Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė music Rodyti pranešimą
    Penktadieniais po darbo smagu apsilankyti klube, koncerte, išgerti bokalą alaus ar kokio absento..
    Deja, teks namie priešais televizorių drybsoti, na gal tik kokį kartą per mėnesį
    Vis vien iš centro į didžiuosius rajonus po 23 val. įmanoma sugrįžti. O šiaip nėra miesto Viešojo transporto funkcija vežioti keleivius naktimis.
    Beje, dabar taksi atpigo (nors keista, kad taip vyksta brangstant degalams) - kai kurios įmonės Vilniuje jau ima mažiau nei pusantro lito už kilometrą. Nemanau, kad ši kaina tokia didelė, kad retkarčiais nepasinaudoti taksi paslaugomis- juk nekasdien į klubą vaikštai

    Parašė c2h5oh
    Jeigu autobusai perpildyti, o VT vistiek nuostolingas - vadinasi, kažkur pradingsta dideli pinigai. Ir pakeitimai ne tik kad reikalingi, bet būtini.

    Be to, drįstu suabejoti, kad Vilniuje tie srautai tokie jau gigantiški ir nepalyginamai didesni. O ir tai tik Lietuvos mastu...
    Aš nesakau, kad visi maršrutai Vilniuje yra perpildyti . Bent jau kai kuriais (1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 ) žmonės mažai naudojasi, o kai kurie apskritai apytuščiai važinėja.
    Bet yra ir maršrutų, į kuriuos piko metu vargu ar įlipsi Pavyzdžiui, 19 ar 53.

    Visa problema, jog valdininkai nelabai nori labiau pritaikyti viešojo transporto tvarkaraščius keleivių poreikiams. Išlaikomi tušti maršrutai, tuo tarpu perpildytuose maršrutuose kartais trūksta transporto priemonių. O ir patys populiarių maršrutų tvarkaraščiai sudaryti keistai, mažai atsižvelgiant į keleivių srautus ir piką/ne piką. Puikiausias tam pavyzdys- 36 autobuso maršrutas
    Tik sutvarkius, normalizavus maršrutų tinklą galima bus galvoti apie laipinimą per priekines duris

    O ir ši tvarka nėra būdas taupyti. Jis pareikalaus didelių finansinių išlaidų- visų pirma iš techninės pusės - reikės visiškai pertvarkyti bent 200 autobusų ir tiek pat troleibusų priekį. Galbūt reikės šiek tiek padidinti vairuotojų atlyginimus- jų darbe bus daugiau pareigų. O vairuotojų juk 350 jei ne daugiau. Atlyginimus reikės mokėti ir mobilioms brigadoms. Kai kuriuose maršrutuose neišvengiamai reikės bent nežymiai padididinti transporto priemonių skaičių- ar atsiras sunkmečiu pinigų viskam šitam ?

    Visiškai nekeičiant tvarkaraščių, bet įvedant naujovę visuose maršrutuose- ji išsilaikys nebent iki rugsėjo. Įvesti lipimą per priekines duris tik mažiau apkrautuose maršrutuose- tebūnie, gal ir prigis

    Ne visi yra tokie nagli, kad lįstų per jėgą. Taigi asocialių keleivių sumažės. O dėl tų, kurie vistiek veršis įlipti, tokia situacija turi būti numatyta iš anksto, kaip elgtis tokiais atvejais - geriausias variantas, mano nuomone, kad vairuotojas nesipriešintų ir nekeltų konflikto, o tiesiog išsikviestų kontrolę (kuri turi būti rimta, kaunietiško stiliaus).
    Kartoju- kiekviename autobuse po kontrolierių juk nepastatysi. O kol atvyks iškviesta brigada, vairuotojui jau šimtą kartų galvą apdaužys. Asocialas vis tiek bus nubaustas, bet vairuotojas jau bus sumuštas, traumuotas. O svarbiausia juk ne nubausti asocialą, o pasirūpinti vairuotojo saugumu. Tam ir skirta atitverta kabina. Įvedus įlipimą per priekines duris, dalį atitvarų tikrai teks išmontuoti. Tad įsigaliojus naujajai tvarkai, vairuotojų saugumas tikriausiai sumažės...

    Ne, geriau jau konduktorius įsivesti arba kontrolierių skaičių padidinti
    "Nuostolinga"
    Kadangi sumažės zuikių, tai kontrolierių padidėjimas ar konduktorių įvedimas nėra visiškai nuostolinga investicija Bet mažiau nuostolinga nei visos išlaidos, susijusios su įlipimo per priekines duris įvedimu. Ir mažiau skausminga keleivių nervams

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Planuojama nuo liepos 15d. ivesti tai totaliai:visomis dienomis ir visa laika. Kontrolieriu padauges(mobiliu ekipazu), kurie skubiai leks pasitikti nurodyta autobusa ,pagal vairuotojo skambuti. Nes vairuotojai nesulaikines tu,kurie ilips pro kitas duris,ar nerodys bilietu. Tiesiog paskambins ekipazui ir vaziuos toliau,o tie atleke i pakeliui esancia stotele-purtys keleivius. Dabar yra taip planuojama daryti.
    Gal galėčiau pamatyti šios informacijos šaltinį ?

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Nereikia atsiprašinėti... Tiesiog ankstesnis tavo komentaras buvo kaip sakiau persmelktas subjektyvumo ir emocijų. Štai dabar jau rašai kiek protingiau
    Taika
    Kiek paskutiniu metu esu stebėjęs, tai Vilniuje srautai nėra tokie dideli, kaip kai kurie bando pavaizduoti (neva važiuoja dviem aukštais, visi dūsta, alpsta ir oi oi kaip negerai). Vilniuje yra apytuščiai (kitaip tariant: apleisti organizatorių, nes juos pakoregavus, apjungus galima atgaivinti arba tiesiog panaikinus - sumažinti bendrą nuostolingumą) ir yra pilni maršrutai.
    Na, Vilniuje iš tiesų toli gražu ne visi maršrutai yra perpildyti iki gyvo kaulo
    "Dviem aukštais" važiuojama tik piko metu, kitu metu retai stebėjau visišką transporto priemonės perpildymą. Labiausiai perpildyti, žinoma, būna maršrutai, kursuojantys iš centro į didžiuosius miegamuosius arba sodininkų tankiai gyvenamus rajonus- Pašilaičius, Fabijoniškes, Baltupius, Antakalnį, Justiniškes ir tt. (19,26,36,43,53 autobusų ir 2,7 troleibusų maršrutai), maršrutai, kursuojantys tarp Saulėtekio studentų miestelio ir Pašilaičių, kur daugelis studentų nuomojasi butus bei įsikūrę keletas bendrabučių (45 aut. ir 19 trol.) bei 55 autobuso maršrutas, jungiantis Santariškių bei Lazdynų ligonines. Juose laipinti tik per priekines duris bent jau darbo dieną- mirčiai lygu
    Aukščiau išvardytuose apytuščiuose maršrutuose (1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 ) - tokią tvarką galima pabandyt įvesti.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.09, 18:16.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Žinoma, kad kontolieriai autobusuose būtų geriau. Jei valstybėje būtų mąstoma valstybiškai, tai dabar, krizės metu, būtų sukurta keli šimtai naujų darbo vietų konduktoriams-kontolieriams, apmokant dalį jų atlyginimo parkams, o dalį dotuojant valstybei per "Sodra" vietoj pašalpų. Ir tokių darbų būtų galima sukurti ne tik transporte. Bet vat geriau nieko nedaryti ir teisintis, kad atseit įstatymai neleidžia atidirbinėti už pašalpas, kad žmogaus teisės pažeidžiamos ir pan. Prantina bedarbius tik tiesti ranką ir keikti valstybę...

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Aukščiau išvardytuose apytuščiuose maršrutuose (1A, 3,8,13,14,15,20,25,28,41,51,52A,63,67,87 ) - tokią tvarką galima pabandyt įvesti.
        1A esu seniau minėjęs dėl to, kad juo važiuoja nekoks kontingentas, bet po teisybei, ten žmonių nuo Pašto st. važiuoja gana daug ir neretai autobusas būna pilnas.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė rufas...tr
          Pažįstant vilniečių kultūrą ir kantrybę, o dar tai, jog ši sistema yra naujovė, spėju, kad aliarmas dispečerinėj kai užkauks 5.30, tai nenutils iki 23.00. Tikrai naudos nebus, jei Keleivių Kontrolė lakstys paskui kiekvieną iškvietimą, nes tų iškvietimų bus DAUG. Na argi nebūtų protingiau nesvaigti su tom priekinėm durim, o tiesiog nusamdyti daugiau Keleivių Kontrolės brigadų, kad stovėtų kas antroj - trečioj stotelėj, arba grįžti prie konduktorių sistemos. Bent jau būtų sutaupyta keleivių nervų sąskaita. Statistinis pilietis net ir po kelių eksperimentinių kartų gali tiesiog numoti ranka ir eiti pėsčias. Kam nuo to geriau?
          Neperdėk ir iš šono atrodysi protingesnis.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            1A esu seniau minėjęs dėl to, kad juo važiuoja nekoks kontingentas, bet po teisybei, ten žmonių nuo Pašto st. važiuoja gana daug ir neretai autobusas būna pilnas.
            Nuo Pašto st. gal ir yra nemažai keleivių. Bet štai daugelis tų, kurie važiuoja toliau į Kirtimus, lipa Meistrų st. ir eina į kitapus geležinkelio esančius sodus tiesiog per bėgius, pažeisdami taisykles Ar verta laikyti šį maršrutą kaip "pažeidimo skatinimą" ? Gal geriau trumpinti iki Pašto ?
            Apskritai, žemesnio socialinio sluoksnio žmonės ir sudaro 1A keleivių daugumą. Tokiame maršrute įlipimas per priekines duris kaip tik būtų labai naudingas
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Cha Jei žmogus turi pinigų alui, baram ir linksmybėms, kas kainuoja pinigus, tai ir suras pinigų grįžimui namo taksi, arba kooperuosis ne negeriančiu draugu, arba privalės išmokti linksmintis be alkoholio ir važiuos nuosava mašina, arba linksminsis trumpiau ir skubės į paskutinius reisus (ką sėkmingai ir daro jaunimėlis). Tavo nepasitenkinimas nepagrįstas, nes VT negali vežioti pavienių žmonių. Net jei iš klubo išeina 100 žmonių, tai jiems išvežioti reikėtų bent 5 autobusų, nes visi gyvena skirtingose vietose. Ir vežti po kelias dešimtis tuo autobusu per pusę miesto - neapsimoka. Tai gal nepaistykim nesąmonių, gerai? Juolabiau vilniečiams, kurių VT dabar skolose skęsta. Apskritai, naktiniai reisai turi būti organizuojami mažų transporto priemonių, pvz. mikroautobusų.
              Iš mėnulio iškritai?
              Koncertai neprasideda anksčiau 21:00 valandos, gerai jei 22:00 bent pirmus akordus sugroja. Tas pats su diskotekomis. Tai ar pats supratai kokius vėjus šneki, ar nesilankai tokiuose renginiuose?
              Gal kokiam šventeivai alaus nereikia vakarą leidžiant su biblija, vistik man smagu išlenkti bokalą-kitą.
              Jei turės pinigų bla bla... Alus- 5lt, taksi kiek? 15-20
              Gaunant minimalią algą tam taksi reiktų 3-4 valandas dirbti jei ką ir tikrai yra skirtumas ar per vakarą išleidai 30lt ar visus 50, nemanai?
              Na bet čia ne apie alų, o apie taksi verslą ir trumpai važiuojantį viešąjį transportą.
              Europoje kursuoja naktiniai, bananų šalies sostinėje- tai- kiekvieno naktinėtojo asmeninis reikalas.
              P.S. Nepamiršk atrašyti, kad mano pasipiktinimas kvailas ir beprasmiškas, nes troleibusai 23 val turi būti garaže, nepatinka- nesilinksmink
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Nuo Pašto st. gal ir yra nemažai keleivių. Bet štai daugelis tų, kurie važiuoja toliau į Kirtimus, lipa Meistrų st. ir eina į kitapus geležinkelio esančius sodus tiesiog per bėgius, pažeisdami taisykles Ar verta laikyti šį maršrutą kaip "pažeidimo skatinimą" ? Gal geriau trumpinti iki Pašto ?
                Apskritai, žemesnio socialinio sluoksnio žmonės ir sudaro 1A keleivių daugumą. Tokiame maršrute įlipimas per priekines duris kaip tik būtų labai naudingas

                Na va , tu nori ju nevezti:-) O ar zinai,kad tiems narkomanams i galine 1A marsruto stotele atvaziuoja autobusiukas,kuriame nemokamai dalinami jiems svirkstai, duodama kava ir bulkutes:-)) Nezinojai viso sito? O cigonams,kurie prekiauja narkotikais tame tabore,nereikia moketi uz elektra. Savivaldybe jiems nemokamai parupina ir atveza malku,bet cigonai piktinasi del to,kad jos ne skaldytos,o kalademis:-)

                Comment


                  Parašė music Rodyti pranešimą
                  Europoje kursuoja naktiniai, bananų šalies sostinėje- tai- kiekvieno naktinėtojo asmeninis reikalas.


                  Paminesiu tik faktus. Naktinis autobusas vilniuje pravaziuodavo per nakti 4-5 reisus,padarydavo apie 120 km. Pervezdavo vidutiniskai per visa nakti apie 30 keleiviuX 3litai=90 litu. Autobusas kuro sunaudodavo 120 km X 40 litru /100 km = 48 litrai X 3 litai = 144 litai + vairuotojo atlyginimas (nepliusuojant visu mokesciu) 100lt X dviguba naktine stavke= 200 litu. Taigi islaidos 144+200+mokesciai nuo ismoketo atlyginimo=virs 400 lt. O pajamos viso labo tik 90 litu. Taigi megstantiems linksmintis,teks vazinetis taksi.

                  Comment


                    Parašė music Rodyti pranešimą
                    Iš mėnulio iškritai?
                    Koncertai neprasideda anksčiau 21:00 valandos, gerai jei 22:00 bent pirmus akordus sugroja. Tas pats su diskotekomis. Tai ar pats supratai kokius vėjus šneki, ar nesilankai tokiuose renginiuose?
                    Gal kokiam šventeivai alaus nereikia vakarą leidžiant su biblija, vistik man smagu išlenkti bokalą-kitą.
                    Jei turės pinigų bla bla... Alus- 5lt, taksi kiek? 15-20
                    Gaunant minimalią algą tam taksi reiktų 3-4 valandas dirbti jei ką ir tikrai yra skirtumas ar per vakarą išleidai 30lt ar visus 50, nemanai?
                    Na bet čia ne apie alų, o apie taksi verslą ir trumpai važiuojantį viešąjį transportą.
                    Europoje kursuoja naktiniai, bananų šalies sostinėje- tai- kiekvieno naktinėtojo asmeninis reikalas.
                    P.S. Nepamiršk atrašyti, kad mano pasipiktinimas kvailas ir beprasmiškas, nes troleibusai 23 val turi būti garaže, nepatinka- nesilinksmink
                    Visgi mano nuomonė išlieka ta pati. Nepaisant tavo bandymo mano nuomonę palaužti, sakau, kad į teatrus kasdien žmonės nevaikšto, o jei ir vaikšto, tai turi pagalvoti ir apie grįžimą namo. Viešasis transportas skirtas pervežti keleivių kiekius, o ne jų vienetus. Vienetus veža taksi.
                    O gaunant minimalią algą nereikia šokti aukščiau bambos ir svajoti apie teatrus ir bokalus aludėse - reikia tenkintis ir derinti savo išlaidas prie pajamų - linksmintis namie.

                    Štai ir išlindo problema, dėl ko lietuviai tokie nepatenkinti - jie nori gyventi geriau, gaudami mažą algą, jie nori būti vežami pigiai, maitinami pigiai ir t.t. Reikalauja ne didesnės algos iš darbdavio, o reikalauja pigaus ir gero aptarnavimo bei kokybės už mažą kainą. Tai - nesuderinama.

                    Europoje pragyvenimo lygis aukštesnis, ten PVM mažesnis ir pan. Nelygint Lietuvos su Vakarais, nes Lietuva ilgą laiką buvo sovietų priegloboje ir nuolat stekenama lobistų ir kitų monopolininkų. Taigi bandai išlaužti iš piršto kažkokias susapnuotas fantazijas. Pasėdėk ramiai, pamąstyk, kodėl Lietuvoje taip, o kitur kitaip ir reikės ne savo brangią šalį bananų šalimi vadinti, o pačiam save bananu, kad toks nesupratingas ir nemąslus esi.
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.06.10, 00:27.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Paminesiu tik faktus. Naktinis autobusas vilniuje pravaziuodavo per nakti 4-5 reisus,padarydavo apie 120 km. Pervezdavo vidutiniskai per visa nakti apie 30 keleiviuX 3litai=90 litu. Autobusas kuro sunaudodavo 120 km X 40 litru /100 km = 48 litrai X 3 litai = 144 litai + vairuotojo atlyginimas (nepliusuojant visu mokesciu) 100lt X dviguba naktine stavke= 200 litu. Taigi islaidos 144+200+mokesciai nuo ismoketo atlyginimo=virs 400 lt. O pajamos viso labo tik 90 litu. Taigi megstantiems linksmintis,teks vazinetis taksi.
                      Visiškai pritariu. Ir gana skrajoti padebesiai.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Gal galėčiau pamatyti šios informacijos šaltinį ?

                        Pasiskambink VA direktoriui ir pasiklausk ir jei jis su tavim kalbes -stai ir turesi informacijos saltini:-)) Kokio saltinio tu tikiesi? Ar tai ka jie tarpusavyje svarsto, derina su profsajungomis kaip visa tai igyvendinti ir tai zino kas antras parko darbuotojas ir ju pazistami -tu nori ,kad butu skelbiama internete? Tai yra ju darbiniai svarstymai,kaip visa tai geriau igyvendinti. Tai as nelabai suprantu kokio informacijos saltinio tu nori? Ar dabar tai,kad jie vaziuos ziureti i klaipeda kaip ten viskas funkcionuoja....irgi tikiesi kur nors rasti viesa patvirtinima internete?

                        Comment


                          O ir ši tvarka nėra būdas taupyti. Jis pareikalaus didelių finansinių išlaidų- visų pirma iš techninės pusės - reikės visiškai pertvarkyti bent 200 autobusų ir tiek pat troleibusų priekį. Galbūt reikės šiek tiek padidinti vairuotojų atlyginimus- jų darbe bus daugiau pareigų. O vairuotojų juk 350 jei ne daugiau. Atlyginimus reikės mokėti ir mobilioms brigadoms. Kai kuriuose maršrutuose neišvengiamai reikės bent nežymiai padididinti transporto priemonių skaičių- ar atsiras sunkmečiu pinigų viskam šitam ?
                          Vienas mažas skirtumėlis - įlipimo tvarkos pakeitimo išlaidos vienkartinės (vairuotojų "gardelio" perdarymui), o išlaidos padidintoms kontrolierių pajėgoms nuolatinės.

                          Beje, aš važinėju į darbą autobusu beveik kasdien, ir bandau prisiminti kada paskutinį kartą mačiau kontrolę - berods kažkada praeitą vasarą... Taigi norint įvesti tvarką, kontrolierių pajėgas reikėtų stiprinti kelis kartus (o tai tipo "nuostolinga").

                          Kartoju- kiekviename autobuse po kontrolierių juk nepastatysi. O kol atvyks iškviesta brigada, vairuotojui jau šimtą kartų galvą apdaužys.
                          Čia kuriama maršrute asocialai masiškai veržiasi daužyti vairuotojus???

                          Kartoju - niekas vairuotojui galvos nedaužys, jeigu vairuotojas iš anksto žinos kaip elgtis su piktybišku keleiviu (nekelti konflikto, nesipriešinti, tyliai išsikviesti pagalbą). O visi asocialai ir chuliganai labai greitai įpras - šakojiesi autobuse, atvažiuoja "kontrolė" tavęs "tikrinti". Juk pagrindinė jų siautėjimo priežastis - tai nebaudžiamumas.


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Europoje pragyvenimo lygis aukštesnis, ten PVM mažesnis ir pan. Nelygint Lietuvos su Vakarais, nes Lietuva ilgą laiką buvo sovietų priegloboje ir nuolat stekenama lobistų ir kitų monopolininkų.
                          Tai yra puiki "atmazkė" nevykėliams ir tinginiams - kodėl nieko negalima padaryti ir nereikia daryti.

                          Nepainiokim priežasties su pasekmėm. Pragyvenimo lygis "ten" aukštesnis būtent dėl to, kad "ten" daroma (arba jau padaryta) tai, kas reikalinga. O "pas mus" ieškoma pasiteisinimų, kodėl nieko nereikia daryti, kodėl "pas mus tai neveiks" ir panašiai. Palikime tai delfio komentarams.

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Beje, aš važinėju į darbą autobusu beveik kasdien, ir bandau prisiminti kada paskutinį kartą mačiau kontrolę - berods kažkada praeitą vasarą... Taigi norint įvesti tvarką, kontrolierių pajėgas reikėtų stiprinti kelis kartus (o tai tipo "nuostolinga").


                            Gali buti,kad nuostolinga,nes dazniausiai patikrine visa autobusa neranda zuikiu. Retkarciais tik papuola vienas ,kitas.

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Na va , tu nori ju nevezti:-) O ar zinai,kad tiems narkomanams i galine 1A marsruto stotele atvaziuoja autobusiukas,kuriame nemokamai dalinami jiems svirkstai, duodama kava ir bulkutes:-)) Nezinojai viso sito? O cigonams,kurie prekiauja narkotikais tame tabore,nereikia moketi uz elektra. Savivaldybe jiems nemokamai parupina ir atveza malku,bet cigonai piktinasi del to,kad jos ne skaldytos,o kalademis:-)
                              Įdomu, o kas čia remia nemokamą narkomanų maitinimą ?
                              Ir prie ko čia 1A maršrutas ?

                              Parašė music Rodyti pranešimą
                              Iš mėnulio iškritai?
                              Koncertai neprasideda anksčiau 21:00 valandos, gerai jei 22:00 bent pirmus akordus sugroja. Tas pats su diskotekomis. Tai ar pats supratai kokius vėjus šneki, ar nesilankai tokiuose renginiuose?
                              Gal kokiam šventeivai alaus nereikia vakarą leidžiant su biblija, vistik man smagu išlenkti bokalą-kitą.
                              Jei turės pinigų bla bla... Alus- 5lt, taksi kiek? 15-20
                              Gaunant minimalią algą tam taksi reiktų 3-4 valandas dirbti jei ką ir tikrai yra skirtumas ar per vakarą išleidai 30lt ar visus 50, nemanai?
                              Na bet čia ne apie alų, o apie taksi verslą ir trumpai važiuojantį viešąjį transportą.
                              Europoje kursuoja naktiniai, bananų šalies sostinėje- tai- kiekvieno naktinėtojo asmeninis reikalas.
                              P.S. Nepamiršk atrašyti, kad mano pasipiktinimas kvailas ir beprasmiškas, nes troleibusai 23 val turi būti garaže, nepatinka- nesilinksmink
                              Ne tiek daug žmonių mėgsta laisvalaikį leisti klubuose iki paryučių, kad dėl jų pustuščius autobusus varinėti. Bandymas įvesti naktinius Vilniuje buvo nuostolingas, todėl jų ir atsisakė.

                              Šiaip tai naktį keleivius turėti aptarnauti privatus vežėjas- pvz: mikriukai. Užtektų įvesti tris maršrutus, apvažiuojančius visus didžiausius miegamuosius rajonus su tarpine stotele "Žaliasis tiltas" arba "Stotis". Tarkim, paleisti kursuoti juos visą naktį kas 1-1,5 h bei nustatyti 3 litų tarifą. Keleivių būtų užtektinai, kad aptarnaujančių įmonių darbas būtų pelningas, bet per mažai, kad leisti VA autobusus.

                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Pasiskambink VA direktoriui ir pasiklausk ir jei jis su tavim kalbes -stai ir turesi informacijos saltini:-)) Kokio saltinio tu tikiesi? Ar tai ka jie tarpusavyje svarsto, derina su profsajungomis kaip visa tai igyvendinti ir tai zino kas antras parko darbuotojas ir ju pazistami -tu nori ,kad butu skelbiama internete? Tai yra ju darbiniai svarstymai,kaip visa tai geriau igyvendinti. Tai as nelabai suprantu kokio informacijos saltinio tu nori? Ar dabar tai,kad jie vaziuos ziureti i klaipeda kaip ten viskas funkcionuoja....irgi tikiesi kur nors rasti viesa patvirtinima internete?
                              Pasikeitimų detalės turi būti iš anksto pateikiamos apaudoje, kad žmonės žinotų, kas juos laukia. Prieš vykdant pertvarkymus, reikia pažiūrėti, kaip šiuos pasikeitimus priims visuomenė, atsižvelgti į daugumos nuomonę. Deja, matome, jog į visuomenės nuomonę nelabai atsižvelgta- netgi balsavimas buvo propagandinis, nelygus. Matoma, kad norima visus pasikeitimus įgyvendinti patyliukais, o detaliai visuomenę informuoti tik paskutiniu momentu. Tai nėra tinkama, jei iš tiesų norima pagerinti mūsų VT

                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Gali buti,kad nuostolinga,nes dazniausiai patikrine visa autobusa neranda zuikiu. Retkarciais tik papuola vienas ,kitas.
                              Nu, nu. Forumietis centras85 pasakojo, kad vieną kartą, patikrinus 36 maršruto autobusą prie Žaliųjų Ežerų, salone buvo aptikta 100 zuikių. Šis pavyzdys rodo, kiek daug zuikių naudojasi VT. Bei kiek jų galima sugauti vien tik sustiprinus patruliavimą
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.06.10, 11:44.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Įdomu, o kas čia remia nemokamą narkomanų maitinimą ?
                                Ir prie ko čia 1A maršrutas ?

                                Tu asmeniskai remi, nes jie maitinami uz tavo mokescius ,sumoketus i Lietuvos biudzeta. Kokia ten konkreti organizacija tai daro as nezinau( jau uzmirsau jos pavadinima),bet ne tai ir svarbu. ten ta nevyriausybine ar kokia organizacija gauna parama is biudzeto ,kitaip sakant gauna tavo pinigus:-))
                                1A vaziuoja iki pat cigonu taboro ir puse jo keleiviu sudaro butent tie narkomanai. Nes ten dar vazineja ir kazkoks mikroautobusas,stai ji ten ir reiketu paikti.Normalus zmones vaziuotu su juo ,o narkomanu jis neimtu.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Šiaip tai naktį keleivius turėti aptarnauti privatus vežėjas- pvz: mikriukai. Užtektų įvesti tris maršrutus, apvažiuojančius visus didžiausius miegamuosius rajonus su tarpine stotele "Žaliasis tiltas" arba "Stotis". Tarkim, paleisti kursuoti juos visą naktį kas 1-1,5 h bei nustatyti 3 litų tarifą. Keleivių būtų užtektinai, kad aptarnaujančių įmonių darbas būtų pelningas, bet per mažai, kad leisti VA autobusus.
                                  Neapsimoketu. Tu paprasciausiai skaicius imi ''is lempos'' ir todel tau atrodo,kad apsimoka. As tau daviau pavyzdi kiek budavo pervezama keleiviu su vienu autobusu per nakti: vidutiniskai apie 30. O dabar tu neskaiciuok ,nei kuro ,nei kitu islaidu ,o tik vairuotojo atlyginima.ir neskaiciuokim netgi visu tu mokesciu i sodras ir vmi.Taigi : sakykim randi vairuotoja uz maza atlyginima 1200 lt : 20 darbo dienu = 60 litu /diena. Kadangi tai bus naktinis darbas-mokesi dvigubai ir tai bus jau 120 lt/dienai tavo islaidos. O pajamos tik 30 keleiviu X 3 lt = 90 litu. Tai kur tau cia apsimoka?:-)))

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą


                                    Pasikeitimų detalės turi būti iš anksto pateikiamos apaudoje, kad žmonės žinotų, kas juos laukia. Prieš vykdant pertvarkymus, reikia pažiūrėti, kaip šiuos pasikeitimus priims visuomenė, atsižvelgti į daugumos nuomonę. Deja, matome, jog į visuomenės nuomonę nelabai atsižvelgta- netgi balsavimas buvo propagandinis, nelygus. Matoma, kad norima visus pasikeitimus įgyvendinti patyliukais, o detaliai visuomenę informuoti tik paskutiniu momentu. Tai nėra tinkama, jei iš tiesų norima pagerinti mūsų VT

                                    Dar konkreciai niekas galutinai nenuspresta kaip tai bus igyvendinta,todel nieko ir neskelbiama oficialiai. As tau parasiau tik ju ''darbinius'' samprotavimus.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Nu, nu. Forumietis centras85 pasakojo, kad vieną kartą, patikrinus 36 maršruto autobusą prie Žaliųjų Ežerų, salone buvo aptikta 100 zuikių. Šis pavyzdys rodo, kiek daug zuikių naudojasi VT. Bei kiek jų galima sugauti vien tik sustiprinus patruliavimą

                                      Ten buvo parasyta nesamone. 100 zmoniu aplamai labai retai vienu metu vaziuoja autobusu:-))) Jei tave domina kiek pagaunama zuikiu ,galiu pateikti tikslius faktus apie ju darba. Taigi vykdomas reidas, dirba apie 15 kontrolieriu ir 2 policininkai. VA skiria jiems autobusa, kad butu kur surasineti protokolus. Patikrinimas daromas naujininkuose,tikrinami visi troleibusai ir autobusai atvaziuojantys nuo centro. Rezultatai: per puse darbo dienos (4 val) buvo pagauta tu zuikiu ir israsyta baudu uz 850 litu. O dabar spresk pats daug tai ar mazai??? Padalink surinkta baudu suma is dirbusiu kontrolieriu skaiciaus...rezultatas tikrai labai menkas.

                                      Comment


                                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                        Tu asmeniskai remi, nes jie maitinami uz tavo mokescius ,sumoketus i Lietuvos biudzeta. Kokia ten konkreti organizacija tai daro as nezinau( jau uzmirsau jos pavadinima),bet ne tai ir svarbu. ten ta nevyriausybine ar kokia organizacija gauna parama is biudzeto ,kitaip sakant gauna tavo pinigus:-))
                                        1A vaziuoja iki pat cigonu taboro ir puse jo keleiviu sudaro butent tie narkomanai. Nes ten dar vazineja ir kazkoks mikroautobusas,stai ji ten ir reiketu paikti.Normalus zmones vaziuotu su juo ,o narkomanu jis neimtu.
                                        Važiuoti važiuoja, bet tuščias tas 18-as mikroautobusas. Seniau, kai važinėdavo sena trasa, juo nevengdavo važiuoti ir tie patys narkomanai. Arčiau taboro priveža 3. Nė karto nemačiau ten jokio mikroautobuso, išskyrus policijos. Ko jau ko, bet policijos ten tikrai daug. Visi narkomanai neina tiesiai į taborą, o važiuoja iki Pašto st. ir eina kažkur palei geležinkelį link Salininkų pusės. Beje, pusę keleivių sudaro ne narkomanai. Čia kaip kada pasitaiko - būna, kad jų praktiškai nėra, o būna, kad nemažai.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Važiuoti važiuoja, bet tuščias tas 18-as mikroautobusas. Seniau, kai važinėdavo sena trasa, juo nevengdavo važiuoti ir tie patys narkomanai. Arčiau taboro priveža 3. Nė karto nemačiau ten jokio mikroautobuso, išskyrus policijos. Ko jau ko, bet policijos ten tikrai daug. Visi narkomanai neina tiesiai į taborą, o važiuoja iki Pašto st. ir eina kažkur palei geležinkelį link Salininkų pusės. Beje, pusę keleivių sudaro ne narkomanai. Čia kaip kada pasitaiko - būna, kad jų praktiškai nėra, o būna, kad nemažai.
                                          Pasto stoteleje islipa patys nekantriausieji ir lekia tiesiai per begius,nes ten irgi yra kelios trobos ir matyt ten irgi prekiaujama narkotikais. O kiti vaziuoja iki galines 1A stoteles ir eina tiesiai i tabora,niekur nesislapstydami. autobusiukas ,kur dalinami narkomanams svirkstai,kava ir bulkutes stovi praktiskai prie pat galinio ziedo uz kokiu 20 metru.Tiesa jis buna ne kasdien. Ten pas juos rengiamos kazkokios akcijos ir tas aptarnaujantis autobusiukas atvaziuoja kartas nuo karto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X