Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
    Pagerinti eismo VAP gal ir negalėtų, bet galėtų nors pakoreguoti tvarkaraščius, kad jie atitiktų realų važiavimo laiką...
    kita citata iš VAP

    Laba diena!
    Atsakydami į 2010-09-29 Jūsų atsiliepimą, dėl netinkančių eismo tvarkaraščių kreipkitės reikėtų kreiptis į Vilniaus miesto savivaldybės įmonę „Susisiekimo paslaugos”.
    Jau kaip savaitę nesulaukiau atsakymo iš Susisiekimo paslaugų.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
      Jau kaip savaitę nesulaukiau atsakymo iš Susisiekimo paslaugų.
      Valdiška institucija į oficialius paklausimus privalo atsakyti per 30 dienų
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Valdiška institucija į oficialius paklausimus privalo atsakyti per 30 dienų
        Keli patikslinimai:
        1. Per 20 darbo dienų.
        2. Privalo tik į raštiškus registruotus raštus ar laiškus, bet ne el. paštu rašytus laiškus.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Keli patikslinimai:
          1. Per 20 darbo dienų.
          2. Privalo tik į raštiškus registruotus raštus ar laiškus, bet ne el. paštu rašytus laiškus.
          Tai, kad Vilniaus įmonės prašo rašyti tik Elektroniniu paštu, popierinių raštų nepriima. (Nes motyvuoja tuo, kad popieriniai raštai pasimeta ir ranka būna neįskaitomi. Ir Prašo rašyti kompiuterių ir atsiųsti jiems elektroniniu paštu.

          Rytoj Savivaldybės vadovams, specialistams ir vilniečiams bus pristatomas itališkas autobusas
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Dar 3 troleibusų maršrutai įtraukti į Vilniaus maršrutų archyvą:

            Schemų, kad pakeitimai būtų labiau suprantami, teks dar palaukti .
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė centras85 Rodyti pranešimą
              Tai, kad Vilniaus įmonės prašo rašyti tik Elektroniniu paštu, popierinių raštų nepriima. (Nes motyvuoja tuo, kad popieriniai raštai pasimeta ir ranka būna neįskaitomi. Ir Prašo rašyti kompiuterių ir atsiųsti jiems elektroniniu paštu.

              Rytoj Savivaldybės vadovams, specialistams ir vilniečiams bus pristatomas itališkas autobusas
              Jie el. paštu prašo rašyti dėl to, kad nebūtų atsakomybės ir įstatymiškai galėtų neatsakyti.

              Nors reikia paminėti, kad "Susisiekimo paslaugos" yra savivaldybės įmonė, o įmonėms nėra taikomas visuomenės informavimo įstatymas, kai per 20 d.d. turi atsakyti. Dėl to geriausia dėl VT darbo rašyti savivaldybei. Vilniuje tai turėtų būti Vilniaus miesto savivaldybės Komunalinio ūkio departamento Eismo organizavimo skyriaus Viešojo transporto poskyris. Jo vedėjas - Evaldas Matonis.

              http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/...php/140/?env=2
              http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/...mid={lt;3;564}

              Dėl raštų pasimetimo - pats juokingiausias, netgi pyktį keliantis ir skatinantis atsirasti požiūriui, kad valdininkai ar įmonės darbuotojai yra neatsakingi, pasisakymas. Dėl raštų neįskaitymo - jie turi būti rašomi ne raštu, bet kompiuteriu.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Dar 3 troleibusų maršrutai įtraukti į Vilniaus maršrutų archyvą:

                Schemų, kad pakeitimai būtų labiau suprantami, teks dar palaukti .
                Atidarius 19 maršrutą, 11 troleibuso maršrutas buvo sutrumpintas iki
                Žirmūnų. Tik dabar tiksliai nepamenu, ar iškart po 19 atidarymo, ar šiek tiek vėliau. Visgi manau, kad šiek tiek vėliau. Kai 19 maršrutas buvo 1998 m. pratęstas iki Saulėtekio, 11 vėl pradėjo važinėti iki Antakalnio.

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Jie el. paštu prašo rašyti dėl to, kad nebūtų atsakomybės ir įstatymiškai galėtų neatsakyti.

                  Nors reikia paminėti, kad "Susisiekimo paslaugos" yra savivaldybės įmonė, o įmonėms nėra taikomas visuomenės informavimo įstatymas, kai per 20 d.d. turi atsakyti. Dėl to geriausia dėl VT darbo rašyti savivaldybei. Vilniuje tai turėtų būti Vilniaus miesto savivaldybės Komunalinio ūkio departamento Eismo organizavimo skyriaus Viešojo transporto poskyris. Jo vedėjas - Evaldas Matonis.

                  http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/...php/140/?env=2
                  http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/...mid={lt;3;564}

                  Dėl raštų pasimetimo - pats juokingiausias, netgi pyktį keliantis ir skatinantis atsirasti požiūriui, kad valdininkai ar įmonės darbuotojai yra neatsakingi, pasisakymas. Dėl raštų neįskaitymo - jie turi būti rašomi ne raštu, bet kompiuteriu.
                  Juk nevisi turi kompiuterį arba spausdintuvą (Ir dalis nemoka dar naudotis kompiuteriu). Nes mano darbe yra žmogus kuris nemoka naudotis kompiuteriu, tai jo klaidas visi turi taisyti.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Dar naujienų iš troleibusų maršrutų pasaulio:
                    • Atsižvelgiant į Al1 pastabą, papildytas 11 troleibusų maršruto aprašas.
                    • Prie visų maršrutų pasikeitimų pridėta nuoroda į paveikslėlį, kad būtų lengviau įsivaizduoti, kas ten prirašinėta ir kaip kas keitėsi .
                    • Prie maršrutų aprašų pridėtos to maršruto troleibuso nuotraukos, kad puslapis neatrodytų nykiu teksto kratiniu. Tik prie 0 ir 7A maršrutų nuotraukų nėra.

                    Vilniaus troleibusų maršrutai
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Sveiki.
                      Kartais vieną autobusą MAN SL200 Vilniaus autobusų parkas perdarė į ekskursini kabrioleta? Toks kaip 640 autobusas http://www.fotobus.msk.ru/photo/117964/ . Būtu idomu pamatyti kaip jisai linijoje atrodė priš perdarant į kanrioletą. gal kas foto turit?

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Dar 3 troleibusų maršrutai įtraukti į Vilniaus maršrutų archyvą:

                        Schemų, kad pakeitimai būtų labiau suprantami, teks dar palaukti .
                        Mettal, gal artimiausiu metu aprašysi ir 15 maršrutą?

                        Comment


                          Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                          Sveiki.
                          Kartais vieną autobusą MAN SL200 Vilniaus autobusų parkas perdarė į ekskursini kabrioleta? Toks kaip 640 autobusas http://www.fotobus.msk.ru/photo/117964/ . Būtu idomu pamatyti kaip jisai linijoje atrodė priš perdarant į kanrioletą. gal kas foto turit?
                          Vargu, ar kas turi. Ir ne vienas 640 buvo perdarytas, 166 taip pat.

                          Parašė 2120 Rodyti pranešimą
                          Mettal, gal artimiausiu metu aprašysi ir 15 maršrutą?
                          Pirma bus 12-14, tada jau 15. Man atrodo tu jau ne pirmą kartą užduodi šį klausimą. Nieko ten nėra ypatingo su tuo 15 - vienas nuobodžiausių.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Mettal, pastebėjau keletą klaidų atnaujintoje mikroautobusų schemoje

                            • Stotyje apsisukančių mikriukų sąraše nėra 13, 32 ir 82
                            • Galinė stotelė prie Ozo vadinasi ne "Ozo g.", o "Ozo žiedas"
                            • Argi 35 mikroautobusas jau kursuoja iki Kryžiokų sodų. Berods, apsisuka 35 autobuso Ožkinių žiede
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Atnaujinau schemą.
                              Kas liečia 35, tai ten vis dėlto reikėjo atitraukti 1 cm atgal galinę stotelę. O šiaip ten klaidos nėra. Jis iš tiesų apsisuka tokiu atstumu nuo 76-o žiedo.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Mettal, pastebėjau keletą klaidų atnaujintoje mikroautobusų schemoje

                                • Stotyje apsisukančių mikriukų sąraše nėra 13, 32 ir 82
                                • Galinė stotelė prie Ozo vadinasi ne "Ozo g.", o "Ozo žiedas"
                                • Argi 35 mikroautobusas jau kursuoja iki Kryžiokų sodų. Berods, apsisuka 35 autobuso Ožkinių žiede
                                35 apsisuka pačioje Grūšiakalnio g., pabaigoje netoli Kryžiokų sodų. (Kryžiokų g.) O ne autobuso žiede.

                                Atstumas geras.

                                Atsakymas

                                Dėkojame už informaciją
                                Mūsų įmonės atsakingi darbuotojai stebi ir kontroliuoja 36 -ojo maršruto Žalgirio g.-Balsiai-Naujaneriai-Pagubės krypties lentelės pakeitimą, autobusui iš Žalgirio st. 17.44 val. važiuojant iki Pagubės.
                                Dėkojame, kad naudojates viešuoju transportu ir, visuomet pastebėjus netikslumus apie mūsų įmonės maršrutinių autobusų vairuotojų darbą ar netinkamą aptarnavimą, prašome mus informuoti.
                                Geros dienos.
                                Paskutinis taisė Naujaneriai; 2010.10.18, 09:45.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Spalio 23 d. ekologiškų elektromobilių šventės metu bus ribojamas eismas senamiestyje

                                  <...> Taip pat renginio metu, nuo 16 iki 18 val., keisis viešojo transporto maršrutai:
                                  10 autobusų maršruto „Fabijoniškės–Markučiai“ autobusai į Markučius nuo Žaliojo tilto važiuos Vilniaus, Jogailos, Pylimo, Bazilijonų, M. Daukšos, Žiupronių, Subačiaus gatvėmis, toliau – senąja trasa. Į Fabijoniškes nuo Subačiaus gatvės važiuos Žiupronių, M. Daukšos, Bazilijonų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis, toliau – senąja trasa;

                                  33 autobusų maršruto „Pašilaičiai–Baltupiai–Rinktinės g.–Sukilėlių g.–Guriai“ autobusai į Gurius nuo Karaliaus Mindaugo tilto važiuos Arsenalo, T. Kosciuškos, Olandų, Zarasų, P. Višinskio gatvėmis, toliau – senąja trasa. Iš Gurių į Pašilaičius nuo P. Višinskio gatvės važiuos Zarasų, Olandų, T. Kosciuškos, Arsenalo gatvėmis, Karaliaus Mindaugo tiltu, toliau – senąja trasa.<...>
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Atsakymas į pasipiktinimą nesąžiningais Vilniaus taksi vairuotojais

                                    Antanas Bagdonas
                                    2010-10-13 19:02

                                    Noriu visuomenės dėmesį atkreipti į kai kurias esmines aplinkybes, dėl kurių Vilniuje turime nesąžiningą, nekultūringą ir net nesaugų taksi aptarnavimą. Kai anksčiau pats naudodavausi šia paslauga, ne kartą esu pastebėjęs įjungtą ne tą tarifą, arba, tik įsėdus, taksometras jau rodydavo kelis litus.

                                    Kartais dėl tokių dalykų nutylėdavau, bet kartais ir bandydavau visa tai išsiaiškinti. Iš vairuotojų pasakojimų susidarydavo įspūdis, kad juos būti nesąžiningus verčia darbdaviai. Galvodavau, kad išsisukinėdami jie meluoja. Bet kiti sutikti taksi vairuotojai pasakodavo tą patį.

                                    Kartą sutikau vairuotoją, turintį net daktaro laipsnį. Jis apie tokias apgavystes papasakojo dar daugiau. Pasiūliau jam įsteigti profesinę sąjungą. Pensinio amžiaus žmogus tik atsiduso ir numojo ranka.

                                    Ir aš atsidusau, bet nenumojau. Įsteigiau. O kad įsitikinčiau, ar visa tai, ką man pasakojo vairuotojai, yra tiesa, be to, norėdamas įsigilinti ir išsiaiškinti esančią problemą pats įsidarbinau į UAB „Sostinės taksi“.

                                    Kai naujas darbdavys sužinojo apie profsąjungą ir kad aš esu jos iniciatorius, tuoj pat iškvietė pasikalbėti – man pareiškė, kad aš negaliu drumsti ramybės atėjęs į svetimą virtuvę. Demonstratyviai žengiau stalo, už kurio sėdėjo įmonės savininkas, link, padėjau automobilio raktelius ir išėjau.

                                    Ši situacija tik patvirtino, kad sutikti vairuotojai pasakojo tiesą. Vis dėlto norėdamas įsitikinti, ar ir kitos įmonės taip nenoriai pasitinka profsąjungos narius, prisiminiau prestižinę įmonę UAB „Martono taksi“. Įsidarbinau.

                                    Praėjus savaitei direktoriui pasakiau apie profsąjungą. Reakcija buvo normali. Mane dažnai pasikviesdavo, pasikalbėdavome, ką reikėtų keisti šioje srityje. Daugeliu atžvilgių mūsų nuomonės sutapdavo, nors dėl kai kurių dalykų – ne, pavyzdžiui, kalbant apie tai, ar samdomas žmogus privalo paklusti šeimininkui, ar ne. Bet kuriuo atveju, tai buvo geranoriškai nusiteikęs vadovas, tačiau jis šioje įmonėje jau nebedirba.

                                    Neblogas įspūdis pradingo po pirmo mėnesio, kai man buvo pranešta, kad įmonei esu skolingas apie 1 tūkst. litų. Kiekvieną dieną vairuotojas įmonei privalo sumokėti 165 litus. Nepriklausomai nuo to, kiek gavai užsakymų, kiek nuvažiavai kilometrų, kiek sunaudojai kuro ir dirbai valandų. Mažiau 12 valandų nedirba niekas, nors vairuotojai įdarbinti puse, o kai kurie – ir trečdaliu etato.

                                    Štai, brangūs vilniečiai, atsakymas jums už visus sąžiningus ir nesąžiningus taksi vairuotojus. Lengva pamatyti tai, kas matoma akivaizdžiai, bet reikia pamatyti ir tai, kas nematoma. Pasislėpusiems gerai, todėl jie nieko nedaro. Jie negalvoja apie viršvalandžius dirbančius taksi vairuotojus, apie jų šeimas – tik apie save.

                                    Taksi verslas Vilniuje yra apleistas, netgi sakyčiau, sužlugdytas. Vairuotojai išnaudojami teisinantis nedarbu. Automobilių yra per daug. Pusė jų – techniškai netvarkingi. Jei papriekaištausite man, kaip profsąjungos pirmininkui, dėl darbo vietų, tai iš karto atsakau: vienas techniškai tvarkingas automobilis gali dirbti tris pamainas. Taigi, trys vairuotojai ir tik po aštuonias darbo valandas. Dėl oro uosto – atskira tema.

                                    O jei skaitysite šį straipsnį, tai jau ne taip blogai Lietuvoje – turime laisvą dienraštį.

                                    Ponui merui norėčiau pasakyti, kad ne taksi vairuotojai suinteresuoti gadinti miesto įvaizdį. Lietuvoje labai daug neišmanėlių ir korupcijos. Savivaldybėje yra daug kompetentingų valdininkų, kurie pritaria ir norėtų šioje srityje kai ką veiksmingai pakeisti, bet visa tai stabdo Susisiekimo ministerija.

                                    ***

                                    Autorius yra Vilniaus taksi darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas.
                                    "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                    Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                    Adam Mickiewicz

                                    Comment


                                      Parašė music
                                      Šiaip prisiminiau vėl kuom visada stebėjaus.

                                      Atvaizdas


                                      Vilniaus Naujamiestis. Centre esantis gyvenamasis, prekybos ir verslo rajonas, plačiom gatvėm;- naturalu, juk statytas XIX a. pab. ir XX a. pr.; tankiai užstatytas, daug gyventojų, įstaigų, tačiau tas perimetrinis užstatymas ir stačiakampis gatvių tinklas beveik neturi viešojo transporto ryšių!

                                      Nei Vytenio, nei Algirdo, nei Mindaugo, nei Naugarduko gatvės pradžia transportas nevažiuoja, nors realiai čia galėtų būti net troleibusų linijos, kas mano manymu pritrauktų į šią miesto dalį daugiau gyvybės, įstaigų ir vien dėl tokio paprasto dalyko ši nepelnytai užmiršta ir gerokai apleista centrinė miesto dalis greičiau atgimtų.

                                      Keista, jog sovietiniais laikais nenutiesė linijų.. Gal bent autobusai važinėjo?
                                      Autobusai ir troleibusai visa Naugarduko g. važiuoti negali. Man atrodo, ji yra statesnė už Kauno Parodos kalną. Kalinausko g. - tas pats. Šiaip ten nėra taip toli paeiti, iki kitų stotelių. Autobusai ten nevažiavo.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Problema ne gatvės statume, o mūsų gamtinėse sąlygose. Vasarą jokių problemų tokią įkalnę įveikti nėra, bet žiemą jau būtų problematikša ir nesaugu.
                                        P.S. Lisabonoje tramvajus statesnėmis gatvėmis važinėja (greitai įdėsiu nuotraukų). Bet ten minusinė temperatūra būna gal kelis kartus per 100 metų.

                                        Comment


                                          Parašė music
                                          Šiaip prisiminiau vėl kuom visada stebėjaus.

                                          Atvaizdas


                                          Vilniaus Naujamiestis. Centre esantis gyvenamasis, prekybos ir verslo rajonas, plačiom gatvėm;- naturalu, juk statytas XIX a. pab. ir XX a. pr.; tankiai užstatytas, daug gyventojų, įstaigų, tačiau tas perimetrinis užstatymas ir stačiakampis gatvių tinklas beveik neturi viešojo transporto ryšių!

                                          Nei Vytenio, nei Algirdo, nei Mindaugo, nei Naugarduko gatvės pradžia transportas nevažiuoja, nors realiai čia galėtų būti net troleibusų linijos, kas mano manymu pritrauktų į šią miesto dalį daugiau gyvybės, įstaigų ir vien dėl tokio paprasto dalyko ši nepelnytai užmiršta ir gerokai apleista centrinė miesto dalis greičiau atgimtų.

                                          Keista, jog sovietiniais laikais nenutiesė linijų.. Gal bent autobusai važinėjo?
                                          Nematau prasmės leisti VT šiom gatvėm, nes transporto ten ir taip pakanka- autobusai ir troleibusai važiuoja ir Pylimo g., ir Švitrigailos g., ir J.Basanavičiaus g, ir Kauno g. Iš bet kurio taško ne taip jau ir toli iki esamų stotelių,
                                          Beje, Mindaugo gatvėje eismas tik vienpusis.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.19, 17:46.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X