Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus miesto autobusų vairtuotojai yra labai nekultūringi ir nepaslaugūs. Šiandien nepalaukė bėgančių keleivių į autobusą 11:40 val., autobuso nr. 837 maršrutas 73 važiavo tuščias į St. Žiedas (Taikos g.). Ir dar aprėkė atbėgusius keleivius beje jis atvažiavo anksčiau laiko nei numatyta jo tvarkaraštyje, bei partrenkė atbėgusį keleivį ant šaligatvio.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
      Vilniaus miesto autobusų vairtuotojai yra labai nekultūringi ir nepaslaugūs. Šiandien nepalaukė bėgančių keleivių į autobusą 11:40 val., autobuso nr. 837 maršrutas 73 važiavo tuščias į St. Žiedas (Taikos g.). Ir dar aprėkė atbėgusius keleivius beje jis atvažiavo anksčiau laiko nei numatyta jo tvarkaraštyje, bei partrenkė atbėgusį keleivį ant šaligatvio.
      Rašai, kad Vilniaus miesto autobusų VAIRUOTOJAI nekultūringi ir nepaslaugūs, bet pateiki tik vieną pavyzdį. Tai kam tada perdedi? Baisiai čia, vienas pasielgė kaip stuobrys, tai jau visi blogi?
      Matyt, vairuotojui su nervais negerai, jei rėkia ant keleivių ir dar juos partrenkia (kažkaip sunku tuo patikėti). O šiaip tai dėl šitos situacijos siūlau rašyti skundą į VAP.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Rašai, kad Vilniaus miesto autobusų VAIRUOTOJAI nekultūringi ir nepaslaugūs, bet pateiki tik vieną pavyzdį. Tai kam tada perdedi? Baisiai čia, vienas pasielgė kaip stuobrys, tai jau visi blogi?
        Matyt, vairuotojui su nervais negerai, jei rėkia ant keleivių ir dar juos partrenkia (kažkaip sunku tuo patikėti). O šiaip tai dėl šitos situacijos siūlau rašyti skundą į VAP.
        Tai, kad jau UAB „VILNIAUS AUTOBUSAI“ į skundus nereaguojaja jiems jau išsiųsta apie 100 skundų.
        Dar vasarą tas pats buvo su 478 36 St. Balsiai važiuojant į St. Naujaneriai. Tokių vairuotojų, kurie Vilniuje šaukia ir rėkia ant keleivių yra ne vienas ir ne du. Minimum labai gerai atsimenu kokius 9 vairuotojus. Tik jų autobusai nepastovus. Ir Beje iš UAB „VILNIAUS AUTOBUSAI“ neatsako į skundus.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Nu šiaip su nekultūringais vairuotojais susidūręs nesu, atsimenu tik vieną įvykį... Kartą mačiau 26 maršruto autobuse, kaip keleivis padavė vairuotojui 100 LT kupiūrą ir paprašė bilieto, o tas atsakė keistu tonu "Ė ne... geriau jau kontrolė grąžą duos" vietoj to kad atsakyti mandagiai "Atsiprašau, su tokia grąža bilieo neparduosiu" Bet nemanau, kad dėl tokios smulkmenos reikia rašyti skundą. Vairuotojas dėl saugumo neturi pardavinėt bilietus su grąža- ir tiek.

          Aišku, nekultūringų autobusų vairuotojų Vilniuje yra, bet jų ne tiek daug- tai ne globalinė problema... Daug daugiau esu matęs, atvirkščiai, ypatingo vairuotojų geraširdiškumo ir mandagumo atvejų

          O beje, vairuotojas meprivalo laukti bėgančių keleivių- tai jo asmeninis reikalas. Jei nori į autobusą- malonėk pažiūrėti tvarkaraštį internete ir ateitį į stotelę iš anksto
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2009.12.12, 14:50.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Nu šiaip su nekultūringais vairuotojais susidūręs nesu, atsimenu tik vieną įvykį... Kartą mačiau 26 maršruto autobuse, kaip keleivis padavė vairuotojui 100 LT kupiūrą ir paprašė bilieto, o tas atsakė keistu tonu "Ė ne... geriau jau kontrolė grąžą duos" vietoj to kad atsakyti mandagiai "Atsiprašau, su tokia grąža bilieo neparduosiu" Bet nemanau, kad dėl tokios smulkmenos reikia rašyti skundą. Vairuotojas dėl saugumo neturi pardavinėt bilietus su grąža- ir tiek.

            Aišku, nekultūringų autobusų vairuotojų Vilniuje yra, bet jų ne tiek daug- tai ne globalinė problema... Daug daugiau esu matęs, atvirkščiai, ypatingo vairuotojų geraširdiškumo ir mandagumo atvejų

            O beje, vairuotojas meprivalo laukti bėgančių keleivių- tai jo asmeninis reikalas. Jei nori į autobusą- malonėk pažiūrėti tvarkaraštį internete ir ateitį į stotelę iš anksto
            Tai, kad 55 susiderino tik su 11:40 val., 73 autobusu. Tai dėl to ir noriu pratęsti 76 iki Taikos g., Žiedo stotelės, nes 36 nesiderina man nei su 75 nei su 55 labai retai kada jie visi susiderino. Čia bėgo keleiviai iš 55 autobuso, o jis sustoja Laisvės pr., Rygos St., o kiti Rygos g. Rygos st. Išsitaiskykite klaidas jei norite
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Dėl tavęs vieno tai tikrai niekas nekeis jokių maršrutų ira grafikų, o tuo labiau 76. Jeigu tu nesiskųstum, kaip mažas vaikas, o stebėtum realią situaciją, tai pastebėtum, kad tuo tavo 76-u važiuoja tiek mažai žmonių, kad jiems pilnai pakaktų mažo autobuso. Štai puikiausias pavyzdys - vakar 16:22 atvykstantis į Naujanerius reisas į Birelius vežė 4 žmones (Naujaneriuose niekas neįlipo); paskutinis reisas: 21:09 - 1 žmogus + 1 įsėdo. Taigi nedejuok čia, kad tau niekas netinka. Greitai vėl kirps reisus, tame tarpe ir 36. O savo skundus tai tikrai radai kur rašyti - čia gi visada žmonės iš eismo skyriaus lankosi ir kiekvieną pranešimą tikrina. Jeigu tau kas nors kliūva, skambink telefonu, o ne rašyk - VA administracija tikrai gauna skundus. Vairuotojas iš tiesų neprivalo nieko laukti. Jis uždaro duris ir žiūri į kitą pusę, kad galėtų išvažiuoti iš stotelės ir neužkabinti mašinos. Net visaregis mikriuko vairuotojas ne visada tokioje situacijoje sugeba pamatyti atbėgančius žmones, o ypač tada, kai jie bėga ne iš priekio ar galo. Dėl "partrenkto" galiu pasakyti tik tai: autobusas važiuoja gatve, o ne pėsčiųjų taku. Koks kvailas turi būti žmogus, kad bandytų bėgti per kelią prieš važiuojantį autobusą?
              Dabar galiu drąsiai teigti, kad 76 pratęsimas yra ne kas kito, kaip tik eilinio vartotojiško ir VT nesigaudančio keleivio noras, kad autobusas važiuotų visą parą kas 5 minutes nuo savo namų iki darbo/mokyklos/kt.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Miestų viešasis transportas Lietuvoje yra tiek socialinė paslauga, tiek verslas. Juk UAB ir AB yra ne labdaros, o pelno siekiančios įmonės, nesvarbu, kad savivaldybei priklausančios. Taigi, mąstant logiškai, jų sprendimai yra alternatyvūs tarp patogumo keleiviui ir uždirbamų pinigų. Turint omeny, kad daugiau nei pusė pageidavimų būna nerealūs, nelogiški ir nepagrįsti, tai labai suprantama, jog ne viskas yra išpildoma. Juk čia ne pageidavimų koncertas. Parke irgi sėdi ne kvailiai - išmano tokius dalykus, kaip keleivių srautai. Tik gal kartais valios jiems trūksta ir šiek tiek pritingi...
                O dėl vairuotojų darbo tai jei rašai laišką - jį gauna. O jei neatrašo, tai nereiškia, jog į jį nereagavo ir nesiėmė priemonių. Žinoma, apmaudu, kad atsakymo neatsiunčia. Pvz., Kaune dažniausiai atsako į tokius skundus. Tiesa, jei skundas būna pateiktas su galybe klaidų ir sunku suprasti esmę - tokių skundų Kaune nė neskaito ir negaišta laiko
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Noriu dar pridėti, kad kažkur girdėjau, kad už beldimąsį į užsidariusias autobuso duris ir rėkimą vairuotojui gali ir nubausti, nes tai- trukdymas vairuotojui!

                  76-ojo prątesime asmeniškai aš regiu tik minusus. Ir taip nedažnai kursuojančiame maršrute autobusas važiuos dar mažesniu intervalu. Krizės metu niekas dar vieno autobuso nepridės. Be to , jo prątesimas visiškai nereikalingas, kai yra 75 autobusas, turintis 4 bendras stoteles su 76-u.
                  Tokie maršrutai kaip 76, 87 visų pirma turi būti derinami su 10,26, 34 ir panašiais maršrutais o ne su 55-u ar 75-u, nes iš atokių rajonų atvykusių žmonių didžiausia dalis nori pasiekti centrą, o ne Pašilaičius, Lazdynus ir tt.
                  Kiekvieno maršruto prie kiekvieno kito suderinti neįmanoma, nes Vilniuje kursuoja beveik 80 skirtingų autobusų maršrutų.
                  Bireliuose 76-as yra vienintelis autobusas. Jo funkcija- pavežti iki artimiausios vietos, kur yra daug kitų maršrutų į centrą ir kitus miesto rajonus. Šiuo atveju atveju tai Jeruzalė-Baltupiai.
                  Skųstis susisiekimu čia- nuodėmė, nes su 76-u susitinkantys maršrutai pasiekia Fabijoniškes, Šeškinę,Pašilaičius, Pilaitę, Karoliniškes, Lazdynus, Antakalnį, Justiniškes, Viršuliškes ir daugelį kitų rajonų. Pridėkime dar mikroautobusus į oro uostą ir Salininkus!
                  Asmeniškai man kaip gyvenančiam Jeruzalėje - rajono susisiekimas atrodo idealus, nieko keist nereikia.
                  Jai jau prątesinėt 76-ą, tai tik centro pusėn- iki Žalgirio st., Lukiškių, Stoties ar ko ten dar...
                  Reikia vadovautis taisykle, kad kiekvieno rajono gyventojams visų pirma reikalingas susisiekimas su centru, o tik paskui su kitais rajonais! 76-o funkcija- privežanti, jis sukurtas tam, kad nuimti dalį apkrovos nuo 36-o maršruto bei tam, kad nedidelis kiekis gyvenančių Bireliuose žmonių nebūtų atskirti nuo miesto.
                  76-o važiavimas į Justiniškes- nei iš šio nei iš to...(((

                  PS: Mettal o iš kur infomacija, kad 36-ą kirps ?
                  To dabar daryt tikrai negalima, nes trumpi autobusai nesusitvarkys su keleivių srautu...
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Noriu dar pridėti, kad kažkur girdėjau, kad už beldimąsį į užsidariusias autobuso duris ir rėkimą vairuotojui gali ir nubausti, nes tai- trukdymas vairuotojui!
                    Gal tik nereikia prisifantazuoti, net skaityt juokinga Kas ir kokiu pagrindu galėtų nubausti už beldimą į duris? Ir kuo tu jam trukdai, stovint autobusui stotelėje? Trukdai vairuotojo ramybę ir bandai jo kantrybę nebent Gal nereikia tų vairuotojų perdėtai bijoti ir skatinti juos jaustis karaliais...
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Gal tik nereikia prisifantazuoti, net skaityt juokinga Kas ir kokiu pagrindu galėtų nubausti už beldimą į duris? Ir kuo tu jam trukdai, stovint autobusui stotelėje? Trukdai vairuotojo ramybę ir bandai jo kantrybę nebent Gal nereikia tų vairuotojų perdėtai bijoti ir skatinti juos jaustis karaliais...


                      Tai nesaugu. Autobusui pradedant vaziuoti tavo drabuziai ar rankove gali uzsikabinti uz kokios kebulo detales ir busi pargriautas tiesiai po ratais.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Noriu dar pridėti, kad kažkur girdėjau, kad už beldimąsį į užsidariusias autobuso duris ir rėkimą vairuotojui gali ir nubausti, nes tai- trukdymas vairuotojui!

                        76-ojo prątesime asmeniškai aš regiu tik minusus. Ir taip nedažnai kursuojančiame maršrute autobusas važiuos dar mažesniu intervalu. Krizės metu niekas dar vieno autobuso nepridės.


                        Miesto autobusai turetu kursuoti,tik miesto ribose. O i visokius kaimus turetu vazineti ar mikriukai ar kokie priemiestiniai autobusai.

                        Comment


                          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                          Miesto autobusai turetu kursuoti,tik miesto ribose. O i visokius kaimus turetu vazineti ar mikriukai ar kokie priemiestiniai autobusai.
                          Tai Bireliai, lygiai kaip ir Didieji Gulbinai, yra miesto teritorijai, Verkių Seniūijai priklausantys rajonai, nors ir kiek kaimietiško tipo.

                          Ir asmeniškai aš nematau nieko blogo, jei į artimiausius rajonus kursuoja miesto autobusai... Įdomu, ar kas pasakys, kad reisai į Pagirius, Skaidiiškes ar Mickūnus yra nepelningi ir nereikalingi ?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Vienu iš 36-o maršruto autobusų (5 grafikas; į Pagubę) visą pamainą važinėjo moteris ir skaičiavo keleivius. Karpyti reisus jame galima tik su viena vienintele sąlyga - bus sutvarkytas autobusų eismas į Pagubę. Dabartinę situaciją, ko gero, žino visi, kas yra skaitę temą apie tvarkaraščių kūrimą. Aš siūlyčiau 2 išeitis:
                            1. Optimalioji. Nuimti 1 pikinį grafiką. Kompensuoti jį paleidžiant visus 5 autobusus 40-80 min. intervalu iki Pagubės. Tada piko metu autobusai nestovės po 15-30 min. galinėse stotelėse piko metu, kad praleistų važiuojančius į Pagubę.
                            2. Piktinančioji. Nuimti vieną 2 pamainų grafiką nuo 36-o ir pervesti jį į 76. Naikinti 36-o važiavimus į Pagubę (iš čia ir pasipiktinimas). Keisti 76 grafiką ir trasą taip, kad 1 autobusas važiuotų "Ateities g. - Pagubė - Bireliai", o kitas - "Ateities g. - Pagubė".
                            4A žmonių važiuoja gana daug. Autobusas važiuojantis 14:41 iš Lukiškių, į Mickūnus atvyksta sausakimšas, kiti reisai irgi nėra tušti. Į Skaidiškes, Pagirius žmonių srautas labai sumažėjes. Be to, vairuotojai labiausiai ir keiksnoja 12, 16, 19, 42, 78 maršrutus, nes būtent ten daugiausia prišiukšlinama, prilaužoma, pridaužoma ir pribraižoma langų.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Išdrįsiu paprieštarauti- piko metu, kiek teko važinėti 16 maršruto autobusais, jau stotyje užimamos visos sėdimos vietos ir beveik visos stovimos (turint omenyje, kad 16-u darbo dienomis važiuoja tik ilgi autobusai). Ne piko valandomis keleivių srautas iš tiesų sumažėjęs...Todėl nematau nieko baisaus, jei 16-ame maršrute vieną pikinį autobusą palikti ilgu, o kitus du pakeisti trumpais. 12 maršrutu naudojasi dar mažiau keleivių, bet juo leisti tik trumpus autobusus šiek tiek rizikinga...
                              19 maršruto apkrova pakankama, be to, jis važinėja tik miesto teritorija, taigi karpyti reisus jame negalima. Galima ilgus autobusus pakeisti trumpais, bet su sąlyga, kad bus pridėtas 1 pikinis autobusas... Kitaip žaisti su šiuo maršrutu neįmanoma...
                              42 ir 78 maršrutais nesinaudojau, taigi jų srautų nelabai žinau...
                              Iš tiesų, autobusų gadinimo atvejų važiuojant į atokiausius miestų rajonus- daug, bet reisų karpymas- tikrai ne geriausius būdas šia problema spręsti

                              Naikinti visus šiuo maršrutus (12,16,42,78), turint omenyje, kad rajoniniai vežėjai dabar irgi atliekamų pinigų neturi, taigi užtikrinti šių rajonų gyventojų susisiekimą panašiu lygiu tikrai negalės, negalima!
                              Kyla klausimas, ar apskritai panaikinti reisai bus pakeisti alternatyviais, privačiais ? Kažkaip abejoju.
                              O Rudamina, Skaidiškės ir tt.- tai ne prabangios gyvenvietės, viešojo transporto būtinybė čia egzistuoja, ir nemaža
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Į Skaidiškes, Pagirius žmonių srautas labai sumažėjes. Be to, vairuotojai labiausiai ir keiksnoja 12, 16, 19, 42, 78 maršrutus, nes būtent ten daugiausia prišiukšlinama, prilaužoma, pridaužoma ir pribraižoma langų.
                                Ir kogi jis taip sumažėjęs? Visos pagrindinės įmonės tebedirba kaip dirbusios, bet 2008m. balandį kai buvo suretintas autobusų tvarkaraštis toks ir tebėra... O vat mikriukai į pietinius rajonus (praktiškai visi, išskyrus 71) jeigu anksčiau veždavo vidutiniškai 4-5 keleivius, tai dabar jau nebe stebuklas jų pamatyti ~10. O kad prišiukšlinama — nelabai nustebau, nes būtent keleivių kontrolė ten yra itin retas svečias (per pastaruosius 4 mėn. mane asmeniškai patikrino tik 2 kartus, nors naudojuosi beveik kiekvieną darbo dieną, kai kada ir savaitgaliais). O jeigu nėra kaip apsaugoti turtą — kuriems galams tomis kryptimis siųsti pačius naujausius autobusus? Aišku, tokie ne visi, bet pvz tas prancūziškas su spoileriu virš vairuotojo galvos dėmesį patraukia
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                  Tai nesaugu. Autobusui pradedant vaziuoti tavo drabuziai ar rankove gali uzsikabinti uz kokios kebulo detales ir busi pargriautas tiesiai po ratais.
                                  Na nebent tokiu atveju Bet už tokį dalyką nėra pagrindo nubausti. Bent aš nežinau nei vieno Įstatyminio ar KET punkto, draudžiančio baladoti į autobuso stiklą, esant lauke. Dėl nesaugumo pritariu.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Keleivių kontrolės stygius tokesniuose rajonuose- tai itin sena problema, bet jei ją ekonominio pakilimo metu išspręst nesugebėjo, tai ir sunkmečiu vargu ar išspręs. Kontrolierių sostinėje labai mažai, dėl mažo atlyginimo i šią profesiją beveik neateina žmonės... O ir dabartiniai neretai atleidžiami, ar patys atsistadydina... Jeruzalėje paskutinį kartą kontrolierius mačiau gal prieš 5 metus, o apskritai mane tikrino paskutinį kartą rugsėjo pradžioje... Tiesa sakant, net nežinau kaip sunkmečiu ši problemą spręsti...

                                    O ir kaip kontrolieriai išspręs chuliganizmo atvejus ? Ten gi daugiausia dirbo senyvo amžiaus vyrai ir moterys, ką jie gali padaryti, išskyrus paskambinti į policiją, ką gali padaryti ir vairuotojai, ir kiti keleiviai ?
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Ir kogi jis taip sumažėjęs? Visos pagrindinės įmonės tebedirba kaip dirbusios, bet 2008m. balandį kai buvo suretintas autobusų tvarkaraštis toks ir tebėra... O vat mikriukai į pietinius rajonus (praktiškai visi, išskyrus 71) jeigu anksčiau veždavo vidutiniškai 4-5 keleivius, tai dabar jau nebe stebuklas jų pamatyti ~10. O kad prišiukšlinama — nelabai nustebau, nes būtent keleivių kontrolė ten yra itin retas svečias (per pastaruosius 4 mėn. mane asmeniškai patikrino tik 2 kartus, nors naudojuosi beveik kiekvieną darbo dieną, kai kada ir savaitgaliais). O jeigu nėra kaip apsaugoti turtą — kuriems galams tomis kryptimis siųsti pačius naujausius autobusus? Aišku, tokie ne visi, bet pvz tas prancūziškas su spoileriu virš vairuotojo galvos dėmesį patraukia
                                      Kadangi savivaldybė ne tik kad prasiskolinusi VAP, bet dar ir pinigų neturi, tai nėra už ką kompensuoti lengvatinių bilietų. Kadangi kompensavimas privalomas, o savivaldybė neturi iš ko VAP'ui sumokėti už kompensuotus bilietus, tai galima manyti, kad VAP dirba labdaringai. O tai reiškia didesnį nei anksčiau nuostolingumą. Yra tik dvi išeitys: branginti bilietus (bet jie ir taip pakankamai brangūs ir tai labai nepopuliarus politinis sprendimas), lieka kita išeitis - kiek įmanoma optimizuoti veiklą - vežti žmones kaip silkes, kad būtų už ką kurą įpilt ir algoms sumokėt.
                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Keleivių kontrolės stygius tokesniuose rajonuose- tai itin sena problema, bet jei ją ekonominio pakilimo metu išspręst nesugebėjo, tai ir sunkmečiu vargu ar išspręs. Kontrolierių sostinėje labai mažai, dėl mažo atlyginimo i šią profesiją beveik neateina žmonės... O ir dabartiniai neretai atleidžiami, ar patys atsistadydina... Jeruzalėje paskutinį kartą kontrolierius mačiau gal prieš 5 metus, o apskritai mane tikrino paskutinį kartą rugsėjo pradžioje... Tiesa sakant, net nežinau kaip sunkmečiu ši problemą spręsti...

                                      O ir kaip kontrolieriai išspręs chuliganizmo atvejus ? Ten gi daugiausia dirbo senyvo amžiaus vyrai ir moterys, ką jie gali padaryti, išskyrus paskambinti į policiją, ką gali padaryti ir vairuotojai, ir kiti keleiviai ?
                                      Problema ne kontrolierių trūkume (žmonių dirbti tokį darbą tikrai rastų, ypač dabar), bet pinigų trūkume. Nėra už ką išlaikyti papildomų etatų. Pvz., Kaune kontrolės paslaugas perka savivaldybė iš saugos tarnybos. Darbo dienomis nuo 4-6 val. iki 22-24 val. dirba 5 ekipažai (visi ekipažai dviem pamainom), viename ekipaže vienoje pamainoje po 3-4 žmones. Pinigų išlaikyti randa ir moka ne grašius.

                                      Netgi dabar, kai padidintos baudos už važiavimą be bilieto, Šiaulių "Busturas" prabilo, kad jiems kontrolės paslaugos neša pelną!

                                      Štai ir išlindo Vilniaus VT finansinės situacijos problema - per menkas keleivių kontrolės darbuotojų skaičius.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.13, 18:44.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        Kadangi savivaldybė ne tik kad prasiskolinusi VAP, bet dar ir pinigų neturi, tai nėra už ką kompensuoti lengvatinių bilietų. Kadangi kompensavimas privalomas, o savivaldybė neturi iš ko VAP'ui sumokėti už kompensuotus bilietus, tai galima manyti, kad VAP dirba labdaringai. O tai reiškia didesnį nei anksčiau nuostolingumą. Yra tik dvi išeitys: branginti bilietus (bet jie ir taip pakankamai brangūs ir tai labai nepopuliarus politinis sprendimas), lieka kita išeitis - kiek įmanoma optimizuoti veiklą - vežti žmones kaip silkes, kad būtų už ką kurą įpilt ir algoms sumokėt.Problema ne kontrolierių trūkume (žmonių dirbti tokį darbą tikrai rastų, ypač dabar), bet pinigų trūkume. Nėra už ką išlaikyti papildomų etatų.
                                        Nu vat, vėl prieinam aktualią temą, kurią forumietis A|1 užaštrino temoje "Klaipėdos viešasis transportas". Va tokie autobusų/troleibusų grafikų retinimai duoda didesnę nišą privačių mikroautobusų įmonėms. Jau keliskart kartojausi, kad keleivių skaičius juose nors ir nesuper, bet didėja. Pagaliau kai kurios mikroautobusų firmos (pvz Transrevis) išnaudoja reklamos pardavimo potencialą kur kas geriau nei Vilniaus savivaldybės įmonės.
                                        Kas dėl kompensavimo, tai kiek pamenu tas lėšas savivaldybės gauna iš valstybės biudžeto, bet skiria kitiems reikalams.
                                        Dabar dėl labdaros. Pvz 13 ir 32 mikroautobusų maršrutai (pro Nemėžį į Skaidiškes ir pro Rudaminą į Skaidiškes) visiškai dubliuoja 12 ir 16 autobusų maršrutus. Jeigu tos privačios firmos vis dar veikia, vadinasi, jos dirba pelningai, nors bilieto kainą yra 3Lt ir jokių lengvatų. Ir nereikia bla bla, kad važiuoja tik piko metu — jie važiuoja nuo 6h iki 19h. Ir jie sugeba kažkaip konkuruoti su savivaldybės autobusais, kuriuose ~1/10 keleivis važiuoja su 'nelegalia 100proc. nuolaida' Argi tai nėra paprasčiausias valdiškos įmonės valdybos surambėjimas???
                                        Kontrolė. Manau, geriau jokios kontrolės, negu tik dėl akių. Nesakau, kad kontrolieriai visiškai nedirba, bet kai matai, kaip 'kilniaširdiškai' atsikabina nuo zuikio, pasijuntu kaip durnių durnius, nes laiku pažymėjau talonėlį be nuolaidos BlXXba, jeigu bauda 20Lt buvo kai talonėlis tekainavo tik 60ct, tai kodėl šiam pabrangus 3,3 karto, bauda pakilo tik 3 kartus iki 60Lt? Aišku, sakysite maximali bauda 100Lt, bet kiek tokia yra nubaustų??? Manyčiau, turėtų būti numatytas įstatyme ar transporto įmonės nuostatose punktas, pagal kurį baudžiamas kontrolierius, paleidęs "zuikį"
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Argi tai nėra paprasčiausias valdiškos įmonės valdybos surambėjimas???
                                          Kontrolė. Manau, geriau jokios kontrolės, negu tik dėl akių. Nesakau, kad kontrolieriai visiškai nedirba, bet kai matai, kaip 'kilniaširdiškai' atsikabina nuo zuikio, pasijuntu kaip durnių durnius, nes laiku pažymėjau talonėlį be nuolaidos BlXXba, jeigu bauda 20Lt buvo kai talonėlis tekainavo tik 60ct, tai kodėl šiam pabrangus 3,3 karto, bauda pakilo tik 3 kartus iki 60Lt? Aišku, sakysite maximali bauda 100Lt, bet kiek tokia yra nubaustų??? Manyčiau, turėtų būti numatytas įstatyme ar transporto įmonės nuostatose punktas, pagal kurį baudžiamas kontrolierius, paleidęs "zuikį"
                                          Būtent taip ir yra - apsileidimas. O šiaip tai sunku sukontroliuoti pačių kontrolierių darbą. Vienas iš žingsnių - tu - keleivis. Moki pinigus, taigi turi teisę rašyti skundą, kad tada ir tada kontrolė paleido žmogų be bilieto. Reikia tokių duomenų: data, kuo tikslesnis laikas, stotelė, kurioje tikrina, maršruto numeris, transporto priemonės garažinis numeris ir kontrolės autobusiuko valstyb. numeriai. Tokius duomenis lengva patikrinti, nes pvz. Kaune, kontrolės metu blokuojami komposteriai ir į autobuso kompiuterį įrašoma informacija: blokavimo laikas, data, vieta, kur tada buvo autobusas. Autobusui atvykus į parką duomenys patenka į bendrą duomenų bazę, prie kurios lengvai prieina Transporto skyriaus darbuotojai. Jie gavę skundą gali patikrint ar tas žmogus tikrai kalba tiesą. Šiuo atveju gali būti tik viena išimtis: jei kontrolės metu neužblokavo komposterių - Transporto skyriaus darbuotojams gali pasirodyti, kad skundo autorius meluoja, bet jei jau esi ne pirmą skundą rašęs tai pasitiki jau
                                          Nežinau kaip Vilniuje, bet Kaune už kontrolės darbuotojų kokybišką darbą "Argus" labai stengiasi ir juos griežtai baudžia. Bet yra bėda - kontrolės darbuotojai keleivių skundžiami labai retai, kur kas dažniau - vairuotojai.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X