Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Labai abejoju, kad važiavo, nors teoriškai įmanoma, kad pražioplinom. Tiesiog labai keista, nes stotyje laukėm ~15 min., bet 05 marš. autobuso net horizonte nesimatė. O ir vėliau, jau važiuojant Baltupių link, taip ir neteko prasilenkti su šio maršruto autobusu...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Aš dabar pagalvojau - o kokia keleivių dalis viešuoju transportu važinėja mušdami talonėlius? (nekalbu apie "zuikius") Ko gero, didžioji dalis keleivių turi nuolatinius, o jų pervežimas autobusų parkui nesukuria jokių papildomų pajamų, vien tik "nuostolius". Todėl gal neverta stebėtis, kad šventinėmis dienomis nesivarginama dažninti reisų. Nesvarbu, kad dalis keleivių gali pasipiktinti sausakimšais autobusais ir kitą mėnesį nebepirkti nuolatinio ir persėsti į automobilius... Mūsuose ilgalaikis planavimas, kaip žinia, nėra labai populiarus užsiėmimas. Geriau viską palikti, kaip yra.Parašė amiko Rodyti pranešimąNors, juokinga, nes jei tokios šventės metu tinkamai suorganizuosi VT, tai garantas, kad tie reisai bus tik pelningi.
Comment
-
Mano, kaip žmogaus iš šalies pastebėjimais, autobusuose tokių (besinaudojančiųjų terminuotais bilietais) keleivių dalis yra apie 15 proc.; troleibusuose tikriausiai šiek tiek daugiau, siekia iki 20 proc.Parašė Kecal Rodyti pranešimąAš dabar pagalvojau - o kokia keleivių dalis viešuoju transportu važinėja mušdami talonėlius? (nekalbu apie "zuikius") Ko gero, didžioji dalis keleivių turi nuolatinius, o jų pervežimas autobusų parkui nesukuria jokių papildomų pajamų.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Taip, labai geras, tikslus ir argumentuotas pastebėjimas!Parašė Kecal Rodyti pranešimąAš dabar pagalvojau - o kokia keleivių dalis viešuoju transportu važinėja mušdami talonėlius? (nekalbu apie "zuikius") Ko gero, didžioji dalis keleivių turi nuolatinius, o jų pervežimas autobusų parkui nesukuria jokių papildomų pajamų, vien tik "nuostolius". Todėl gal neverta stebėtis, kad šventinėmis dienomis nesivarginama dažninti reisų. Nesvarbu, kad dalis keleivių gali pasipiktinti sausakimšais autobusais ir kitą mėnesį nebepirkti nuolatinio ir persėsti į automobilius... Mūsuose ilgalaikis planavimas, kaip žinia, nėra labai populiarus užsiėmimas. Geriau viską palikti, kaip yra.
Nuolatiniais miesto VT Lietuvoje naudojasi 40-60 proc. keleivių. Kaune arčiau 50-60 proc., Vilniuje - tiksliai nežinau, bet skaičius turėtų būti šiek tiek mažesnis (nes yra konkurencija tarp autobusų + daug tiesioginių maršrutų iki centro).Parašė Wycka Rodyti pranešimąMano, kaip žmogaus iš šalies pastebėjimais, autobusuose tokių (besinaudojančiųjų terminuotais bilietais) keleivių dalis yra apie 15 proc.; troleibusuose tikriausiai šiek tiek daugiau, siekia iki 20 proc.
Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.06, 21:24.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Wycka, darbo dienų grafikas nėra tinkamas savaitgaliui, nes tada dirba pertraukiami grafikai ir dienos metu, kai didžiausias srautas, jie nedirba. Šioje situacijoje mačiau tik vieną išeitį: paleisti ilgus autobusus 2, 10, 22, 26, 40, 43, 46, 47, o 11-u standartinius. Visi autobusai (na nemačiau tik 22 bet spėju, kad ir jis) buvo sausakimši. Troleibusai. važiuojantys per centrą - taip pat. Čia jau reikėjo leisti papildomus troleibusus. Autobusai tragiškai vėlavo, nes prie V. Kudirkos aikštės buvo praktiškai neįmanoma pravažiuoti, o kur dar mašinų srautas Subačiaus gatvėje. 10 ir 11 autobusai važiuoja pagal grafiką, kurį turi vairuotojas, nors realiai išeina, kad atvažiuoji, išleidi-įleidi keleivius ir iškart vėl važiuoji, kai kada atvažiuoji ir stovi pusvalandį, nes jau niekaip nepavysi grafiko ir praleidi 1 ratą. Keleiviams iš to jokio patogumo. Beje, prie Olandų - S. Batoro žiedo ant stulpo buvo pakabintas stotelės ženklas, kuris reiškė, kad čia yra Bernardinų st.
. Beje, nenuostabu, kad 820 sugedo - su juo yra nemažai problemų, o laiko rimtai užsiimti mechanikams nėra
.
05, kaip ir visi kiti stovėjo kašmščiuose. Jis, kaip ir 062 bei mikroautobusai buvo pilnas. Va įrodymas, kad jis važiavo:

Šiaip, 05 privalo važiuoti šeštadieniais, o sekmadieniais - ne. Švenčių dienomis jie važiuoja kaip nori. Amiko, 05 ir 062 grafikas egzistuoja, bet jį žino tik vairuotojas ir jo nesilaiko, nes jam reikia užlįsti prieš 26 ar 53. Žmonės daugmaž žino, kad autobusas važiuoja kas 10-12 (poilsio d. ~15) minučių.
Vilnietizz, schemai braižyti naudojau Paint.NET programą - čia tiesiog patobulintas ir žymiai patogesnis Paint.Paskutinis taisė Mettal; 2010.03.07, 12:05.
Comment
-
Dėkui, Mettal, už paaiškinimus. Matai, aš parašiau kaip diletantas, nes su VT turiu tiek pat bendro, kiek ir visi kiti vartotojaiParašė Mettal Rodyti pranešimąWycka, darbo dienų grafikas nėra tinkamas savaitgaliui, nes tada dirba pertraukiami grafikai ir dienos metu, kai didžiausias srautas, jie nedirba. Šioje situacijoje mačiau tik vieną išeitį: paleisti ilgus autobusus 2, 10, 22, 26, 40, 43, 46, 47, o 11-u standartinius. Visi autobusai (na nemačiau tik 22 bet spėju, kad ir jis) buvo sausakimši. Troleibusai. važiuojantys per centrą - taip pat. Čia jau reikėjo leisti papildomus troleibusus. Autobusai tragiškai vėlavo, nes prie V. Kudirkos aikštės buvo praktiškai neįmanoma pravažiuoti, o kur dar mašinų srautas Subačiaus gatvėje. 10 ir 11 autobusai važiuoja pagal grafiką, kurį turi vairuotojas, nors realiai išeina, kad atvažiuoji, išleidi-įleidi keleivius ir iškart vėl važiuoji, kai kada atvažiuoji ir stovi pusvalandį, nes jau niekaip nepavysi grafiko ir praleidi 1 ratą. Keleiviams iš to jokio patogumo. Beje, prie Olandų - S. Batoro žiedo ant stulpo buvo pakabintas stotelės ženklas, kuris reiškė, kad čia yra Bernardinų st.
. Beje, nenuostabu, kad 820 sugedo - su juo yra nemažai problemų, o laiko rimtai užsiimti mechanikams nėra
.
05, kaip ir visi kiti stovėjo kašmščiuose. Jis, kaip ir 062 bei mikroautobusai buvo pilnas. Va įrodymas, kad jis važiavo:
Atvaizdas
Šiaip, 05 privalo važiuoti šeštadieniais, o sekmadieniais - ne. Švenčių dienomis jie važiuoja kaip nori.
Beje, šiandien mikroautobusai vėl sausakimši, na o autobusai vos vos 'laisvesni'. Matyt, žmonės prieš darbo dieną stengiasi nors šiek tiek anksčiau grįžti namo, o ir pardavėjai apie 15.30h jau pradėjo iš lėto pakuotis daiktus.
Dar, įtariu kad tas 05 marš. "Kolegitos" autobusas buvo vienintelis tądien gatvėse. Labai jau įtartina, kad per gerą pusdienį nepastebėjau nė vieno, o 062 marš. autobusas važiavo tuo pačiu dažnumu ir kaip kiekvieną šeštadienį
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Nu nenuvertink taip savęs. Žinai daugiau nei paprastas keleivisParašė Wycka Rodyti pranešimąMatai, aš parašiau kaip diletantas, nes su VT turiu tiek pat bendro, kiek ir visi kiti vartotojai
. Šiandien nors ir buvo truputį mažiau žmonių, bet vis tiek buvo aukų - vienam Volvo 7700 sprogo oro pagalvė dėl perkrovos. Šiaip su tom oro pagalvėm ir dar ten kažkuriom detalėm yra didelės problemos - jau 9 (vasario pabaigoje buvo 7) mašinos stovi patvory su pakabos gedimais. Taisyti jų niekas negali, nes nėra detalių. Spėju, kad ir vakarykščių 820 ir 1700 "sugedo" būtent dėl sprogusių pagalvių.
Comment
-
Ar galėtum daug neišsiplėsdamas ir paprastais žodžiais paaiškinti, kas tos oro pagalvės autobusuose ar troleibusuose? Kaip ir kodėl jos sprogsta?Parašė Mettal Rodyti pranešimąvienam Volvo 7700 sprogo oro pagalvė dėl perkrovos. Šiaip su tom oro pagalvėm ir dar ten kažkuriom detalėm yra didelės problemos. Spėju, kad ir vakarykščių 820 ir 1700 "sugedo" būtent dėl sprogusių pagalvių.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Spėju, kad sprogsta dėl per didelio svorio - kai prilipa per daug keleivių. Dėl to paties lūžta ir "lindės" (tokios metalinės plokštelės, tiksliai nežinau kaip vadinasi). Paprastai, kad tokie sprogimai ir lūžimai įvyktų, autobuse turi būti tiek keleivių, kad būtų neįmanoma kvėpuoti arba savo kišenėj jaustum kelių žmonių rankasParašė Wycka Rodyti pranešimąAr galėtum daug neišsiplėsdamas ir paprastais žodžiais paaiškinti, kas tos oro pagalvės autobusuose ar troleibusuose? Kaip ir kodėl jos sprogsta?
Skirtingai nuo Ikarus, vakarietiški autobusai tokio svorio neišlaiko.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Prikemša visokių nesamonių į tuos autobusus, kad gražiau atrodytų spaudos pranešimuose ir techninėse charakterstikose, o kaip tai veiks praktikoje nepagalvoja. Žinoma, Vilniaus AP vadovai taip pat turėjo atkreipti dėmesį į padidėjusį keleivių skaičių.Parašė Mettal Rodyti pranešimąOro pagalvės yra lingių ir amortizatorių analogas. Jų dėka autobusas/troleibusas gali stotelėse pakrypti į šoną, kad būtų patogiau lipti.
Comment
-
Aišku reikia nepamiršti, kad autobuse ar troleibuse amortizatoriai taip pat yra. Autobusas važiuoja naudodamas ne tik oro pagalves, bet ir amortizatorius. Kaip minėjo vienas iš forumo dalyvių, oro pagalves galima reguliuoti, t.y. tam, kad autobusas galėtu pavirsti į vieną šoną, dėl jų taip minkštai važiuoja autobusas.
Comment
-
In Poland we don`t see problems with bilingual plates.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNe tik... Dar yra Wilno - Wolczuny ir dar kažkaip parašyta lenkiškai "Vilnius - Rūdninkai (ar tai Šalčininkai)".
Atvaizdas

This one polish - lithuanian:

This one polish - german:

Official polish- german plates in community authorities in south - west Poland, where German miniority lives:


I don`t see anything wrong with lithuanian - polish plates in places where polish miniority lives.Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.03.11, 23:36.
Comment
-
turiu vieną foto, kuri visai tiktųParašė Nikas Rodyti pranešimąEmmm...ar sulauksim foto su "papuoštais" Kovo 11-jai autobusais?

na va. Jau geriau
Paskutinis taisė ezagorskas; 2010.03.12, 23:18.
Comment
Comment