Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O 87 autobusas, apart niūrioms prognozėms, vis populiarėja
    Tai šaunu tada labai .
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Kodėl spūstys turėtų būti didesnės nei dabar?

      Jei įlipama pro priekines duris, o išlipama pro galines - tai keleivis skatinamas judėti link išlipimo durų (taigi ir tolyn nuo priekinių durų). Tuo tarpu pagal dabartinę tvarką įlipama ir išlipama pro tas pačias duris, tai skatina prie jų ir būriuotis.
      Na ne prie piekinių, tai tarp priekinių ir vidurinių. Koks skirtumas? Toje dalyje susidarys spūstys.

      Comment


        kuris cia taip nusvaigo, tokie mechanizmai gali buti tik dideliuose miestuose kaip Maskva tarkim, kur transportas kursuoja 4 kartus dazniau nei sostines 16 ar 19 troleibusu marsrutai kartu paemus, kur nereik laukt keliolika minuciu ir grustis kaip kad dabar klp...nusileiskit ant zemes, o jei uzsigeidet tokiu nesamoniu pasistatykite namie ir braukit elektronini ir vaiksciokit su namiskiais per ji iki isprotejimo DD galit ir prie tulioko pastatyti , bus linksmiau nusi...t kaip sakant DD

        Comment


          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
          kuris cia taip nusvaigo, tokie mechanizmai gali buti tik dideliuose miestuose kaip Maskva tarkim, kur transportas kursuoja 4 kartus dazniau nei sostines 16 ar 19 troleibusu marsrutai kartu paemus, kur nereik laukt keliolika minuciu ir grustis kaip kad dabar klp...nusileiskit ant zemes, o jei uzsigeidet tokiu nesamoniu pasistatykite namie ir braukit elektronini ir vaiksciokit su namiskiais per ji iki isprotejimo DD galit ir prie tulioko pastatyti , bus linksmiau nusi...t kaip sakant DD
          /\ Tamsta sutirštini spalvas. Šįkart ne per daug. Turėtų būti kaip ir linksma, tačiau perlenkus lazdą taip nebėra. Rekomenduočiau pakoreguoti pranešimą, bent jau papildyti jį argumentais
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
            kuris cia taip nusvaigo, tokie mechanizmai gali buti tik dideliuose miestuose kaip Maskva tarkim, kur transportas kursuoja 4 kartus dazniau nei sostines 16 ar 19 troleibusu marsrutai kartu paemus, kur nereik laukt keliolika minuciu ir grustis kaip kad dabar klp...nusileiskit ant zemes, o jei uzsigeidet tokiu nesamoniu pasistatykite namie ir braukit elektronini ir vaiksciokit su namiskiais per ji iki isprotejimo DD galit ir prie tulioko pastatyti , bus linksmiau nusi...t kaip sakant DD
            Kas dėl kursavimo dažnumo Maskvoje, tai maršrutas nelygu marutui. Yra maršrutų, kuriais autobusai važiuoja tik kelis kartus per dieną... Tačiau Maskvoje transportas šliaužia vėžlio žingsniais, keleivių daug, nes miestas didelis. O valdžia padėjusi ant keleivių. Jai svarbu, kad VT neštų kuo mažesnį nuostolį, ir visisškai nusispjaut ant to, kad jis visiškai nepatogus keleiviams. Tokiame mieste kaip Maskva klesti ir mikroabai. Visiškas absurdas. Ar jie iš viso reikalingi tokiame mieste, kur srautai milžiniški? Bet atsakymas paprastas - autobusai, troleibusai ir tramvajai, įlaipinant tik pro priekines duris, nebetenkina nemažos dalies mokių keleivių savo greičiu.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kas dėl kursavimo dažnumo Maskvoje, tai maršrutas nelygu marutui. Yra maršrutų, kuriais autobusai važiuoja tik kelis kartus per dieną... Tačiau Maskvoje transportas šliaužia vėžlio žingsniais, keleivių daug, nes miestas didelis. O valdžia padėjusi ant keleivių. Jai svarbu, kad VT neštų kuo mažesnį nuostolį, ir visisškai nusispjaut ant to, kad jis visiškai nepatogus keleiviams. Tokiame mieste kaip Maskva klesti ir mikroabai. Visiškas absurdas. Ar jie iš viso reikalingi tokiame mieste, kur srautai milžiniški? Bet atsakymas paprastas - autobusai, troleibusai ir tramvajai, įlaipinant tik pro priekines duris, nebetenkina nemažos dalies mokių keleivių savo greičiu.
              Maskvoje su priemiesčiais gyvena beveik 15 milijoų žmonių.. Visos VT rūšys susumavus per dieną negali aptarnauti daugiau kaip 6 milijonus (žmonių kiekio pervežimo galimybės) . Tai ko gero jūs iš tokio transporto norit ?
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Gal kas turi ar zino kur galima rasti visu Vilniaus miesto privaciu vezeju firmu sarasa su licenziju numeriais? aciu

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Maskvoje su priemiesčiais gyvena beveik 15 milijoų žmonių.. Visos VT rūšys susumavus per dieną negali aptarnauti daugiau kaip 6 milijonus (žmonių kiekio pervežimo galimybės) . Tai ko gero jūs iš tokio transporto norit ?
                  Net ir garsusis Maskvos metro ir priemiesčiuose stojančios elektryčkos???
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                    Gal kas turi ar zino kur galima rasti visu Vilniaus miesto privaciu vezeju firmu sarasa su licenziju numeriais? aciu
                    Tokio dalyko nėra. Nebent pats sukursi.
                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Net ir garsusis Maskvos metro ir priemiesčiuose stojančios elektryčkos???
                      Taip!
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                        Tokio dalyko nėra. Nebent pats sukursi.
                        kazkur teko matyti internete,tik dabar neatgaminu kur..

                        Comment


                          Tai, ką galėjai pamatyti, jau seniai nebeveikia ir informacija tragiškai pasenusi. Kantrybės, kantrybės - bus dar panašus sąrašas.
                          Beje, kas liečia mikroautobusus, tai "Lostiras" pakeitė pavadinimą į "Mikrida", arba čia iš viso kita įmonė (su šiais raudonais logotipais važinėja 13, 32 ir 82, kitų dar nemačiau).
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Sveiki, gal kas žino/turi duomenų, kur galima rasti Vilniaus miesto viešojo transporto visų turimų autobusų/troleibusų skaičių, keleivių skaičių piko valandomis, duomenis apie keleivių kontrolę (t.y. kontrolierių skaičių, jų vidutinį atlyginimą, pinigus, gaunamus už baudas iš zuikių bei tų raudonų autobusiukų skaičių)?

                            Iš anksto dėkoju

                            Comment


                              Parašė Romulas Rodyti pranešimą
                              Sveiki, gal kas žino/turi duomenų, kur galima rasti Vilniaus miesto viešojo transporto visų turimų autobusų/troleibusų skaičių, keleivių skaičių piko valandomis, duomenis apie keleivių kontrolę (t.y. kontrolierių skaičių, jų vidutinį atlyginimą, pinigus, gaunamus už baudas iš zuikių bei tų raudonų autobusiukų skaičių)?

                              Iš anksto dėkoju
                              Užsigeidė beždžionė bananų Aliaskoje
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Tai jau tikrai... Tokios informacijos surinkti yra praktiškai neįmanoma, nes įmonių yra labai daug (nenurodyta kokiose srityse dirbančių). Skambinate į "Susisiekimo paslaugas" arba dar geriau, nueinate, ir ten gausit ko reikia. Jei nenorit - skaičiuokit pagal kiekvieno autobuso (tik UAB "Vilniaus autobusai") ir troleibuso maršruto grafiką kiek yra išleidžiama transporto priemonių. Nors pastabus, bent kiek mokantis rusiškai ir paskaitantis Viešojo transporto temas galėtų nesunkiai surasti informaciją apie transporto priemones.
                                Keleivių skaičius piko metu kinta ir neįmanoma į 600 transporto priemonių vienu metu pasodinti tikrintojus, kurie skaičiuotų kiek įlipa ir išlipa. Vairuotojai tokiomis nesamonėmis neužsiims.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Nuo šiandien buvo pakeistas 20 autobusų maršruto tvarkaraštis. Tai nieko nebūtų nustebinę, jei ne viena "smulkmena" - apie tai niekur nebuvo pranešta, grafikai stotelėse iki pietų kabėjo seni, e-bilieto kompiuteriuose grafikai taip pat yra seni (todėl juos jungti nėra prasmės), autobusų parko dispečeriai vakar net nežinojo, kad jis keičiamas - šiandien ryte paskubomis išspausdinti grafikai ir tušinuku ištaisyti kelionės lapai. Kokia šio pakeitimo esmė? Vilniaus autobusai jau nebeveža darbuotojų į Vilniaus nuotekų valyklą, o tai reiškia, kad nebereikalingas 1 autobusas. Iki šiandien 20-u dirbo net 3 autobusai, tačiau jie niekada nedirbo visi vienu metu. 1 grafikas buvo pertraukiamas (rytinio piko metu, popiet - nuo 13 iki 15:45 ir tada važiuodavo paimti nuotekų valyklos darbuotojų, veždavo juos iki stoties ir grįždavo į parką), 2 grafikas - dviejų pamainų (visą dieną), 3 grafikas (ryte veždavo nuotekų valyklos darbuotojus, darydavo pertrauką, nuo ~16 val. pradėdavo darbą vietoje 2 grafiko). Dabar liko tik 1 grafikas (visą dieną, 2 pamainų) ir 2 grafikas (pertraukiamas).
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Šiandien kažkokia nesąmonė buvo. Į Parko stotelę atvažiavo 14 autobusas, o man kaip tik reikėjo važiuoti iki Linksmosios stotelės. Bet to autobuso švieslentėje buvo parašyta "14 Parko g.", nors įprastai buna Arimų g. ... Įlipau aš ir dar keletas keleivių. Pavažiavo viena stotelę ir išleidžia keleivius. Ale galinė stotelė. Aš norėjau išsiaiškint koks čia autobusas ir nuėjau pas vairuotoją, ir klausiu: Ar čia 14 autobusas? Tas tikrąja to žodžio prasme užstaugė: Eik pasižiūrėk. Aš sakau: Tai 14? Tas vėl užstaugė: tai pažiūrėk kas toliau parašyta. Na žodžiu aš supykau ir ant jo užstaugiau gal kas žino kas čia per nesąmonė? Pažiūrėjau internete, bet ten nerašo, kad 14 maršrutas būtų kuriuo nors laiku pakeistas
                                    Paskutinis taisė Edgarass; 2010.05.10, 17:37.

                                    Comment


                                      Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                                      Šiandien kažkokia nesąmonė buvo. Į Parko stotelę atvažiavo 14 autobusas, o man kaip tik reikėjo važiuoti iki Linksmosios stotelės. Bet to autobuso švieslentėje buvo parašyta "14 Parko g.", nors įprastai buna Arimų g. ... Įlipau aš ir dar keletas keleivių. Pavažiavo viena stotelę ir išleidžia keleivius. Ale galinė stotelė. Aš norėjau išsiaiškint koks čia autobusas ir nuėjau pas vairuotoją, ir klausiu: Ar čia 14 autobusas? Tas tikrąja to žodžio prasme užstaugė: Eik pasižiūrėk. Aš sakau: Tai 14? Tas vėl užstaugė: tai pažiūrėk kas toliau parašyta. Na žodžiu aš supykau ir ant jo užstaugiau gal kas žino kas čia per nesąmonė? Pažiūrėjau internete, bet ten nerašo, kad 14 maršrutas būtų kuriuo nors laiku pakeistas
                                      ryte jis vazineja kaip 14,po to kaip 74 ir veliau vel kaip 14. Tu papuolei tuo momentu kai jis vaziavo kaip 14,bet ne iki arimu,o tik iki parko ziedo. Tas ir buvo uzrasyta jo svieslenteje,tik tu pasiziurejes i numeri toliau jau nebeskaitei:-) parko ziede jis svieslente butu pakeites i 74 numeri. Taip kad vairuotojas buvo teisus,o tu tiesiog neskaitai parasytos informacijos apie marsruta.

                                      Comment


                                        Ryte autobusas padaro 1 ratą (Stotis - Parko g. - Stotis), tada iš stoties važiuoja iki Arimų g. ir dirba 14 iki ~16 val. Tada iš Grigaičių važiuoja iki Parko g. ir tada iki važiavimo į parką dirba 74. Tvarkaraštyje iš viso kažkodėl nerodomas toks reisas iš Grigaičių, tačiau anksčiau jį rodė prie 74-o.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                          ryte jis vazineja kaip 14,po to kaip 74 ir veliau vel kaip 14. Tu papuolei tuo momentu kai jis vaziavo kaip 14,bet ne iki arimu,o tik iki parko ziedo. Tas ir buvo uzrasyta jo svieslenteje,tik tu pasiziurejes i numeri toliau jau nebeskaitei:-) parko ziede jis svieslente butu pakeites i 74 numeri. Taip kad vairuotojas buvo teisus,o tu tiesiog neskaitai parasytos informacijos apie marsruta.
                                          Aš iškart pamačiau, kad ten parašyta "14 Parko g.", bet kadangi pirmą katrą man taip pasitaikė, tai pamaniau gal klaida kažkokia. Gal ir aš čia suklydau, bet aš normaliai paklausiau ar čia 14 autobusas, o vairuotojas iškart rėkt pradėjo. Čia jau jis nebuvo teisus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X