Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Nelabai sugalvoju kur jie Klaipėdoje tiktų.
    Matomai turėti omenyje priemiestiniai maršrutai į Karklę ir Žaliąjį Slėnį. Daugiau Klaipėdoje nėra maršrutų, kur galėtų tokie važiuoti.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal

      Matomai turėti omenyje priemiestiniai maršrutai į Karklę ir Žaliąjį Slėnį. Daugiau Klaipėdoje nėra maršrutų, kur galėtų tokie važiuoti.
      21, 22 - argi jie labai apkrauti?
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        21, 22 - argi jie labai apkrauti?
        Ten keleivių pakanka.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Pagal dizainą itališkas autobusas neabejotinai yra pirmoje vietoje. Tai kad nieko keisto.
          O kodėl jis jūsų manymui yra "kibiras"?
          skonio reikalas: vienam vienoks dizainas patinka, kitam kitoks kiekvienam savaip spręst, kuris geresnis, kuris - blogesnis

          Comment


            Parašė Ametistas
            Maršrutinių taksi vežėjai privalo turėti ir turi tvarkaraščius, juk tai - reguliarus keleivinis transportas! Be tvarkaraščio tai būtų nelegaliai važinėjantys arba užsakomuosius reisus vykdantys...
            Kažkaip keistai skamba taksi turi turėti tvarkaraštį.... Kad jis turi pastovų maršrutą todėl ir vadinasi maršrutinis, bet visdelto tai taksi . O kaip nemaršrutiniai taksi, tada pagal tą logiką ir jie tvarkaraštį turi turėti.

            Comment


              Parašė taigi_trolis Rodyti pranešimą
              skonio reikalas: vienam vienoks dizainas patinka, kitam kitoks kiekvienam savaip spręst, kuris geresnis, kuris - blogesnis
              Na, aš tik sakau savo nuomonę kaip turintis tam tikrą išsilavinimą žmogus. Neneigiu, kad bet kas iš minios gali irgi savo nuomonę išreikšti. Bet priimti sprendimą turi išsilavinę žmonės.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Jei tinklapis rusiškas, nereiškia, kad ten vien rusai iš Rusijos rašo.
              Prisipažinsiu, aš jo net nežiūrėjau. Gal ten ir rašo autobusų specialistai iš Vokietijos ar Italijos. Bet labai abejoju. O vertinti Italijos ar Vokietijos autobusus pagal atsiliepimus rusiškame portale, tai tas pats kaip žiūrėti Fellinio filmą su rusišku dubliavimu
              Paskutinis taisė oranger; 2011.10.22, 15:23.

              Comment


                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Prisipažinsiu, aš jo net nežiūrėjau. Gal ten ir rašo autobusų specialistai iš Vokietijos ar Italijos. Bet labai abejoju. O vertinti Italijos ar Vokietijos autobusus pagal atsiliepimus rusiškame portale, tai tas pats kaip žiūrėti Fellinio filmą su rusišku dubliavimu
                Nu tai blogai, kad nežiūrėjai. Man tavo žodžiai skamba nacionalistiškai.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Nu tai blogai, kad nežiūrėjai. Man tavo žodžiai skamba nacionalistiškai.
                  Čia tai bent!
                  Ir kodėl gi? Tave neįtikina mano argumentas?
                  Dar kartą jį pakartosiu: vadovautis rusų "ekspertų" komentarais, svarstant kokie autobusai - itališki ar vokiški - važinės Lietuvoje, yra mažų mažiausiai absurdas.
                  Jei Rusijoje būtų gaminami puikūs autobusai, kalbėčiau kitaip. Bet kai ta šalis nesugeba padaryti nieko padoraus, tai atleisk, bet sakau ką galvoju

                  p.s. o kaltinti nacionalizmu - tai senas komunistų ir dabartinių rusų fašistų "prijomas", iš jų jis skamba beveiki kaip komplimentas , bet nemanau kad tu toks esi, tiesiog nekaltink kitų be pagrindo...
                  Paskutinis taisė oranger; 2011.10.22, 16:44.

                  Comment


                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Čia tai bent!
                    Ir kodėl gi? Tave neįtikina mano argumentas?
                    Dar kartą jį pakartosiu: vadovautis rusų "ekspertų" komentarais, svarstant kokie autobusai - itališki ar vokiški - važinės Lietuvoje, yra mažų mažiausiai absurdas.
                    Jei Rusijoje būtų gaminami puikūs autobusai, kalbėčiau kitaip. Bet kai ta šalis nesugeba padaryti nieko padoraus, tai atleisk, bet sakau ką galvoju

                    p.s. o kaltinti nacionalizmu - tai senas komunistų ir dabartinių rusų fašistų "prijomas", iš jų jis skamba beveiki kaip komplimentas , bet nemanau kad tu toks esi, tiesiog nekaltink kitų be pagrindo...
                    Jeigu jus toks protingas,tą komentarą rusiškame saitė apie Itališko autobuso trukums rašiau aš o ne žmogus kuris sedi namie ir žiūri per kompą į tą itališką š*dą ir galvoja "va koks gražus autobusas" ,jo autobusas gražus iš išorės,bet salonas,ir viso autobuso kokybė ... Jau naujas autobusas,ir jau baisiai dreba,sedyne nepatogi,ir jau varžtai jau daug kur surudyjęs SALONE! Jis tik greitai važiuoja nes turi galinga automatine 6 greičių pavarų dežę ir galingą Mercedes variklį.
                    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.10.22, 17:05.
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                      Jeigu jus toks protingas,tą komentarą rusiškame saitė apie Itališko autobuso trukums rašiau aš o ne žmogus kuris sedi namie ir žiūri per kompą į tą itališką š*dą ir galvoja "va koks gražus autobusas" ,jo autobusas gražus iš išorės,bet salonas,ir viso autobuso kokybė ... Jau naujas autobusas,ir jau baisiai dreba,sedyne nepatogi,ir jau varžtai jau daug kur surudyjęs SALONE! Jis tik greitai važiuoja nes turi galinga automatine 6 greičių pavarų dežę ir galingą Mercedes variklį.
                      Na, atleiskite jei taip. Iš kur aš galiu iš anksto žinoti, kad kažkokiame rusų portale rašo mūsų forumietis - Vilniaus autobusų parko darbuotojas (ar jūs vairuotojas?)?

                      Dėl itališko kaip jūs išsireiškėte "š*do", tai aš daug kartų važinėjau autobusais Italijoje ir jie man padarė gerą įspūdį. Sėdynės patogumas yra irgi labai reliatyvus dalykas. Miesto autobusas nepritaikytas miegoti važiuojant arba minkštai atsigulus spjaudyt "sėmkes"...

                      Comment


                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Na, atleiskite jei taip. Iš kur aš galiu iš anksto žinoti, kad kažkokiame rusų portale rašo mūsų forumietis - Vilniaus autobusų parko darbuotojas (ar jūs vairuotojas?)?

                        Dėl itališko kaip jūs išsireiškėte "š*do", tai aš daug kartų važinėjau autobusais Italijoje ir jie man padarė gerą įspūdį. Sėdynės patogumas yra irgi labai reliatyvus dalykas. Miesto autobusas nepritaikytas miegoti važiuojant arba minkštai atsigulus spjaudyt "sėmkes"...
                        Kaip tik šiame autobuse nėra minkštos sedynės ir iš viso yra keistos konstrukcijos, nuo kuriuos skauda nugara.Vat šiuoje nuotraukoje truputi matosi iš ko ji padaryta http://www.miestai.net/forumas/album...ictureid=18521 Bet šis autobusas nepritaikytas mūsų miestui,nes per žemas,o kai pilna žmonių,visas lieka pora cm nuo žemės, nes autobuse sistema kuri turi automatiškai reguliuoti autobusu aukšti veikia ,kada nereikia o kada jos reikia pas šitą autobusą neveikia.Net mūsų seni dujiniai iškart reaguoja į tą,kad autobusa reikia pakelti aukščiau nuo žemės.
                        Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.10.22, 17:19.
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                          Kaip tik šiame autobuse nėra minkštos sedynės ir iš viso yra keistos konstrukcijos, nuo kuriuos skauda nugara.Vat šiuoje nuotraukoje truputi matosi iš ko ji padaryta http://www.miestai.net/forumas/album...ictureid=18521 .
                          Tą prasmę skauda vairuotojui? Nelabai ten matosi šiaip tai...
                          Vairuotojui tikrai turi būti patogu dirbti, nesiginčysiu. Bet keleivių sėdynės, manau, neturi būti minkštos. Minkštos sėdynės migdo ir visai racionalu, kad kažkam jos nepatogios, daugiau lieka laisvų vietų senjorams

                          Comment


                            Parašė oranger Rodyti pranešimą
                            Tą prasmę skauda vairuotojui? Nelabai ten matosi šiaip tai...
                            Vairuotojui tikrai turi būti patogu dirbti, nesiginčysiu. Bet keleivių sėdynės, manau, neturi būti minkštos. Minkštos sėdynės migdo ir visai racionalu, kad kažkam jos nepatogios, daugiau lieka laisvų vietų senjorams
                            Bet dėja,šis autobusas nepritaikytas niekam Čia ne tik mano nuomone o dauguma vairuotoju, mechaniku ir kitų žmonių. O ,kad išorė atrodo neblogai,tai čia jo,bet reikia atsižvelgti į tai, kiek šiam autobusu reikia pinigų remontui,jeigu jau dabar jau nedega lemputės ir surudijo varžtai.
                            Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2011.10.22, 17:28.
                            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                            Comment


                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Kažkaip keistai skamba taksi turi turėti tvarkaraštį.... Kad jis turi pastovų maršrutą todėl ir vadinasi maršrutinis, bet visdelto tai taksi . O kaip nemaršrutiniai taksi, tada pagal tą logiką ir jie tvarkaraštį turi turėti.
                              Būtent, jeigu turi pastovų maršrutą, vadinasi, turi turėti ir tvarkaraštį. Taksi automobilis maršruto neturi, todėl ir neturi tvarkaraščio.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Bet, oranger, ar sutinki ,kad kam pirkti š*dą? Kurį niekas neperka,tik italai,bet dabar italai net patis perka Solaris autobusus.ES gi finansuoja šitą mūsų pirkimą 85% ,mums reikia tik sumoketi 15%,užtat ir manau ,kad reikia pirkti kokybiškus,patuogus tiek keleiviams,tiek vairuotojui autobusus. Nes jeigu nupirksim ,tuos italus,jų likimas bus kaip MB Cito autobusai,kurie vos vos važinėja,o dauguma mirtinai sulužę stovi prie tvoros.
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Tą prasmę skauda vairuotojui? Nelabai ten matosi šiaip tai...
                                  Vairuotojui tikrai turi būti patogu dirbti, nesiginčysiu. Bet keleivių sėdynės, manau, neturi būti minkštos. Minkštos sėdynės migdo ir visai racionalu, kad kažkam jos nepatogios, daugiau lieka laisvų vietų senjorams
                                  Juk savo automobilyje ne ant metalinės taburetės sėdi? Tai kodėl viešojo transporto keleiviai nusipelno kur kas prastesnių sąlygų? Nebūtinai miesto autobusų sėdynės turi būti minkštos, bet bent jau apmušalą turėtų turėti. Jei sėdynės paprasčiausiai plastmasinės, tikrai ne bet kas norės tokiu autobusų važiuoti.
                                  O be to, šiame itališkame autobuse iš viso yra labai mažai sėdimų vietų. Tai yra, jis skirtas pervežti kuo daugiau keleivių visiškai negalvojant apie jų patogumą. Ar tikrai toks autobusas yra normalus?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Rajono maršrutinis taksi yra toks, kuris ima fiksuotą mokęstį (tarkim 3Lt), nepriklausomai nuo nuvažiuoto atstumo.
                                    Vilniaus rajono maršrutinių taksi nėra. Jeigu maršrutą aptarnauja mikroautobusas, tai nereiškia, kad tai jau maršrutinis taksi. Metas atsikvošėti nuo šito sovietinio stereotipo "mikroautobusas=maršrutinis taksi".
                                    Maršrutinis taksi turi turėti atpažinimo ženklą plafoną,jeigu jo nėra jis ne maršrutinis taksi ,o paprasčiausias autobusas.

                                    Comment


                                      Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                                      Maršrutinis taksi turi turėti atpažinimo ženklą plafoną,jeigu jo nėra jis ne maršrutinis taksi ,o paprasčiausias autobusas.
                                      O bendrai paėmus, kam išvis reikalingas toks darinys kaip "maršrutinis taksi". Koks čia taksi, jei jis važinėja nuolat tokiu pačiu maršrutu, kaip pvz. autobusas.

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Čia tai bent!
                                        Ir kodėl gi? Tave neįtikina mano argumentas?
                                        Dar kartą jį pakartosiu: vadovautis rusų "ekspertų" komentarais, svarstant kokie autobusai - itališki ar vokiški - važinės Lietuvoje, yra mažų mažiausiai absurdas.
                                        Jei Rusijoje būtų gaminami puikūs autobusai, kalbėčiau kitaip. Bet kai ta šalis nesugeba padaryti nieko padoraus, tai atleisk, bet sakau ką galvoju

                                        p.s. o kaltinti nacionalizmu - tai senas komunistų ir dabartinių rusų fašistų "prijomas", iš jų jis skamba beveiki kaip komplimentas , bet nemanau kad tu toks esi, tiesiog nekaltink kitų be pagrindo...
                                        Tikrai neįtikino, nes tie argumentai šioje situacijoje neturi pagrindo. Mano teiginys nėra iš piršto laužtas, nes rusai abiejuose pavyzdžiuose (apie "ekspertus" ir kiną) buvo pateikti kaip "blogieji/neišmanantys". O juk visų šių beprasmių mūsų apsižodžiavimų ir kaltinimų galėjo ir nebūti, jei būtum nuėjęs Vilnietizz pateikta nuoroda ir pažiūrėjęs, kas ir kokių žmonių ten yra rašoma .
                                        Paskutinis taisė Mettal; 2011.10.22, 18:08.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas
                                          Tai dėl to ir vadinamas maršrutiniu taksi, nes tai privatus nustatytu maršrutu kursuojantis viešasis transportas.
                                          Privačių vežėjų autobusai (pvz. 05, 062) irgi privatus nustatytu maršrutu kursuojantis viešasis transportas. Šiuose autobusuose ir maršrutiniuose taksi, mokama už važiavimą viena suderinta kaina visam maršrutui. Tai kuo skiriasi šie du transporto tipai ? Apskritai "maršrutinis taksi" yra kažkoks keistas visuomeninio transporto "užvadinimas".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X