opi, kaip, pavyzdžiui, Antakalnyje.
                          10 ne vien Kalvarijų g. gyvenantiems pagerina susisiekimą. O kas dėl 6-o - čia iš viso kosmosas be jokių logiškų priežasčių. Kaip ir 21.
                          Iš Naujininkų nuvažiuoti iki Saulėtekio su persėdimu nėra problemų. Važiuojant be persėdimo per Kalvarijų g. pratęstu 10 būtų ne ką greičiau nei su persėdimu per Antakalnio g. Naujamiestyje tas pats + 14 pravažiuoja. Dar klausimas kiek ten tų studentų išvis yra prie Lukiškių a. ir kt. vietose? Ar nebus dar taip, kad retins reikalingesnį 45 maršrutą?

                          Comment


                            Elektroninis bilietas Vilniuje brangsta toliau
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė Vilnietis Rodyti pranešimą
                              Informacija apie transporto kryptį sistemoje yra, tiesiog puslapio autoriai dar jos nerodo - gal dėl minėtų borto kompiuterių klaidų ji ne visada tiksli? Neturėjau ką veikti, taigi padariau alternatyvų atvaizdavimą, kur ta krypties informacija matoma (užvedus pelę ant ikonų žemėlapyje).
                              Pastebėjau kad dabar jau rodoma maršruto kryptis, beto nerodomi visi autobusai ir/ar troleibusai iškart, o rodomi tik tie kurių maršrutas yra pasirinktas pvz: 49
                              EDIT: Ilgiau palaukus pradėjo rodyti ir visus maršrutus kartu, pasirinkus autobusai arba troleibusai.
                              Ši funkcija labai pravers tiems kas turi telefoną veikiantį su google maps
                              Paskutinis taisė toleranceofculture; 2011.12.07, 13:53.
                              Dear Sir,

                              Comment


                                O gal teisybės dar šiek tiek yra?


                                „Vilniaus troleibusų“ išmokėta 10 tūkst. Lt kompensacija kyšininkavimu įtariamam socialdemokratui Dariui Norkui, įmonėje pradirbusiam trumpiau nei mėnesį, bus išsireikalauta iš „Vilniaus viešojo transporto“ direktoriaus Gintaro Nakučio ir jo pavaduotojų. G. Nakutis vadovauja į vieną įmonę sujungtiems „Vilniaus troleibusams“ ir „Vilniaus autobusams“, tad atsakys už „Vilniaus troleibusams“ vadovavusio socialdemokrato Vidmanto Striškos sprendimą.
                                Neoficialiais duomenimis, priimti D. Norkų į „Vilniaus troleibusų“ Gamybos vystymo ir technologijų skyriaus projektų vadovo vietą spaudė socialdemokratų deleguotas vicemeras Romas Adomavičius.
                                Tačiau Vilniaus meras Artūras Zuokas pasipiktino, kad mėnesio bendrovėje neišdirbusiam, kyšininkavimu įtariamam buvusiam „Vilniaus vandenų“ vadovui D. Norkui išmokėta apie 10 tūkst. Lt kompensacija, todėl tiesiog įsakė „Vilniaus viešojo transporto“ vadovus sušaukti valdybos posėdį ir atlyginti žalą.
                                Įmonės valdyba merui pakluso be išlygų ir nusprendė žalą atlyginti iš „Vilniaus viešojo transporto“ direktoriaus G. Nakučio bei jo pavaduotojų atlyginimų.
                                Pats G. Nakutis, klausiamas apie sprendimą, buvo nekalbus. Kalbėdamasis su DELFI direktorius patvirtino, kad įmonės valdyba priėmė tokį sprendimą, apie kurį paskelbė savivaldybė, tačiau nuo platesnių komentarų susilaikė.
                                „Tai, ką paskelbė savivaldybė, viskas teisingai. Mes tą sprendimą įvykdysime, bet daugiau nekomentuosiu, nes mes valdyboje susitarėme nekomentuoti. Viską komentuoja savivaldybės Viešųjų ryšių skyrius“, - teigė G. Nakutis.
                                Paklaustas, ar sumažės jo gaunamas atlyginimas, įmonės direktorius buvo nekonkretus: „Ką reiškia sumažės? Tai jūs patys suprantate, kas kaip yra. Bet aš sakau, nenoriu komentuoti, bet tai, kas buvo išmokėta, turėsime padengti. Ir viskas“.Pasiteiravus, ar nejaučia nuoskaudos, kad turi atsakyti ne už savo klaidą, G. Nakutis į klausimą atsakyti atsisakė.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Kokia dar teisybė? Jis kreipsis į teismą ir laimės bylą. Kodėl kažkas turi atsakyti už svetimas klaidas ar sprendimus?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kokia dar teisybė? Jis kreipsis į teismą ir laimės bylą. Kodėl kažkas turi atsakyti už svetimas klaidas ar sprendimus?
                                    Įmonės valdyba merui pakluso be išlygų ir nusprendė žalą atlyginti iš „Vilniaus viešojo transporto“ direktoriaus G. Nakučio bei jo pavaduotojų atlyginimų.
                                    Įmonės valdyba taip pat sudubliavo Zuoko/savivaldybės sprendimą. Maža tikimybė, kad toks sprendimas būtų neteisėtas. Beje, dar nevėlu paduoti patį D. Norkų į teismą ir išsireikalauti grąžinti tuos 10.000Lt
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Kauno transporto bendrovė „Kautra“ taikosi į Vilnių

                                      http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-vilniu-394717

                                      labai laukiu kada Kaunas įžengs i Vilnių

                                      Comment


                                        Kuo čia džiaugtis? E-bilieto įdiegimas tai gerai. Tačiau į savivaldybės įmonės valdybą kviesti privataus konkurento (o "Kautra" tokia yra, nors Vilniuje ir nedirba) atstovą yra elementarus interesų konfliktas. Ir tuo labiau dalį miesto autobusų maršrutų (o kas gali paneigti, kad ne pelningiausių) atiduoti (formalaus konkurso būdu) "Kautrai".

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kuo čia džiaugtis? E-bilieto įdiegimas tai gerai. Tačiau į savivaldybės įmonės valdybą kviesti privataus konkurento (o "Kautra" tokia yra, nors Vilniuje ir nedirba) atstovą yra elementarus interesų konfliktas. Ir tuo labiau dalį miesto autobusų maršrutų (o kas gali paneigti, kad ne pelningiausių) atiduoti (formalaus konkurso būdu) "Kautrai".
                                          o kaip jus dalinates marsrutus su 05 ir 062? Kaune tokiu bajeriu nera

                                          Comment

                                          Working...
                                          X