Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Per "Žinių" radiją dabar vyksta laida su Vilniaus vicemeru Adomaičiu apie Vilniaus viešajį transportą.

    Comment


      patvirtino studijos koncepcija:

      Ateitis TRAMAS arba BRT.

      tiiuosi galutinai bus prieita prie tramo
      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

      Comment


        Parašė yessuz Rodyti pranešimą
        patvirtino studijos koncepcija:

        Ateitis TRAMAS arba BRT.

        tiiuosi galutinai bus prieita prie tramo
        Įšskyrus Kalvarijų gatvė.
        Gal dėl tramvajaus diskutuokime temoje Vilniaus tramvajus.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Įšskyrus Kalvarijų gatvė.
          Gal dėl tramvajaus diskutuokime temoje Vilniaus tramvajus.
          Na, nebutinai juk kalbame apie tramvaju... juk alternatyva yra - BRT
          Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
          Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

          Comment


            BRT tikrai Vilniui būtų naudingesnis, nei tramvajus, bei pigesnis.

            Bogota, Kolumbija

            http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...lenio_stations
            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

            Comment


              Parašė Maxas Rodyti pranešimą
              BRT tikrai Vilniui būtų naudingesnis, nei tramvajus, bei pigesnis.

              Bogota, Kolumbija
              Atvaizdas

              http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...lenio_stations
              BRT, jei ziurima i ilgalaike perspektyva, nera tokia jau patraukli alternatyva, nes BRT laikomas tranzitiniu miesto transportu, o ne tuo "kasdieniniu".
              be to, BRT reikia daugiau plocio nei kad tramvajui...
              Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
              Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

              Comment


                Kas išgelbės Vilnių nuo spūsčių: metro ar tramvajus?
                http://www.lzinios.lt/Ekonomika/Tras...o-ar-tramvajus
                visas karas kaip supratau vyksta dėl europos pinigų, Zuokas nori milijardus skirstyti per savo rankas ir proteguoja tramvajų, o metro sąjūdis nori milijardus imti ir statyti metro, o kas iš to viso išeis tai nežinia
                Aš neliūdnas - aš blaivus

                Comment


                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                  Kas išgelbės Vilnių nuo spūsčių: metro ar tramvajus?
                  http://www.lzinios.lt/Ekonomika/Tras...o-ar-tramvajus
                  visas karas kaip supratau vyksta dėl europos pinigų, Zuokas nori milijardus skirstyti per savo rankas ir proteguoja tramvajų, o metro sąjūdis nori milijardus imti ir statyti metro, o kas iš to viso išeis tai nežinia
                  Labai kryptingas rašinys. Skaitant susidarė įspūdis, kad norima ne išsiaiškinti kokia transporto rūšis yra geresnė, bet apšaukti savivaldybę jog ji nori "manipuliuoti" didelėmis pinigų sumomis.

                  Vien ko vertas tekstukas po straipsnio nuotrauka: "Vilnius dūsta nuo transporto grūsčių. Dangstydamasi šia situacija sostinės valdžia skuba patvirtinti itin brangius projektus. Jeigu nugalėtų mero Artūro Zuoko tramvajų variantas, "Abonentas" pakiltų į naujas aukštumas - valdytų 2,5-3,5 mlrd. litų vertės projektą ir sykiu tramvajaus linijomis paslėptų savo aferą, už 100 mln. litų trupančiomis trinkelėmis grįstą Gedimino prospektą."

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Labai kryptingas rašinys. Skaitant susidarė įspūdis, kad norima ne išsiaiškinti kokia transporto rūšis yra geresnė, bet apšaukti savivaldybę jog ji nori "manipuliuoti" didelėmis pinigų sumomis.

                    Vien ko vertas tekstukas po straipsnio nuotrauka: "Vilnius dūsta nuo transporto grūsčių. Dangstydamasi šia situacija sostinės valdžia skuba patvirtinti itin brangius projektus. Jeigu nugalėtų mero Artūro Zuoko tramvajų variantas, "Abonentas" pakiltų į naujas aukštumas - valdytų 2,5-3,5 mlrd. litų vertės projektą ir sykiu tramvajaus linijomis paslėptų savo aferą, už 100 mln. litų trupančiomis trinkelėmis grįstą Gedimino prospektą."
                    Kas įleido į Gedimino pr. sunkujį transportą, tegu tie ir aiškinasi dėl trupančių trinkelių
                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                    Comment


                      Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                      BRT tikrai Vilniui būtų naudingesnis, nei tramvajus, bei pigesnis.

                      Bogota, Kolumbija
                      Aha, reikia tik rasti 12 juostų gatves su dviem skiriamosiomis juostomis, pėsčiųjų viadukais, požeminėmis perėjomis.

                      Comment


                        1980 metų Vilniaus troleibusų maršrutų žemėlapis>>
                        Koreguotas: 2011-11-29, 2011-11-30.
                        Paskutinis taisė Mettal; 2011.11.30, 12:17.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Ir kaip ten 8 apsisukdavo siaurame Paupio žiede?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Nebuvo ten jokių problemų apsisukime. Jei kur ir sunku apsisukti, tai Arimų ir N. Verkių žieduose.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Ir kaip ten 8 apsisukdavo siaurame Paupio žiede?
                              Ne tiek jau ir siauras tas Paupio žiedas, teko kelis kartus 8-to maršruto troleibusu pasivažinėti iki Paupio, o va 14-tas maršrutas į Valakampius tai buvo savotiška romantika ).

                              Beje Tauragnų sustojimas tais laikais vadinosi berodas -"Saičiavimo mašinų gamykla" , o "Turgus" vadinosi "Turgavietė", o Aguonų - vadinosi Kultūros namai, beje schemoje be pavadinimo liko sustojimas "Lietuva", ir 8-as toleibusas važiuodamas link Paupio "Gedimino" stotelę turėjo jau už tuometinio Lenino pr.
                              Paskutinis taisė lietus; 2011.11.28, 18:57.

                              Comment


                                Stai sitoj temoje Kaunas tikrai Vilniu apstate, palyginus 1980 metu ir dabartine schema, raudonuju liniju Kaune padidejo nemazai, o Vilniuj tik pratese iki Pasilaiciu, Silo tilta ir trumpa uzsukima i Siaures miesteli irenge. Uztat prapuole Uzupio ir Valakampiu linijos. Kurios butu tikras gardesis fanato sielai

                                Comment


                                  Dar pratęsta Titnago gatve ir į Saulėtekį, bei linija nuo Žvėryno iki Tuskulėnų žiedo, Narbuto, Konstitucijos pr, Šeimyniškių g. Tai jei kilometrais paskaičiavus tai nežinia ar Kaunas ilgesnes pastatė.

                                  Comment


                                    Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                                    Stai sitoj temoje Kaunas tikrai Vilniu apstate, palyginus 1980 metu ir dabartine schema, raudonuju liniju Kaune padidejo nemazai, o Vilniuj tik pratese iki Pasilaiciu, Silo tilta ir trumpa uzsukima i Siaures miesteli irenge. Uztat prapuole Uzupio ir Valakampiu linijos. Kurios butu tikras gardesis fanato sielai
                                    bet ir kas, kad Kaunas Vilnių pralenkė vistiek skanus istorijos kąsnelis pavaizduotas
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Nu taip. Neatkreipiau demesio i Sauleteki ir Tuskulenu-Narbuto. Bet marsrutu buvo 18, dabar 21, tai padidejo sestadaliu. O Kaune dabar 16, o 1980 metais negaliu tiksliai pasakyt, bet nebuvo daugiau nei 10. Ir niekas nepanaikinta, ishskyrus tarnybines linijos i troleibusu parka Sanciuose.

                                      Comment


                                        Parašė uH1978
                                        Nu taip. Neatkreipiau demesio i Sauleteki ir Tuskulenu-Narbuto. Bet marsrutu buvo 18, dabar 21, tai padidejo sestadaliu. O Kaune dabar 16, o 1980 metais negaliu tiksliai pasakyt, bet nebuvo daugiau nei 10. Ir niekas nepanaikinta, ishskyrus tarnybines linijos i troleibusu parka Sanciuose.
                                        Šiaip troleibusų linija A.Juozapavičiaus prospekte panaikinta ne visam laikui, o laikinai, pakol bus užbaigta prospekto rekonstrukcija. Ar į troleibusų parką vedė kažkokia kita linija? 2004 m. Kauno žemėlapyje troleibusų parkas įsikūręs šalia Panemunės tilto.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X