Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prieš rugsėjo 1-ąją išauga srautai. Todėl tikriausiai laikinai atgaivino.

    Comment


      Vilniuje pristatytas ekologiškas gamtinėmis dujomis varomas autobusas (nuotraukos)
      Vilniaus savivaldybė turi planų pirkti gamtines dujas naudojančius Prancūzijoje pagamintus autobusus „Irisbus Citeli“.

      Comment


        O kokia jūsų nuomonė apie tai ar verta pirkti VA šiuos "Irisbus Citeli" ? Aš manau, kad tikrai neblogas pirkinys tai būtų, nes atsižvelgiu į tai, kad kaip rašo straipsnyje perkant juos ES fondais galima pasinaudoti, o sutaupyti visi norim

        Comment


          Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
          O kokia jūsų nuomonė apie tai ar verta pirkti VA šiuos "Irisbus Citeli" ? Aš manau, kad tikrai neblogas pirkinys tai būtų, nes atsižvelgiu į tai, kad kaip rašo straipsnyje perkant juos ES fondais galima pasinaudoti, o sutaupyti visi norim
          Bet tu negali nieko sprezti ,nes tau niekas neinformavo kokia tu autobusu kaina ,kokios kuro sanaudos ,kiek dengia es ir t.t. tu neturi absoliuciai jokios informacijos ir todel visiskai negali nieko ne spresti ,nei apie kazka samprotauti, gali tik siaip pasidalinti ispudziais:-))

          Comment


            Aš manau kad verta pirkt, nes pigiau apsieitų(negu benziną ar dyzeliną) , iš sąvartynų dujas panaudoja ir važiuoja Per LTV žinias ("Šiandien") kalbėjo, kad dujas iš sąvartyno naudoja

            Comment


              Parašė Hitas Rodyti pranešimą
              Aš manau kad verta pirkt, nes pigiau apsieitų(negu benziną ar dyzeliną) , iš sąvartynų dujas panaudoja ir važiuoja Per LTV žinias ("Šiandien") kalbėjo, kad dujas iš sąvartyno naudoja
              sukonkretink ,kuriame savartyne yra isgaunamos dujos? Manau,kad negalesi to pasakyti,nes niekur to nera...

              Comment


                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                sukonkretink ,kuriame savartyne yra isgaunamos dujos? Manau,kad negalesi to pasakyti,nes niekur to nera...
                BIOdujos. Rytoj galėsi pažiūrėt vaizdo įrašą (www.lrt.lt)Tą ką rodė šiandien 18:15 h. Ir išvis baig kabinėtis...

                Comment


                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                  Bet tu negali nieko sprezti ,nes tau niekas neinformavo kokia tu autobusu kaina ,kokios kuro sanaudos ,kiek dengia es ir t.t. tu neturi absoliuciai jokios informacijos ir todel visiskai negali nieko ne spresti ,nei apie kazka samprotauti, gali tik siaip pasidalinti ispudziais:-))
                  Yra skirti 88 mln. ekologiškoms transporto priemonėms, o kaina tų Citelis yra arti milijono, tačiau aš manau, jog Vilnius įsigys Volvo arba kitą markę, o ne šiuos Irisbus Citelis. Kad ir ką apie juos kalbėtų, daugelis parkų vadovų ir vairuotojų pripažįsta, jog tai vis dar "Karosa"...
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    Bet tu negali nieko sprezti ,nes tau niekas neinformavo kokia tu autobusu kaina ,kokios kuro sanaudos ,kiek dengia es ir t.t. tu neturi absoliuciai jokios informacijos ir todel visiskai negali nieko ne spresti ,nei apie kazka samprotauti, gali tik siaip pasidalinti ispudziais:-))
                    Kaina apie 200–210 tūkst. eurų.
                    100 km ~ 60 m3 CNG, 10% mažiau nei seni CNG autobusai, kurie dbr Vilniuje važinėja.
                    ES dengia iki 85%
                    Salono talpa: 30 sėdimų, 73 stovimos vietos.
                    Autobuso ilgis 12m.
                    Turiu šiek tiek informacijos apie jį

                    Comment


                      Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                      Kaina apie 200–210 tūkst. eurų.
                      100 km ~ 60 m3 CNG, 10% mažiau nei seni CNG autobusai, kurie dbr Vilniuje važinėja.
                      ES dengia iki 85%
                      Salono talpa: 30 sėdimų, 73 stovimos vietos.
                      Autobuso ilgis 12m.
                      Turiu šiek tiek informacijos apie jį
                      Nueik i autobusu parka,pasiklausinem kokios problemos su dabartiniais senais dujiniais autobusais ir zinosi kokios bus problemos su naujaisiais:-)

                      Comment


                        Ir kokios tos problemos(apibendrink)?

                        Comment


                          Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                          Ir kokios tos problemos(apibendrink)?
                          Senuose dažniausiai genda dujinių autobusų elektroniniai davikliai, komutatoriai, uždegimo ritės, žvakės, reduktoriai bei maitinimo (dujų padavimo) sistemos. Nu bet tiem autobusams 12-13m. nėra, ko norėt, kad negestu.

                          Comment


                            Dėkui už info. O tuose naujuose prancūziškuose gal neges, nes naujos technologijos... Pažiūrėsim kai išbandys

                            Comment


                              Per daug nėra ko svaigti. Bus perkama apie 10 autobusų ir apie 10 troleibusų. Pirkti visiškai naują modelį yra totali kvailystė. Kadangi didžiąją dalį naujai įsigytų autobusų sudaro Volvo, tai tokius ir reikia pirkti. Kuo didesnė modelių ir įvairovė, tuo brangesnė autobusų eksploatacija. Dar karta paminėsiu, kad latviai Rygoje eina teisingu keliu - ten tik 4 bazinių modelių autobusai: Ikarus E91, Solaris Urbino (paprastas (12 m), triašis ir dvigubas), MB Citaro (paprastas (12m), triašis ir dvigubas) bei MB O345 (paprastas ir dvigubas).

                              Comment


                                Vilniaus troleibusuose montuojamos mobiliojo vaizdo kameros

                                Sostinės vadovai tiki, kad troleibusuose sumontavus mobiliojo ryšio vaizdo kameras padidės viešojo transporto saugumas. „Be to tokiuose troleibusuose bus maloniau važiuoti, veiks belaidis interneto ryšys“, – sakė laikinai Vilniaus mero pareigas einantis Romas Adomavičius.

                                Politiko teigimu, 80 proc. Vilniaus autobusų ir troleibusų yra vyresni nei 10-20 metų, todėl yra atsilikę.

                                „Važinėdami jais miestiečiai jaučiasi labai nejaukiai, dažnai yra ilgapirščių apšvarinami. Tai privedė mus prie minties, kad gal visose transporto priemonėse būtų galima įrengti vaizdo stebėjimo sistemas ir išspręsti zuikių, kylančių konfliktų arba ilgapirščių problemą“, – pristatydamas naujovę teigė laikinasis meras.

                                Kol kas mobiliojo ryšio kameros sumontuotos keliuose 19 maršruto troleibusuose, tačiau artimiausiu metu jomis bus filmuojami visi minėto maršruto keleiviai.

                                Bandomąjį projektą įgyvendina AB „Lietuvos radijo ir televizijos centras“ (Telecentras) ir bendrovė „Altas“.

                                Tiesiogines transliacijas stebės pareigūnai

                                Kaip DELFI sakė Telecentro technikos direktorius Gediminas Budvytis, troleibusuose diegiamas naujos kartos (4G) mobilusis ryšys išsiskiria didele greitaveika, ryšio saugumu ir tuo, kad juo galima siųsti itin didelius duomenų srautus.

                                4G internetu iš troleibusuose montuojamų kamerų vaizdas bus perduodamas į stebėjimo punktus. R. Adomavičiaus teigimu, nauja technologija vairuotojams leis naudoti pagalbos iškvietimo mygtuką ir iškilus pavojingai situacijai išsikviesti pagalbą.

                                Tiesiogines transliacijas iš troleibusų per 4G Mezon į galės stebėti ir Bendrojo pagalbos centro, policijos pareigūnai.

                                Disciplinuos vairuotojus

                                „Kamera filmuoja 360 laipsnių kampu, gali labai priartinti vaizdą, todėl dispečeriai galės matyti net kupiūrų, kuriomis keleiviai moka už bilietus, numerius, pritraukus matyti smulkias detales“, - technologijos privalumus vardijo laikinasis meras.

                                Jo teigimu, nauja technologija disciplinuotų ir vairuotojus, nes dispečeriai galėtų matyti, ar jie mandagiai elgiasi su keleiviais, tvarkingai privažiuoja prie stotelių, atidžiai uždarinėja duris.

                                Jei naujovė pasiteisins, R. Adomavičiaus teigimu, savivaldybė galvos apie tokių kamerų diegimą visose transporto priemonėse.

                                Jei patiks – skelbs konkursą

                                Paklaustas, kiek kainuoja viena kamera ir kiek per mėnesį reikėtų mokėti už jos aptarnavimą, laikinasis meras sakė, jog galutinę kainą parodytų konkursas.

                                „Šiuo metu kalbama, kad kamera kainuotų apie 2500-3000 litų. Priežiūra nuolatinė, kiekvienai transporto priemonei kainuotų 30-40 litų per mėnesį, taigi tas sumas reikėtų padauginti iš maždaug 500 šiuo metu po Vilnių važinėjančių visuomeninio transporto priemonių“, – sakė R. Adomavičius.

                                Naujovę žadama bandyti du mėnesius. Paskui bus sprendžiama, ar Vilniui jų reikia ir jei taip – skelbiamas tarptautinis konkursas.
                                Labai įdomiai skamba sakinys, kad "vyresni autobusai ir troleibusai yra atsilikę"...

                                Comment


                                  Kad nieko gero nerodo ta žuviaakė kamera.

                                  Comment


                                    Bandomasis autobusas ir per karščius šildo vilniečių nugaras

                                    Comment


                                      Ar tikrai bus naudos iš tos kameros, kai troleibusas bus sausakimšas???
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Noriu pranešt, kad atnaujintas ir tuo pačiu ilgesnią trasą įgavęs mikroautobuso maršrutas: 36 "Žalgirio g. - Naujaneriai- Bireliai". Aišku maršrutą kaip ir visus į tą pusę važiuojančius aptarnauja T. Paulavičienės įmonė. Bet turiu daug minčių apie šį maršrutą. Visų pirma man labai nepatiko, kad nei Birelių žiede, nei Žalgiro st. nėra iškabinta jokia informacija apie naują maršrutą! Tai man kyla klausimas kaip jie žada prisivilioti klientą, be jokios informacijos apie maršrutą....
                                        Antras dalykas, kuris man iškilo tik pamačius naują maršrutą: Nelabai suprantu kam jis reikalingas....? 1) Vasaros sezonu ~80% keleivių yra pensininkai arba vietiniai "bedarbiai" kurie tik alaus iki parduotuvės važiuoja, tai raskit man tokį pensininką, kuris už 3lt į miestą žada važiuot...
                                        2) Rudens-žiemos sezonu, manau bus tas pats, moksleiviai tikrai į mokyklą nevažinės su mikroautobusu...
                                        Ttaigi mano manymu konkuruoti su miesto VT šiame maršrute yra beprasmiška, taip sakant į vienus vartus
                                        Tai vat jei turim tokių kurie mano, kad maršrutas yra reikalingas prašyčiau pasisakyt

                                        Comment


                                          Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                                          Noriu pranešt, kad atnaujintas ir tuo pačiu ilgesnią trasą įgavęs mikroautobuso maršrutas: 36 "Žalgirio g. - Naujaneriai- Bireliai".
                                          Tai vat jei turim tokių kurie mano, kad maršrutas yra reikalingas prašyčiau pasisakyt
                                          Kuria prasme atnaujintas? Birželį ir liepą nevažiavo?
                                          Jeigu taip, tai pavėluota. Po kelių dienų prognozuojamas atvėsimas, ir sumažės keleivių iš miesto Balsio ežero link. O galėjo po Joninių važiuodamas Žaliųjų ežerų gatve ties Verkių Rieše užsukti iki pat ežero (atstumas nuo gatvės nepilnas kilometras, o netoli ežero yra žiedas). Dabar iš jo atnaujinimo didelės prasmės nebematau.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X